abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173054613
(Dit is de oorspronkelijke OP:) <-- Fout, OP is van #3, in ieder geval niet van mij, als TS van #4 en nu #5 en #6.

quote:
Google ontslaat werknemer die omstreden gender-memo schreef

Alphabet, het moederbedrijf van Google, heeft maandag een ingenieur ontslagen omdat hij een omstreden memo had geschreven over het diversiteitsbeleid van het technologiebedrijf.

Bewerkt door: Redactie 08-08-17, 05:44 Bron: REUTERS

James Damore bevestigt tegenover Reuters dat hij op straat is gezet. Hij schreef een interne memo waarin hij betoogt dat sekseverschillen in de technologische sector voortkomen uit biologische verschillen. 'De verdeling van voorkeuren en vaardigheden van mannen en vrouwen zijn gedeeltelijk te wijten aan biologische oorzaken. Deze biologische verschillen kunnen verklaren waarom we geen gelijke vertegenwoordiging van mannen en vrouwen zien in technologie en in leidinggevende posities', zo schreef Damore vorige week.

Het betoog lekte uit en kwam Google op enorme kritiek te staan. Het bedrijf liet al snel weten dat de ideeën in de memo niet het bedrijfsstandpunt zijn. Google geeft geen toelichting op het ontslag maar een interne mail over de zaak lekte uit en daarin zegt topman Sundar Pichai dat delen van de memo in strijd zijn met de gedragscode van het bedrijf. Damore laat weten dat hij alle mogelijke juridische middelen onderzoekt om zijn ontslag aan te vechten.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:24 schreef speknek het volgende:
Gaan we nog een derde thread openen over een arme Harvard graduate die ergens ontslagen is?
Echt, fucking kanker van de maatschappij dit.

Blij wanneer over een paar jaar die hele politieke correctheid uitgebannen is.
Het resultaat is vooral dat door politieke correctheid steeds meer mensen naar de rechterkant van het politieke spectrum worden geduwd omdat dialoog onmogelijk blijkt.

Je moet eens opletten hoeveel mensen van links naar rechts switchen en hoe weinig mensen van rechts naar links gaan. Links vreet zichzelf op in een soort penismeetwedstrijd om te zien wie zichzelf de meeste slachtofferrollen kan aanmeten.

Game on. ^O^ . <--- This little nugget heb ik wel zelf toegevoegd btw. Het is een SunChaserisme.
I´m back.
pi_173054738
We veranderen echter allemaal, er is meer dan een decennium overheen gegaan, we hebben gezien wat IS gedaan heeft en nog doet, moet wel zeggen dat sjun en lucida op sommige punten wel een punt hadden. Niet die mbt de Holocaust btw.
FB / Holocaust-ban.
I´m back.
pi_173054777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet lief zijn tegen alle minderheden, waaronder moslims, want anders krijgen we weer een Holocaust, was het argument dat voorstanders aandroegen van de multiculturele samenleving (waar zij baat bij handen van stemvee voor hun als in linkse partijen) zeiden ze.
In werkelijkheid waren er maar 300.000 mensen omgekomen oid, volgens hen, tijdens die zogenaamde Holocaust en als oorzaak had dat slechte behandeling en ziektes. Zyklon-B was er om die ziektes tegen te gaan, zoals een mes snijdt door een brood oid, wat er in die laatste posts stond. Dus die multiculturele samenleving was gebaseerd op ruk komma ruk en manipulatie van de werkelijkheidsbeleving.
Dat was de discussie.
Als dat eerste het argument van de Joden was, dat we anders een tweede Holocaust krijgen, en dat laatste vd tegenstanders, begrijp ik je nog wel.

Anders snap ik er geen bal van.
pi_173054780
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef poemojn het volgende:

[..]

het belang dat ze hieraan hechten (tot ontslag van deze man aan toe) is voor jou onvoldoende bewijs? 😁
Kun jij het tegendeel dan bewijzen, dus bedrijven zonder diversiteit presteren beter op deze gebieden (mobiele besturingssystemen/zoekmachines)?

Edit, ik heb even snel voor je gegoogeld https://www.inc.com/salva(...)ity-bottom-line.html
Het is geen bewijs. Je hebt enkele vragen te beantwoorden. Je stelt dat 'diversiteit' bijdraagt. Wat is 'diversiteit' en vanaf welk punt (in de gesch. van het bedrijf) was daar spraken van? Google bestaat sedert 1996 en heeft sindsdien jaarlijks kapitaal (dmv overnames, monopolies, uitbreiding, etc) kunnen opbouwen - hetgeen (ook) tot het huidige marktaandeel heeft geleid. Hoe ga jij 'diversiteit' uit al die andere factoren destilleren om de stelling: ''...het heeft er vast wel aan bijgedragen'' hard te maken?

Om even een puntje mee te geven aangaande de eerste vraag: Stel Google nam in 2003 een stel ICT-Indiërs aan. Is dat dat beleid van of omwille diversifiëring óf beleid van het verleggen van grenzen om de best mogelijke werknemers achter de computers te krijgen?
pi_173054800
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:51 schreef Hdero het volgende:

[..]

Als dat eerste het argument van de Joden was, dat we anders een tweede Holocaust krijgen, en dat laatste vd tegenstanders, begrijp ik je nog wel.

Anders snap ik er geen bal van.
Hoezo snap je er geen bal van joh. De tering.

Ik had dit gesteld:

quote:
Min of meer stel jij, vrije geest sjuuun, dus tav de Holocaust - en ik neem aan na uitgebreid onderzoek en studie, zodat je ook bronnen kunt tonen - dat:

1. "Diverse" Joden in kampen van hun familie en vrienden zijn gescheiden.
2. Velen van hen om het leven kwamen door ziekte (typhus), uitputting, pure ellende en andere toevallige omstandigheden.
3. Dat crematoria in die zogenaamde vernietigingskampen bestonden om de Joden die aan ziekten (zoals typhus) etc. overleden te cremeren, zodat verspreiding van de ziekte werd verkomen.
4. Dat Zyklon B als desinfectant ook werd gebruikt om dezelfde ziekten te voorkomen (hoe benevolent van die Nazi's) en dus niet als middel om mensen auszurotten.
5. En dat op die manier misschien 1 1/2 miljoen Joden zijn omgekomen.
6. Wat weliswaar een vorm van genocide is, maar anders dan voorgesteld wordt door Joden, die er immers alleen maar op uit zijn een slaatje uit de Holocaust te draaien???

Dat er verder sprake was van een industrieel complex dat ten doel had (vooral) Joden te elimineren is voor jou, vrije geest, niet aangetoond, aangezien er geen bronnen zijn die onomstotelijk bewijzen dat Hitler het bevel hiervoor ooit heeft uitgevaardigd.

Volgens mij is dit een draak van een ontkenning... . Wanneer ga jij je eigen werkelijkheidsbeleving nu eens kritisch bevragen sjuuun, vrije geest... .
Ik lees even terug 1,5 miljoen was het aantal, niet 300K. Okee. Maar dan nog.
I´m back.
pi_173054850
quote:
9s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo snap je er geen bal van joh. De tering.

Ik lees even terug 1,5 miljoen was het aantal, niet 300K. Okee. Maar dan nog.
Want dan zouden de Joden de Holocaust ontkennen/bagatelliseren om het multicultaralisme goed te praten, en dat gaat bij mij niet in. Sterker nog, het is totaal onlogisch.
pi_173054875
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat werd dus niet gedaan en dat zie je in dat topic aan het eind.
Zat wel een voorgeschiedenis aan vast omtrent heel veel onderwerpen die steeds verder uit elkaar liepen.
Vraag maar aan Bluesdude, OllieA, ook Ringo, Speknek (alhoewel minder involved) mensen die allen nog vandaag gepost hebben en dat allemaal nog wel weten.
Toch las ik dat sjun wel degelijk toegaf dat er spraken was geweest van wat 'Holocaust' genoemd mag worden, maar dat hij vooral vraagtekens wilde stellen wb de aantallen en vorm. De afwezigheid van bewijs voor meer dan de gearriveerde Amerikanen op de foto hadden gezet, was voor hem het speerpunt. Daar werd, zo las ik even snel door heen, behoorlijk intolerant mee omgaan.
pi_173054881
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:55 schreef Hdero het volgende:

[..]

Want dan zouden de Joden de Holocaust ontkennen/bagatelliseren om het multicultaralisme goed te praten, en dat gaat bij mij niet in. Sterker nog, het is totaal onlogisch.
De joden bagatelliseren dat niet, juist niet.
Zij bagatelliseren dat, zeggen dat het 1,5 miljoen was door slechte behandeling en ziektes.
Joden maken daar van een doelgerichte uitroeiing, maar dat was het dus niet, volgens hen.
I´m back.
pi_173054903
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De joden bagatelliseren dat niet, juist niet.
Zij bagatelliseren dat, zeggen dat het 1,5 miljoen was door slechte behandeling en ziektes.
Joden maken daar van een doelgerichte uitroeiing, maar dat was het dus niet, volgens hen.
Ah oke. Dus de Joden waren de voorstanders van het multiculturalisme.
pi_173054921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is geen bewijs. Je hebt enkele vragen te beantwoorden. Je stelt dat 'diversiteit' bijdraagt. Wat is 'diversiteit' en vanaf welk punt (in de gesch. van het bedrijf) was daar spraken van? Google bestaat sedert 1996 en heeft sindsdien jaarlijks kapitaal (dmv overnames, monopolies, uitbreiding, etc) kunnen opbouwen - hetgeen (ook) tot het huidige marktaandeel heeft geleid. Hoe ga jij 'diversiteit' uit al die andere factoren destilleren om de stelling: ''...het heeft er vast wel aan bijgedragen'' hard te maken?

Om even een puntje mee te geven aangaande de eerste vraag: Stel Google nam in 2003 een stel ICT-Indiërs aan. Is dat dat beleid van of omwille diversifiëring óf beleid van het verleggen van grenzen om de best mogelijke werknemers achter de computers te krijgen?
Ik gebruikte van 1995 t/m 2000 bijna uitsluitend Yahoo. :')
pi_173054922
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Toch las ik dat sjun wel degelijk toegaf dat er spraken was geweest van wat 'Holocaust' genoemd mag worden, maar dat hij vooral vraagtekens wilde stellen wb de aantallen en vorm. De afwezigheid van bewijs voor meer dan de gearriveerde Amerikanen op de foto hadden gezet, was voor hem het speerpunt. Daar werd, zo las ik even snel door heen, behoorlijk intolerant mee omgaan.
Post #291

quote:
Zyklon B werd gebruikt ter ontsmetting zoals een mes wordt gebruikt voor het snijden van brood.
I´m back.
pi_173054956
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:57 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ah oke. Dus de Joden waren de voorstanders van het multiculturalisme.
Zij misbruiken de Holocaust om het multiculturalisme te propageren. Er was nl. geen Holocaust zoals een mes snijdt door een brood.
Dat was hun argumentatie.
I´m back.
pi_173054980
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:58 schreef Hdero het volgende:

[..]

Google is sinds 1996 altijd de beste geweest. Ik heb zelfs nog bijgedragen aan de ontwikkeling aan 'google images' omdat duidelijk werd dat men (waaronder ik dus) behoefte had aan foto's van de kont van JLO in een groen jurkje. Google-images, nu fundamenteel onderdeel vd ontwikkeling van de G-AI.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:04:30 ]
pi_173055013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Post #291

[..]

Hé-hé :D. Ik dat topic maar even in z'n volledigheid lezen.
pi_173055051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hé-hé :D. Ik dat topic maar even in z'n volledigheid lezen.
Blijft een apart topic hoor. :P.
Gevolgen ook, wat ik zei: kreeg je het FOK!voorbij-forum. :D.
Zo zeg dat was apart.
I´m back.
pi_173055086
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Google is sinds 1996 altijd de beste geweest. Ik heb zelfs nog bijgedragen aan de ontwikkeling aan 'google images' omdat duidelijk werd dat men (waaronder ik dus) behoefte had aan foto's van de kont van JLO in een groen jurkje. Google-images, nu fundamenteel onderdeel vd ontwikkeling van de G-AI.
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Yahoo back in the day bood uitstekend wat nieuw en innovatiefs, hadden dingen zoals hun kaarten waar google nog maar over kon dromen. Dat ze tegenwoordig een flinke, en dat is een understatement, inhaalslag hebben gemaakt, dat geef ik je toe. Maar destijds deed Yahoo niet voor onder.

Ook wat de resultaten betrof dus.
pi_173055119
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Blijft een apart topic hoor. :P.
Gevolgen ook, wat ik zei kreeg je het FOK!voorbij-forum. :D.
Zo zeg dat was apart.
Men is trouwens eveneens kriegelig om het complot (of gegeven) van white genocide te bespreken. Is dat daaraan gelieerd denk je? Wordt dat dan opgevat als een belediging jegens de 'echte holocaust(-jood)'?
pi_173055130
Ik zou zeggen dat google vanaf 2003-2005 de beste/meest gebruikte werd. Ook rond die tijd maakte ik de overstap.
pi_173055154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Men is trouwens eveneens kriegelig om het complot (of gegeven) van white genocide te bespreken. Is dat daaraan gelieerd denk je? Wordt dat dan opgevat als een belediging jegens de 'echte holocaust(-jood)'?
Meeste mensen moeten daar wel om lachen toch? Ik bedoel, hallo.
Ik zag dat Lubbers ervoor pleitte dat NL per jaar 25K vluchtelingen moest in vliegen. Maar dat is niet vanwege een white genocide. Gewoon grote laag laagbetaalden creëren om kut werk te doen.
Tegenwoordig doet iedereen een HBO oid en nauwelijks nog mensen die lager opgeleid zijn, toch is nog veel werk hersenloos. Veel hoogopgeleide banen zijn ook weer nonsense banen, maar ja.
I´m back.
pi_173055195
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:07 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Yahoo back in the day bood uitstekend wat nieuw en innovatiefs, hadden dingen zoals hun kaarten waar google nog maar over kon dromen. Dat ze tegenwoordig een flinke, en dat is een understatement, inhaalslag hebben gemaakt, dat geef ik je toe. Maar destijds deed Yahoo niet voor onder.

Ook wat de resultaten betrof dus.
Haha, ik lul ook maar wat hoor. In 96' was ik een kleine uk van 7. Waarschijnlijk vond ik Google beter omdat m'n pa zo bepaald had.
pi_173055216
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:58 schreef Hdero het volgende:

[..]

en astalavista.com voor cracks inlogcodes
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173055219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha, ik lul ook maar wat hoor. In 96' was ik een kleine uk van 7. Waarschijnlijk vond ik Google beter omdat m'n pa zo bepaald had.
Ja, rond 2003 begon ik ook iedereen Google te adviseren. Maar toen kreeg je ook de Google-wijsheid: WFL / Google-wijsheid...
I´m back.
pi_173055223
Sjuun en dergelijke waren dus trolls van de eerste generatie, vóór de komst van sociale media. Ik vroeg me ook al af, tot welk tijdstip precies, indien mogelijk, het allereerste internettrollgedrag herleid kon worden. Dat is best een interessant vraagstuk.
pi_173055256
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

en astalavista.com voor cracks inlogcodes
Altavista _O_

Ik herinner mij dat nog wel. Mijn vader had mij in 1995 of zo voor het eerst daarmee geintroduceerd.

Volgens mij had die dus best een technische kant, opmaak en resultaten zagen eruit alsof het uit een unix-logboek was gekomen o.i.d.
pi_173055269
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Hdero het volgende:
Sjuun en dergelijke waren dus trolls van de eerste generatie, vóór de komst van sociale media. Ik vroeg me ook al af, tot welk tijdstip precies, indien mogelijk, het allereerste internettrollgedrag herleid kon worden. Dat is best een interessant vraagstuk.
In mijn optiek weet een Troll beter, maar doet hij het voor de reactie. Of dat bij hen ook zo was waag ijkte betwijfelen.
pi_173055286
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:18 schreef Hdero het volgende:

[..]

Altavista _O_

Ik herinner mij dat nog wel. Mijn vader had mij in 1995 of zo voor het eerst daarmee geintroduceerd.

Volgens mij had die dus best een technische kant, opmaak en resultaten zagen eruit alsof het uit een unix-logboek was gekomen o.i.d.
Altavista ook ja, maar astalavista was puur voor cracks etc. Een soort eerste zoekmachine voor darkweb.
pi_173055291
quote:
Op zich waren het geen trollen toch. Alleen ze hebben hun argumentatie niet goed gebruikt. Ik weet niet waar ze zich ophouden tegenwoordig, kan ze niet terugvinden. Ergens denk ik dat ze nu hun hoogtepunt hebben in ieder geval. Echter hun argumentatie, in feite toch de Holocaust misbruiken om de multiculturele samenleving te bekritiseren zie ik nauwelijks meer terug.
I´m back.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:21:44 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_173055305
Volgens mij zit je er toch echt naast hoor Ryan3. Ja vroegah had je wel wat rechtse gekkies in TRU, maar niet in de meer serieuze fora. Je moet alleen maar denken aan wat Janmaat zei of wat Wilders nu zegt. Of dat jij een stuk links van mij zat, en kijk waar je het nu over hebt, regenboogjes en eenhoorns over mensen die nog wel in de sociaaldemocratie geloven.

Maar bovenal: de reden waarom Dalmore is ontslagen is exact dezelfde als waar de president van Harvard 12 jaar geleden voor door het slijk is gehaald

http://forum-fok.digidip.(...)%2F2393038%2F4%2F100

Hey 12 jaar geleden waren precies deze uitspraken ook al niet okay, ook al niet "politiek correct" (lees: wetenschappelijk gezien bullshit).

We focussen ons op een heel klein groepje geflipte linkse activisten en doen net alsof die een verstikkende policor hebben gecreëerd. Maar het tegenovergestelde is waar. De samenleving is ontzettend verrechtst tot het punt waar, wat 12 jaar geleden gewoon als normaal gezien werd, nu als extreem linkse "shrieking" SJWs wordt neergezet.

In de tussentijd bepalen neo nazi's, letterlijk met rechterarm omhoog (Spencer, Ingraham, dat zijn degenen die het niet eens ontkennen), een gedeelte van de wereldagenda, maar nee hoor het zijn eenhoorns en regenboogjes die gevaarlijk zijn.

Compleet losgezongen zijn we.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:24:31 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_173055342
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Google is opgericht in 1998. Het begon pas populair te worden ca. 2001
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173055397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, rond 2003 begon ik ook iedereen Google te adviseren. Maar toen kreeg je ook de Google-wijsheid: WFL / Google-wijsheid...
Werd tot google geïntroduceerd door een knappe bibliothecaresse in 2003. Toen was het nog sociaal/gezellig. Tegenwoordig word je gezien als pauper als je biebcomputers gebruikt. :')

Maar we dwalen flink af, het late nachtuur is weer een voordeel. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hdero op 11-08-2017 00:39:00 ]
pi_173055467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Meeste mensen moeten daar wel om lachen toch? Ik bedoel, hallo.
Ik zag dat Lubbers ervoor pleitte dat NL per jaar 25K vluchtelingen moest in vliegen. Maar dat is niet vanwege een white genocide. Gewoon grote laag laagbetaalden creëren om kut werk te doen.
Tegenwoordig doet iedereen een HBO oid en nauwelijks nog mensen die lager opgeleid zijn, toch is nog veel werk hersenloos. Veel hoogopgeleide banen zijn ook weer nonsense banen, maar ja.
Ik vroeg het me af nav artikeltje dat ik in CM4 gezet heb. Een prof. in de VS bepleitte in een paper ("Morally Required Genocide") dat de term genocide te vernauwend opgevat werd. Hij refereerde aan Raphael Lemkin die met de uitvinding van de term een veel bredere definitie aangedragen had. We zouden de term moeten herzien en delen uit zijn betoog zijn naderhand meermaals geciteerd - o.a. in het Oxford handboek over genocide. De volgende stap in zijn paper was de poging om te beargumenteren waarom genocide - van de blanke culturen- eventueel noodzakelijk is. Dat schreef hij in 2006 en is sindsdien geciteerd - niet ontslagen. Dat hoeft wat mij betreft ook niet, maar het is interessant dat er wel -ergens- ruimte lijkt te zijn voor het onderwerp, maar er ook -weliswaar elders- zo kriegelig over gedaan wordt wanneer iemand denkt het in de werkelijkheid te kunnen herkennen. Jij lacht erom, maar anderen zien een bruinhemd staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:26:33 ]
pi_173055479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:21 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zit je er toch echt naast hoor Ryan3. Ja vroegah had je wel wat rechtse gekkies in TRU,
Niet alleen in TRU, ik linkte net nog het topic over de Holocaustban.
quote:
maar niet in de meer serieuze fora. Je moet alleen maar denken aan wat Janmaat zei of wat Wilders nu zegt. Of dat jij een stuk links van mij zat, en kijk waar je het nu over hebt, regenboogjes en eenhoorns over mensen die nog wel in de sociaaldemocratie geloven.
De meer serieuze fora waren juist heel speculatief zoals WFL, omdat puntloos de perfecte (altijd afwezige) moderator was. Ik heb toen al beweerd dat biologie een grote rol speelt bij bijv. criminaliteit (was toen nog redelijk omstreden btw). Sta ik nog steeds achter. Ik begrijp ook wel dat bij de verhouding van de geslachten bij een beroepsgroep als verplegers dat wrs een groot deel komt door sociale factoren. Maar bijv. bij coderen, techniek ik ben er minder zeker van. Indien zo, dan kun je dat eenvoudigweg niet via een Google diversiteitscursus recht zetten. Ja, of vrouwen krijgen dan binnen Google toch de wat lichtere werkzaamheden weer toebedeeld dan mannen. In de IT heb je ook weer onderverdeling hardcore en softcore namelijk. Heeft niets te maken met sociaaldemocratie wel of niet imho.
quote:
Maar bovenal: de reden waarom Dalmore is ontslagen is exact dezelfde als waar de president van Harvard 12 jaar geleden voor door het slijk is gehaald

Hey 12 jaar geleden waren precies deze uitspraken ook al niet okay, ook al niet "politiek correct" (lees: wetenschappelijk gezien bullshit).
Ga ik nog even lezen.
quote:
We focussen ons op een heel klein groepje geflipte linkse activisten en doen net alsof die een verstikkende policor hebben gecreëerd. Maar het tegenovergestelde is waar. De samenleving is ontzettend verrechtst tot het punt waar, wat 12 jaar geleden gewoon als normaal gezien werd, nu als extreem linkse "shrieking" SJWs wordt neergezet.
Joh, de verrechtsing is al bezig vanaf de jaren 80 en nu zie je dat de doctors er een keer mee te maken krijgen. Wat denk je van al die mensen zonder doctoraat, doctoraal, HBO? Overigens is het geen verrechtsing als ziet wat op dat evergreen college gebeurt. Het is meer een beetje naar common sense trekken en common ground.
quote:
In de tussentijd bepalen neo nazi's, letterlijk met rechterarm omhoog (Spencer, Ingraham, dat zijn degenen die het niet eens ontkennen), een gedeelte van de wereldagenda, maar nee hoor het zijn eenhoorns en regenboogjes die gevaarlijk zijn.

Ik zie absoluut nergens binnen dit debat iemand de neo-nazi uithangen.

O, en werkzaam in de techniek, hebben ze wel experimenten gedaan hoor. Maar dat was geen succes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 11-08-2017 01:10:51 ]
I´m back.
pi_173055486
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Google is opgericht in 1998. Het begon pas populair te worden ca. 2001
Ja, ok, als bedrijf. Als blackrub in 96', 97' als Google. Nogmaals; ik was een uk. Korte fragmentjes van toen. Meer krijg ik niet terug. Een paar spelletjes, cheatplanet.com, en iets later in de tijd herinner ik me 'naked boob big' zoekopdrachten.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:37:04 ]
pi_173055546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich waren het geen trollen toch. Alleen ze hebben hun argumentatie niet goed gebruikt. Ik weet niet waar ze zich ophouden tegenwoordig, kan ze niet terugvinden. Ergens denk ik dat ze nu hun hoogtepunt hebben in ieder geval. Echter hun argumentatie, in feite toch de Holocaust misbruiken om de multiculturele samenleving te bekritiseren zie ik nauwelijks meer terug.
Maar deden ze hun argumentatie vooral om te provoceren en irriteren of geloofden ze er zelf heilig in?
pi_173055569
quote:
The Birth of the Internet Troll

http://gizmodo.com/the-first-internet-troll-1652485292

Artikel niet gelezen, maar ik moet denken aan de TMF-chat. Ik was medio 00' een goedgebekt sletje van in de twintig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:42:31 ]
pi_173055570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, ok, als bedrijf. Als blackrub in 96', 97' als Google. Nogmaals; ik was een uk. Korte fragmentjes van toen. Meer krijg ik niet terug. Een paar spelletjes, cheatplanet.com, en iets later in de tijd herinner ik me 'naked boob big' zoekopdrachten.
En ik mocht enkel van porno in papieren tijdschriften en kranten (en direct via de Wallen natuurlijk) genieten tot ik 15 was.

Verder, moet je porno in het Engels opzoeken inderdaad. _O-
pi_173055572
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar deden ze hun argumentatie vooral om te provoceren en irriteren of geloofden ze er zelf heilig in?
Beetje de vraag nog steeds, denk ik. Alleen op hun Fok!voorbij forum gingen ze wel los. Sjun altijd minder, die was wel de intelligentste.
I´m back.
pi_173055604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje de vraag nog steeds, denk ik. Alleen op hun Fok!voorbij forum gingen ze wel los. Sjun altijd minder, die was wel de intelligentste.
En staafde hij zijn woorden met bronnen of waren het loze woorden? Zal toentertijd geen YT filmpjes zijn geweest.
pi_173055640
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:45 schreef Hdero het volgende:

[..]

En staafde hij zijn woorden met bronnen of waren het loze woorden? Zal toentertijd geen YT filmpjes zijn geweest.
Jawel, hij gebruikte ook bronnen, alhoewel niet voor die reactie #291.
We discussieerden wel anders toen, dat wel.
I´m back.
pi_173055643
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

The Birth of the Internet Troll

http://gizmodo.com/the-first-internet-troll-1652485292

Artikel niet gelezen, maar ik moet denken aan de TMF-chat. Ik was medio 00' een goedgebekt sletje van in de twintig.
Schijnt redelijk goed te zijn geschreven. Niet helemaal uit hier. Uit jouw bron:

"And you've seen it in every other comment in the vast wasteland that is YouTube."

_O_
pi_173055650
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef Hdero het volgende:

[..]

En ik mocht enkel van porno in papieren tijdschriften en kranten (en direct via de Wallen natuurlijk) genieten tot ik 15 was.

Verder, moet je porno in het Engels opzoeken inderdaad. _O-
Ook nog wel deels meegemaakt hoor. Op de tijdschriftenafdeling stiekem de blote-vrouwen-bladen scannen vanuit m'n ooghoeken :D. Maar ja, aanbod in het Engels was vele male groter idd. Dat leerde ik al vrij snel.
pi_173055662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, hij gebruikte ook bronnen, alhoewel niet voor die reactie #291.
We discussieerden wel anders toen, dat wel.
Cherry-pickte je die om die reden? Want dat citaat diende een beetje ter afleiding van het punt dat ik maakte volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:50:30 ]
pi_173055692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Cherry-pickte je die om die reden? Want dat citaat diende een beetje ter afleiding van het punt dat ik maakte volgens mij.
Ja, of niet hè, zijn verschillende tegenstrijdige zaken gesteld door hem. Toch ging het om een principe ergens. Hij koos die opmerking 291 te maken. Ja, ik weet niet? Probeer het maar, zou ik zeggen annonu. Het argument wordt niet meer gebruikt.
I´m back.
pi_173055711
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ook nog wel deels meegemaakt hoor. Op de tijdschriftenafdeling stiekem de blote-vrouwen-bladen scannen vanuit m'n ooghoeken :D. Maar ja, aanbod in het Engels was vele male groter idd. Dat leerde ik al vrij snel.
En dan stiekem achter een andere gast, terwijl het goed druk was, snel tussendoor het tijdschrift graaien en snel wegwezen naar de kinderruimte of de lounge alwaar ik hem netjes achter een groot boek in legde om hem te verbergen. _O-

Was een hele cultuur toen.

Tegenover mijn 15e was ik lang genoeg om voor een volwassene door te kunnen gaan dus ik hoefde enkel mijn gezicht met het opengevouwen tijdschrijt af te dekken en kon lekker voor de naakt-blad-schappen blijven staan. :D
pi_173055760
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Diversiteit bij een bedrijf: zoveel mogelijk interessante verschillende input om een goed resultaat te verkrijgen. Bijv om dit soort blunders te voorkomen https://www.theverge.com/(...)-healthkit-wwdc-2015
Dat eindresultaat staat natuurlijk voorop.
Ict Indiërs is ook diversiteit al hebben ze dat vast gedaan om goede werknemers te vinden. :) Soms heb je oogkleppen voor bijkomende voordelen tot je die ervaart.

Verder mis ik een moderator in dit topic, is dat normaal op fok tegenwoordig?
pi_173055769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:21 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zit je er toch echt naast hoor Ryan3. Ja vroegah had je wel wat rechtse gekkies in TRU, maar niet in de meer serieuze fora. Je moet alleen maar denken aan wat Janmaat zei of wat Wilders nu zegt. Of dat jij een stuk links van mij zat, en kijk waar je het nu over hebt, regenboogjes en eenhoorns over mensen die nog wel in de sociaaldemocratie geloven.

Okee https://www.nature.com/neuro/journal/v8/n3/pdf/nn0305-253.pdf
Waarom zouden ze niet een experiment kunnen doen dan?
Ze zitten overal in de wereld.
Neem twee afdelingen en ga op twee verschillende manieren recruteren.
I´m back.
pi_173055817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, of niet hè, zijn verschillende tegenstrijdige zaken gesteld door hem. Toch ging het om een principe ergens. Hij koos die opmerking 291 te maken. Ja, ik weet niet? Probeer het maar, zou ik zeggen annonu. Het argument wordt niet meer gebruikt.
Ja, maar slechte (bijna lachwekkende) argumenten en daarbij horende tegenstrijdigheden zijn geen reden om iemand naar de kerker te verbannen. We moeten ermee leven (dankbaar voor zijn - ja, hoe zit dat?) dat er een ontkenningsverbod is, maar precies daar maakte hij zich niet schuldig aan. ''Ik geloof dat de holocaust heeft plaatsgevonden, maar vooralsnog zie ik geen reden om aan te nemen dat er meer dan 1,5 miljoen slachtoffers waren, want goede en/of slechte argumenten.''
Hierin zit, nu ik het teruglees, wel een probleem. Want stelde hij dat wel zo nadrukkelijk? Wat gebeurt er als je wél erkent dat er (x aantal - hoeveel moet je erkennen?) doden zijn gevallen, maar de vermeende intentie (van Hitler: genocide) ondermijnt door argumenten aan te dragen als: de doden waren het gevolg van ziekte, et cetera. Zonder intentie geen genocide, en dus geen holocaust? Moet ik het zo zien?
pi_173055835
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar slechte (bijna lachwekkende) argumenten en daarbij horende tegenstrijdigheden zijn geen reden om iemand naar de kerker te verbannen. We moeten ermee leven (dankbaar voor zijn - ja, hoe zit dat?) dat er een ontkenningsverbod is, maar precies daar maakte hij zich niet schuldig aan. ''Ik geloof dat de holocaust heeft plaatsgevonden, maar vooralsnog zie ik geen reden om aan te nemen dat er meer dan 1,5 miljoen slachtoffers waren, want goede en/of slechte argumenten.''
Hierin zit, nu ik het teruglees, wel een probleem. Want stelde hij dat wel zo nadrukkelijk? Wat gebeurt er als je wél erkent dat er (x aantal - hoeveel moet je erkennen?) doden zijn gevallen, maar de vermeende intentie (van Hitler: genocide) ondermijnt door argumenten aan te dragen als: de doden waren het gevolg van ziekte, et cetera. Zonder intentie geen genocide, en dus geen holocaust? Moet ik het zo zien?
Eerste wat een ontkenner doet is morrelen aan de hoeveelheid mensen die is gestorven bij de Holocaust hè. Want stel dat je opponent ermee akkoord gaat, na veel discussie, dan heb je de eerste ingang voor een ontkenning.
Dit had ook een geschiedenis in meerdere andere topics hè.
Die gasten zijn slimmer dan je denkt hoor.
I´m back.
pi_173055857
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:54 schreef Hdero het volgende:

[..]

En dan stiekem achter een andere gast, terwijl het goed druk was, snel tussendoor het tijdschrift graaien en snel wegwezen naar de kinderruimte of de lounge alwaar ik hem netjes achter een groot boek in legde om hem te verbergen. _O-

Was een hele cultuur toen.

Tegenover mijn 15e was ik lang genoeg om voor een volwassene door te kunnen gaan dus ik hoefde enkel mijn gezicht met het opengevouwen tijdschrijt af te dekken en kon lekker voor de naakt-blad-schappen blijven staan. :D
Haha :D. Herkenbaar ja. Zo hebben ze bij de Appie een aantal verdwenen Rooie Oortjes mogen opsporen. Gelukkig was internetporno wel volgroeid toen ik vijftien was. De druk is rond die leeftijd toch wel erg hoog.
pi_173055895
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat betreft die holocaustdiscussie ?
Ik zag dat als een linksrechts-oorlog waar ze mee bezig waren.
Hun idee was dat de gevestigde moraal over de holocaust vooral links was en zij waren in oorlog met links,mn Ryan3. Ook was er het idee dat een verbod op holocaustontkenning politiekcorrect was, dus links en het moest bestreden worden.
Het was niet echt de bedoeling om de holocaust te ontkennen , hoewel Sjun wel doorsloeg in die bewuste posting en inderdaad een verkapte holocaustontkenning deed .
Zoiets kan ik me herinneren.
pi_173055899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:58 schreef poemojn het volgende:

[..]

Diversiteit bij een bedrijf: zoveel mogelijk interessante verschillende input om een goed resultaat te verkrijgen. Bijv om dit soort blunders te voorkomen https://www.theverge.com/(...)-healthkit-wwdc-2015
Dat eindresultaat staat natuurlijk voorop.
Ict Indiërs is ook diversiteit al hebben ze dat vast gedaan om goede werknemers te vinden. :) Soms heb je oogkleppen voor bijkomende voordelen tot je die ervaart.

Verder mis ik een moderator in dit topic, is dat normaal op fok tegenwoordig?
Diversiteit (als beleid) is niet hetzelfde als 'annulering oogkleppen (vooroordelen)'. Het leid tot hetzelfde, maar het uitgangspunt ''ik wil gewoon de beste op plek x, ongeacht huidskleur/cultuur'' hoeft daar niet mee op één lijn te liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:19:58 ]
pi_173055944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hun idee was dat de gevestigde moraal over de holocaust vooral links was en zij waren in oorlog met links,mn Ryan3. Ook was er het idee dat een verbod op holocaustontkenning politiekcorrect was, dus links en het moest bestreden worden.
Het was niet echt de bedoeling om de holocaust te ontkennen , hoewel Sjun wel doorsloeg in die bewuste posting en inderdaad een verkapte holocaustontkenning deed .
Was wel een heel domme argumentatie dus. Tegenwoordig zie je het niet meer.

Alhoewel wat ik zei Soros wordt wel weer veel genoemd in die contreien en dat begint er al weer veel op te lijken.
Naast dat die underground altijd wel blijft bestaan uiteraard, maar meer als underground.
I´m back.
pi_173055949
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha :D. Herkenbaar ja. Zo hebben ze bij de Appie een aantal verdwenen Rooie Oortjes mogen opsporen. Gelukkig was internetporno wel volgroeid toen ik vijftien was. De druk is rond die leeftijd toch wel erg hoog.
Ook in 96 was er voldoende internetporno hoor. Meestal schreef je je in op een nieuwsgroep of maillijst en kreeg je dingen per mail toegestuurd. :D In sommige chatkamers zoals icq of aol kon je je ook voor een mailing list inschrijven.

Alleen waren de pornosites best klungelig en de laadtijd was hoog, ook al had je de beste inbelverbinding.
pi_173055963
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:17 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ook in 96 was er voldoende internetporno hoor. Meestal schreef je je in op een nieuwsgroep of maillijst en kreeg je dingen per mail toegestuurd. :D

Alleen waren de pornosites best klungelig en de laadtijd was hoog, ook al had je de beste inbelverbinding.
Is dit niet offtopic btw?
I´m back.
pi_173055975
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerste wat een ontkenner doet is morrelen aan de hoeveelheid mensen die is gestorven bij de Holocaust hè. Want stel dat je opponent ermee akkoord gaat, na veel discussie, dan heb je de eerste ingang voor een ontkenning.
Dit had ook een geschiedenis in meerdere andere topics hè.
Die gasten zijn slimmer dan je denkt hoor.
Een van eerste vragen die een geschiedkundige stelt is: ''Hoeveel doden zijn er gevallen?''. Als hem vertelt wordt: ''minstens 6 miljoen'', dan vraagt hij vervolgens; ''Oh, echt? Hoe is men tot dat getal gekomen?''. Maar daar hoef je inderdaad niet aan te te komen als je 'm een ontkenner noemt. Daarom vraag ik jou 12 jaar later; wat is een ontkenner? Dat blijkt een best lastige vraag, want:

quote:
pi_173055977
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dit niet offtopic btw?
Zeker, deed al een flauwe poging om terug naar het topic te gaan maar zag het late nachtuur vooralsnog als excuus. :P
pi_173055999
quote:

[..]

Ook in 96 was er voldoende internetporno hoor. Meestal schreef je je in op een nieuwsgroep of maillijst en kreeg je dingen per mail toegestuurd. :D In sommige chatkamers zoals icq of aol kon je je ook voor een mailing list inschrijven.

Vooral foto's toch wel toen der tijd. Internet was (bij ons thuis) te langzaam voor filmpjes. Iets later via Kazaa kwamen er wel eens (onbedoeld ook vooral) leuke filmpjes binnen. Te jong nog voor kennis van nieuwsgroepen ed. Maar idd offtopic :D. Alhoewel porno -> werk -> vrouwen (->wagecap).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:24:25 ]
pi_173056008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een van eerste vragen die een geschiedkundige stelt is: ''Hoeveel doden zijn er gevallen?''. Als hem vertelt wordt: ''minstens 6 miljoen'', dan vraagt hij vervolgens; ''Oh, echt? Hoe is men tot dat getal gekomen?''. Maar daar hoef je inderdaad niet aan te te komen als je 'm een ontkenner noemt. Daarom vraag ik jou 12 jaar later; wat is een ontkenner? Dat blijkt een best lastige vraag, want:

[..]

Bagatelliseerder was de term waar we op uit kwamen.
Maar de modus is zoals ik beschreef. Altijd beginnen met het aantal. En trouwens vervolgens het onderwerp Bomber Harry (Arhtur Harris) openslaan.
En dan aan het eind zeveren over PvdA en de multiculturele samenleving. :D.

Maar ik merk het wel, jij bent het eens met sjunneke. :D.
I´m back.
pi_173056016
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Zeker, deed al een flauwe poging om terug naar het topic te gaan maar zag het late nachtuur vooralsnog als excuus. :P
Ja, en dan komt morgen een mod en die gooit het topic dicht.
I´m back.
pi_173056035
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dan komt morgen een mod en die gooit het topic dicht.
Nee hoor ik houd al op. Hij zal hoogstens onze reacties daarover weghalen. Laten we de komende twee pagina's intussen voor de zekerheid volgooien met wél ontopic discussies. :P
pi_173056053
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:27 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee hoor ik houd al op. Hij zal hoogstens onze reacties daarover weghalen. Laten we de komende twee pagina's intussen voor de zekerheid volgooien met wél ontopic discussies. :P
Hier nog wat leeswerk: SEX / Welke seksuele categorieën zijn bij jou favoriet.
I´m back.
pi_173056081
quote:
Dank je, wat nostalgisch leesvoer voor later :P
pi_173056087
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:34 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dank je, wat nostalgisch leesvoer voor later :P
13 jaar geleden nog niet zo lang geleden.
I´m back.
pi_173056106
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bagatelliseerder was de term waar we op uit kwamen.
Maar de modus is zoals ik beschreef. Altijd beginnen met het aantal. En trouwens vervolgens het onderwerp Bomber Harry (Arhtur Harris) openslaan.
En dan aan het eind zeveren over PvdA en de multiculturele samenleving. :D.

Maar ik merk het wel, jij bent het eens met sjunneke. :D.
Ik ben het niet zozeer met sjun eens maar vooral oneens met het verbod en de bijkomende hysterie wanneer er vragen gesteld worden. Bagatelliseerder lijkt me voor hem wel de meest reële benaming ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:39:48 ]
pi_173056121
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

13 jaar geleden nog niet zo lang geleden.
Nee maar in de digitale wereld wel.
pi_173056143
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ben het niet zozeer met sjun eens maar vooral oneens met het verbod en de bijkomende hysterie wanneer er vragen gesteld worden. Bagatelliseerder lijkt me wel de meest reële benaming ja.
Mwaoh, kijk er is ten eerste wettelijk een probleem als je een site wordt die bekend is om Holocaustontkenning. Of bagatellisering.
Ten tweede is het natuurlijk puur inhoudelijk nonsense.
Ten derde kun je daar de multiculturele samenleving nooit aan op hangen of door afkeuren.
Ik zie dat argument ook niet meer terugkeren, omdat Gekke Geert Israël wel cool vindt wrs.
Maar los van de voorkeuren van Gekke Geert klopt het gewoon niet, want er is overweldigend bewijs vanuit wat je dan moet zien als de wetenschap van de geschiedenis dat de Holocaust heeft plaats gevonden.
Hoe mensen dat dan politiek gebruiken is gewoon een ander item, ik leg dat in dat topic ook uit, dat het er los van staat. Want het heeft gewoon plaats gevonden.
I´m back.
pi_173056144
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ah dank je wel, dus je had toen wel een paar uitschieters/missers in de reacties maar nog geen trollwetenschap/agenda. Vermoedde al zoiets. Zou gezellig zijn geweest, veel meer dan nu denk ik.
pi_173056153
Ook interessant en enigszins ontopic (via JP):

Attractive Women Want it All: Good Genes, Economic Investment, Parenting
Proclivities, and Emotional Commitment

http://labs.la.utexas.edu(...)want-it-all-2008.pdf

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:45:15 ]
pi_173056161
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ook interessant en enigszins ontopic:

Attractive Women Want it All: Good Genes, Economic Investment, Parenting
Proclivities, and Emotional Commitment

http://labs.la.utexas.edu(...)want-it-all-2008.pdf
Ja, klopt idd. En nu?
Die spookjes die ik zag in #2 of #3 zijn iig niet aantrekkelijk.
Maakt ook geen reet uit.
I´m back.
pi_173056175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt idd. En nu?
Die spookjes die ik zag in #2 of #3 zijn iig niet aantrekkelijk.
Nee, maar misschien reflecteert het op hen. Wél succesvol, niet aantrekkelijk als recept voor frustratie/gevoeligheid tov hun positie in maatschappij en bedrijf.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:47:17 ]
pi_173056179
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, maar misschien reflecteert het op hen. Wél succesvol, niet aantrekkelijk als recept voor frustratie/gevoeligheid tov hun positie in maatschappij en bedrijf.
Ik weet niet precies.
Mooie vrouwen (binnen brackets) krijgen de mannen die het meeste verdienen wrs, en daar hoeven ze niet veel voor terug te geven.
I´m back.
pi_173056190
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:43 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ah dank je wel, dus je had toen wel een paar uitschieters/missers in de reacties maar nog geen trollwetenschap/agenda. Vermoedde al zoiets. Zou gezellig zijn geweest, veel meer dan nu denk ik.
Het was een felle loopgravenoorlog in de cyberspace. En daar hoort harde verbale klappen bij, wat men trollen kan noemen. Het was niet specifiek kicken op trollen, wel kicken op matten vanuit politieke tegenstellingen.
Maar die rebellenclub rond Sjun schoot door. GIngen mensen voor pedo uitmaken, iemand zat te lullen over over pedo-netwerken op FOK! en de foktop weet dit en doet niks .
Naar mijn idee was dat de reden voor Danny, fokeigenaar, om de gasten permanent te verbannen.
pi_173056193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het was een felle loopgravenoorlog in de cyberspace. En daar hoort harde verbale klappen bij, wat men trollen kan noemen. Het was niet specifiek kicken op trollen, wel kicken op matten vanuit politieke tegenstellingen
Was het trollen? Was ik ook aan het trollen, in feite?

Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat Stali en ik heel erg hebben gelachen om het topic sjun&lucida onze vogeltjes even daarvoor. En de reactie van lucida.
I´m back.
pi_173056204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was het trollen? Was ik ook aan het trollen, in feite?
hahaha. wij allemaal.... ik ook.... fel, feller, ... en dan zit je in trolmodus.
Ik vooral met aaaahhhhhhhhh
pi_173056212
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

hahaha. wij allemaal.... ik ook.... fel, feller, ... en dat zit je in trolmodus.
Ja, was wel een soort toernooi, sjun&lucida onze vogeltjes, ken je dat nog?, en dan de reactie van lucida die stampij ging halen bij hoe heet ze ook weer de vrouw van golfer. :D.
I´m back.
pi_173056214
quote:

[..]

Ik heb de schrik van mijn leven gehad toen, kreeg een rekening van de telefoonkosten en van compuserve, bij elkaar 1300 gulden omdat mijn jongere zusje de hele dag iets had zitten downloaden van een chat.
In tegenstelling tot tegenwoordig zal de porno niet erg in trek geweest zijn, dan kon je beter naar videoland en een bandje huren voor 5 piek :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173056215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, kijk er is ten eerste wettelijk een probleem als je een site wordt die bekend is om Holocaustontkenning. Of bagatellisering.
Ten tweede is het natuurlijk puur inhoudelijk nonsense.
Ten derde kun je daar de multiculturele samenleving nooit aan op hangen of door afkeuren.
Ik zie dat argument ook niet meer terugkeren, omdat Gekke Geert Israël wel cool vindt wrs.
Maar los van de voorkeuren van Gekke Geert klopt het gewoon niet, want er is overweldigend bewijs vanuit wat je dan moet zien als de wetenschap van de geschiedenis dat de Holocaust heeft plaats gevonden.
Hoe mensen dat dan politiek gebruiken is gewoon een ander item, ik leg dat in dat topic ook uit, dat het er los van staat. Want het heeft gewoon plaats gevonden.
Als ik dit lees kan ik mij alleen maar afvragen: als het bewijs zo overweldigend is waarom dan zoveel weerzin jegens onderzoek? Hoe sterker de weerzin, hoe zwakker de waarheid, denk ik dan. Het is dezelfde reactie die jij bij religies terugziet.
pi_173056219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als ik dit lees kan ik mij alleen maar afvragen: als het bewijs zo overweldigend is waarom dan zoveel weerzin jegens onderzoek? Hoe sterker de weerzin, hoe zwakker de waarheid, denk ik dan. Het is dezelfde reactie die jij bij religies terugziet.
Weerzin tegen onderzoek? Is er geen onderzoek gedaan naar de Holocaust, denk je?
Holocaust is niet een religie hoor.
I´m back.
pi_173056231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies.
Mooie vrouwen (binnen brackets) krijgen de mannen die het meeste verdienen wrs, en daar hoeven ze niet veel voor terug te geven.
Die kantoorhaaitjes, dé echt succesvolle vrouwen, die ook nog eens mooi zijn, die zijn veel te druk om te kunnen huilen over sjw-thema's. Of die slopen zo'n anxiety-dude van Google verbaal, als nodig. Die zijn zó sterk, op alle fronten, dat ze een soortgelijk partner eisen. Ik zou daarom ook wel foto's van de partners van de googlespookjes willen zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 02:00:53 ]
pi_173056243
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb weerzin tegen onderzoekers die gaan bagatelliseren om dubieuze politieke redenen.
Wat heel wat anders is dan onderzoekers die oprecht onderbouwd op lage aantallen slachtoffers uitkomen.
Sinds 1945 zijn tienduizenden mensen op onderzoek uitgegaan. Uit vele landen, vanuit vele stromingen. De consensus is toch dat men uitkomt op een dodenaantal boven de 4 miljoen....
met opzet vermoord of dood door ziekte, ondervoeding, geen medische behandeling, mishandeling.
pi_173056248
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die kantoorhaaitjes, dé echt succesvolle vrouwen, die ook nog eens mooi zijn, die zijn veel te druk om te kunnen huilen over sjw-thema's. Of die slopen zo'n anxiety-dude van Google verbaal, als nodig. Die zijn zó sterk, op alle fronten, dat ze een soortgelijk partner eisen. Ik zou daarom ook wel foto's van de partners van de googlespookjes willen zien.
Ja, dat is wel weer een andere dimensie, maar zou het echt veel uitmaken? Ik weet niet.
Mannen die lang zijn krijgen ook de betere banen naar het schijnt.
Vrouwen die als knap gezien worden de dudes die het meeste verdienen.
I´m back.
pi_173056256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb weerzin tegen onderzoekers die gaan bagatelliseren om dubieuze politieke redenen.
Wat heel wat anders is dan onderzoekers die oprecht onderbouwd op lage aantallen slachtoffers uitkomen.
Sinds 1945 zijn tienduizenden mensen op onderzoek uitgegaan. Uit vele landen, vanuit vele stromingen. De consensus is toch dat men uitkomt op een dodenaantal boven de 4 miljoen....
met opzet vermoord of dood door ziekte, ondervoeding, geen medische behandeling, mishandeling.
Ikzelf denk dat het in feite veel meer is dan 6 miljoen, maar goed. Zeker 10 miljoen.
I´m back.
pi_173056261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ikzelf denk dat het in feite veel meer is dan 6 miljoen, maar goed. Zeker 10 miljoen.
ja... meer dan die heilige 6... zou best kunnen.
pi_173056264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ja... meer dan die heilige 6... zou best kunnen.
Zeker wel.
I´m back.
pi_173056266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weerzin tegen onderzoek? Is er geen onderzoek gedaan naar de Holocaust, denk je?
Holocaust is niet een religie hoor.
In de vrije ruimte hè, hier op het forum bv. Daar bestaat de weerzin. Na de conclusie(s) van de (officiële) onderzoeken naar de holocaust wordt dat verwerpelijk geacht.
pi_173056272
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alle mensen die sneuvelden als direct resultaat van de oorlog incl soldaten, burgers etc kom je makkelijk op 50 mil uit.
pi_173056276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De crux lag voor sjun naast de aantallen (hij gaf in elk geval 1,5 aan) in dat laatste. De erkenning van ziekte, ondervoeding, etc stelt het beeld van (georganiseerde) genocide, dat waar we aandenken bij het horen van holocaust', ter twijfel. Hetgeen gelezen kan worden als 'ontkenning'.
pi_173056278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

In de vrije ruimte hè, hier op het forum bv. Daar bestaat de weerzin. Na de conclusie(s) van de (officiële) onderzoeken naar de holocaust wordt dat verwerpelijk geacht.
Probleem is alleen, en dat is een heel andere situatie dan waar dit topic over gaat, dat anders dan over de verhouding van mannen/vrouwen in tech-companies en hoe je dit wel of niet kunt bijstellen of dat je dat überhaupt moet willen bijstellen, over de geschiedenis van de Holocaust wel veel heel erg betrouwbare studies bestaan. Op meerdere vlakken. Dus niet alleen van ooggetuigen.
I´m back.
pi_173056282
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:12 schreef Hdero het volgende:

[..]

Alle mensen die sneuvelden als direct resultaat van de oorlog incl soldaten, burgers etc kom je makkelijk op 50 mil uit.
Klopt, maar daar binnenin is de Holocaust wel een apart dingetje, zeg maar.
I´m back.
pi_173056287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel weer een andere dimensie, maar zou het echt veel uitmaken? Ik weet niet.
Mannen die lang zijn krijgen ook de betere banen naar het schijnt.
Vrouwen die als knap gezien worden de dudes die het meeste verdienen.
Ja, in het algemeen en nog meer in bepaalde omgevingen. Rechtenwereldje bv. Wereldjes waar de spookjes uit elkaar getrokken zouden worden.
pi_173056296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is alleen, en dat is een heel andere situatie dan waar dit topic over gaat, dat anders dan over de verhouding van mannen/vrouwen in tech-companies en hoe je dit wel of niet kunt bijstellen of dat je dat überhaupt moet willen bijstellen, over de geschiedenis van de Holocaust wel veel heel erg betrouwbare studies bestaan. Op meerdere vlakken. Dus niet alleen van ooggetuigen.
Dat hele Hocaust gebeuren is iig erg deprimerend, zullen we het maar weer over de kantoorpolitiek van google hebben? Wie over de Holocaust verder wil is vrij om een topic daarover te beginnen, sluit mijn eigen deelname niet uit
pi_173056297
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, in het algemeen en nog meer in bepaalde omgevingen. Rechtenwereldje bv. Wereldjes waar de spookjes uit elkaar getrokken zouden worden.
In de VS je JD doen is wel een goudmijn als je geen fouten maakt iig. Omdat in de VS je alle contracten tot 5 decimalen na de komma moet uitschrijven. Dat is hier in NL niet zo. Alhoewel ook steeds meer.
I´m back.
pi_173056306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De crux lag voor sjun naast de aantallen (hij gaf in elk geval 1,5 aan) in dat laatste. De erkenning van ziekte, ondervoeding, etc stelt het beeld van (georganiseerde) genocide, dat waar we aandenken bij het horen van holocaust', ter twijfel. Hetgeen gelezen kan worden als 'ontkenning'.
Je bent verantwoordelijk voor je gevangenen. Als iem onder je gevangenschap het loodje legt door onnatuurlijke oorzaken, ben je schuldig aan moord volgens de heersende internationale doctrine.
pi_173056310
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Je bent verantwoordelijk voor je gevangenen. Als iem onder je gevangenschap het loodje legt door onnatuurlijke oorzaken, ben je schuldig aan moord volgens de heersende internationale doctrine.
Komt door jou en Jigzoz dat ik er naar verwees NB.
I´m back.
pi_173056314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is weer het politieke aspect. Niet zuiver om die nu naast elkaar te leggen. Als misogynist Thierry in 45' 6 miljoen vrouwen had vergast, dan was dat hét referentiepunt in de discussie geweest. Dan was jij met je vragen en kritiek lavendellist genoemd.
pi_173056318
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar dat is weer het politieke aspect. Niet zuiver om die nu naast elkaar te leggen. Als misogynist Thierry in 45' 6 miljoen vrouwen had vergast, dan was dat hét referentiepunt in de discussie geweest. Dan was jij met je vragen en kritiek lavendellist genoemd.
Onzin want die gaat geen vrouwen uitroeien.
I´m back.
pi_173056326
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Jawel, maar daar raak je de kwestie van intentie. Het beeld is/moet zijn dat er spraken was van geoliede moordmachine; een industriële genocide.
pi_173056333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jawel, maar daar raak je de kwestie van intentie. Het beeld is/moet zijn dat er spraken was van geoliede moordmachine; een industriële genocide.
Ja, die intentie was er want concentratiekamp, dus wel.
pi_173056339
Maar ik ga hier nier verder op in, vind het een vervelend onderwerp om eerlijk te zijn.
pi_173056346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de VS je JD doen is wel een goudmijn als je geen fouten maakt iig. Omdat in de VS je alle contracten tot 5 decimalen na de komma moet uitschrijven. Dat is hier in NL niet zo. Alhoewel ook steeds meer.
Ja. JP (issie weer) heeft veel vrouwen van dat kaliber vrouwen op de bank gehad vertelde ie. Waren op hun dertigste volledig leeggezogen. (Da's slechts een paar jaar na het afronden van de studie btw). Maakte uiteindelijk toch de keuze voor een gezin of iig rust. Wat die keuze doet met de partnereisen heeft ie niet uitgelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')