B, deel 2.
Beauty Pics | Movies
Beaver Pics | Movies1Bedroom Pics | Movies
Bed Sex Pics | Movies
Beer Pics | Movies2Belly Pics | Movies3Bend Over Pics | Movies
Big Cock Pics | Movies4Big Natural Tits Pics | Movies
Big Nipples Pics | Movies
Big Tits Pics | Movies
Biker Pics | Movies
Bikini Pics | Movies
Bimbo Pics | Movies
Bisexual Pics | Movies
Bitch Pics | Movies5Biting Pics | Movies
Bizarre Pics | Movies
1:En voilà, zei ik het niet?, de beaver categorie. Voor de goede orde draait het hier dus niet om van die knaagdieren die onze dijken ondermijnen, ware het niet dat ze in onze contreien zijn uitgestoreven (dacht ik), maar om de vrouwelijke genitalieën. En ook weer niet kaalgeschoren, maar met een guitig plukje haar er bovenop.
2: Ja, je kunt natuurlijk altijd nog discussiëren over of alcohol de seksuele remmingen wegneemt of dat het een mens juist slap en gedwee maakt en dus helemaal niet meer in staat tot seksuele handelingen van welke aard dan ook. Iig is het bij mij zo dat als ik met wat kornuiten een biertje ga drinken, dat ik dan juist niet geplaagd wordt door wat voor lusten dan ook. Dus ik vraag me af of dit alles goed en wel nu zo'n geslaagde categorie is en, wat belangrijker is, uiteraard over welk biermerk deze categorie handelt. Heineken, Grolsch, sommige mensen verkiezen Brand of omdat het wat goedkoper is Bavaria, dat ik dan weer een laf biertje vind, maar goed. Ik ben overigens in de loop der tijd overgestapt van Grolsch naar Heineken. Misschien dat het te maken heeft met het verliezen van de wilde haren. Ik weet niet.
3: Ja, als je teveel bier drinkt dan krijg je een bierbuik ja. Wat de buik verder nog doet vis-à-vis de geslachtsdaad lijkt mij een raadsel.
4: Et voilà, schrap de 10+ inch aan de kop van deze lijst en schaar de pics en movies onder de Big Cock categorie en menig argeloos bezoeker van de mannelijke kunne aan deze site wordt niet meteen al uit het veld geslagen.
5: Ah, er zit dus ook materiaal bij van bepaalde vrouwelijke Fokstertjes.
![]()
.
PS
O, en BBW kan dus gewoon in Big Tits terecht.