twitter:BettyBowers twitterde op zondag 13-08-2017 om 04:12:48All patriotic Americans want to know: Why didn't James Alex Fields' Christian family and pastor inform authorities of his radicalization? reageer retweet
twitter:babawoowa twitterde op zondag 13-08-2017 om 05:17:25@BettyBowers @deadheadkat I think White Christian Males should be banned from this country until we figure out "What the hell is going on"! reageer retweet
https://twitter.com/DrDavidDuke/status/896431991821926401quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:59 schreef Kijkertje het volgende:
White House updates Trump's Charlottesville statement to condemn 'extremist groups'
The Trump administration tried to reframe the president’s earlier, vague statement that blamed “many sides” for violence in Charlottesville
[..]
Too little too late...
Mwah ik vrees dat ze dit Trump zelf niet zullen aanrekenen maar de mensen om hem heen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
https://twitter.com/DrDavidDuke/status/896431991821926401
Trump moet wel oppassen nu, zijn achterban laat al weten dat Trump zijn plek wel moet kennen.
Statistisch gezien kunnen we alle mannen maar beter preventief opsluiten. Zou de misdaadcijfers zeer ten goede komenquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
twitter:BettyBowers twitterde op zondag 13-08-2017 om 04:12:48All patriotic Americans want to know: Why didn't James Alex Fields' Christian family and pastor inform authorities of his radicalization? reageer retweet
twitter:babawoowa twitterde op zondag 13-08-2017 om 05:17:25@BettyBowers @deadheadkat I think White Christian Males should be banned from this country until we figure out "What the hell is going on"! reageer retweet
Wat een intens domme tweetsquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zoals wie?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah ik vrees dat ze dit Trump zelf niet zullen aanrekenen maar de mensen om hem heen.
Bovendien staat er in de verklaring nu 'includes' ...
Wilde net zeggen: het komt niet erg serieus overquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is dan ook een parodieaccount.
Wie ze het wel aanrekenen? Geen idee, Ivanka mss?quote:
Geen bereik bij de 15de hole. Hij zal straks wel weer beginnen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trump zelf is trouwens wel onkarakteristiek stil.
Ivanka heeft zich expliciet uitgesproken op Twitter, dus nee.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wie ze het wel aanrekenen? Geen idee, Ivanka mss?
Juist daarom. Mss heeft ze pa overtuigd dat zijn verklaring echt niet genoeg wasquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ivanka heeft zich expliciet uitgesproken op Twitter, dus nee.
Het is ook niet dom.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is dan ook een parodieaccount.
Dan zal ze de schuld toch niet krijgen van het niet-afstand doen door Trump?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Juist daarom. Mss heeft ze pa overtuigd dat zij verklaring echt niet genoeg was
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zal ze de schuld toch niet krijgen van het niet-afstand doen door Trump?
Of wat mis ik?
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wie ze het wel aanrekenen? Geen idee, Ivanka mss?
Dat gaat over het feit of de alt-right achterban het Trump aanrekent wb de gewijzigde verklaring.quote:
Ja, maar als je denkt dat ze serieus waren, dan kan ik me wel in denken dat je dom vindt. Althans, ik vind dergelijk gelul van bv Trump die het wel lijkt te menen best dom.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook niet dom.
Het is 1. Terugkaatsen van onzinopmerkingen over andere groepen 2. Er zit gewoon een kern van waarheid in: mannen zijn statistisch ver in de meerderheid in de misdaadcijfers. Ook als je alleen blanke mannen en blanke vrouwen vergelijkt.
Welk gelul van Trump dat hij wel lijkt te menen? Over moslims? Daar is dit juist ern (flauwe) reactie op..quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, maar als je denkt dat ze serieus waren, dan kan ik me wel in denken dat je dom vindt. Althans, ik vind dergelijk gelul van bv Trump die het wel lijkt te menen best dom.
Dan is dit duidelijk een gevalletje misverstand/miscommunicatiequote:Op zondag 13 augustus 2017 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat gaat over het feit of de alt-right achterban het Trump aanrekent wb de gewijzigde verklaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |