De trainerskeuze blijf ik ook opmerkelijk vindem hoor. Was er niemand te vinden met een beetje status ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere trainer, vorm helemaal weg, geen Sanchez achterin
De trainer moet wel doen wat Bergkamp en Hennie Spijkerman zeggen hè.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De trainerskeuze blijf ik ook opmerkelijk vindem hoor. Was er niemand te vinden met een beetje status ofzo?
is dit Karina de mod?????!???quote:
Die brengt beduidend meer dan Neres, goede keusquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef Karina het volgende:
klaas krijgt gelijk daar komt Kluivert.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit Karina de mod?????!???
Neuh zulke schoenen kan ik niet betalen manquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit Karina de mod?????!???
effe serieus he....quote:
Ik vond het wel heerlijk dat hij door de Ajaxpropagandamachine werd neergezet als een nieuwe Guardiola en men er nog massaal intrapte ook omdat hij het zo leuk had gedaan bij Jong Ajax met een fantastisch teamquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De trainerskeuze blijf ik ook opmerkelijk vindem hoor. Was er niemand te vinden met een beetje status ofzo?
Nog zltijd beter dan Sjek spijkermanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De trainer moet wel doen wat Bergkamp en Hennie Spijkerman zeggen hè.
Ook weer het eerste waar een vrouw naar kijktquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh zulke schoenen kan ik niet betalen man
8/10 leukequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
jij bent het welquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook weer het eerste waar een vrouw naar kijkt
Dat viel volgens mij best mee, maar mensen zochten naar iets van hoop dat hij toch een goede trainer is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het wel heerlijk dat hij door de Ajaxpropagandamachine werd neergezet als een nieuwe Guardiola en men er nog massaal intrapte ook omdat hij het zo leuk had gedaan bij Jong Ajax met een fantastisch team
Ik heb geen tijd sorry man, moet werken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent het wel
ik heb morgen tijd voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |