deze was wel geestig. 7quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een UI waarin staat ''andere''
Oké genoteerd.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand
Ik verwacht 1 goalquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Zou me niks verbazem als dit bloedeloos 0-0 wordt
Dan vliegt Ajax er volgende week uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat is het al 47 minuten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Eens. Ik snap alleen niet waarom Scrummie zulke avonden niet wil.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet door
ze moeten lekker wedstrijdjes op donderavond spelen....
Vorig seizoen heb ik ook genoeg potjes als deze gezien, Bosz was goed maar niet alles was piekenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Hoe komt Ajax eigenlijk ineens zo slecht. Vorig seizoen waren ze beduidend beter. Ziyech bakt er niks van dit seizoen, Dolberg is matig. Blonken toch uit
Andere trainer, vorm helemaal weg, geen Sanchez achterinquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Hoe komt Ajax eigenlijk ineens zo slecht. Vorig seizoen waren ze beduidend beter. Ziyech bakt er niks van dit seizoen, Dolberg is matig. Blonken toch uit
Een of andere crimineelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:51 schreef Windhapper het volgende:
Wie is Sven? Waarom is hij niet te stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |