Ah, jij bent wel wakkerquote:
En daarom hebben ze de PVV om de joden de schuld re geven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:31 schreef Reya het volgende:
Ik zou zeggen dat voor een kwart van de mensen het falen dermate is dat het onverteerbaar is om deze voor eigen rekening te nemen.
Benieuwd of Sigme eten weet te scoren in Frankrijk vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:32 schreef remlof het volgende:
Vandaag is het een vrije dag in heel Europa ten zuiden en ten oosten van Nederland.
Maar het is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie
Dat gaat een uitdaging worden, inderdaad. In tegenstelling tot België, waar elke bakker, traiteur en brasserie wel open is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Benieuwd of Sigme eten weet te scoren in Frankrijk vandaag
Wat een tekst mensen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:30 schreef remlof het volgende:
Grunberg is weer sterk vandaag trouwens.
"Ik vrees dat circa een kwart van de mensen liever een zondebok slacht dan het eigen falen onder ogen te zien."
Als je toevallig in Cap Ferret bent niet, nee. De gemiddelde Franse provinciestad is daarentegen redelijk uitgestorven in deze tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ze gooien toch niet midden in het toeristenseizoen alles dicht?
Tsja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarom hebben ze de PVV om de joden de schuld re geven.
Ehh ik bedoel natuurlijk de NSB om de moslims de schuld te geven.
Onhandig, maar ik snap het in dat geval wel. Je gaat jezelf geen vrije dag door de neus boren wanneer er amper klanten zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je toevallig in Cap Ferret bent niet, nee. De gemiddelde Franse provinciestad is daarentegen redelijk uitgestorven in deze tijd.
Huh? Ik bevind me ten oosten van Nederland maar moet gewoon naar het werk hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:32 schreef remlof het volgende:
Vandaag is het een vrije dag in heel Europa ten zuiden en ten oosten van Nederland.
Toch goed om te lezen dat het in Syrië vandaag een feestdag is.quote:Assumption Day on 15 August is a nationwide public holiday in Andorra, Austria, Belgium, Burundi, Cameroon, Central African Republic, Chile, Republic of Congo, Côte d'Ivoire, Croatia, Colombia, Cyprus, East Timor, France, Gabon, Greece, Georgia (Eurasia), Republic of Guinea, Haiti, Italy, Lebanon, Lithuania, Luxembourg, Republic of Macedonia, Madagascar, Malta, Mauritius, Republic of Moldova, Monaco, Montenegro (Albanian Catholics), Paraguay, Poland (Polish Army Day), Portugal, Romania, Rwanda, Senegal, Seychelles, Slovenia, Spain, Syria, Tahiti, Togo, and Vanuatu.
It is also a public holiday in parts of Germany (Bavaria and Saarland) and Switzerland (in 14 of the 26 cantons).
Oh ik dacht dat het in Duitsland ook een vrije dag was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Huh? Ik bevind me ten oosten van Nederland maar moet gewoon naar het werk hoor.
Heb daar in België ook wel eens erg veel moeite moeten doen om deze dag eten te scoren voor mijn scouts op kampquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaat een uitdaging worden, inderdaad. In tegenstelling tot België, waar elke bakker, traiteur en brasserie wel open is.
Leuke combinatie... Maria en het leger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:48 schreef remlof het volgende:
Ah, in Polen is het ook meteen Nationale Legerdag. Handig.
Erg afhankelijk van waar in Duitsland. In overwegend katholieke gebieden is het vaak een vrije dag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Huh? Ik bevind me ten oosten van Nederland maar moet gewoon naar het werk hoor.
België buiten Brussel is irrelevant, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb daar in België ook wel eens erg veel moeite moeten doen om deze dag eten te scoren voor mijn scouts op kamp.
Misschien lees ik het fout, maar Igen hoeft toch helemaal niet in Duitsland te zitten? Misschien zit hij wel in Tsjechië ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van waar in Duitsland. In overwegend katholieke gebieden is het vaak een vrije dag.
Of Noord-Korea, daar heeft men het ook niet zo op religieuze feestdagen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien lees ik het fout, maar Igen hoeft toch helemaal niet in Duitsland te zitten? Misschien zit hij wel in Tsjechië ofzo.
Of op vrij internet zodat je lekker kan FOK!ken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Of Noord-Korea, daar heeft men het ook niet zo op religieuze feestdagen.
Igen zal wel een grote jongen zijn aldaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of op vrij internet zodat je lekker kan FOK!ken.
Een of andere Marokkaanse toko in Brugge bood uitkomstquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:50 schreef Reya het volgende:
[..]
België buiten Brussel is irrelevant, uiteraard.
Oei, heb je nu bijgedragen aan de homeopathische verdunning van de Europese bevolking?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een of andere Marokkaanse toko in Brugge bood uitkomst
Tsssk, dat gaat niet via brood. Dat gebeurt wanneer linkse meiskes liever een Ahmed hebben dan de zolderkamerbewoner Wouter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Oei, heb je nu bijgedragen aan de homeopathische verdunning van de Europese bevolking?
Hulde aan iedereen die daar aan bijdraagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Oei, heb je nu bijgedragen aan de homeopathische verdunning van de Europese bevolking?
Klote.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
"EU wenst ze veel plezier met het uitonderhandelen daarvan"quote:
Dat hadden ze ook vóór het in werking stellen van artikel 50 kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Meest haalbare optie; opeens alle douane zelf gaan doen is onwerkbaar.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook vóór het in werking stellen van artikel 50 kunnen bedenken natuurlijk.
Hij noemt zichzelf ook moquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Rellen hoor hier. Mo Farah wil voor z'n lange afstandscarriere graag Mohammed genoemd worden. ZolderkamerRight vindt daar wat van.
Ja dat kan natuurlijk niet, zelf besluiten wat je naam is als zwarte meneer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Rellen hoor hier. Mo Farah wil voor z'n lange afstandscarriere graag Mohammed genoemd worden. ZolderkamerRight vindt daar wat van.
Sterkte, en dank je voor je bijdrage aan onze prachtige maatschappij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:08 schreef LelijKnap het volgende:
Kut kut kut arbeid. Kutjes kut. Doei.
Ja geen dank. Doe het graag. Hup Holland hup.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sterkte, en dank je voor je bijdrage aan onze prachtige maatschappij.
ja, en dat wil hij dus veranderenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf ook mo
https://twitter.com/mo_farah
https://support.twitter.com/articles/20169357quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en dat wil hij dus veranderen
Maar met zo'n douane-unie is de Brexit-arrogantie van handelsverdragen met de VS en met India enzo alsnog niet mogelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier waren ze een tijd terug ook wekenlang aan het boren om allerlei leidingen en kabels te vervangen. Ik ben op een gegeven moment gewoon naar huis gegaan. Ik ga goddomme niet de hele dag in de kankerherrie zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Het is weer lekker kut hier. Elders in het gebouw zijn ze een vloer van iets van 30x30 er uit aan het frezen omdat deze een tijdje geleden verkeerd is opgedroogd, gelukkig zorgt dit voor lekker veel geluidsoverlast.
Nu graag nog wat meer enthousiasme voor onze mooie multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja geen dank. Doe het graag. Hup Holland hup.
Na een jaartje meedraaien in POL SC wordt zelfs LK een modelburger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu graag nog wat meer enthousiasme voor onze mooie multiculturele samenleving.
Lekker een 'thuiswerkdag' inlassen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Het is weer lekker kut hier. Elders in het gebouw zijn ze een vloer van iets van 30x30 er uit aan het frezen omdat deze een tijdje geleden verkeerd is opgedroogd, gelukkig zorgt dit voor lekker veel geluidsoverlast.
Moet je wel uitkijken. Als je je kebap niet van een Turk maar van een Marokkaan of Libier koopt, dan werk je mee aan verderfelijke "cultural appropriation". En als Nederlander zelf curry koken kan natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Multi culti
Baklava
Kebab
Curry
Chow Mein
Naan
Maar die moeten toch eerst uitonderhandeld worden. En dat duurt minimaal vijf jaar. Als overgang kan dat dus wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar met zo'n douane-unie is de Brexit-arrogantie van handelsverdragen met de VS en met India enzo alsnog niet mogelijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar die moeten toch eerst uitonderhandeld worden. En dat duurt minimaal vijf jaar. Als overgang kan dat dus wel.
Als Scheveningse moet ik daar natuurlijk dan ook wel echt falicant op tegen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
klagen als een Marokkaan besluit om Hollandse Nieuwe te verkopen
Dat is niet modern, dat is achterlijk. Iedereen in zijn eigen hokjequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd meegaan. Moderne multi-culti betekent dat jij als witte Nederlander wel in jouw hokje moet blijven.
Wat een vernieuwende inzichten weer van deze beste man.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:30 schreef remlof het volgende:
Grunberg is weer sterk vandaag trouwens.
"Ik vrees dat circa een kwart van de mensen liever een zondebok slacht dan het eigen falen onder ogen te zien."
Okquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken. Als je je kebap niet van een Turk maar van een Marokkaan of Libier koopt, dan werk je mee aan verderfelijke "cultural appropriation". En als Nederlander zelf curry koken kan natuurlijk ook niet.
Je moet wel met je tijd meegaan. Moderne multi-culti betekent dat jij als witte Nederlander wel in jouw hokje moet blijven. Maar dat mag je dan een "safe space" noemen.
Wat dan tegenwoordig wrs. wél weer mag, is klagen als een Marokkaan besluit om Hollandse Nieuwe te verkopen. Want die verloochent dan z'n eigen cultuur en verkracht de Nederlandse.
Wat is dit nou weer voor bagger?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken. Als je je kebap niet van een Turk maar van een Marokkaan of Libier koopt, dan werk je mee aan verderfelijke "cultural appropriation". En als Nederlander zelf curry koken kan natuurlijk ook niet.
Je moet wel met je tijd meegaan. Moderne multi-culti betekent dat jij als witte Nederlander wel in jouw hokje moet blijven. Maar dat mag je dan een "safe space" noemen.
Wat dan tegenwoordig wrs. wél weer mag, is klagen als een Marokkaan besluit om Hollandse Nieuwe te verkopen. Want die verloochent dan z'n eigen cultuur en verkracht de Nederlandse.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer bagger?
Eigenlijk ben jij ook gewoon een godse kutuser. Zo'n walgelijke NWS'er.
Die van zaterdag was wel leuk, over dat klooster. Moest ik wel even om gniffelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een vernieuwende inzichten weer van deze beste man.
Te lage bloedspiegels waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Maar eens even kijken wat Big Pharma van m'n bloed vond.![]()
![]()
Die is wel grappig, ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van zaterdag was wel leuk, over dat klooster. Moest ik wel even om gniffelen.
En nu is het genoeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:53 schreef Reya het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het hele concept van cultural appropriation is ook wel licht belachelijk. Sinds het begin der tijden nemen mensen culturele gewoonten aan van andere mensen - het hele concept van cultuur is daar zelfs op gebaseerd.
Vraag me af welk wisselgeld de EU daarvoor gaat vragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:05 schreef Reya het volgende:
[..]
na de hoeveelheid die ze afnamen wel ja.…quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Te lage bloedspiegels waarschijnlijk.
Met z'n vervelende bakkes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een vernieuwende inzichten weer van deze beste man.
Die is ook goed gek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:06 schreef Kaas- het volgende:
Braindead had net ook een vernieuwend inzicht in het topic over het verval van links: de VVD is enorm links en dus is links met een opmars bezig. Heb hard gelachen.
De afkeer van links (whatever that may be) neemt verontrustende vormen aan. Wat dat betreft heeft Grunberg wel gelijk. Onvrede en eigen falen zijn de voedingsbodem voor dit soort figuren met als resultaat de opvatting dat alles wat links is geëlimineerd moet worden. Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:06 schreef Kaas- het volgende:
Braindead had net ook een vernieuwend inzicht in het topic over het verval van links: de VVD is enorm links en dus is links met een opmars bezig. Heb hard gelachen.
Dit keer vast geïnspireerd door de Baudets van deze wereld....quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.
Ik ben ook wel benieuwd in hoeverre FvD nog gaat groeien de komende jaren. Je zou zeggen dat het gezeik over 'links' ooit wel eens klaar is, al is het maar omdat het strontvervelend is om de ganse tijd zo door het leven te moeten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De afkeer van links (whatever that may be) neemt verontrustende vormen aan. Wat dat betreft heeft Grunberg wel gelijk. Onvrede en eigen falen zijn de voedingsbodem voor dit soort figuren met als resultaat de opvatting dat alles wat links is geëlimineerd moet worden. Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.
Nog een wegkijker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Links is al jaren niet meer aan 'de macht'ik vind het zo blind en dom om te blijven roepen dat alles de schuld van 'links' is
![]()
Daar is niks nieuws aan toch?quote:
Het is een beetje het klassieke vijandsbeeld. Door een bepaalde politieke groep waar je het zelf niet mee eens bent als kwaad af te schilderen, kun je jezelf beter voelen. Het is wel schokkend in hoeverre daar weinig aan is veranderd over de jaren, terwijl je zou zeggen dat daar wel ontwikkeling in kan zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De afkeer van links (whatever that may be) neemt verontrustende vormen aan. Wat dat betreft heeft Grunberg wel gelijk. Onvrede en eigen falen zijn de voedingsbodem voor dit soort figuren met als resultaat de opvatting dat alles wat links is geëlimineerd moet worden. Voor je het weet staat er weer een figuur op een eiland jonge politiek geïnteresseerde mensen af te schieten om zo de wereld te behoeden voor het kwaad van "links". Ik word er intens verdrietig van eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor bagger?
Eigenlijk ben jij ook gewoon een godse kutuser. Zo'n walgelijke NWS'er.
Even voor de goede orde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is niet modern, dat is achterlijk. Iedereen in zijn eigen hokje
Links? Wie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:23 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Even voor de goede orde.
Ik schrijf een post waar ik motorbloempje's pleidooi vóór multiculti in wezen onderschrijf.
Ik krijg bijval van Perrin, die volgens mij eerder in de hoek "rechtse kut-NWS'er" zit.
Ik krijg de wind van voren van KoosVogels, de "ruimdenkende" linkse user.
Interessant.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik krijg bijval van Perrin, die volgens mij eerder in de hoek "rechtse kut-NWS'er" zit.
Ja, eh, sorry als het een beetje bot klinkt, maar je weet toch zelf hoop ik ook wel dat je niet echt voor de hoofdprijs #1 SJW'er gaat hier op FOK!.quote:
Terwijl jij als lolbetarier gewoon zeer rechts bent.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar is niks nieuws aan toch?
Ben nog nooit zo vaak voor links "uitgemaakt" als het afgelopen jaar.
Wellicht niet, maar ik heb nog nooit anders dan links-liberaal gestemd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, eh, sorry als het een beetje bot klinkt, maar je weet toch zelf hoop ik ook wel dat je niet echt voor de hoofdprijs #1 SJW'er gaat hier op FOK!.
Het is ook te algemeen om alles wat niet binnen je conservatieve opvatting past als "links" af te doen. Slaat ook de discussie doorgaans morsdood. Maar daar is men toch niet echt op uit ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een beetje het klassieke vijandsbeeld. Door een bepaalde politieke groep waar je het zelf niet mee eens bent als kwaad af te schilderen, kun je jezelf beter voelen. Het is wel schokkend in hoeverre daar weinig aan is veranderd over de jaren, terwijl je zou zeggen dat daar wel ontwikkeling in kan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |