abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173159315
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:18 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

niet helemaal waar natuurlijk, dat het na 1 jaar is is wel uniek. Ik denk overigens dat Ajax structureel van bedragen boven de 25/30 mil zal gaan kunnen verkopen.
dan heb ik het over spelers als Dolberg, Ziyech, Neres, Onana, De Ligt en Kluivert.
Niet allemaal natuurlijk, maar dat zijn wel spelers die je niet hebt bij een feyenoord of psv (qua transferwaarde heb ik het dan over) en daar zie ik de meeste (als ze door blijven groeien en niet geblesseerd raken) boven de 30 mil voor opbrengen in deze tijd.
Als ik nu bij Ajax zat zou ik ook weg willen. Hoop dat alle jongens die je noemt een stap kunnen maken. Nu bij Ajax zitten is geen pretje.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:22:14 #202
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173159341
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als ik nu bij Ajax zat zou ik ook weg willen. Hoop dat alle jongens die je noemt een stap kunnen maken. Nu bij Ajax zitten is geen pretje.
want?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:22:34 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173159348
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Aansteller.
pi_173159352
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:10 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Achja, 39miljoen is nog steeds de grootste deal uit de geschiedenis en dat voor een verdediger.
Het ligt er ook maar net aan hoe de bonusstructuur wordt ingericht. Met 28 miljoen en 20 miljoen bonus voor winst in de Champion's League heb je mogelijkerwijs 48 miljoen te pakken, maar de kans is nihil. PL winst zou al iets realistischer zijn, maar nog steeds een redelijke longshot. Bonussen voor een top 3 positie in de PL of een kwartfinale CL zijn alweer wat interessanter. De waarde van een bonus kun je wat mij betreft het best berekenen door een expected value te berekenen op basis van de odds van de bookies en het bonusbedrag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173159369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
Sanchez is weg, dat lijkt me wel duidelijk, alleen hoeveel is nog onduidelijk en wellicht waarheen.
Nu gaat het er om wat gaat Overmars doen met die zak met geld.
Laten we niet doen alsof Overmars moest winkelen met een paar voedselbonnen.

Als je Overmars vandaag 300 miljoen geeft heb je in september een paar huurspelers en aanvulling voor Jong Ajax.
wooblabalurg
pi_173159374
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
Sanchez is weg, dat lijkt me wel duidelijk, alleen hoeveel is nog onduidelijk en wellicht waarheen.
Nu gaat het er om wat gaat Overmars doen met die zak met geld.
Cuesta halen, of anders rustig scouten en kanonnen halen in de winter. (en dan ook niets doen)
pi_173159384
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

want?
Domme coach.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:24:56 #208
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173159395
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Laten we niet doen alsof Overmars moest winkelen met een paar voedselbonnen.

Als je Overmars vandaag 300 miljoen geeft heb je in september een paar huurspelers en aanvulling voor Jong Ajax.
want Overmars beheert al het geld.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173159442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

want?
Als ik zou zien dat je zoveel kan bereiken met Ajax en de EL finale haalt zou ik als speler ook willen zien dat mijn club ambitie heeft en door wil groeien door zichzelf sterker te maken.

Als er dan een zomer lang niks gebeurd, en zelfs Veltman de kneus die een jaar lang naast je staat te schutteren een nieuw contract krijgt lijkt me dat geen beste indicatie van welke kant het op gaat.

Als speler lijkt het me dat je door wil groeien met Ajax om vervolgens een grote stap te maken. Als Ajax niet lijkt door te groeien kunnen spelers die volgende stap net zo goed nu nemen.
wooblabalurg
pi_173159474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:24 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

want Overmars beheert al het geld.
Dus Overmars had meer en betere spelers gehaald als hij meer geld had dan hij nu al heeft? Is dat een serieus argument?
wooblabalurg
pi_173159490
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Domme coach.
Ook dat helpt niet mee.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:30:30 #212
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173159509
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dus Overmars had meer en betere spelers gehaald als hij meer geld had dan hij nu al heeft? Is dat een serieus argument?
ik ben geen fan van Overmars, maar er zit ook nog een groep mensen achter die een aantal aankopen geblokkeerd hebben of in ieder geval vertraagd. Klagen op Overmars is makkelijk en in grote lijnen terecht wat betreft te laat reageren op aankopen en de aankopen zelf. Maar het is de gehele staff die daar verantwoordelijk voor is, niet alleen Overmars.
pi_173159693
Heeft het laat reageren niet te maken met de jeugd een kans te geven in de voorbereiding?

Helaas kwamen de wedstrijden tegen Nice er tussendoor, maar daar was de basis gewoon prima. Dat was geen situatie als het jaar ervoor tegen Rostov.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173159744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:13 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat het advies van experts het risico op een miskoop verkleind. Tuurlijk is de realiteit dat het niet zo voorspelbaar is, maar ik zie liever dat er aankopen gedaan worden op basis van data, analyses en onderzoeken door experts dan dat er miljoenen worden uitgegeven aan zogenaamde buitenkansjes door contacten in Barcelona (Onana) of Londen (Sanogo). Een risico kan best een keer genomen worden als er veel potentie gezien wordt, maar er moet imo wel een juiste balans zijn tussen risico aankopen en "zekerheden".
Ik ben ook wel voorstander van een toepassing van een breed scala aan middelen, maar veel experts moeten vaak niet zo veel hebben van data en analyses omdat die toch een beetje worden gezien als concurrentie in plaats van een zinvolle aanvulling. Ik vraag me echter wel af óf het effect van al die experts wel zo groot is. Dat is ook best iets waar je kritisch (datagedreven) naar mag kijken. Waren een Suarez, Zlatan en Huntelaar voorbeelden van zeer gedegen scouting of speelden daar dezelfde problemen? Mijn punt is nogmaals dat enkel kijken naar een periode waarin het slecht gaat en dan wijzen op 'amateurisme' niets zegt over de mate waarin dat amateurisme daadwerkelijk de oorzaak is van het feit dat het slecht gaat.

quote:
Maar twee jaar laten ligt het niet heel anders hoor. Onana heeft geluk gehad met het vertrek van Cillessen en Vermeer, anders was hij waarschijnlijk ook via de achterdeur vertrokken omdat hij geen kansen kreeg. Daarnaast hebben we nog geluk dat hij kan aarden in NL. Maar alle andere spelers uit het rapport zijn toch gewoon miskopen gebleken?
Younes is toch niet echt een miskoop gebleken. Maar nogmaals, de relevante vraag is niet of er miskopen gedaan zijn in deze periode, die zijn er namelijk altijd, maar hoe dat zich verhoudt tot perioden waarin er wel 'professionalisme' zou zijn geweest.
pi_173159841
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:30 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik ben geen fan van Overmars, maar er zit ook nog een groep mensen achter die een aantal aankopen geblokkeerd hebben of in ieder geval vertraagd. Klagen op Overmars is makkelijk en in grote lijnen terecht wat betreft te laat reageren op aankopen en de aankopen zelf. Maar het is de gehele staff die daar verantwoordelijk voor is, niet alleen Overmars.
Overmars is geen dictator nee. Toch zal hij enige verantwoordelijkheid dragen zolang hij de titel Directeur Spelersbeleid heeft. Dan is het een beetje moeilijk om te doen alsof je er niks mee te maken hebt. En dat hij allemaal goede linksbacks en linksbuitens had die vervolgens zijn geblokkeerd door een RVC geloof ik dus niet.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:49:51 #216
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173159871
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Overmars is geen dictator nee. Toch zal hij enige verantwoordelijkheid dragen zolang hij de titel Directeur Spelersbeleid heeft. Dan is het een beetje moeilijk om te doen alsof je er niks mee te maken hebt. En dat hij allemaal goede linksbacks en linksbuitens had die vervolgens zijn geblokkeerd door een RVC geloof ik dus niet.
ik geloof best dat de RVC hier een flinke hand in heeft.
zeker ook het eerste verkopen voordat er gekocht mag worden is een veelgehoorde uitspraak van de rvc volgens mij.
Maar nee Overmars is verantwoordelijk
pi_173159883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben ook wel voorstander van een toepassing van een breed scala aan middelen, maar veel experts moeten vaak niet zo veel hebben van data en analyses omdat die toch een beetje worden gezien als concurrentie in plaats van een zinvolle aanvulling. Ik vraag me echter wel af óf het effect van al die experts wel zo groot is. Dat is ook best iets waar je kritisch (datagedreven) naar mag kijken. Waren een Suarez, Zlatan en Huntelaar voorbeelden van zeer gedegen scouting of speelden daar dezelfde problemen? Mijn punt is nogmaals dat enkel kijken naar een periode waarin het slecht gaat en dan wijzen op 'amateurisme' niets zegt over de mate waarin dat amateurisme daadwerkelijk de oorzaak is van het feit dat het slecht gaat.

[..]

Younes is toch niet echt een miskoop gebleken. Maar nogmaals, de relevante vraag is niet of er miskopen gedaan zijn in deze periode, die zijn er namelijk altijd, maar hoe dat zich verhoudt tot perioden waarin er wel 'professionalisme' zou zijn geweest.
Younes, Milik en Onana zijn gewoon briljant gescout. Daar mag je van mij 10 miskopen tegenover zetten, maar dit is gewoon prima. Ik denk dat het probleem eerder bij de Boer lag dan bij de scouting. De miskopen waren vaak de spelers uit de Eredivisie.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173159932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:49 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik geloof best dat de RVC hier een flinke hand in heeft.
zeker ook het eerste verkopen voordat er gekocht mag worden is een veelgehoorde uitspraak van de rvc volgens mij.
Maar nee Overmars is verantwoordelijk
Klaassen is toch ook verkocht? Het salaris van Traore is toch ook niet meer aan de orde?
Ik verwacht echt geen transfers van 100 miljoen ofzo.

Was al blij geweest met een fatsoenlijke linksback en een linksbuiten. En dan hoeven ze niet eens in de basis te staan. Maar dan kan ik tenminste nog naar Jong Ajax kijken en weet ik dat de bank goed zit.
wooblabalurg
pi_173159978
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:50 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Younes, Milik en Onana zijn gewoon briljant gescout. Daar mag je van mij 10 miskopen tegenover zetten, maar dit is gewoon prima. Ik denk dat het probleem eerder bij de Boer lag dan bij de scouting. De miskopen waren vaak de spelers uit de Eredivisie.
Ik had liever gehad dat ze Younes in Duitsland hadden gelaten.
wooblabalurg
pi_173160031
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat hoort bij het leven. Ik zou gewoon door blijven trainen ja. En spelen.
Wat denk jezelf dat het alleen om Sanchez gaat....

Het gaat om knaken en de mensen achter de knaken.

De zaakwaarnemers verdienen alleen geld als er een transfer gemaakt gaat worden. Die hebben Sanchez helemaal in zijn zak zitten. Dus als hij niet traint dan zitten er andere lijntjes die er mee te maken hebben. Zo een transfer mag nu niet meer gestopt worden want dat betekent inkomsten mislopen voor de makelaars. Heleboel inkomsten :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173160042
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:55 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik had liever gehad dat ze Younes in Duitsland hadden gelaten.
Kan wel van hem genieten. Soms wil ik hem slaan, maar dat is vaak met buitenspelers.
Qua investering is het sowieso een gouden aankoop geweest.
pi_173160072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:59 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Kan wel van hem genieten. Soms wil ik hem slaan, maar dat is vaak met buitenspelers.
Qua investering is het sowieso een gouden aankoop geweest.
Ik vind het een schande voor het clublogo.
Maar ze halen wel het meeste uit de transfersom door hem nooit ernaast te zetten.
Dat dan weer wel. :D
wooblabalurg
pi_173160314
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:50 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan hoe je 'briljant gescout' interpreteert. Gaat het om de werkwijze of om het resultaat? De kritiek op de aankopen van Younes en Onana is nu juist dat de scouting er niet of nauwelijks bij betrokken was geweest of zelfs afwijzend had gereageerd. Interessant lijkt me dan ook de vraag wie er volgens de scouting in die periode wél hadden moeten komen.
pi_173160375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan hoe je 'briljant gescout' interpreteert. Gaat het om de werkwijze of om het resultaat? De kritiek op de aankopen van Younes en Onana is nu juist dat de scouting er niet of nauwelijks bij betrokken was geweest of zelfs afwijzend had gereageerd. Interessant lijkt me dan ook de vraag wie er volgens de scouting in die periode wél hadden moeten komen.
Sowieso kunnen wij dit niet beoordelen.

Uiteindelijk is de knoop doorgehakt om ze te halen. Er is een goede inschatting gemaakt van hun potentieel niveau. Op welke manier we dat doen is helemaal niet relevant. Er is hiervoor geen perfecte methode.
pi_173160448
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:17 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Sowieso kunnen wij dit niet beoordelen.

Uiteindelijk is de knoop doorgehakt om ze te halen. Er is een goede inschatting gemaakt van hun potentieel niveau. Op welke manier we dat doen is helemaal niet relevant. Er is hiervoor geen perfecte methode.
Het gaat om het rapport van La Ling. Daarin staat dat er in het geval van Onana één scoutingsrapport was en geen overtuigend advies. Bij Younes zouden er vier zijn door twee scouts waarbij één van de twee hem afraadde en de ander enkel om nog wat verder te blijven volgen. De hele discussie waar je op inhaakt gaat nu juist over de kritiek op de werkwijze bij die transfers geleverd door La Ling.
pi_173160498
Het zal altijd lastig blijven om aankopen te doen als je niet wil dat ze je jeugd in de weg gaan lopen. Al kun je natuurlijk wel iets gerichter zoeken voor plekken waar de spoeling dun is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:27:41 #227
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173160593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Het zal altijd lastig blijven om aankopen te doen als je niet wil dat ze je jeugd in de weg gaan lopen. Al kun je natuurlijk wel iets gerichter zoeken voor plekken waar de spoeling dun is
Je kunt ook redeneren dat een aankoop die de jeugd in de weg staat, dan kennelijk beter is en de ploeg dus versterkt.

Het gaat natuurlijk om balans, maar je moet ook niet overdrijven met alleen maar eigen jeugd willen.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:30:47 #228
51286 w00h00
Digital man!
pi_173160663
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

[..]

Het gaat mij niet om de periode, maar de aanpak en het risico dat daarbij is genomen. Of die transfers nu in een slechte of goede periode gemaakt zijn staat hier los van. Er werd serieus geld uitgegeven op een amateuristische manier. Daar kun je toch niet omheen?

En Younes is een aardige voetballer, maar absoluut geen grote versterking. Is hij destijds niet aangetrokken als de stand-in van Kishna omdat we niemand anders in de jeugdopleiding hadden? In dat licht is hij waarschijnlijk geen miskoop, maar een nuttige speler. Echter door het vertrek van Kishna werd hij de vaste linksbuiten van Ajax 1 en daarvoor is hij imo niet geschikt. Neem bijvoorbeeld zijn fysieke gesteldheid: hij is niet in staat om een heel seizoen als linksbuiten te spelen. Een goede analyse van zijn verleden had dit kunnen voorzien.
pi_173160691
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je kunt ook redeneren dat een aankoop die de jeugd in de weg staat, dan kennelijk beter is en de ploeg dus versterkt.

Het gaat natuurlijk om balans, maar je moet ook niet overdrijven met alleen maar eigen jeugd willen.
Eens maar je hebt tegenwoordig ook nog eens te maken met een ongeduldige generatie, die wanneer ze op hun 19e niet in de basis staan al vertrekken.
pi_173160716
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:30 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de periode, maar de aanpak en het risico dat daarbij is genomen. Of die transfers nu in een slechte of goede periode gemaakt zijn staat hier los van. Er werd serieus geld uitgegeven op een amateuristische manier. Daar kun je toch niet omheen?

En Younes is een aardige voetballer, maar absoluut geen grote versterking. Is hij destijds niet aangetrokken als de stand-in van Kishna omdat we niemand anders in de jeugdopleiding hadden? In dat licht is het geen miskoop, maar met het wegvallen van Kishna werd hij de vaste linksbuiten van Ajax 1 en daarvoor is hij imo niet geschikt.
De vervanger van Kishna laat wel op zich wachten. Hoeveel jaar zou het nog zijn.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:37:18 #231
51286 w00h00
Digital man!
pi_173160795
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De vervanger van Kishna laat wel op zich wachten. Hoeveel jaar zou het nog zijn.
Dennis Johnsen wellicht. Al is hij wel rechtsbenig, maar hopelijk niet zo stijf rechts als Younes en kan hij wel buitenom een actie maken en een voorzet geven.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:39:15 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173160834
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Blessuregevoelige bankzitters kunnen we missen als kiespijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173160893
quote:

[..]

En Younes is een aardige voetballer, maar absoluut geen grote versterking. Is hij destijds niet aangetrokken als de stand-in van Kishna omdat we niemand anders in de jeugdopleiding hadden? In dat licht is hij waarschijnlijk geen miskoop, maar een nuttige speler. Echter door het vertrek van Kishna werd hij de vaste linksbuiten van Ajax 1 en daarvoor is hij imo niet geschikt. Neem bijvoorbeeld zijn fysieke gesteldheid: hij is niet in staat om een heel seizoen als linksbuiten te spelen. Een goede analyse van zijn verleden had dit kunnen voorzien.
Uit de vijver die je vist is het gewoon lastig.

Noem eens een betere buitenspeler in de afgelopen 20 jaar? Traore en Younes horen bij de besten terwijl iedereen ze uitkotst. Neres wordt voor 12 miljoen gehaald en is ook niet 2 x zo goed. Buitenspelers zijn gewoon lastig in te schatten. Een speler die blijkbaar voorheen geen buitenspeler was en die daarna 3 jaar basisspeler is. Dat lijkt me objectief zelfs nog knapper dat ze zijn potentie hebben ingeschat.

Er zal best wat gefaal kunnen zijn inderdaad. Echter haalde PSV Narsingh en Maher. leken prima aankopen, maar die kwamen niet uit de verf terwijl daar vast flinke scoutingsrapporten achter zitten.
pi_173161002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Blessuregevoelige bankzitters kunnen we missen als kiespijn.
Huh? Jij wil geen linksbuiten die geschikt is voor de basis?
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:47:00 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173161007
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens maar je hebt tegenwoordig ook nog eens te maken met een ongeduldige generatie, die wanneer ze op hun 19e niet in de basis staan al vertrekken.
maar dat heeft ook te maken met de salariëring in andere competities, je hoeft als speler niet meer de top te halen om veel geld te verdienen.
pi_173161036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:42 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Traore en Younes horen bij de besten terwijl iedereen ze uitkotst.
Ik hoop dat dit een typfout is.
wooblabalurg
pi_173161071
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:48 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een typfout is.
Noem betere m.u.v Suarez die nu een spits is.
pi_173161135
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat heeft ook te maken met de salariëring in andere competities, je hoeft als speler niet meer de top te halen om veel geld te verdienen.
Yup, ik denk dat het salarisplafond van een gemiddelde Championshipclub al hoger ligt dan dat van Ajax
pi_173161153
quote:

[..]

En Younes is een aardige voetballer, maar absoluut geen grote versterking. Is hij destijds niet aangetrokken als de stand-in van Kishna omdat we niemand anders in de jeugdopleiding hadden? In dat licht is het geen miskoop, maar met het wegvallen van Kishna werd hij de vaste linksbuiten van Ajax 1 en daarvoor is hij imo niet geschikt.
Je lijkt niet echt te snappen waar ik op doel.
Jouw claim is net als die van La Ling dat amateurisme de oorzaak is voor slecht aankopen. Twee feitjes pakken, enerzijds het feit dat er in deze gevallen sprake was van amateurisme en anderzijds het feit dat dit geen geslaagde transfers zouden zijn (waar nu zeker in het geval van Onana / Younes nog wel weer wat op af te dingen valt), en vervolgens een causale relatie claimen is echter te kort door de bocht. Ik vraag om bewijs voor een correlatie tussen de twee, oftewel hoe verhouden de mate van professionalisme zich tot het succes van transfers?
Ik kan wel stellen dat Ajax slecht is in de regen omdat ze wel 2 van de 10 wedstrijden in de regen hebben verloren in een bepaald seizoen, maar als ze in dat seizoen 6 van de 24 droge wedstrijden hadden verloren, dan snijdt dat niet echt hout.

Het was ook geen bijzonder grote hoeveelheid geld die is uitgegeven. Het lijstje:
Younes - 1.5m
Onana - Ik weet niet of er nog transfergeld betaald is, maar het kan niet veel zijn.
Gudelj - 6m
Sinkgraven - 7m
Zimling / Sanogo waren huur met marginale vergoeding.

Dat is pakweg evenveel als er aan Sulejmani is uitgegeven een een stuk minder dan dit seizoen met 12m voor Neres, 11m voor Ziyech, 5.5m voor Cassiera, 5m voor Sanchez en 2 voor de huur van Traoré.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:56:02 #240
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161205
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:49 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

beter dan younes als spits?
Sightorson
pi_173161221
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:56 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

beter dan younes als spits?
Sightorson
moet dit grappig zijn? :Z
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:02:11 #242
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161339
Financieel doet Ajax het gewoon extreem goed, dat is de bottomline.
elk jaar lopen we wat dat betreft met grote sprongen weg van Psv en Feyenoord.

maar sportief gezien zijn we niet bepaald het Bayern van Nederland
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:06:50 #243
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161432
quote:
Officiële lezing Ajax: Sánchez ontbrak vanwege klachten aan de knie

Davinson Sánchez stond dinsdag niet op het trainingsveld omdat hij behandeld wordt vanwege een knieblessure. Dat meldt Ajax dinsdag via de officiële kanalen.

Sánchez moest zich dinsdag ondanks de transferperikelen melden in Amsterdam, maar stapte niet met de rest van de selectie het trainingsveld van De Toekomst op. Volgens de officiële lezing van Ajax trainde de Colombiaan binnen omdat hij last heeft van een knieblessure. Daar is hij aan behandeld.

De transfer van Sánchez naar Tottenham Hotspur lijkt met de dag dichterbij te komen. Een eerste bod van de Londenaren van veertig miljoen euro werd afgewezen, maar dinsdag zou een zware delegatie van de Premier League-club naar Amsterdam afreizen om over de deal te onderhandelen. Op de training van dinsdag was landgenoot van Sánchez Luis Manuel Orejuela er overigens ook niet bij. Hij heeft nog geen werkvergunnning.
https://www.voetbalprimeu(...)ten-aan-de-knie.html
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:07:46 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173161452
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:02 schreef mokkiemok het volgende:

Dat is in de Nederlandse competitie ook helemaal niet mogelijk, al heb je 400 miljoen op de bank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:09:29 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173161486
quote:

[..]

Noem eens een betere buitenspeler in de afgelopen 20 jaar? Traore en Younes horen bij de besten terwijl iedereen ze uitkotst. Neres wordt voor 12 miljoen gehaald en is ook niet 2 x zo goed. Buitenspelers zijn gewoon lastig in te schatten. Een speler die blijkbaar voorheen geen buitenspeler was en die daarna 3 jaar basisspeler is. Dat lijkt me objectief zelfs nog knapper dat ze zijn potentie hebben ingeschat.

Er zal best wat gefaal kunnen zijn inderdaad. Echter haalde PSV Narsingh en Maher. leken prima aankopen, maar die kwamen niet uit de verf terwijl daar vast flinke scoutingsrapporten achter zitten.
Je maakt het ook weer te moeilijk, als er één wereld opportuun is dan is het wel die van voetbaltransfers. Overal, zonder uitzondering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173161506
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:02 schreef mokkiemok het volgende:

Toch best knap dat je zo'n miskoop als Gudelj nog met marginaal verlies weet te verkopen. :P
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:11:06 #247
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161513
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is in de Nederlandse competitie ook helemaal niet mogelijk, al heb je 400 miljoen op de bank.
ik doel daar op om bijvoorbeeld 6 keer achter elkaar kampioen te worden. Dat is wel degelijk mogelijk.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:11:54 #248
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161530
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Toch best knap dat je zo'n miskoop als Gudelj nog met marginaal verlies weet te verkopen. :P
al is het verlies als je daarnaast een klapper maakt zoals bij Sanchez of Klaassen of Milik, dan schrijf je gewoon zwarte cijfers.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:11:55 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173161531
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik doel daar op om 6 keer achter elkaar kampioen te worden. Dat is wel degelijk mogelijk.
Alles kan

Maar zo'n afstand als Bayern en Juve nemen? Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:13:19 #250
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161552
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Alles kan

Maar zo'n afstand als Bayern en Juve nemen? Nee.
ik hoop ook niet dat het gebeurd, want het is juist leuk zo. Maar als je de transferbedragen ziet van ajax is dit wel vergelijkbaar met bijvoorbeeld bayern. Alleen is onze competitie er niet geschikt voor momenteel.
pi_173161630
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

al is het verlies als je daarnaast een klapper maakt zoals bij Sanchez of Klaassen of Milik, dan schrijf je gewoon zwarte cijfers.
Dat bedoel ik ook. Als je je miskopen redelijk gunstig weet te slijten en je goede aankopen met flinke winst kan verkopen dan houd je mooie cijfers over.

Ben ook wel benieuwd of het niet halen van de CL nog een overweging is geweest voor Sanchez of dat hij de overstap naar de PL met bijbehorend salaris gewoon kostte wat het kost wil maken trouwens.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:17:44 #252
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. Als je je miskopen redelijk gunstig weet te slijten en je goede aankopen met flinke winst kan verkopen dan houd je mooie cijfers over.

Ben ook wel benieuwd of het niet halen van de CL nog een overweging is geweest voor Sanchez of dat hij de overstap naar de PL met bijbehorend salaris gewoon kostte wat het kost wil maken trouwens.
zou kunnen, het is in ieder geval een reden minder die je kan gebruiken om hem te behouden.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:20:17 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173161694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:13 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik hoop ook niet dat het gebeurd, want het is juist leuk zo. Maar als je de transferbedragen ziet van ajax is dit wel vergelijkbaar met bijvoorbeeld bayern. Alleen is onze competitie er niet geschikt voor momenteel.
Dat gaat ook niet veranderen. Het maximale transferbedrag dat een Nederlandse club aan een speler kan uitgeven zal ergens tussen de 10 en 20 miljoen liggen en zelfs dat zijn dan nog gokjes. Duurdere spelers komen uberhaupt niet. Dus dan kan je 200 miljoen op de bank hebben maar eigenlijk heb je er niet zo gek veel aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:23:35 #254
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161760
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet veranderen. Het maximale transferbedrag dat een Nederlandse club aan een speler kan uitgeven zal ergens tussen de 10 en 20 miljoen liggen en zelfs dat zijn dan nog gokjes. Duurdere spelers komen uberhaupt niet. Dus dan kan je 200 miljoen op de bank hebben maar eigenlijk heb je er niet zo gek veel aan.
je kan je faciliteiten financieel verbeteren en je scouting.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:23:43 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173161763
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:20 schreef Caland het volgende:

[..]

die buffer loopt ook wel hard op, die was om te voorkomen dat je in die begrotingsproblemen als PSV dit seizoen belandt.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:27:05 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173161836
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je kan je faciliteiten financieel verbeteren en je scouting.
Oh je kan er meer dan genoeg mee doen hoor, maar echt mijlenver weglopen bij je concurrentie of de Europese subtop bestormen (helaas) niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:27:34 #257
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173161849
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh je kan er meer dan genoeg mee doen hoor, maar echt mijlenver weglopen bij je concurrentie of de Europese subtop bestormen (helaas) niet meer.
je komt ook "nooit"meer in de financiële problemen, waar dat nu bijvoorbeeld wel bij psv gebeurd. Die moesten verplicht propper verkopen.
pi_173161933
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:49 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ebecilio, Ozbiliz, Lodeiro, Aissati, Eriksen, Fischer, Babel, Kishna, El Ghazi.

Waren allemaal betere vleugelspelers dan die twee kneuzen. Niemand hiervan gaat lager dan t rendement van Younes en niemand hiervan is minder buitenspeler dan Traore.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:30:56 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173161940
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je komt ook "nooit"meer in de financiële problemen, waar dat nu bijvoorbeeld wel bij psv gebeurd. Die moesten verplicht propper verkopen.
Zeg nooit nooit

Geld verdampt snel

Of PSV verplicht Propper moest verkopen weet ik niet. Beetje wens, vader, gedachte
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173161969
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Waren allemaal betere vleugelspelers dan die twee kneuzen. Niemand hiervan gaat lager dan t rendement van Younes en niemand hiervan is minder buitenspeler dan Traore.
_O- _O- _O-

Ik zie 3 spelers die niet eens vleugelspeler waren. De rest weet je ook wel dat het lachwekkend is :P
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:32:48 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173161990
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit

Geld verdampt snel

Of PSV verplicht Propper moest verkopen weet ik niet. Beetje wens, vader, gedachte
Zo goed is het anders ook niet voor Ajax (en Feyenoord) als PSV afzakt. Concurrentie moet elkaar wel scherp houden.
Oh.
pi_173162000
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd of het niet halen van de CL nog een overweging is geweest voor Sanchez
Denk niet dat hij zat te springen om een afgang in de CL.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:34:07 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173162018
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zo goed is het anders ook niet voor Ajax (en Feyenoord) als PSV afzakt. Concurrentie moet elkaar wel scherp houden.
Over een paar jaar heeft Feyenoord een nieuw stadion, wie heeft PSV dan nog nodig joh? Is toch altijd in alles een nepclub geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173162033
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:32 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik zie 3 spelers die niet eens vleugelspeler waren. De rest weet je ook wel dat het lachwekkend is :P
Ik ben serieus. Ik kan er weinig aan doen dat Younes zinloos dribbelt en Traore alles behalve een vleugelspeler is.

Maar als jij erom kan lachen is dat prima toch.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:35:30 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173162043
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Over een paar jaar heeft Feyenoord een nieuw stadion, wie heeft PSV dan nog nodig joh? Is toch altijd in alles een nepclub geweest.
Ik heb ook niks met PSV, maar als die een goed elftal hebben maakt ook weer dat Ajax inventief moet zijn met transfers om een goed elftal samen te stellen.

Seizoen 13/14 was ook kut met Ajax die met een zaadteam kampioen werd zonder dat er maar iemand in de buurt kwam.
Oh.
pi_173162048
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:34 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik ben serieus. Ik kan er weinig aan doen dat Younes zinloos dribbelt en Traore alles behalve een vleugelspeler is.

Helft van je lijst is geen vleugelspeler chef
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:37:59 #267
51286 w00h00
Digital man!
pi_173162099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je lijkt niet echt te snappen waar ik op doel.
Jouw claim is net als die van La Ling dat amateurisme de oorzaak is voor slecht aankopen. Twee feitjes pakken, enerzijds het feit dat er in deze gevallen sprake was van amateurisme en anderzijds het feit dat dit geen geslaagde transfers zouden zijn (waar nu zeker in het geval van Onana / Younes nog wel weer wat op af te dingen valt), en vervolgens een causale relatie claimen is echter te kort door de bocht. Ik vraag om bewijs voor een correlatie tussen de twee, oftewel hoe verhouden de mate van professionalisme zich tot het succes van transfers?
Ik kan wel stellen dat Ajax slecht is in de regen omdat ze wel 2 van de 10 wedstrijden in de regen hebben verloren in een bepaald seizoen, maar als ze in dat seizoen 6 van de 24 droge wedstrijden hadden verloren, dan snijdt dat niet echt hout.

Het was ook geen bijzonder grote hoeveelheid geld die is uitgegeven. Het lijstje:
Younes - 1.5m
Onana - Ik weet niet of er nog transfergeld betaald is, maar het kan niet veel zijn.
Gudelj - 6m
Sinkgraven - 7m
Zimling / Sanogo waren huur met marginale vergoeding.

Dat is pakweg evenveel als er aan Sulejmani is uitgegeven een een stuk minder dan dit seizoen met 12m voor Neres, 11m voor Ziyech, 5.5m voor Cassiera, 5m voor Sanchez en 2 voor de huur van Traoré.
Ik denk niet dat we hier uit gaan komen. Ik kan je geen bewijs voor samenhang geven. Ik denk alleen dat een meer gedegen werkwijze tot betere aankopen zou hebben geleid.

Geen groot geld uitgegeven dat zegt me ook niet veel. In die seizoenen zijn we meerdere malen CL misgelopen, die we wellicht met betere aankopen wel hadden kunnen halen. Blijft speculeren.. laten we hopen op een mooie week.
pi_173162156
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:34 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik denk dat zelfs Blind en Frank de Boer meelachen. Dankjewel
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:45:59 #269
51286 w00h00
Digital man!
pi_173162302
quote:

[..]

Blijkbaar hadden ze geen gedegen onderzoek gedaan, dus ze hebben geluk gehad dat Younes redelijk uitpakt. Echter komt dit ook omdat hij niet veel concurrentie heeft en daardoor veel wedstrijden kon spelen om z'n plekje te vinden. Maar de discussie ging ook over het voortraject van de transfer en ik denk dat ze hadden kunnen weten dat hij het niet een heel seizoen kan volhouden en redelijk zou presteren. Ik snap de transfer ook wel. Alleen met die wetenschap had ik liever gezien dat ze een goed alternatief hadden om te kunnen rouleren/variëren.

Eens dat het een lastige vijver is, maar bijvoorbeeld een Sam Larsson? Voordat hij naar Heerenveen ging.
pi_173162304
En ondertussen moeten jullie donderdag tegen

Ajax gaat het heel moeilijk krijgen...

De focus ligt niet op deze tegenstander maar vooral op geld en bijzaken.

Dit kan nooit goed gaan

Ik zou het een wonder vinden als ajax deze hindernis gaat overleven

ik save deze post even. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173162332
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Helft van je lijst is geen vleugelspeler chef
Elke speler heeft daar gespeeld bij Ajax.
Net als Traore die ook geen vleugelspeler is.
wooblabalurg
pi_173162378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:40 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ik denk dat zelfs Blind en Frank de Boer meelachen. Dankjewel
Die hebben wel wat anders aan hun hoofd dan denken dat Younes en Traore de beste zijn. Nou okay Blind misschien niet.
wooblabalurg
pi_173162400
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
En ondertussen moeten jullie donderdag tegen

[ afbeelding ]

Ajax gaat het heel moeilijk krijgen...

De focus ligt niet op deze tegenstander maar vooral op geld en bijzaken.

Dit kan nooit goed gaan

Ik zou het een wonder vinden als ajax deze hindernis gaat overleven

ik save deze post even. :)
Rosenborg gaat Ajax opeten.
Daarna gaan Ziyech, Dolberg en Onana weg en Neres wordt verhuurd aan NAC.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:56:42 #274
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173162536
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zou ervoor tekenen als dat betekent dat het TH oprot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173162564
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Elke speler heeft daar gespeeld bij Ajax.
Net als Traore die ook geen vleugelspeler is.
Ze hebben daar wellicht eens een wedstrijd gespeeld.

Trarore speelde bij Vitesse daar, bij Ajax, bij Chelsea wel eens en bij Lyon nu ook. is hij dan een linksback?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:02:21 #276
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173162665
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dan ? Dan wordt het volgende blik poppen opengetrokken die in dienst van de oude garde werken
RED ONS HENNIEGOD
pi_173162757
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:57 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Trarore speelde bij Vitesse daar, bij Ajax, bij Chelsea wel eens en bij Lyon nu ook. is hij dan een linksback?
Lijkt me inderdaad best lastig als je van een speler niet kan zien welke positie(s) hij kan spelen. Succes daarmee.
wooblabalurg
pi_173162772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dit Ajax is niet wat Cruijff voor ogen had.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:12:14 #279
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173162882
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nee, maar die waanbeelden sloegen sowieso nergens op.
pi_173163207
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, maar die waanbeelden sloegen sowieso nergens op.
Is maar wat je waanbeelden noemt.
Doorselecteren en de individu voorop stellen lijkt mij niet heel verkeerd. Spelers kopen die iets toevoegen ook niet.
wooblabalurg
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:36:31 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173163449
Cuesta al binnen?
Oh.
pi_173163542
Pavon al binnen?
pi_173163599
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:45:10 #284
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173163623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cuesta al binnen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:41 schreef Syntix het volgende:
Pavon al binnen?
Normaal beleid al binnen ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_173163652
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:57 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Traoré maakte bij Vitesse juist furore als spits, in die rol haalde Bosz hem ook naar Ajax. En daar heeft hij ook zijn beste wedstrijden voor Ajax gespeeld, toen Dolberg eind vorig seizoen geblesseerd was.

Neemt niet weg dat ik mijn handen dicht zou knijpen als Traoré nu nog op rechts gestaan zou hebben.
pi_173163727
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:44 schreef wimderon het volgende:

[..]

:')
Vertel meer over hoe goed Younes en Traore zijn.
wooblabalurg
pi_173163851
quote:

[..]

150 miljoen :9~
pi_173164094
quote:

[..]

Rosenberg dat middenin de competitie zit is natuurlijk een grote uitdaging
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:14:34 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173164241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:07 schreef Adames het volgende:

[..]

ik heb geen idee hoe sterk Rosenberg is maar neem aan beter dan Heracles
pi_173164265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Traoré maakte bij Vitesse juist furore als spits, in die rol haalde Bosz hem ook naar Ajax. En daar heeft hij ook zijn beste wedstrijden voor Ajax gespeeld, toen Dolberg eind vorig seizoen geblesseerd was.

Neemt niet weg dat ik mijn handen dicht zou knijpen als Traoré nu nog op rechts gestaan zou hebben.
Traore in de spits bij Ajax was ook een ramp. Hij deed alles goed daar, maar schoot dan de grootste kansen naast.
In de spits bij Chelsea in de voorbereiding was hij daar wel een god, toen was het ook voor Chelsea fans onbegrijpelijk dat hij kon gaan en zaten wij met een natte broek toen het rond kwam.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:17:21 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173164302
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:15 schreef Adames het volgende:

[..]

Traore in de spits bij Ajax was ook een ramp. Hij deed alles goed daar, maar schoot dan de grootste kansen naast.
In de spits bij Chelsea in de voorbereiding was hij daar wel een god, toen was het ook voor Chelsea fans onbegrijpelijk dat hij kon gaan en zaten wij met een natte broek toen het rond kwam.
Toen hij een paar wedstrijden daar mocht blijven staan deed hij het stukken beter dan Dolberg
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173164339
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb geen idee hoe sterk Rosenberg is maar neem aan beter dan Heracles
Ajax is ook beter dan Haugesund, maar 19 wedstrijden in de competitie is wel een enorm voordeel voor ze. Zelfde dat Russische clubs het altijd wel lekker doen in de voorrondes.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:24:33 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173164475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:19 schreef Adames het volgende:

[..]

Ajax is ook beter dan Haugesund, maar 19 wedstrijden in de competitie is wel een enorm voordeel voor ze. Zelfde dat Russische clubs het altijd wel lekker doen in de voorrondes.
zeker en ze kunnen gewoon lekker afwachten
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:28:09 #294
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173164573
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

zeker en ze kunnen gewoon lekker afwachten
Als Rosenborg nog steeds de mentaliteit van vroeger heeft gaan ze hier gewoon aanvallen
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:28:39 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173164583
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Toen hij een paar wedstrijden daar mocht blijven staan deed hij het stukken beter dan Dolberg
Zoals die 30 kansen die hij verneukte tegen Feyenoord?
Oh.
pi_173164586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:07 schreef Adames het volgende:

[..]

Met dit Ajax is elke wedstrijd een risico. Is ook beter om niet af te gaan tov vorig seizoen.
wooblabalurg
pi_173165879
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het mooie is juist dat hij de hele falende structuur incl. TH heeft neergezet.

Weinig mensen die dat alleen inzien...
pi_173166081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:22 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Het mooie is juist dat hij de hele falende structuur incl. TH heeft neergezet.

Weinig mensen die dat alleen inzien...
De structuur faalt niet. De mensen wel.
wooblabalurg
pi_173166471
Is Sanchez al op Schiphol of moet ik 'm voor die 44 miljoen persoonlijk afleveren?
pi_173166546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Wotte het volgende:
Is Sanchez al op Schiphol of moet ik 'm voor die 44 miljoen persoonlijk afleveren?
Hij heeft au aan zijn knie dus er gaat een miljoentje vanaf.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')