Ah, jij bent wel wakkerquote:
En daarom hebben ze de PVV om de joden de schuld re geven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:31 schreef Reya het volgende:
Ik zou zeggen dat voor een kwart van de mensen het falen dermate is dat het onverteerbaar is om deze voor eigen rekening te nemen.
Benieuwd of Sigme eten weet te scoren in Frankrijk vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:32 schreef remlof het volgende:
Vandaag is het een vrije dag in heel Europa ten zuiden en ten oosten van Nederland.
Maar het is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie
Dat gaat een uitdaging worden, inderdaad. In tegenstelling tot België, waar elke bakker, traiteur en brasserie wel open is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Benieuwd of Sigme eten weet te scoren in Frankrijk vandaag
Wat een tekst mensen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:30 schreef remlof het volgende:
Grunberg is weer sterk vandaag trouwens.
"Ik vrees dat circa een kwart van de mensen liever een zondebok slacht dan het eigen falen onder ogen te zien."
Als je toevallig in Cap Ferret bent niet, nee. De gemiddelde Franse provinciestad is daarentegen redelijk uitgestorven in deze tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ze gooien toch niet midden in het toeristenseizoen alles dicht?
Tsja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarom hebben ze de PVV om de joden de schuld re geven.
Ehh ik bedoel natuurlijk de NSB om de moslims de schuld te geven.
Onhandig, maar ik snap het in dat geval wel. Je gaat jezelf geen vrije dag door de neus boren wanneer er amper klanten zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je toevallig in Cap Ferret bent niet, nee. De gemiddelde Franse provinciestad is daarentegen redelijk uitgestorven in deze tijd.
Huh? Ik bevind me ten oosten van Nederland maar moet gewoon naar het werk hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:32 schreef remlof het volgende:
Vandaag is het een vrije dag in heel Europa ten zuiden en ten oosten van Nederland.
Toch goed om te lezen dat het in Syrië vandaag een feestdag is.quote:Assumption Day on 15 August is a nationwide public holiday in Andorra, Austria, Belgium, Burundi, Cameroon, Central African Republic, Chile, Republic of Congo, Côte d'Ivoire, Croatia, Colombia, Cyprus, East Timor, France, Gabon, Greece, Georgia (Eurasia), Republic of Guinea, Haiti, Italy, Lebanon, Lithuania, Luxembourg, Republic of Macedonia, Madagascar, Malta, Mauritius, Republic of Moldova, Monaco, Montenegro (Albanian Catholics), Paraguay, Poland (Polish Army Day), Portugal, Romania, Rwanda, Senegal, Seychelles, Slovenia, Spain, Syria, Tahiti, Togo, and Vanuatu.
It is also a public holiday in parts of Germany (Bavaria and Saarland) and Switzerland (in 14 of the 26 cantons).
Oh ik dacht dat het in Duitsland ook een vrije dag was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Huh? Ik bevind me ten oosten van Nederland maar moet gewoon naar het werk hoor.
Heb daar in België ook wel eens erg veel moeite moeten doen om deze dag eten te scoren voor mijn scouts op kampquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaat een uitdaging worden, inderdaad. In tegenstelling tot België, waar elke bakker, traiteur en brasserie wel open is.
Leuke combinatie... Maria en het leger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:48 schreef remlof het volgende:
Ah, in Polen is het ook meteen Nationale Legerdag. Handig.
Erg afhankelijk van waar in Duitsland. In overwegend katholieke gebieden is het vaak een vrije dag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Huh? Ik bevind me ten oosten van Nederland maar moet gewoon naar het werk hoor.
België buiten Brussel is irrelevant, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb daar in België ook wel eens erg veel moeite moeten doen om deze dag eten te scoren voor mijn scouts op kamp.
Misschien lees ik het fout, maar Igen hoeft toch helemaal niet in Duitsland te zitten? Misschien zit hij wel in Tsjechië ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van waar in Duitsland. In overwegend katholieke gebieden is het vaak een vrije dag.
Of Noord-Korea, daar heeft men het ook niet zo op religieuze feestdagen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien lees ik het fout, maar Igen hoeft toch helemaal niet in Duitsland te zitten? Misschien zit hij wel in Tsjechië ofzo.
Of op vrij internet zodat je lekker kan FOK!ken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Of Noord-Korea, daar heeft men het ook niet zo op religieuze feestdagen.
Igen zal wel een grote jongen zijn aldaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of op vrij internet zodat je lekker kan FOK!ken.
Een of andere Marokkaanse toko in Brugge bood uitkomstquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:50 schreef Reya het volgende:
[..]
België buiten Brussel is irrelevant, uiteraard.
Oei, heb je nu bijgedragen aan de homeopathische verdunning van de Europese bevolking?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een of andere Marokkaanse toko in Brugge bood uitkomst
Tsssk, dat gaat niet via brood. Dat gebeurt wanneer linkse meiskes liever een Ahmed hebben dan de zolderkamerbewoner Wouter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Oei, heb je nu bijgedragen aan de homeopathische verdunning van de Europese bevolking?
Hulde aan iedereen die daar aan bijdraagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Oei, heb je nu bijgedragen aan de homeopathische verdunning van de Europese bevolking?
Klote.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
"EU wenst ze veel plezier met het uitonderhandelen daarvan"quote:
Dat hadden ze ook vóór het in werking stellen van artikel 50 kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Meest haalbare optie; opeens alle douane zelf gaan doen is onwerkbaar.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook vóór het in werking stellen van artikel 50 kunnen bedenken natuurlijk.
Hij noemt zichzelf ook moquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Rellen hoor hier. Mo Farah wil voor z'n lange afstandscarriere graag Mohammed genoemd worden. ZolderkamerRight vindt daar wat van.
Ja dat kan natuurlijk niet, zelf besluiten wat je naam is als zwarte meneer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Rellen hoor hier. Mo Farah wil voor z'n lange afstandscarriere graag Mohammed genoemd worden. ZolderkamerRight vindt daar wat van.
Sterkte, en dank je voor je bijdrage aan onze prachtige maatschappij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:08 schreef LelijKnap het volgende:
Kut kut kut arbeid. Kutjes kut. Doei.
Ja geen dank. Doe het graag. Hup Holland hup.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sterkte, en dank je voor je bijdrage aan onze prachtige maatschappij.
ja, en dat wil hij dus veranderenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf ook mo
https://twitter.com/mo_farah
https://support.twitter.com/articles/20169357quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en dat wil hij dus veranderen
Maar met zo'n douane-unie is de Brexit-arrogantie van handelsverdragen met de VS en met India enzo alsnog niet mogelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier waren ze een tijd terug ook wekenlang aan het boren om allerlei leidingen en kabels te vervangen. Ik ben op een gegeven moment gewoon naar huis gegaan. Ik ga goddomme niet de hele dag in de kankerherrie zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Het is weer lekker kut hier. Elders in het gebouw zijn ze een vloer van iets van 30x30 er uit aan het frezen omdat deze een tijdje geleden verkeerd is opgedroogd, gelukkig zorgt dit voor lekker veel geluidsoverlast.
Nu graag nog wat meer enthousiasme voor onze mooie multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja geen dank. Doe het graag. Hup Holland hup.
Na een jaartje meedraaien in POL SC wordt zelfs LK een modelburger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu graag nog wat meer enthousiasme voor onze mooie multiculturele samenleving.
Lekker een 'thuiswerkdag' inlassen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Het is weer lekker kut hier. Elders in het gebouw zijn ze een vloer van iets van 30x30 er uit aan het frezen omdat deze een tijdje geleden verkeerd is opgedroogd, gelukkig zorgt dit voor lekker veel geluidsoverlast.
Moet je wel uitkijken. Als je je kebap niet van een Turk maar van een Marokkaan of Libier koopt, dan werk je mee aan verderfelijke "cultural appropriation". En als Nederlander zelf curry koken kan natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Multi culti
Baklava
Kebab
Curry
Chow Mein
Naan
Maar die moeten toch eerst uitonderhandeld worden. En dat duurt minimaal vijf jaar. Als overgang kan dat dus wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar met zo'n douane-unie is de Brexit-arrogantie van handelsverdragen met de VS en met India enzo alsnog niet mogelijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar die moeten toch eerst uitonderhandeld worden. En dat duurt minimaal vijf jaar. Als overgang kan dat dus wel.
Als Scheveningse moet ik daar natuurlijk dan ook wel echt falicant op tegen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
klagen als een Marokkaan besluit om Hollandse Nieuwe te verkopen
Dat is niet modern, dat is achterlijk. Iedereen in zijn eigen hokjequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd meegaan. Moderne multi-culti betekent dat jij als witte Nederlander wel in jouw hokje moet blijven.
Wat een vernieuwende inzichten weer van deze beste man.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:30 schreef remlof het volgende:
Grunberg is weer sterk vandaag trouwens.
"Ik vrees dat circa een kwart van de mensen liever een zondebok slacht dan het eigen falen onder ogen te zien."
Okquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken. Als je je kebap niet van een Turk maar van een Marokkaan of Libier koopt, dan werk je mee aan verderfelijke "cultural appropriation". En als Nederlander zelf curry koken kan natuurlijk ook niet.
Je moet wel met je tijd meegaan. Moderne multi-culti betekent dat jij als witte Nederlander wel in jouw hokje moet blijven. Maar dat mag je dan een "safe space" noemen.
Wat dan tegenwoordig wrs. wél weer mag, is klagen als een Marokkaan besluit om Hollandse Nieuwe te verkopen. Want die verloochent dan z'n eigen cultuur en verkracht de Nederlandse.
Wat is dit nou weer voor bagger?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken. Als je je kebap niet van een Turk maar van een Marokkaan of Libier koopt, dan werk je mee aan verderfelijke "cultural appropriation". En als Nederlander zelf curry koken kan natuurlijk ook niet.
Je moet wel met je tijd meegaan. Moderne multi-culti betekent dat jij als witte Nederlander wel in jouw hokje moet blijven. Maar dat mag je dan een "safe space" noemen.
Wat dan tegenwoordig wrs. wél weer mag, is klagen als een Marokkaan besluit om Hollandse Nieuwe te verkopen. Want die verloochent dan z'n eigen cultuur en verkracht de Nederlandse.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer bagger?
Eigenlijk ben jij ook gewoon een godse kutuser. Zo'n walgelijke NWS'er.
Die van zaterdag was wel leuk, over dat klooster. Moest ik wel even om gniffelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een vernieuwende inzichten weer van deze beste man.
Te lage bloedspiegels waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Maar eens even kijken wat Big Pharma van m'n bloed vond.![]()
![]()
Die is wel grappig, ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van zaterdag was wel leuk, over dat klooster. Moest ik wel even om gniffelen.
En nu is het genoeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:53 schreef Reya het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het hele concept van cultural appropriation is ook wel licht belachelijk. Sinds het begin der tijden nemen mensen culturele gewoonten aan van andere mensen - het hele concept van cultuur is daar zelfs op gebaseerd.
Vraag me af welk wisselgeld de EU daarvoor gaat vragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:05 schreef Reya het volgende:
[..]
na de hoeveelheid die ze afnamen wel ja.…quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Te lage bloedspiegels waarschijnlijk.
Met z'n vervelende bakkes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een vernieuwende inzichten weer van deze beste man.
Die is ook goed gek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:06 schreef Kaas- het volgende:
Braindead had net ook een vernieuwend inzicht in het topic over het verval van links: de VVD is enorm links en dus is links met een opmars bezig. Heb hard gelachen.
De afkeer van links (whatever that may be) neemt verontrustende vormen aan. Wat dat betreft heeft Grunberg wel gelijk. Onvrede en eigen falen zijn de voedingsbodem voor dit soort figuren met als resultaat de opvatting dat alles wat links is geëlimineerd moet worden. Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:06 schreef Kaas- het volgende:
Braindead had net ook een vernieuwend inzicht in het topic over het verval van links: de VVD is enorm links en dus is links met een opmars bezig. Heb hard gelachen.
Dit keer vast geïnspireerd door de Baudets van deze wereld....quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.
Ik ben ook wel benieuwd in hoeverre FvD nog gaat groeien de komende jaren. Je zou zeggen dat het gezeik over 'links' ooit wel eens klaar is, al is het maar omdat het strontvervelend is om de ganse tijd zo door het leven te moeten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De afkeer van links (whatever that may be) neemt verontrustende vormen aan. Wat dat betreft heeft Grunberg wel gelijk. Onvrede en eigen falen zijn de voedingsbodem voor dit soort figuren met als resultaat de opvatting dat alles wat links is geëlimineerd moet worden. Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.
Nog een wegkijker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Links is al jaren niet meer aan 'de macht'ik vind het zo blind en dom om te blijven roepen dat alles de schuld van 'links' is
![]()
Daar is niks nieuws aan toch?quote:
Het is een beetje het klassieke vijandsbeeld. Door een bepaalde politieke groep waar je het zelf niet mee eens bent als kwaad af te schilderen, kun je jezelf beter voelen. Het is wel schokkend in hoeverre daar weinig aan is veranderd over de jaren, terwijl je zou zeggen dat daar wel ontwikkeling in kan zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De afkeer van links (whatever that may be) neemt verontrustende vormen aan. Wat dat betreft heeft Grunberg wel gelijk. Onvrede en eigen falen zijn de voedingsbodem voor dit soort figuren met als resultaat de opvatting dat alles wat links is geëlimineerd moet worden. Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor bagger?
Eigenlijk ben jij ook gewoon een godse kutuser. Zo'n walgelijke NWS'er.
Even voor de goede orde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is niet modern, dat is achterlijk. Iedereen in zijn eigen hokje
Links? Wie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:23 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Even voor de goede orde.
Ik schrijf een post waar ik motorbloempje's pleidooi vóór multiculti in wezen onderschrijf.
Ik krijg bijval van Perrin, die volgens mij eerder in de hoek "rechtse kut-NWS'er" zit.
Ik krijg de wind van voren van KoosVogels, de "ruimdenkende" linkse user.
Interessant.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik krijg bijval van Perrin, die volgens mij eerder in de hoek "rechtse kut-NWS'er" zit.
Ja, eh, sorry als het een beetje bot klinkt, maar je weet toch zelf hoop ik ook wel dat je niet echt voor de hoofdprijs #1 SJW'er gaat hier op FOK!.quote:
Terwijl jij als lolbetarier gewoon zeer rechts bent.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar is niks nieuws aan toch?
Ben nog nooit zo vaak voor links "uitgemaakt" als het afgelopen jaar.
Wellicht niet, maar ik heb nog nooit anders dan links-liberaal gestemd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, eh, sorry als het een beetje bot klinkt, maar je weet toch zelf hoop ik ook wel dat je niet echt voor de hoofdprijs #1 SJW'er gaat hier op FOK!.
Het is ook te algemeen om alles wat niet binnen je conservatieve opvatting past als "links" af te doen. Slaat ook de discussie doorgaans morsdood. Maar daar is men toch niet echt op uit ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een beetje het klassieke vijandsbeeld. Door een bepaalde politieke groep waar je het zelf niet mee eens bent als kwaad af te schilderen, kun je jezelf beter voelen. Het is wel schokkend in hoeverre daar weinig aan is veranderd over de jaren, terwijl je zou zeggen dat daar wel ontwikkeling in kan zitten.
Zoals de man die de Verkeersdienst na een spookrijder-melding boos opbelt:quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:06 schreef Kaas- het volgende:
Neuh, ze preken slechts voor eigen parochie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is ook te algemeen om alles wat niet binnen je conservatieve opvatting past als "links" af te doen. Slaat ook de discussie doorgaans morsdood. Maar daar is men toch niet echt op uit ben ik bang.
De laatste keer op neoliberaal Jesse Klaver, zekerquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar ik heb nog nooit anders dan links-liberaal gestemd.
Noemt Wilders zich zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was ook het verhaal van een figuur als Elfletterig...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel over getwijfeld, maar toch maar voor Pechtold gekozen. Maar D66-GL-PvdA is wel waar ik doorgaans uit kies. Soms stem ik lokaal SP.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
De laatste keer op neoliberaal Jesse Klaver, zeker
Pas op, dadelijk heb je ook hier een banquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat was ook het verhaal van een figuur als Elfletterig...
Ben weer bijna een dag terug, dus wordt weer tijd ben ik bangquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk heb je ook hier een ban
Jaja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk heb je ook hier een ban
Dit kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben weer bijna een dag terug, dus wordt weer tijd ben ik bang
Ik stem altijd in de hoek D66/GL/PvdD/SP. En toch word ik voor "een godse kutuser. Zo'n walgelijke NWS'er" uitgemaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Koos heeft Gilles de la Tourette.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik stem altijd in de hoek D66/GL/PvdD/SP. En toch word ik voor "een godse kutuser. Zo'n walgelijke NWS'er" uitgemaakt.
Door Koos hè. Voor hem zijn dat normale omgangsvormen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik stem altijd in de hoek D66/GL/PvdD/SP. En toch word ik voor "een godse kutuser. Zo'n walgelijke NWS'er" uitgemaakt.
Maar toch best wel sociaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Terwijl jij als lolbetarier gewoon zeer rechts bent.
Mogges, uitslaperquote:
Free-market socialistquote:
Lijkt mij lastig, dat vereist ten eerste dat die persoon niet meer faalt (in hun definitie) en capabel is om de zwakte van hun argument in te zien. En laten we wel zijn, het is toch totaal niet in hun eigen belang om toe te geven dat ze eigenlijk gewoon niet zo slim, snel of behendig zijn als andere mensen die het wel goed doen/hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een beetje het klassieke vijandsbeeld. Door een bepaalde politieke groep waar je het zelf niet mee eens bent als kwaad af te schilderen, kun je jezelf beter voelen. Het is wel schokkend in hoeverre daar weinig aan is veranderd over de jaren, terwijl je zou zeggen dat daar wel ontwikkeling in kan zitten.
Niet als je het aan dom rechts vraagt is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tussen sociaal zijn en socialist zijn zit wat mij betreft een wereld van verschil.
Het gaat niet enkel om daadwerkelijk gefaalde mensen, uiteindelijk. Ook doorsnee huisvaders en types die het eigenljk best goed hebben kunnen flink op het orgel gaan tegen "links".quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig, dat vereist ten eerste dat die persoon niet meer faalt (in hun definitie) en capabel is om de zwakte van hun argument in te zien. En laten we wel zijn, het is toch totaal niet in hun eigen belang om toe te geven dat ze eigenlijk gewoon niet zo slim, snel of behendig zijn als andere mensen die het wel goed doen/hebben?
Ik bedoelde dan ook niet per se mensen in de bijstand maar de figuren die nooit tevreden zijn omdat er altijd iemand is die het beter heeft dan zij het hebben, in hun opinie. Ook wel "elite" genaamd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om daadwerkelijk gefaalde mensen, uiteindelijk. Ook doorsnee huisvaders en types die het eigenljk best goed hebben kunnen flink op het orgel gaan tegen "links".
Aan dom rechts kun je het beste helemaal niks vragenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet als je het aan dom rechts vraagt is mijn ervaring.
Omdat ze er heel dicht tegenaan schurken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:54 schreef Chewie het volgende:
Maar waarom heeft eigenlijk vooral conservatief rechts de neiging om extreem rechts als het gekke neefje van de familie te behandelen die je niet zo serieus moet nemen en het allemaal niet zo kwaad bedoelt in tegenstelling tot het gekke zoontje van de buren?
Omdat ze er stiekem best wat sympathie voor voelen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:54 schreef Chewie het volgende:
Maar waarom heeft eigenlijk vooral conservatief rechts de neiging om extreem rechts als het gekke neefje van de familie te behandelen die je niet zo serieus moet nemen en het allemaal niet zo kwaad bedoelt in tegenstelling tot het gekke zoontje van de buren?
Zoals Trump voor de KKK zeg maar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ze er stiekem best wat sympathie voor voelen?
Ah die moeten nog uit de kast komen maar je mag ze vooral nog niet zo benoemen tot ze eindelijk een keer die kast uitkomen (en zelfs dan vaak nog niet)quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat ze er heel dicht tegenaan schurken?
Benieuwd wie die speech geschreven heeft, Trump was het iig nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MAAR HIJ HEEFT HET ALSNOG VEROORDEELD!11!!1EINZ.![]()
Wel jammer dat "hij zijn dochter aan een Jood gegeven heeft". Dat vinden de witte kapjes niet zo leuk. Eenzijdige liefdes zijn altijd een beetje sneu.quote:
Ik vraag me af of hij al die speeches wel kan lezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Benieuwd wie die speech geschreven heeft, Trump was het iig niet
En of ie onder schot werd gehouden terwijl ie 't voorlasquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Benieuwd wie die speech geschreven heeft, Trump was het iig niet
Demoniseren heet dat, heel populair in die kringen, althans de term en in de richting wat ze beschouwen als hun tegenstandersquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah die moeten nog uit de kast komen maar je mag ze vooral nog niet zo benoemen tot ze eindelijk een keer die kast uitkomen (en zelfs dan vaak nog niet)
Nou ja, liever een jood dan een neger natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel jammer dat "hij zijn dochter aan een Jood gegeven heeft". Dat vinden de witte kapjes niet zo leuk. Eenzijdige liefdes zijn altijd een beetje sneu.
Zijn "reality" show las hij alles van de teleprompter iig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij al die speeches wel kan lezenVolgens mij heeft hij een oortje in en zegt hij dingen na.
Kweenie, die Joden proberen het prachtige witte ras om te volken volgens die lui.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, liever een jood dan een neger natuurlijk.
fonetisch geschreven?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn "reality" show las hij alles van de teleprompter iig.
Heh, het zou mij nauwelijks verbazen. Zelfs voordat hij compleet van het padje raakte vond ik het al geen groot licht.quote:
Was wel boeiend met die Ann Coultier gister bij Nieuwsuur...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:54 schreef Chewie het volgende:
Die spoort dan ook compleet niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was wel boeiend met die Ann Coultier gister bij Nieuwsuur...
Dat mens geeft mij al braakneigingen als ik haar hoofd al zie, als ze haar mond opent word het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In mijn optimisme verwacht ik dat het in Nederland allemaal wel een beetje mee zal vallen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wel het terugkijken waard denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zegt de Amsterdammer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:06 schreef Kaas- het volgende:
De handlangers van de NAM komen hier morgen op aardbevingsschade controleren. Stelletje Randstedelijke teringlijers.
Gewoon er geïnteresseerd naar gaan staan kijken op je klompen met de hooivork in de hand en af en toe iets mompelen dat ze niet verstaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:06 schreef Kaas- het volgende:
De handlangers van de NAM komen hier morgen op aardbevingsschade controleren. Stelletje Randstedelijke teringlijers.
Een gekkie in gesprekquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wel het terugkijken waard denk ik
En tegelijkertijd ben je volgens de andere doorgedraaiden op Fok juist extreemrechts wanneer je geen SP stemt. Zo valt er altijd wat te schelden op je als je gewoon een beetje in het centrum zit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
Oh ja, als je geen halve bruinhemd bent, ben je tegenwoordig links.
Zou het dan toch een soort "bucket-list" dingetjes zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, het zou mij nauwelijks verbazen. Zelfs voordat hij compleet van het padje raakte vond ik het al geen groot licht.
Ik denk echt dat Trump zichzelf de beste president ooit vindt. Het is geen toneel of een typetje wat hij speelt, maar oprecht en welgemeend geloof in zichzelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zou het dan toch een soort "bucket-list" dingetjes zijn?
Het zijn toch altijd wel een beetje de bijzondere superrijken die voor zo'n ambt gaan, de superrijken die mij toch meer geschikt lijken zien waarschijnlijk toch hun beperkingen en de risico's.
Nah, het was volgens mij gewoon een ego trip die uit de hand liep. Toen het applaus eenmaal klonk kon hij niet meer zonder, dat zie je nu nog steeds, hij organiseert nog steeds rallies om toegejuicht te worden. Als het niet zo serieus was zou het lachwekkend zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zou het dan toch een soort "bucket-list" dingetjes zijn?
Het zijn toch altijd wel een beetje de bijzondere superrijken die voor zo'n ambt gaan, de superrijken die mij toch meer geschikt lijken zien waarschijnlijk toch hun beperkingen en de risico's.
WTF was dat eigenlijk? Waarom krijgt zo iemand 5 minuten spreektijd? Weer typisch een voorbeeld van de NOS die voor alle onzin tegenwoordig in de uitzending hoor en wederhoor toe denkt te moeten passen. Ook wanneer het om aperte nonsens gaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor Thierry, kan die weer rustig slapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
WTF was dat eigenlijk? Waarom krijgt zo iemand 5 minuten spreektijd? Weer typisch een voorbeeld van de NOS die voor alle onzin tegenwoordig in de uitzending hoor en wederhoor toe denkt te moeten passen. Ook wanneer het om aperte nonsens gaat.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
WTF was dat eigenlijk? Waarom krijgt zo iemand 5 minuten spreektijd? Weer typisch een voorbeeld van de NOS die voor alle onzin tegenwoordig in de uitzending hoor en wederhoor toe denkt te moeten passen. Ook wanneer het om aperte nonsens gaat.
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
werkt alleen voor mods/crew.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[info]Ik zag net iets nieuws, even testen.[/info]
1 2 3 | Dit werkt wel als user :) Valt me eigenlijk mee dat niemand standaard zo post :P |
Heb je ze al uitgelegd dat wij bleekneuzen worden omgevolkt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
Hehe mijn ploeg is diverser dan remlof zijn natte droom.
Slightly humanoid robot go home, you're drunk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Wéér een paar miljoen ongeschoolde-baantjes weggeautomatiseerd.
[ afbeelding ]
Leek me geen goede binnenkomer. Eerst volgende pauze misschien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je ze al uitgelegd dat wij bleekneuzen worden omgevolkt?
Succesquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Leek me geen goede binnenkomer. Eerst volgende pauze misschien.
Ted aflv waar dat uitgeplukt is was wel aardig voor de verandering. Eindelijk wat uitleg bij die darpa-robots.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Wéér een paar miljoen ongeschoolde-baantjes weggeautomatiseerd.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:14 schreef Perrin het volgende:
In de categorie 'Wisten jullie dat..'
In Rusland slaan gastarbajteri de ijspegels van de daken af
Dat is mooi nieuws voor alle fans van Rusland Poetin hier in Nederland.quote:Wat drijft al die mensen naar het koude en niet altijd even gastvrije Rusland? De reden is simpel: er is werk. In Rusland krimpt de arbeidsbevolking al jaren, en dus zijn migranten hard nodig om het land op de rails te houden.
Klinkt als jouw type.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:15 schreef Friek_ het volgende:
Zo, morgen weer een nieuwe date. Vrouw die van de juiste Amerikaanse literatuur houdt, rookt als een ketter, bier drinkt, het liefst zo fout mogelijke grappen maakt en naar eigen smaak te veel scheldt.
Zeer benieuwd.
Ik zal tussendoor even vragen of ze niet stiekem één of andere flutjournalist is voor het lokale sufferdje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klinkt als jouw type.
Of Koos in drag.
Idd, ik zou toch eerst met het licht áán checken of alles onderbroektechnisch in orde is, mocht het zover komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klinkt als jouw type.
Of Koos in drag.
Ik denk dat het "Hell or high water" wordt vanavondquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:00 schreef Tem het volgende:
Hopelijk is het vanavond droog. Wil nog naar de Pleinbios eigenlijk.
Hier tot nu toe drie druppen. Wel wat drukkend benauwd weer nu.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:00 schreef Tem het volgende:
Hopelijk is het vanavond droog. Wil nog naar de Pleinbios eigenlijk.
Ja, denk je dat Pechtold zijn ziel de komende paar weken zal verkopen aan de CU?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:11 schreef Elan het volgende:
Goedemiddag
Deze maand dan toch eindelijk een regeerakkoordje?
Er is een akkoord(je) over de euthanasie blijkbaar. Dat zal toch ongetwijfeld een van de grootste struikelblokken geweest zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, denk je dat Pechtold zijn ziel de komende paar weken zal verkopen aan de CU?
Dan staat niks meer kabinet Gristenconservatief I in de wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een akkoord(je) over de euthanasie blijkbaar. Dat zal toch ongetwijfeld een van de grootste struikelblokken geweest zijn?
Geen idee, heb jij al dat FOK!-abonnement voor Kaas- geregeld of ben je nog steeds zo'n laffe teringlijer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:11 schreef Elan het volgende:
Goedemiddag
kom pleintje dan ken je tandjes rapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb jij al dat FOK!-abonnement voor Kaas- geregeld of ben je nog steeds zo'n laffe teringlijer?
Was alweer weer vergeten wie dit figuur was, nu valt de Franc.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb jij al dat FOK!-abonnement voor Kaas- geregeld of ben je nog steeds zo'n laffe teringlijer?
Geen bek tegen Friek, vriend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
kom pleintje dan ken je tandjes rapen
Kan ik eindelijk eens kakkerlakken vertrappen. Met je fucking vmbo-diploma.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
kom pleintje dan ken je tandjes rapen
Gewoon hbo vriendquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens kakkerlakken vertrappen. Met je fucking vmbo-diploma.
Ik zou je willen waarschuwen, hij is getraind filosoof.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon hbo vriend.
De gezellige typjes die jij date komen lijken me daarentegen wel redelijke floddertjes,. Type probleemwijken. Soort zoekt soort?
Die wedstrijd tegen Zorya Luhansk, wat een emotionele achtbaan was dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
Tevens FEYENOORD![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zeg datquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Zorya Luhansk, wat een emotionele achtbaan was dat.
Hallo, ik ben LK.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
Tevens FEYENOORD![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ja die ja! Ken jij die ook?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, van het befaamde citaat "leven is het verliezen van illusies"?
Die ontlading was zo mooi om te zien. Effe terugkijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat
Zo voor staan en het dan nog bijna uit handen geven![]()
Nota bene Manu die het beslist.
Natuurlijk. Heb dat stukje tekst op mijn borst getatoeëerd. De menselijke geschiedenis valt op te delen in een duistere periode vóór dat dat inzicht werd gedeeld, en de periode er na.quote:
Bannon wordt er bijna uitgetrapt. Er zijn sprankjes hoop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:40 schreef Jip141 het volgende:
Lekker polariserend allemaal weer, de recente ontwikkelingen.
Op zich kunnen de rechtsextremisten blij zij. Zij hebben het ook wel makkelijker daar ze basisinsticten van boze mensen aanspreken.
Naar welke ontwikkelingen verwijs je nu?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:40 schreef Jip141 het volgende:
Lekker polariserend allemaal weer, de recente ontwikkelingen.
Op zich kunnen de rechtsextremisten blij zij. Zij hebben het ook wel makkelijker daar ze basisinsticten van boze mensen aanspreken.
Mwh, eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bannon wordt er bijna uitgetrapt. Er zijn sprankjes hoop.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Natuurlijk. Heb dat stukje tekst op mijn borst getatoeëerd. De menselijke geschiedenis valt op te delen in een duistere periode vóór dat dat inzicht werd gedeeld, en de periode er na.
Die linkse mensen die een standbeeld kopschoppen. Zijn weer leuke beelden voor rechtse boosmensen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Naar welke ontwikkelingen verwijs je nu?
Wie weet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bannon wordt er bijna uitgetrapt. Er zijn sprankjes hoop.
Kk harde baas. Al hou ik meer van Youssef en Kamal. Bekend van bijvoorbeeld deze hit:quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat vinden de culturele fijnproevers dan van dit hitje?
Niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Die linkse mensen die een standbeeld kopschoppen. Zijn weer leuke beelden voor rechtse boosmensen.
Overigens niet vergelijkbaar met inrijden op mensen.
Mja wat wil je nou eigenlikl als je met knuppels rondloopt tijdens een tegendemonstratie. Wil je nu wel of niet tot de dood vechten of loop je gewoon een beetje mans te doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Die linkse mensen die een standbeeld kopschoppen. Zijn weer leuke beelden voor rechtse boosmensen.
Gut, mag jij van je verpleger ook weer een uurtje internetten?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mja wat wil je nou eigenlikl als je met knuppels rondloopt tijdens een tegendemonstratie. Wil je nu wel of niet tot de dood vechten of loop je gewoon een beetje mans te doen?
Zoals jouw neonazihelden tijdens die demonstratie hun aanvalsgeweren niet durfden te gebruiken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
Dat halfbakken mietjesgedoe. Gadverdamme.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kk harde baas. Al hou ik meer van Youssef en Kamal. Bekend van bijvoorbeeld deze hit:
Nachtje overgeslagen. Kan mezelf beter ff afsluiten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gut, mag jij van je verpleger ook weer een uurtje internetten?
Links zat ook niet in de oppositie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Links is al jaren niet meer aan 'de macht'ik vind het zo blind en dom om te blijven roepen dat alles de schuld van 'links' is
![]()
Neen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat vinden de culturele fijnproevers dan van dit hitje?
Tegendemonstratie. Daar zit 't m in.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals jouw neonazihelden tijdens die demonstratie hun aanvalsgeweren niet durfden te gebruiken?
Kunnen ze die toch een grotere worst voor houden of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan staat niks meer kabinet Gristenconservatief I in de weg
Inderdaad ja. Dan mag je wel op mensen in gaan rijden inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tegendemonstratie. Daar zit 't m in.
Beschaving heet dat. Heeft vele mensenleven gescheeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
Dat halfbakken mietjesgedoe. Gadverdamme.
De machoverheerlijking onder een zekere groep mannen in het algemeen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:57 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Beschaving heet dat. Heeft vele mensenleven gescheeld.
Past natuurlijk niet binnen geweldsverheerlijkende "macho" ideologieën als het fascisme.
Die zullen wel aardig wat hoofdpijn hebben dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De machoverheerlijking onder een onzekere groep mannen in het algemeen.
Vertel het aan die knuppel zwaaiende kuthippies.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:57 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Beschaving heet dat. Heeft vele mensenleven gescheeld.
Past natuurlijk niet binnen geweldsverheerlijkende "macho" ideologieën als het fascisme.
Die hadden wel een auto verdiend ja!!111quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vertel het aan die knuppel zwaaiende kuthippies.
Volgens mij zijn er links of rechts altijd een paar bij die zeker zijn, naar mijn ervaring die met de grootste bek.quote:
Pas op met wat men andere gunnen doet, dat kan op iemand terug slaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die hadden wel een auto verdiend ja!!111
quote:
Laat mij raden, vanuit hun eigen lafheid?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zag er laatst een goed filmpje over, over hoe de film Fight Club precies aantoont waar die verheerlijking van machogedrag vandaan komt. Kan het alleen niet terug vinden helaas.
Weddenschapje doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:11 schreef Elan het volgende:
Goedemiddag
Kaas deugniet.quote:
Dat was de TL;DR-versiequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat mij raden, vanuit hun eigen lafheid?
Ik volg dat nieuws niet eens en dan is het ook niet gebeurd. Werkt best wel chill.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Duurt nog wel even denk ik.quote:
Ga ik lekker niet kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Vice maakte een documentaire over de neo-nazi's in de VS. Als je wil gruwelen...
Ik vrees dat het eerder een kwestie is van niet kunnen lezen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:38 schreef remlof het volgende:
Trump Retweets User Who Called Him a ‘Fascist’
[ afbeelding ]
Toch nog even een spoortje van zelfkennis bij die klapmongool.
Ik vind het ook allemaal niet bijzonder interessant. De laatste dagen staan de (social) media bol van het feit dat er wat racisten bij elkaar zijn gekomen in een Amerikaans plaatsje om te demonstreren. Lekker boeiend.quote:
Volledig eens. Ik heb nul interesse in het constant bevestigen van dat er inderdaad een hoop domme mongolen in de VS wonen. Echt hele dikke care. Lekker van je af laten glijden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal niet bijzonder interessant. De laatste dagen staan de (social) media bol van het feit dat er wat racisten bij elkaar zijn gekomen in een Amerikaans plaatsje om te demonstreren. Lekker boeiend.
Iedereen wist al lang dat zulke mensen bestonden.
Iedereen wist al lang dat zulke mensen hun mening mogen uiten in de VS.
Netto nieuwswaarde? Nihil.
Daar ben ik het niet mee eens. Het feit dat ze zo open zijn en hun gezichten laten zien, laat wel degelijk zien dat er iets aan het veranderen is. Ze zijn zekerder van zichzelf. Een figuur als Bannon zit in het witte huis en de president van de VS kan ook niet stevig afstand nemen, lijkt het wel. Wij hebben trouwens momenteel ook twee partijen (waarvan de één-na-grootste) waar de politiek leiders openlijk nazi-theorieën (omvolking) delen op de sociale media.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal niet bijzonder interessant. De laatste dagen staan de (social) media bol van het feit dat er wat racisten bij elkaar zijn gekomen in een Amerikaans plaatsje om te demonstreren. Lekker boeiend.
Geen idee (ik ken het fragment niet), maar conservatieve red necks zijn nog geen neo-nazi's en KKK.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:26 schreef Igen het volgende:
Die van Top Gear werden toch ook door rednecks belaagd toen ze dingen als "I'm bi" en "Hillary for president" op elkaars auto hadden geverfd.
Dat is alweer 10 jaar geleden.
Volgens deze logica is niets wat iemand zegt nog nieuws.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het nazisme en rechts extremisme tieren al jaren welig in de Verenigde Staten. Aryan Brotherhood, KKK, The National Socialist Movement, en talloze kleine recht-extremistische militia. Als je even op Youtube rondkijkt zie je ook dat er talloze video's opstaan van openlijk marcherende neo-nazi's en allerhande racistisch tuig ruim vóór afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Het feit dat ze zo open zijn en hun gezichten laten zien, laat wel degelijk zien dat er iets aan het veranderen is. Ze zijn zekerder van zichzelf. Een figuur als Bannon zit in het witte huis en de president van de VS kan ook niet stevig afstand nemen, lijkt het wel. Wij hebben trouwens momenteel ook twee partijen (waarvan de één-na-grootste) waar de politiek leiders openlijk nazi-theorieën (omvolking) delen op de sociale media.
Daar komt voor mij ook een groot deel van de verbazing vandaan. Deze figuren zijn niet langer een klein groepje enge kneuzen die met een witte puntmuts die weggestopt van de normale wereld hun haat spuwen op alles dat niet op hen lijkt.
Uitspraken an sich zijn, behalve wanneer afkomstig van personen bekleed met een zekere autoriteit, inderdaad amper nieuwswaardig te noemen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens deze logica is niets wat iemand zegt nog nieuws.
Maar dan kijk je dus geheel niet naar de huidige tijdsgeest. Is er iets veranderd waardoor deze figuren nu zo openlijk en in zulke grote groepen komen opdagen? Waarom zitten er steeds meer mensen met dit soort ideeën op invloedrijke posities?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het nazisme en rechts extremisme tieren al jaren welig in de Verenigde Staten. Aryan Brotherhood, KKK, The National Socialist Movement, en talloze kleine recht-extremistische militia. Als je even op youtube rondkijkt zie je ook dat er talloze video's opstaan van openlijk marcherende neo-nazi's en allerhande racistisch tuig ruim vóór afgelopen weekend.
Het enige nieuwswaardige is dat men nu sámen een demonstratie heeft georganiseerd. Dat kun je prima afdoen met een nieuwsberichtje, als dat al zo nodig moet, dat luidt "Racisten demonstreren samen in Charlottesville". Prima. Klaar.
Als het kalm was verlopen en geen auto op een groep tegendemonstranten was ingereden en Trump daar niet zo mal op gereageerd had, dan was het ook zo verlopen. Nu gebeurden deze dingen wel, midden in de komkommertijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het nazisme en rechts extremisme tieren al jaren welig in de Verenigde Staten. Aryan Brotherhood, KKK, The National Socialist Movement, en talloze kleine recht-extremistische militia. Als je even op Youtube rondkijkt zie je ook dat er talloze video's opstaan van openlijk marcherende neo-nazi's en allerhande racistisch tuig ruim vóór afgelopen weekend.
Het enige nieuwswaardige is dat men nu sámen een demonstratie heeft georganiseerd. Dat kun je prima afdoen met een nieuwsberichtje, als dat al zo nodig moet, dat luidt "Racisten demonstreren samen in Charlottesville". Prima. Klaar.
In de VS demonstreren zulke groepen al tijden openlijk. Het is de KKK die met hun gezichtsbedekking de uitzondering op de regel vormt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar dan kijk je dus geheel niet naar de huidige tijdsgeest. Is er iets veranderd waardoor deze figuren nu zo openlijk en in zulke grote groepen komen opdagen? Waarom zitten er steeds meer mensen met dit soort ideeën op invloedrijke posities?
Het kan best dat de tijdsgeest helemaal niet zo veranderd is... maar dan concludeer ik dat liever nadat mensen er over nagedacht en gesproken hebben en niet van te voren al.
Dat is het meestal ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens deze logica is niets wat iemand zegt nog nieuws.
Hey, ze kan altijd bij haar vriendinnetje Ivanka gaan spelen...oh wacht...Ivanka's pappa is een vieze oude manquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paris Hilton: "Ik durfde amper over straat na uitlekken seksvideo".
Oké, bedankt Paris.
Hehe.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar goed, ik heb het er nu wel weer over natuurlijk.
Beetje de val van deze SC: als je meldt dat je iets niet interessant vindt blijf je er maar over lullen.
Ik heb eerder het gevoel dat de alt-right toenadering zoekt tot de extremisten die we al hadden. Een soort verschuiving van de rechterflank van de mainstream richting de nazi's. De groep echte engerds wordt dus groter en daardoor 'normaler'.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de VS demonstreren zulke groepen al tijden openlijk. Het is de KKK die met hun gezichtsbedekking de uitzondering op de regel vormt.
Wellicht dat men in dat gedeelte van het politieke spectrum nu enige mate van verbondenheid voelt onder de parapluterm "alt-right" (wat er precies alternatief aan is, is mij nog steeds niet duidelijk), maar dat zou wat mij betreft teveel veren in de reet van de mensen achter deze "rebranding" van racistische strontbakkerij steken.
Zolang ik maar ongestoord mijn rondjes op de zitmaaier kan doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:46 schreef xpompompomx het volgende:
Als Achterhoekse boer wil onze Pokkol het liefste gewoon niks meekrijgen van wat er in de grote boze buitenwereld . En dat mag hij natuurlijk willen.
Ik heb gisteren een Hollywood-trailer gemaakt van een filmpje waarop ik het gras aan het maaien ben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zolang ik maar ongestoord mijn rondjes op de zitmaaier kan doen.
Evil prevails when good men mow the lawnquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zolang ik maar ongestoord mijn rondjes op de zitmaaier kan doen.
Och wanneer zich een mogelijkheid aandient om ze er even op te wijzen dat het nogal achterlijke denkbeelden zijn grijp ik die natuurlijk wel met beide handen aan. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:46 schreef Kaas- het volgende:
Afgezien van dat ik dergelijk nieuws oprecht niet interessant vind, speelt het ook mee dat ik die mongolen helemaal geen aandacht gun. Lekker doodnegeren en gewoon chillen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Hollywood-trailer gemaakt van een filmpje waarop ik het gras aan het maaien ben.
Zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Hollywood-trailer gemaakt van een filmpje waarop ik het gras aan het maaien ben.
Ik heb het idee dat e.e.a. gepolariseerd raakt. Dat is niet goed, want als de "mainstream" wegvalt dan hebben gewone conservatieven meer raakvlak met neonazi's dan met "links".quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat de alt-right toenadering zoekt tot de extremisten die we al hadden. Een soort verschuiving van de rechterflank van de mainstream richting de nazi's. De groep echte engerds wordt dus groter en daardoor 'normaler'.
Maar goed... we zien wel waar dit heen gaat.
98% vind ik wel wat hoog ingeschat. Mischien 60%.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Och wanneer zich een mogelijkheid aandient om ze er even op te wijzen dat het nogal achterlijke denkbeelden zijn grijp ik die natuurlijk wel met beide handen aan. Zo ben ik dan ook wel weer.
Maar al die aandacht in de media is mij wat overdreven en maakt het allemaal weer veel groter en enger dan het (op dit moment, althans) is. 98% van de mensen is gewoon best redelijk en fatsoenlijk. Je zal natuurlijk geen hartsvriendinnen worden, maar je kan er prima een biertje mee drinken en slap ouwehoeren. Als alle aandacht dan naar die 2% klapmongolen gaat kan dat beeld verstoord raken waardoor je zelf al wat defensiever in het leven gaat staan. Ik zie Jip alweer in zo'n post-Trumpiaanse depressie schieten en dat gun ik die jongen niet.
Zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien heb ik een hogere tolerantie voor klootzakken opgebouwd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
98% vind ik wel wat hoog ingeschat. Mischien 60%.
Het is goed mogelijk, of mijn tolerantie is na 53 jaar sterk aan het afnemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Misschien heb ik een hogere tolerantie voor klootzakken opgebouwd.
Ik zit ook een beetje tussen twee werelden hè. Ben wel eens bier wezen drinken met harde kern PVV-jügend, en heb toen een prima avondje gehad. De andere keer opstap met de Antifa-stoßtruppen, en dat vind ik ook gezellig. Misschien had ik socioloog moeten worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk, of mijn tolerantie is na 53 jaar sterk aan het afnemen
Als advokaat zal je toch ook moeiteloos moeten kunnen laveren tussen dat soort groepen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje tussen twee werelden hè. Ben wel eens bier wezen drinken met harde kern PVV-jügend, en heb toen een prima avondje gehad. De andere keer opstap met de Antifa-stoßtruppen, en dat vind ik ook gezellig. Misschien had ik socioloog moeten worden.
Ik ben niet van plan me te verdiepen in marginalenrecht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als advokaat zal je toch ook moeiteloos moeten kunnen laveren tussen dat soort groepen?
Dat kan inderdaad wel een enorme factor in de verschuiving zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat e.e.a. gepolariseerd raakt. Dat is niet goed, want als de "mainstream" wegvalt dan hebben gewone conservatieven meer raakvlak met neonazi's dan met "links".
(Daarom ben ik trouwens bijv. van begin af aan tegen de discussie over Zwarte Piet geweest. Niet voor of tegen ZP zelf, maar op meta-niveau tegen de discussie erover, omdat die alleen maar polariseert en en dus niks oplost en waarschijnlijk alleen maar contraproductief werkt, wat de uitkomst van de discussie ook is.)
Ook PVV'ers en Antifa's hebben soms advocaten nodig die zich met strafrecht bezig houden....denk ik?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan me te verdiepen in marginalenrecht.
Upside: Minder te maaienquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens Buienradar zal mijn geliefde geboorteregio tussen 18u20 en 19u00 van de kaart worden geveegd.
Een master strafrecht is hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook PVV'ers en Antifa's hebben soms advocaten nodig die zich met strafrecht bezig houden....denk ik?
Whehequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme epische montage. Met één soepele heupbeweging stuurt hij dat ding de hoek om. Het gazon heeft geen schijn van kans.
Shit, ik vergat het woordje nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een master strafrecht is hoogst onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |