abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173161082
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij moet eens kappen met die achterlijke aanvallen op de pers. Zielig figuur.
De wereld zou beter af zijn als hij zijn twitteraccount aan de wilgen hing, zeker. Maar je hoeft niet van elke mug een olifant te maken.

Tegelijkertijd retweette Trump trouwens ook dit bericht:

quote:
En dat is veel leuker.
pi_173161109
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals het onthoofden van Trump door Kathy Griffin?
De ophef daarover gemist en vind je dat echt van hetzelfde niveau als dat van een president van 1 van de machtigste landen in de wereld?

Of is dit weer zo'n idioot refregmental "maar BLM/her emails/links doet het" ook jankpost?
pi_173161137
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zeg ik ja. "Can't stop a moving train" is een klassiek beeld, en absoluut geen bedreiging oid.
pi_173161158
quote:

[..]

Ja maar zij doen...

Elke keer! _O-
pi_173161172
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zeg ik ja. "Can't stop a moving train" is een klassiek beeld, en absoluut geen bedreiging oid.
In combinatie met het bombarderen van de pers tot 'vijand van het volk' geeft het gewoon een nare smaak in de mond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:56:56 #188
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173161222
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:45 schreef Ludachrist het volgende:
Trumps eerste pardon komt eraan:

http://www.foxnews.com/po(...)riff-joe-arpaio.html

[..]

Dat is uiteraard niet alles waar Arpaio bekend van is, we kennen hem onder meer van dit soort dingen:

Het valt me nog mee dat hij niet voor Martin Shkreli kiest :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:57:24 #189
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_173161229
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:45 schreef Ludachrist het volgende:
Trumps eerste pardon komt eraan:

http://www.foxnews.com/po(...)riff-joe-arpaio.html

[..]

Dat is uiteraard niet alles waar Arpaio bekend van is, we kennen hem onder meer van dit soort dingen:

Wat je normaal in een land als Rusland, of ergens in Afrika zou verwachten krijg je dus nu ook in de VS.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173161239
quote:

[..]

Die is ontslagen. Ideetje?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173161417
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja maar zij doen...

Elke keer! _O-
:')

Koos zegt letterlijk dit!
"Iemand zou een cartoon moeten maken van Trump die op de een of andere manier het loodje legt. Dan zijn de reacties niet van de wind (en terecht). "

Ik geef enkel een voorbeeld van waar dat al gebeurd is! :D
Geen "ja maar zij", maar een voorbeeld op een opmerking van iemand!

Noem dit topic overigens maar het Anti-Trump topic als echt werkelijk niks anders meer gezegd mag worden. Dit is echt te kansloos.
pi_173161439
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die is ontslagen. Ideetje?
Als Trump bebloede hoofden van onthoofde tegenstanders gaat tweeten misschien wel ja.
pi_173161462
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als Trump bebloede hoofden van onthoofde tegenstanders gaat tweeten misschien wel ja.
Ah, nu is de parallel opeens geen parallel meer. Altijd handig die mobiele doelpalen.
pi_173161496
Goed stuk:

quote:
Uiteindelijk ging dit niet alleen om een gebrek aan retoriek of context, maar ook om een ontbrekend moreel oordeel. De president kon het niet meteen opbrengen om ruiterlijk de slachtoffers te erkennen of onderscheid tussen de aanstichters en de dode te maken.

Hij kon zich niet richten op de provocaties van het kamp dat onder een nazivlag marcheerde. Wilde hij geen afstand nemen van een aantal van zijn felste aanhangers? Dat zou betekenen dat Trump trouw aan hemzelf als verzachtende omstandigheid voor bijna elke misdaad of elk vooroordeel beschouwt. Of is de president werkelijk overtuigd van de morele gelijkwaardigheid van de kampen in Charlottesville? In dat geval luidt de diagnose: een ethische ziekte waarvoor geen genezing is.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173161511
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan lees jij niet goed maar dat wekt weinig verbazing.
In dit geval heb je gelijk, mijn excuses, had het oprecht gemist. Ga er na deze reactie direct nog op reageren.

[..]

quote:
Ja dat heb je duidelijk wel gezegd vorige week, pas nadat je gewezen werd op de afrekeningen vanuit zijn regime begon je pas bij te draaien.
Dat hebben we dan allebei op een heel andere manier ervaren.

[..]

quote:
Dat is in tegenspraak met het voorgaande en niet correct, China bemoeit zich er al mee en doet dat al jaren, iets wat jij niet wil begrijpen en vervolgens kom je met een mening van iemand om je eigen foutieve mening te onderschrijven terwijl het feit blijft dat China al decennia lang sancties heeft tegen dat land.

Maar goed als historicus in de alternatieve feiten doe je goed werk :')
China bemoeit zich er inderdaad al jaren mee, uiteraard, Noord-Korea is van groot strategisch belang voor China en haar politieke en economische belangen. Zoals je kan lezen in dat artikel, en schijnbaar omdat je het niet van mij wilt aannemen, is de publieke veroordeling van Noord-Korea een enorme draai in het Chinese discours. De huidige omvang van de sancties zijn dat net zo zeer.

De 'sancties', als je ze al zo moet noemen, stelde in 2013 helemaal niets voor:

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE93T15E20130430

En je hebt gelijk. Dat is nog steeds de vraag of dat in deze situatie wel is. Ongeveer 85% van de Noord-Koreaanse handel gaat via China. Maar de omvang van de sancties zijn omvangrijker dan ooit te voren en direct gericht tegen de economische belangen van Noord-Korea:

Regardless, after the phone call between the two “extremely close” presidents, China’s Commerce Ministry together with China’s Customs Service issued a ban on a series of imports from North Korea, including coal, iron, iron ore, lead concentrates and ore, lead and seafood, in order to follow the U.N. sanctions order. The ban will be effective from August 15.
http://thediplomat.com/20(...)and-seafood-imports/

En dit alles staat nog los van het feit dat de openbare kritiek van China op het Noord-Koreaanse regime vele malen groter is dan ooit tevoren en erg interessant dus.
pi_173161589
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je plaatst iemands mening leuk hoor maar feit blijft wel dat China al veel langer NK sancties heeft opgelegd, je opmerking dat China nu pas sancties heeft opgelegd is dus fout, alleen blijf je die fout maar herhalen vreemd genoeg en dart stukje wat je er nu bij plaats verschaft nu niet echt nieuwe inzichten behalve dan dat er al sancties waren en ook meerdere malen aangescherpt zijn.

Maar blijf voor historicus in de "alternatieve feiten" daar zit zo te merken wel toekomst in :')
Ik plaats inderdaad iemand anders mening omdat je het van mij schijnbaar niet wilt aannemen maar ok als je die ook al niet meer serieus neemt dan wordt het een lastig verhaal. Eigenlijk heb ik er hierboven al op gereageerd maar 2013 was slechts het aanscherpen van controles die bovendien weinig voorstelden, echte sancties kunnen we niet van spreken en alles valt en staat met de vraag of China daadwerkelijk economische sancties zal invoeren, naast het feit dat nu de Chinese kritiek op het Noord-Koreaanse regime is toegenomen, in een tijd van opgelopen spanningen, en China nu ook daadwerkelijk economische sancties gaat doorvoeren zal dit een unieke benadering worden.
pi_173161779
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, nu is de parallel opeens geen parallel meer. Altijd handig die mobiele doelpalen.
Juist. Je wilt trump "ontslaan" vanwege deze cartoon waarbij CNN de Trumptrein niet kan tegen houden?
Je vindt dat gelijkwaardig aan dat wat Griffin heeft gedaan?

Inderdaad, schuivende doelpalen :N

Edit: ontslaan tussen aanhalingstekens, want we weten allemaal dat niemand de president kan ontslaan. :D
pi_173161859
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist. Je wilt trump ontslaan vanwege deze cartoon waarbij CNN de Trumptrein niet kan tegen houden?
Je vindt dat gelijkwaardig aan dat wat Griffin heeft gedaan?

Inderdaad, schuivende doelpalen :N
Nee, ik stel dat jij de vergelijking trekt. Als die vergelijking dan vervolgens tegen je wordt gebruikt is het opeens geen vergelijking meer.
Ik vind overigens dat we een president wel aan wat hogere standaarden zouden mogen houden dan een individuele journalist, maar Trump vestigt wat dat betreft wel diepterecord na diepterecord.
pi_173161941
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, ik stel dat jij de vergelijking trekt. Als die vergelijking dan vervolgens tegen je wordt gebruikt is het opeens geen vergelijking meer.
Ik vind overigens dat we een president wel aan wat hogere standaarden zouden mogen houden dan een individuele journalist, maar Trump vestigt wat dat betreft wel diepterecord na diepterecord.
Opeens geen vergelijking meer?
Kathy Griffin is ontslagen vanwege haar onthoofdings foto.
Jij stelt "ideetje?"
En ik ben het met je eens. Als Trump met een bebloed hoofd van een onthoofde tegenstander gaat tweeten dan gaat hij te ver wat mij betreft.
Ik zie even niet wat ik hier verkeerd zeg. De vergelijking gaat gewoon door... dus waar wijk ik ervan af? Zeg het maar.
pi_173162118
Hier spreekt Trump zich al uit tegen de KKK, nazi's, en communisten.... in 2000.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:44:24 #201
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_173162259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:39 schreef Refragmental het volgende:
Hier spreekt Trump zich al uit tegen de KKK, nazi's, en communisten.... in 2000.
[ afbeelding ]
Omdat'ie op dat moment tegen oerconservatief Buchanan op campaign trail was voor de Reform party. Trump die zegt wat mensen wil horen zodat ze hun geld stemmen aan hem geven. Goh, waar heb ik dat toch eerder gehoord. :')
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:45:13 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173162341
quote:
[ afbeelding ]
Grappig wel dat Trump in 2016 claimde dat hij nog nooit van Mr Duke gehoord had.

Trump loog weer eens, wat een schok moet dat voor je zijn....
pi_173162415
quote:
[ afbeelding ]
En waarom deed hij dat niet afgelopen weekend toen die gasten een anti-Trumper vermoordden?
pi_173162530
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Grappig wel dat Trump in 2016 claimde dat hij nog nooit van Mr Duke gehoord had.

Trump loog weer eens, wat een schok moet dat voor je zijn....
Jij herinnert je nog alle namen van iedereen waar je 16 jaar gelden mee te maken hebt gehad?
pi_173162585
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij herinnert je nog alle namen van iedereen waar je 16 jaar gelden mee te maken hebt gehad?
_O-

Hij is toch zo'n fantastisch zakenman van wie iedereen zegt dat hij namen altijd onthoud? Nooit gehoord, zeker?
pi_173162651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wel als ze in het nieuws komen. Dan gaat er wel een lichtje branden.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:04:47 #208
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_173162720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wel als ze in het nieuws komen. Dan gaat er wel een lichtje branden.
Niet te vergeten dat de naam "David Duke" niet echt onbekend is in de VS. Is zowat synoniem met "racist asshole".
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')