twitter:JacobAWohl twitterde op woensdag 16-08-2017 om 19:23:27@realDonaldTrump President Trump alone has succeeded in bringing the Stock Market, Small Business Index and Consume… https://t.co/L369OupeU7 reageer retweet
Dat was destijds toch al duidelijk? Comey had juist veel vertrouwen in de FBI. Nou ja, goed dat het nu zeker is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:10 schreef Puddington het volgende:
Overigens over Comey: Trump had geclaimd dat Comey controversieel was onder FBI-agenten. Een enquete wijst uit dat het niet zo is: https://www.nytimes.com/2(...)tw-nytimes&smtyp=cur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Hij is Mr Infrastructure, nietwaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Nintex het volgende:
Gary Cohn toch nog niet opgestapt, maar er is veel druk op hem om dat te doen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:33 schreef Ulx het volgende:
Hier moet ik dan wel om lachen.
Trump lawyer denounces racism, posts photos of himself with black people
[..]
[ afbeelding ]
twitter:maggieNYT twitterde op woensdag 16-08-2017 om 19:14:40Among people in the photos are CNN makeup artists and morning show crew https://t.co/2j3V22WP4Y reageer retweet
Economic Policy advisor.quote:
Heh dat was degene die zichtbaar ongemakkelijk naast Trump stond toen ie tijdens de infrastructuur persco ineens over alt left en fine people begon te praten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Nintex het volgende:
Gary Cohn toch nog niet opgestapt, maar er is veel druk op hem om dat te doen.
Nee, dat was Mnuchin, de minister van financienquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Heh dat was degene die zichtbaar ongemakkelijk naast Trump stond toen ie tijdens de infrastructuur persco ineens over alt left en fine people begon te praten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]twitter:maggieNYT twitterde op woensdag 16-08-2017 om 19:14:40Among people in the photos are CNN makeup artists and morning show crew https://t.co/2j3V22WP4Y reageer retweet
De vrouw naast hem was de vrouw van Mitch McConnell, met een Chinese afkomst. Ter info en funfact.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Heh dat was degene die zichtbaar ongemakkelijk naast Trump stond toen ie tijdens de infrastructuur persco ineens over alt left en fine people begon te praten.
Ah niet naast maar 'near'quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, dat was Mnuchin, de minister van financien
Ik dacht dat die Infra-whatever van hem kwam. Dat het zijn persco eigenlijk was.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Economic Policy advisor.
Een beetje de Larry Summers van de Trump admin, de belangrijkste economisch adviseur.
Die met die kunstmatige grijns op haar gezicht de hele persco lang. Dat moet veel moeite gekost hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De vrouw naast hem was de vrouw van Mitch McConnell, met een Chinese afkomst. Ter info en funfact.
Die onzin was ook al ontkracht door McGabe jaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was destijds toch al duidelijk? Comey had juist veel vertrouwen in de FBI. Nou ja, goed dat het nu zeker is.
Hij maakt zichzelf verdacht en lult een hoop onzin. Tsja. Ik weet niet meer zo goed hoe ik er op moet reageren.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:34 schreef Ulx het volgende:
Man oh man. Wat een historische meltdown van Trump.
Hij is zo ongeschikt voor deze baan. Niet bestand tegen de stress en de druk.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf verdacht en lult een hoop onzin. Tsja. Ik weet niet meer zo goed hoe ik er op moet reageren.
Ja, precies. Ik denk ook niet eens dat er heel veel kwaad achter zit. Hij begrijpt het gewoon allemaal niet zo goed en denkt zeer hardnekkig dat hij toch gelijk heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij is zo ongeschikt voor deze baan. Niet bestand tegen de stress en de druk.
Ik denk dat er wčl heel wat kwaadaardigheid in de man zit. De manier zoals hij opereert is not done. Dat hoort hij te weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik denk ook niet eens dat er heel veel kwaad achter zit. Hij begrijpt het gewoon allemaal niet zo goed en denkt zeer hardnekkig dat hij toch gelijk heeft.
