Ga is gezond eten :squote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik eet nu chocolade vertelde ik net al. Wel opletten he
en haxbal is echt saai
chocolade schijnt echt goed te zijnquote:
GGMM dacht dat ook, die is nu alleen viesdikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
chocolade schijnt echt goed te zijn
het is sex opwekkend....
Moet je je in het park aan studentjes gaan vergrijpen, allemaal zoveel moeitequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
chocolade schijnt echt goed te zijn
het is sex opwekkend....
Die eet alleen maar KinderBueno.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM dacht dat ook, die is nu alleen viesdik
Viesdik is het nieuwe sixpack.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM dacht dat ook, die is nu alleen viesdik
Zijn de regels.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
Waarom speelt de EL winnaar automatisch CL maar de verliezend finalist speelt niet automatisch EL?
Uit de vlakke hand.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een paar klontjes suiker zeker.
eier noodles wordt je ook geil vanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
je moet eens noodles eten mortaxx echt lekker
Is Jack trouwens familie van Hennij ?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:40 schreef Nober het volgende:
Gullit en Kieft de nieuwe Reinier en Spijkerman.
Omdat die twee dingen geen reet met elkaar te maken hebben? De verliezer van de CL-finale speelt toch ook geen CL/EL of zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
Waarom speelt de EL winnaar automatisch CL maar de verliezend finalist speelt niet automatisch EL?
is een mindere versie van Klaassen, helaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:40 schreef bombmannl het volgende:
Vd beek geef dan godverdomme die steekballen
Moest hoesten van de hoeveelheid THC in z'n fakkel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Gullit heeft aan een waterpijp gezeten
Kaakbreuk van Ton HendriksGod.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Gullit heeft aan een waterpijp gezeten
Ton HendriksDuivelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kaakbreuk van Ton HendriksGod.
Omdat Ajax teringslecht isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kaakbreuk van Ton HendriksGod.
Waarom wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:44 schreef Nober het volgende:
Die niet nee, maar EL verliezend finalist kun je gewoon automatisch EL deelname geven tenzij ze zich natuurlijk voor de CL kwalificeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat die twee dingen geen reet met elkaar te maken hebben? De verliezer van de CL-finale speelt toch ook geen CL/EL of zo.
Sorry hoor, vroeg me dat gewoon af.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, je kunt iemand gewoon leuk vinden he. Hoeft niet meteen dat/
En dat was al geen wereldspeler.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
is een mindere versie van Klaassen, helaas.
we hebben hier een regelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niet ik geef gewoon antwoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry hoor, vroeg me dat gewoon af.
28cm, zelfs ik weiger dat niet. Boh.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mosterd, mayo en ketchup. En uitjes erbij
Zie hier de naieviteit van een vrouw ....quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
je kunt iemand gewoon leuk vinden he.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
28cm, zelfs ik weiger dat niet. Boh.
Een UI waarin staat ''andere''quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Als Rosenborg wint dan neem ik een andere UI
Dit boeit echt helemaal niemandquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Gaaf!!!! Zeker doen!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |