abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173194228
quote:
99s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat kwaad is.

Een reusachtig doch buitengewoon broos ego dat wild om zich heen slaat naar iedereen die voor barstjes in zijn zelfbeeld zorgt en niet kan bevatten dat niet alles om hem draait. Je kan erover discussiëren of dat dan noodzakelijk bewust slecht intenties zijn, maar dat het gevaarlijk is, lijkt me evident.
Eens :P
pi_173194303
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ja als die nazi's hun protestmars nu een weekje hadden uitgesteld...!
de vredelievende alt right nazi's wilden gewoon een protestmars lopen met wapens en fakkels en toen kwamen er opeens allerlei agressieve alt lefties de boel verstieren en provoceren. wat er toen gebeurde was gewoon zelfverdediging van die arme nazi's! --- oftewel wat Maurits zei in zijn column op de stormfrontpage
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:30:19 #228
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173194570
De volledige ineenstorting van alles wat voor fatsoenlijk bestuur en handelen naar het landsbelang staat. Ongelooflijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:32:37 #229
192592 SureD1
------------------------------
pi_173194626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:30 schreef Andromache het volgende:
De volledige ineenstorting van alles wat voor fatsoenlijk bestuur en handelen naar het landsbelang staat. Ongelooflijk.
Nummer 1 op Steve Bannon zijn to do list toen hij begon...
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:32:52 #230
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173194636
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173194655
quote:

[..]

Een reusachtig doch buitengewoon broos ego dat wild om zich heen slaat naar iedereen die voor barstjes in zijn zelfbeeld zorgt en niet kan bevatten dat niet alles om hem draait. Je kan erover discussiëren of dat dan noodzakelijk bewust slecht intenties zijn, maar dat het gevaarlijk is, lijkt me evident.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:42:48 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173194910
quote:

[..]

Ik probeer het me wel eens voor te stellen. Hij heeft natuurlijk dat beeld van zichzelf dat hij de grote onderhandelaar is, de succesvolle zakenman. En dat hele beeld stort in elkaar. Hij kan daar niet mee omgaan, vrees ik. Zelfs als hij nu af zou treden, dan nog is zijn hele zelfbeeld ingestort.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173194995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:42 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik probeer het me wel eens voor te stellen. Hij heeft natuurlijk dat beeld van zichzelf dat hij de grote onderhandelaar is, de succesvolle zakenman. En dat hele beeld stort in elkaar. Hij kan daar niet mee omgaan, vrees ik. Zelfs als hij nu af zou treden, dan nog is zijn hele zelfbeeld ingestort.
Hij heeft een hele zwik mensen om hem heen die dat beeld al tig jaar zorgvuldig in stand houden, het is al jaren een feit dat hij geen mensen om zich heen tolereert die wat voor kritiek dan ook op hem hebben. Dat is aardig gedocumenteerd, ver voordat hij President of zelfs maar kandidaat was.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:47:25 #234
37150 livelink
pi_173195057
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij heeft een hele zwik mensen om hem heen die dat beeld al tig jaar zorgvuldig in stand houden, het is al jaren een feit dat hij geen mensen om zich heen tolereert die wat voor kritiek dan ook op hem hebben. Dat is aardig gedocumenteerd, ver voordat hij President of zelfs maar kandidaat was.
Ja, maar als president kan hij dat beeld niet meer in stand houden. En dat verdient hij ook nooit meer terug. Dat al die mensen niet voor elkaar hebben gekregen dat hij zich niet verkiesbaar zou stellen is me een raadsel.
pi_173195088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:42 schreef livelink het volgende:

[..]

Eens met wat tijger zegt. Ik denk dat hij helemaal niet vindt dat zijn beeld instort. Het is juist de fake media die leugens schrijven om hem zwart te maken. Bedenk ook dat hij 71 is hè. Hij is al zijn hele leven een enorme narcist. Mocht hij inderdaad aftreden dan zal hij zijn blijven zeggen dat hij een van de beste presidenten was aller tijden en het zo oneerlijk is.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:49:50 #236
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173195130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eens met wat tijger zegt. Ik denk dat hij helemaal niet vindt dat zijn beeld instort. Het is juist de fake media die leugens schrijven om hem zwart te maken. Bedenk ook dat hij 71 is hè. Hij is al zijn hele leven een enorme narcist. Mocht hij inderdaad aftreden dan zal hij zijn hele leven zeggen dat hij een van de beste presidenten was aller tijden en het zo oneerlijk is.
Hij zal de historie ingaan als de slechtste president ooit. Deal with it, Donald.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173195139
quote:

[..]

Eens met wat tijger zegt. Ik denk dat hij helemaal niet vindt dat zijn beeld instort. Het is juist de fake media die leugens schrijven om hem zwart te maken. Bedenk ook dat hij 71 is hè. Hij is al zijn hele leven een enorme narcist. Mocht hij inderdaad aftreden dan zal hij zijn hele leven zeggen dat hij een van de beste presidenten was aller tijden en het zo oneerlijk is.
Yep. En hij zou afgezet worden dan ook veel makkelijker handelen als de verkiezingen verliezen, als hij afgezet word dan is er iemand om tot verrader te benoemen. Pence of zo.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:50:28 #238
37150 livelink
pi_173195151
quote:

[..]

Ik kan me dat niet voorstellen. De kritiek die hij nu krijgt kan hij niet meer negeren of wegpoetsen. Hij gaat hier aan kapot, denk ik. Niet dat ik me nou zo druk maak over zijn welbevinden.
pi_173195166
ik zou trump nou ook niet echt succesvol willen noemen als zakenman. pas met the apprentice begon ie populair te worden en daar hoefde ie ook niks voor te doen. als ie niet zoveel geld had geerfd van zijn pappie hadden we nooit meer wat van m gehoord.

hij behandelt het presidentsschap dan ook nog steeds als een zakenman. lekker achter zijn bureau met zijn dikke reet in de stoel wat documenten tekenen en als t 'm niet niet bevalt 'you're fired!' roepen en weer wat achterlijke tweets de wereld in slingeren.

de enige reden dat ie nog steeds rallies houdt voor zijn clubje drones is om zijn enorme ego te boosten na al die (terechte) kritiek die hij constant te verduren krijgt. dat werkt voor hem als een energy boost.
pi_173195171
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:49 schreef Szura het volgende:

[..]

Hij zal de historie ingaan als de slechtste president ooit. Deal with it, Donald.
Ach. Iedereen roept maar wat. Voorlopig moeten we nog bijna 3,5 jaar :P
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yep. En hij zou afgezet worden dan ook veel makkelijker handelen als de verkiezingen verliezen, als hij afgezet word dan is er iemand om tot verrader te benoemen. Pence of zo.
Hij heeft nog steeds niet geaccepteerd dat hij de popular vote verloren heeft. En dat zijn overwinning redelijk krap was.
pi_173195234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik kan me dat niet voorstellen. De kritiek die hij nu krijgt kan hij niet meer negeren of wegpoetsen. Hij gaat hier aan kapot, denk ik. Niet dat ik me nou zo druk maak over zijn welbevinden.
Nah, hij zit al zo lang in zijn eigen bubble, daar gaat hij niet meer uitkomen. Let ook op wat hij het ergste van alles lijkt te vinden "Mensen die niet loyaal zijn". Daar valt alles onder van regelrechte sabotage of ontslag nemen tot "mischien moet je dat anders zeggen".
Hij krijgt gewoon iedere dag een knipselmap met goed nieuws over hemzelf. Het is te triest voor woorden.
pi_173195260
quote:
11s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ach. Iedereen roept maar wat. Voorlopig moeten we nog bijna 3,5 jaar :P

[..]

Hij heeft nog steeds niet geaccepteerd dat hij de popular vote verloren heeft. En dat zijn overwinning redelijk krap was.
Het wordt vooral interessant om te zien wat de midterms gaan worden, maar ook die zijn nog wel een eindje weg. Ik heb echter het idee dat de bodem van zijn populariteit nog lang niet in zicht is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173195293
quote:

[..]

Chaotic evil vs. lawful evil. Trump is duidelijk een gevalletje chaotic evil, terwijl gespuis als Sessions en McConnell lawful evil zijn.

Ik moet écht D&D gaan spelen :')
pi_173195372
Wat is 3.5 jaar een lange tijd voor deze ellende.
pi_173195378
quote:
11s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:51 schreef Tchock het volgende:
Hij accepteert het ook nog steeds niet dat mensen obama de betere president vinden en dat hij hem toen zo heeft beledigd tijdens dat journalisten gala.

die kop van trump blijft goud. :')
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:02:16 #246
192592 SureD1
pi_173195564
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:56 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Hij accepteert het ook nog steeds niet dat mensen obama de betere president vinden en dat hij hem toen zo heeft beledigd tijdens dat journalisten gala.

die kop van trump blijft goud. :')
Terugkijkend een 'defining moment in history'
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:23:58 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173196274
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:32 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nummer 1 op Steve Bannon zijn to do list toen hij begon...
True
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173196339
https://www.washingtonpos(...)m_term=.29e409fff08e

Wat reacties van US politici op een rijtje. Meeste is negatief maar het valt op dat de GOP lui niet echt stelling nemen tegen Trump maar het bij algemeenheden houden.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:34:11 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173196652
Maar weinig spectaculairs vanavond (onze avond) dus?
Betrap me er op dat ik inmiddels elke dag een dikke rel of grote blunder verwacht :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:35:05 #250
192592 SureD1
pi_173196682
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar weinig spectaculairs vanavond (onze avond) dus?
Betrap me er op dat ik inmiddels elke dag een dikke rel of grote blunder verwacht :D
Counciltje van CEO's opgeheven, verder niks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')