Hangt er vanaf wat kwaad is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik denk ook niet eens dat er heel veel kwaad achter zit. Hij begrijpt het gewoon allemaal niet zo goed en denkt zeer hardnekkig dat hij toch gelijk heeft.
Eensquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat kwaad is.
Een reusachtig doch buitengewoon broos ego dat wild om zich heen slaat naar iedereen die voor barstjes in zijn zelfbeeld zorgt en niet kan bevatten dat niet alles om hem draait. Je kan erover discussiëren of dat dan noodzakelijk bewust slecht intenties zijn, maar dat het gevaarlijk is, lijkt me evident.
de vredelievende alt right nazi's wilden gewoon een protestmars lopen met wapens en fakkels en toen kwamen er opeens allerlei agressieve alt lefties de boel verstieren en provoceren. wat er toen gebeurde was gewoon zelfverdediging van die arme nazi's! --- oftewel wat Maurits zei in zijn column op de stormfrontpagequote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja als die nazi's hun protestmars nu een weekje hadden uitgesteld...!
Nummer 1 op Steve Bannon zijn to do list toen hij begon...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:30 schreef Andromache het volgende:
De volledige ineenstorting van alles wat voor fatsoenlijk bestuur en handelen naar het landsbelang staat. Ongelooflijk.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een reusachtig doch buitengewoon broos ego dat wild om zich heen slaat naar iedereen die voor barstjes in zijn zelfbeeld zorgt en niet kan bevatten dat niet alles om hem draait. Je kan erover discussiëren of dat dan noodzakelijk bewust slecht intenties zijn, maar dat het gevaarlijk is, lijkt me evident.
Ik probeer het me wel eens voor te stellen. Hij heeft natuurlijk dat beeld van zichzelf dat hij de grote onderhandelaar is, de succesvolle zakenman. En dat hele beeld stort in elkaar. Hij kan daar niet mee omgaan, vrees ik. Zelfs als hij nu af zou treden, dan nog is zijn hele zelfbeeld ingestort.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij heeft een hele zwik mensen om hem heen die dat beeld al tig jaar zorgvuldig in stand houden, het is al jaren een feit dat hij geen mensen om zich heen tolereert die wat voor kritiek dan ook op hem hebben. Dat is aardig gedocumenteerd, ver voordat hij President of zelfs maar kandidaat was.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer het me wel eens voor te stellen. Hij heeft natuurlijk dat beeld van zichzelf dat hij de grote onderhandelaar is, de succesvolle zakenman. En dat hele beeld stort in elkaar. Hij kan daar niet mee omgaan, vrees ik. Zelfs als hij nu af zou treden, dan nog is zijn hele zelfbeeld ingestort.
Ja, maar als president kan hij dat beeld niet meer in stand houden. En dat verdient hij ook nooit meer terug. Dat al die mensen niet voor elkaar hebben gekregen dat hij zich niet verkiesbaar zou stellen is me een raadsel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft een hele zwik mensen om hem heen die dat beeld al tig jaar zorgvuldig in stand houden, het is al jaren een feit dat hij geen mensen om zich heen tolereert die wat voor kritiek dan ook op hem hebben. Dat is aardig gedocumenteerd, ver voordat hij President of zelfs maar kandidaat was.
Eens met wat tijger zegt. Ik denk dat hij helemaal niet vindt dat zijn beeld instort. Het is juist de fake media die leugens schrijven om hem zwart te maken. Bedenk ook dat hij 71 is hč. Hij is al zijn hele leven een enorme narcist. Mocht hij inderdaad aftreden dan zal hij zijn blijven zeggen dat hij een van de beste presidenten was aller tijden en het zo oneerlijk is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer het me wel eens voor te stellen. Hij heeft natuurlijk dat beeld van zichzelf dat hij de grote onderhandelaar is, de succesvolle zakenman. En dat hele beeld stort in elkaar. Hij kan daar niet mee omgaan, vrees ik. Zelfs als hij nu af zou treden, dan nog is zijn hele zelfbeeld ingestort.
Hij zal de historie ingaan als de slechtste president ooit. Deal with it, Donald.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens met wat tijger zegt. Ik denk dat hij helemaal niet vindt dat zijn beeld instort. Het is juist de fake media die leugens schrijven om hem zwart te maken. Bedenk ook dat hij 71 is hč. Hij is al zijn hele leven een enorme narcist. Mocht hij inderdaad aftreden dan zal hij zijn hele leven zeggen dat hij een van de beste presidenten was aller tijden en het zo oneerlijk is.
Yep. En hij zou afgezet worden dan ook veel makkelijker handelen als de verkiezingen verliezen, als hij afgezet word dan is er iemand om tot verrader te benoemen. Pence of zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens met wat tijger zegt. Ik denk dat hij helemaal niet vindt dat zijn beeld instort. Het is juist de fake media die leugens schrijven om hem zwart te maken. Bedenk ook dat hij 71 is hč. Hij is al zijn hele leven een enorme narcist. Mocht hij inderdaad aftreden dan zal hij zijn hele leven zeggen dat hij een van de beste presidenten was aller tijden en het zo oneerlijk is.
Ik kan me dat niet voorstellen. De kritiek die hij nu krijgt kan hij niet meer negeren of wegpoetsen. Hij gaat hier aan kapot, denk ik. Niet dat ik me nou zo druk maak over zijn welbevinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach. Iedereen roept maar wat. Voorlopig moeten we nog bijna 3,5 jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zal de historie ingaan als de slechtste president ooit. Deal with it, Donald.
Hij heeft nog steeds niet geaccepteerd dat hij de popular vote verloren heeft. En dat zijn overwinning redelijk krap was.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep. En hij zou afgezet worden dan ook veel makkelijker handelen als de verkiezingen verliezen, als hij afgezet word dan is er iemand om tot verrader te benoemen. Pence of zo.
Nah, hij zit al zo lang in zijn eigen bubble, daar gaat hij niet meer uitkomen. Let ook op wat hij het ergste van alles lijkt te vinden "Mensen die niet loyaal zijn". Daar valt alles onder van regelrechte sabotage of ontslag nemen tot "mischien moet je dat anders zeggen".quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen. De kritiek die hij nu krijgt kan hij niet meer negeren of wegpoetsen. Hij gaat hier aan kapot, denk ik. Niet dat ik me nou zo druk maak over zijn welbevinden.
Het wordt vooral interessant om te zien wat de midterms gaan worden, maar ook die zijn nog wel een eindje weg. Ik heb echter het idee dat de bodem van zijn populariteit nog lang niet in zicht is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach. Iedereen roept maar wat. Voorlopig moeten we nog bijna 3,5 jaar
[..]
Hij heeft nog steeds niet geaccepteerd dat hij de popular vote verloren heeft. En dat zijn overwinning redelijk krap was.
Chaotic evil vs. lawful evil. Trump is duidelijk een gevalletje chaotic evil, terwijl gespuis als Sessions en McConnell lawful evil zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij accepteert het ook nog steeds niet dat mensen obama de betere president vinden en dat hij hem toen zo heeft beledigd tijdens dat journalisten gala.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:51 schreef Tchock het volgende:
Hij heeft nog steeds niet geaccepteerd dat hij de popular vote verloren heeft. En dat zijn overwinning redelijk krap was.
Terugkijkend een 'defining moment in history'quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:56 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Hij accepteert het ook nog steeds niet dat mensen obama de betere president vinden en dat hij hem toen zo heeft beledigd tijdens dat journalisten gala.
die kop van trump blijft goud.
Truequote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nummer 1 op Steve Bannon zijn to do list toen hij begon...
Counciltje van CEO's opgeheven, verder niks...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar weinig spectaculairs vanavond (onze avond) dus?
Betrap me er op dat ik inmiddels elke dag een dikke rel of grote blunder verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |