je bedoelt stelling....moeilijk hequote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:25 schreef Caland het volgende:
Toornstra had zo'n balletje heel beheerst in de verre hoek gelegd
Maarja, die speelt ook CL
Koopjequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met drie miljoen aan bonussen
Boh wat gaan jullie afzien met dat trage centrum in de CLquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:25 schreef Caland het volgende:
Grootste talent uit de Eredivisie, gaat volgend seizoen weg voor 60mil+quote:
Haha xDquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boh wat gaan jullie afzien met dat trage centrum in de CLDraaisnelheid van varkens die 2 genot
Een beetje zoals Veltman en 4giver tegen Nicequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boh wat gaan jullie afzien met dat trage centrum in de CLDraaisnelheid van varkens die 2 genot
Jij houdt daar toch van?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:26 schreef Karina het volgende:
Trouwens, weer een team met een zwart tenue. Zeker mode of zo.
zwart is modequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:26 schreef Karina het volgende:
Ah wist niet dat die in het centrum stonden. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals Veltman en 4giver tegen Nice
Hij is gewoon heel stellig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je bedoelt stelling....moeilijk he
stelling klopt wel
Dat zijn de clubkleuren van Rosenborg...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:26 schreef Karina het volgende:
dat is altijd al zo geweest Barbara.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:26 schreef Karina het volgende:
De enige goede Deense spits in Nederland had er ook al wel eentje ingelegdquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:25 schreef Caland het volgende:
2 slakken op de back is zo mogelijk nog treurigerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah wist niet dat die in het centrum stonden. Weer wat geleerd.
Barend?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dat is altijd al zo geweest Barbara.
Nou er zijn weken dat ik Rosenborg niet zie hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zijn de clubkleuren van Rosenborg...
Tete never forget. Alhoewel Dijks niet traag is met zn grote stappen. Veltman is wel traag ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
2 slakken op de back is zo mogelijk nog treuriger
Ja ik heb Armani pakkenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben jij een beetje modebewust Klaas?
Jup, wel twee gevaarlijke counters maar dat is het wel tot dusverquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Maar even serieus, dat Rosenborg is vooral bezig om niet te verliezen he?
Brock-Madsen speelt momenteel in Engeland.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De enige goede Deense spits in Nederland had er ook al wel eentje ingelegd
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar de klantenservice van de F-side.
wow mind blownquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Als je op een post klikt (dus in het vakje) en dan op Q drukt dan quote ie hem
Weer wat geleerd
Vooral als ze omschakelenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ben ik de enige die vind dat ajax de linies veel te veel te ver van elkaar heeft lopen als ze gaan aanvallen.....
dit is matig
Smerige dikzakquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
ik eet tony chocolonely chocolade. Voel me nu echt een hipster
Hopen het thuis af te maken. Gezien Ajax' afgelopen uitwedstrijden geen gekke gedachte op zich. Maakt het wel een beetje matig om te begluren allemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, wel twee gevaarlijke counters maar dat is het wel tot dusver
Tsja, 0-0 en daar scoren zou niet optimaal zijn maar kan ik ook mee levenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen het thuis af te maken. Gezien Ajax' afgelopen uitwedstrijden geen gekke gedachte op zich. Maakt het wel een beetje matig om te begluren allemaal
Ik Ritter Sportquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
Bij balverlies helemaal. Die beelden tegen Heracles hoe Ziyech lekker blijft staan met balverlies zegt daar ook wel genoeg overquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ben ik de enige die vind dat ajax de linies veel te veel te ver van elkaar heeft lopen als ze gaan aanvallen.....
dit is matig
er is gewoon een overtal van die rosenborg gasten als ajax in de aanval gaat....quote:
Deze is ook genot bij AHquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
Dat vind ik toch een kleffe meukquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Even twee bapao's in de magnetron leggen, mjammie.
#viesvet #overgewicht
ik raad iedere coach daarom ook aan om geen Marokkanen in de selectie op te nemenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij balverlies helemaal. Die beelden tegen Heracles hoe Ziyech lekker blijft staan met balverlies zegt daar ook wel genoeg over
Gaat de wereldtop halenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:30 schreef Caland het volgende:
Wat zit Onana nou te zeiken, laat die bal zelf glippen
Hoezo doede gij twee broodje bakpao in de magnetron? Da hoort nie!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Even twee bapao's in de magnetron leggen, mjammie.
#viesvet #overgewicht
Niet als je ze goed maaktquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een kleffe meuk
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben klaar met mijn m&ms en ga nu over op de chips
Heb net 3 verse gevulde koeken op van de bakker. Die zijn oppergenot. Voel wel wat zuur opkomen nuquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben klaar met mijn m&ms en ga nu over op de chips
Lekker man. Chilisaus erbijquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een kleffe meuk
Tafel is opvallend schoon iddquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
Kieft heeft weer lekker lopen scheppen
Geen keus alles door de neus
Lamme tak die KEA inderdaad, zit geen vuur inquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik raad iedere coach daarom ook aan om geen Marokkanen in de selectie op te nemen
In frietpan is ook genot. Lekker bakken genot.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man. Chilisaus erbij
De hele basis is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef Tchock het volgende:
Youness zal in de statistiekjes vast weer veel voltooide dribbels hebben maar als je zo veel kansen krijgt en niet scoort ben je gewoon niet goed genoeg voor dit niveau.
Wel plastic er af halen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In frietpan is ook genot. Lekker bakken genot.
Al die enters. Klaas heb jij PDD Nos of Asperger?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
kieft heeft gelijk
machteloos
ik vind wel dat ze door moeten worden
breng kluivert erin
die neres kan er niets van
Vies dik vet teringzwijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In frietpan is ook genot. Lekker bakken genot.
Ja doen ze bij die loempiaboeren (die kraampjes) ook. Is veel lekkerder. Krokant genot.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:35 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, bapao in de frietpan, kan dat?
kloptquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al die enters. Klaas heb jij PDD Nos of Asperger?
Iddquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja doen ze bij die loempiaboeren (die kraampjes) ook. Is veel lekkerder. Krokant genot.
Gast 1 tik ffsquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
maar ik heb ook een
[ afbeelding ]
Melding gemaakt bij de autoriteitenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
maar ik heb ook een
[ afbeelding ]
KlaasGod.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
maar ik heb ook een
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAH. Dat zijn alleen maar betatjes die dat hebben ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er hier ook homosexuelen met Airfryers?
Kan nog, kan nog.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou 4-1 worden volgens hem
Ga is gezond eten :squote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik eet nu chocolade vertelde ik net al. Wel opletten he
en haxbal is echt saai
chocolade schijnt echt goed te zijnquote:
GGMM dacht dat ook, die is nu alleen viesdikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
chocolade schijnt echt goed te zijn
het is sex opwekkend....
Moet je je in het park aan studentjes gaan vergrijpen, allemaal zoveel moeitequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
chocolade schijnt echt goed te zijn
het is sex opwekkend....
Die eet alleen maar KinderBueno.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM dacht dat ook, die is nu alleen viesdik
Viesdik is het nieuwe sixpack.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM dacht dat ook, die is nu alleen viesdik
Zijn de regels.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
Waarom speelt de EL winnaar automatisch CL maar de verliezend finalist speelt niet automatisch EL?
Uit de vlakke hand.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een paar klontjes suiker zeker.
eier noodles wordt je ook geil vanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
je moet eens noodles eten mortaxx echt lekker
Is Jack trouwens familie van Hennij ?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:40 schreef Nober het volgende:
Gullit en Kieft de nieuwe Reinier en Spijkerman.
Omdat die twee dingen geen reet met elkaar te maken hebben? De verliezer van de CL-finale speelt toch ook geen CL/EL of zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
Waarom speelt de EL winnaar automatisch CL maar de verliezend finalist speelt niet automatisch EL?
is een mindere versie van Klaassen, helaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:40 schreef bombmannl het volgende:
Vd beek geef dan godverdomme die steekballen
Moest hoesten van de hoeveelheid THC in z'n fakkel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Gullit heeft aan een waterpijp gezeten
Kaakbreuk van Ton HendriksGod.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Gullit heeft aan een waterpijp gezeten
Ton HendriksDuivelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kaakbreuk van Ton HendriksGod.
Omdat Ajax teringslecht isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kaakbreuk van Ton HendriksGod.
Waarom wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
Die niet nee, maar EL verliezend finalist kun je gewoon automatisch EL deelname geven tenzij ze zich natuurlijk voor de CL kwalificeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat die twee dingen geen reet met elkaar te maken hebben? De verliezer van de CL-finale speelt toch ook geen CL/EL of zo.
Sorry hoor, vroeg me dat gewoon af.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, je kunt iemand gewoon leuk vinden he. Hoeft niet meteen dat/
En dat was al geen wereldspeler.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
is een mindere versie van Klaassen, helaas.
we hebben hier een regelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niet ik geef gewoon antwoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry hoor, vroeg me dat gewoon af.
28cm, zelfs ik weiger dat niet. Boh.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mosterd, mayo en ketchup. En uitjes erbij
Zie hier de naieviteit van een vrouw ....quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
je kunt iemand gewoon leuk vinden he.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
28cm, zelfs ik weiger dat niet. Boh.
Een UI waarin staat ''andere''quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Als Rosenborg wint dan neem ik een andere UI
Dit boeit echt helemaal niemandquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Gaaf!!!! Zeker doen!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
deze was wel geestig. 7quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een UI waarin staat ''andere''
Oké genoteerd.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand
Ik verwacht 1 goalquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Zou me niks verbazem als dit bloedeloos 0-0 wordt
Dan vliegt Ajax er volgende week uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat is het al 47 minuten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Eens. Ik snap alleen niet waarom Scrummie zulke avonden niet wil.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet door
ze moeten lekker wedstrijdjes op donderavond spelen....
Vorig seizoen heb ik ook genoeg potjes als deze gezien, Bosz was goed maar niet alles was piekenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Hoe komt Ajax eigenlijk ineens zo slecht. Vorig seizoen waren ze beduidend beter. Ziyech bakt er niks van dit seizoen, Dolberg is matig. Blonken toch uit
Andere trainer, vorm helemaal weg, geen Sanchez achterinquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Hoe komt Ajax eigenlijk ineens zo slecht. Vorig seizoen waren ze beduidend beter. Ziyech bakt er niks van dit seizoen, Dolberg is matig. Blonken toch uit
Een of andere crimineelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef Windhapper het volgende:
Wie is Sven? Waarom is hij niet te stoppen?
De trainerskeuze blijf ik ook opmerkelijk vindem hoor. Was er niemand te vinden met een beetje status ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere trainer, vorm helemaal weg, geen Sanchez achterin
De trainer moet wel doen wat Bergkamp en Hennie Spijkerman zeggen hè.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De trainerskeuze blijf ik ook opmerkelijk vindem hoor. Was er niemand te vinden met een beetje status ofzo?
is dit Karina de mod?????!???quote:
Die brengt beduidend meer dan Neres, goede keusquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef Karina het volgende:
klaas krijgt gelijk daar komt Kluivert.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit Karina de mod?????!???
Neuh zulke schoenen kan ik niet betalen manquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit Karina de mod?????!???
effe serieus he....quote:
Ik vond het wel heerlijk dat hij door de Ajaxpropagandamachine werd neergezet als een nieuwe Guardiola en men er nog massaal intrapte ook omdat hij het zo leuk had gedaan bij Jong Ajax met een fantastisch teamquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De trainerskeuze blijf ik ook opmerkelijk vindem hoor. Was er niemand te vinden met een beetje status ofzo?
Nog zltijd beter dan Sjek spijkermanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De trainer moet wel doen wat Bergkamp en Hennie Spijkerman zeggen hè.
Ook weer het eerste waar een vrouw naar kijktquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh zulke schoenen kan ik niet betalen man
8/10 leukequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
jij bent het welquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook weer het eerste waar een vrouw naar kijkt
Dat viel volgens mij best mee, maar mensen zochten naar iets van hoop dat hij toch een goede trainer is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het wel heerlijk dat hij door de Ajaxpropagandamachine werd neergezet als een nieuwe Guardiola en men er nog massaal intrapte ook omdat hij het zo leuk had gedaan bij Jong Ajax met een fantastisch team
Ik heb geen tijd sorry man, moet werken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent het wel
ik heb morgen tijd voor je
Heb je dan even geen begeleider?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent het wel
ik heb morgen tijd voor je
Dat zal ik wel gemist hebben danquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het wel heerlijk dat hij door de Ajaxpropagandamachine werd neergezet als een nieuwe Guardiola en men er nog massaal intrapte ook omdat hij het zo leuk had gedaan bij Jong Ajax met een fantastisch team
Ja, maar hij heeft zo'n goede filosofie!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh sorry ik ga weer on topicquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef KingRoland het volgende:
ordinair gedoe hier. doe eens niet jeetje he
Karina is er, dan moeten we helaas zoiets door de vingers zien beste roland.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef KingRoland het volgende:
ordinair gedoe hier. doe eens niet jeetje he
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry ik ga weer on topicIk wacht op een goaltje.
bahquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Karina is er, dan moeten we helaas zoiets door de vingers zien beste roland.
na het werken heb ik nog steeds tijdquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd sorry man, moet werken.
Nee, hij heeft EEN VISIEquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zo'n goede filosofie!
Met geen filosofie kan je ook kampioen worden, zie van Bronckhorst en Cocuquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zo'n goede filosofie!
Neuh, visie is ieder bod op Sanchez afwijzen en hem in het tweede zettenquote:
SOrry ik heb huishoudelijke dingen te doenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
na het werken heb ik nog steeds tijd
Jij bent voor Palingdam, neppert.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef JanCees het volgende:
Onder frank de boer wonnen we nog prijzen
Ik ook, beetje saaie boel zoquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry ik ga weer on topicIk wacht op een goaltje.
palingdam??quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent voor Palingdam, neppert.
Ajax gaat wel doorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Beide gaan eruit in de uitwedstrijd.
Vroeger had je ook nog Schöne Tete.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:57 schreef Karina het volgende:
Vroeger schoot Schone die er gewoon in he.
Ga weg manquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Keizer verneukt in een paar wedstrijden alles wat hiervoor opgebouwd is
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
KJH
In case of emergency BREAK GLASS
Jaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vroeger had je ook nog Schöne Tete.
Een kasplantje in elkaar slaan lijkt me wat grof, bowaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Klappen voor Nouri of wat is nou?
Kan je ook normaal typen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ga weg man
ajax heeft vorig seizoen ook heleboel van dit soort wedstrijdjes gespeeld
Dit was gewoon ook het nivo van vorig seizoen
er is geen enkele speler erbij gekomen die het nivo weer wat verhoogd
zeker na Klaassen vertrokken is
iedereen de schuld geven aan Keizer is niet realistische
Vroeger, dat waren mooie tijdenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:57 schreef Karina het volgende:
Vroeger schoot Schone die er gewoon in he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet dit nouquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kasplantje in elkaar slaan lijkt me wat grof, bowa
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vroeger, dat waren mooie tijdenHoi MaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |