SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van vandaag:
20.05 3000 m steeplechase (v) 1e ronde
20.10 Verspringen (v) kwalificatie
20.20 Kogelslingeren (m) kwalificatie A
21.05 5000 meter (m) 1e ronde
21.25 Kogelstoten (v) finale met Melissa Boekelman
21.50 Kogelslingeren (m) kwalificatie B
21.55 200 meter (m) halve finale
22.30 400 meter horden (m) finale
22.50 400 meter (v) finale
Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Met je dierenpak aan het ontbijt zitten
Het als kind over 'op de ijzige Noordpool' hebben
Met z'n allen ontbijten
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Straks Christian Taylor
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Kinderen zijn verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Met z'n allen ontbijtenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat was al bekend Hansquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
1.2/10quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Volgens mij is de binnenbaan zachter, met meer demping.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je hoe die ondergrond anders is?![]()
Ok....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Met z'n allen ontbijtenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Yep.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is de binnenbaan zachter, met meer demping.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is de binnenbaan zachter, met meer demping.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Büchelgodin[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Niyonsaba ziet er vandaag relatief vrouwelijk uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Krijg je met een PB van 2:16quote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Verdelen ze al die manachtigen over de heats?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niyonsaba ziet er vandaag relatief vrouwelijk uit.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Geen idee, kijk zo'n beetje hele toernooi al Sporzaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Met nog 1 heat te gaan wel ja.. Is de NOS dar al?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Niyonsaba gun ik nog wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nyonsaba vind ik nog wel grappig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kan iemand een polletje maken, naar welke zender je het meeste naar het WK kijkt?Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
heywoodu
![]()
Ik gun het Semenya meer eigenlijkquote:
Vooral omdat ze ontzettend vriendelijk schijnt te zijn en door de halve wereld zo'n beetje vernederd wordt, meer dan Niyonsaba.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
kingfloplandquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:13 schreef komrad het volgende:
Kan iemand een polletje maken, naar welke zender je het meeste naar het WK kijkt?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Minimaal 4 series gewonnen door vrouwen met een klit van 20 cm.![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Waarom Wilson niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gun het Semenya meer eigenlijk![]()
![]()
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Semenyaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?U MAD?![]()
Boltquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?![]()
ik gun het haar ook wel, zij kan er ook niets aan doen en het moet ontzettend moeilijk zo je sport te bedrijvenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gun het Semenya meer eigenlijk
Vooral omdat ze ontzettend vriendelijk schijnt te zijn en door de halve wereld zo'n beetje vernederd wordt, meer dan Niyonsaba.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Net als bij voetbal, wat we onlangs hebben kunnen bemerken, is het bij atletiek ook veel leuker om naar de vrouwen te kijken![]()
heywoodu
![]()
Ik bedoelde tussen Niyonsaba en Semenyaquote:
Het liefst gewoon Jozwik ofzo
Churandyquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Makwalaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
David Coulthardquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Patrick van Balkomquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Iedereen behalve Balandin.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Doe doet niet eens mee.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
KOEKOEKquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wilson Kipeter.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kijk alleen de vrouwendisciplines, die vieze mannen kunnen me niet boeien in geen 1 opzichtquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wie denken jullie dat de 200 m bij de mannen wint?![]()
KJT.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik duw overigens een lekker gelletje naar binnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ranzigquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik duw overigens een lekker gelletje naar binnenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat is hun huidskleur. Ze zijn niet vies.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de vrouwendisciplines, die vieze mannen kunnen me niet boeien in geen 1 opzichtReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is inderdaad nog het schema van gisterenquote:
Als mijn keel zich hierna oke voelt ben ik gelukkig.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en dan nu hinkstapgenot. Gaat Jonathan Edwards eindelijk uit de boeken? 18.26
Ik heb hier rare beelden bij.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik duw overigens een lekker gelletje naar binnen![]()
je moet wel sporten dan hequote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik duw overigens een lekker gelletje naar binnen![]()
Pak dan wat whiskeyquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als mijn keel zich hierna oke voelt ben ik gelukkig.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja, hij doet alleen nog de 4 x 100.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
lol te lang in de bleek gelegen, vieze witte nikkersquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is hun huidskleur. Ze zijn niet vies.![]()
Heb vanmorgen hardgelopenquote:
heywoodu
![]()
Als PPP's transfer naar Portugal doorgaat kun je volgend WK gewoon de situatie hebben dat de halve finale uit Cubanen bestaat
Kreeg je die vanuit de volgwagen of bij de bevoorrading?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik duw overigens een lekker gelletje naar binnenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
dat verklaart, thanksquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog het schema van gisteren
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Sinds wanneer is de TJ zo'n negernummer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Italië heeft andere grote sporten dan atletiek.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Spanje hoor je weinig van, net als Italie eigenlijk?
In Spanje zijn het voornamelijk teamsporten die echt op de kaart staan, scoren ook nooit fantastisch op de OS.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Edwards, die was destijds in 1995 ook al grijs zo ongeveerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
White men can't triple jump.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is de TJ zo'n negernummer?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zelfs de zonnebril van Schippurs zit vol groeihormoon.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Ik mis de optie 'ik zap heen en waar om zoveel mogelijk te zien'.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Poll: Welke zender?
• NPO
• BBC
• Sporza
• Eurosport
• ZDF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dekkers*quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
sinds wanneer kunnen we niet meer polls fucken met een proxybomquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
• NPO
• BBC
• Sporza
• Eurosport
• ZDF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
• NPO
• BBC
• Sporza
• Eurosport
• ZDF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij kijkt de playerquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'ik zap heen en waar om zoveel mogelijk te zien'.
Verre broer van Balotelli naar het schijntquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:21 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft die flapdrol z'n shirt zo aan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs de zonnebril van Schippurs zit vol groeihormoon.
U MAD?![]()
Medaille voor Dominica zou wel leuk zijn.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Niet.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wel balen als je bij je tweede stap al in de zandbak staatLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:22 schreef Redefine het volgende:
Medaille voor Dominica zou wel leuk zijn.![]()
Eerste reeks en dan ook nog eens de zwaarste
Of over de bak springt. Au.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef Szura het volgende:
Wel balen als je bij je tweede stap al in de zandbak staatU MAD?![]()
In de gevangenis laat je zo weten dat je hem graag in je kont wil.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
Leuk, je rechterschouder bloot laten. Zal wel 'ghetto' zijn in Dominca.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hoe weet jij ditquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de gevangenis laat je zo weten dat je hem graag in je kont wil.![]()
Oh echt joh?????quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh dat is de vrouw van Krajecheck❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja, heb jij ook zo'n shirt?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de gevangenis laat je zo weten dat je hem graag in je kont wil.U MAD?![]()
Een van de beste vrouwelijke triple jumpers was eerst een bijzonder goede hoogspringster.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af wat iemand doet besluiten niet te gaan verspringen maar te gaan hinkstapspringen.![]()
heywoodu
![]()
Drie nationaliteiten hebbenquote:
Mekhissi. Kijken wie tie de baan uit gaat beuken.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Kravets was toch een verspringster? Of wie bedoel je.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een van de beste vrouwelijke triple jumpers was eerst een bijzonder goede hoogspringster.![]()
Ibarguenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kravets was toch een verspringster? Of wie bedoel je.![]()
En ook benieuwd tegen elke atleet hij weer protest gaat aantekenen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Mekhissi. Kijken wie tie de baan uit gaat beuken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Een van de beste mannelijke wielrenners was eerst een bijzonder goede schansspringer.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een van de beste vrouwelijke triple jumpers was eerst een bijzonder goede hoogspringster.![]()
hopelijk gaat mekhissi OUT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Krek was keeper bij Waasland-Beverenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Een van de beste mannelijke wielrenners was eerst een bijzonder goede schansspringer.![]()
ES mag Mekhissi ook niet
Heeft zelfs op de Olympische Spelen meegedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Een van de beste mannelijke wielrenners was eerst een bijzonder goede schansspringer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij gaat van de winter in het biatlon shinen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Een van de beste mannelijke wielrenners was eerst een bijzonder goede schansspringer.![]()
![]()
heywoodu
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft zelfs op de Olympische Spelen meegedaan
Voeckler was kapitein op een schip.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Krek was keeper bij Waasland-BeverenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Centrowitz, wat
TOPSHOW[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ken je het verhaal van de vader van voeckler?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voeckler was kapitein op een schip.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Danny van Poppel ging fietsen toen hij bij voetbal niet kon winnen van Jackie Groenen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De combinatie veldrijden en schieten zou top zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij gaat van de winter in het biatlon shinen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Lijkt wel een groep vluchtelingen op het strand in Spanje
Als we het dan toch over combineren hebben. Er is een vrouw die zowel bij het verspringen als de triple jump titels won
Tis wel jammer dat het bij reeksen lang niet altijd tot ontbranding komt, meer ochtendsessies zouden toch helpen, dan maar wat minder lange avondsessies.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Deze avond is best een aardig showtje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Selectie van Kenia komt aan bij het stadion.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Lijkt wel een groep vluchtelingen op het strand in Spanje
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is dat vanwege commerciële redenen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel jammer dat het bij reeksen lang niet altijd tot ontbranding komt, meer ochtendsessies zouden toch helpen, dan maar wat minder lange avondsessies.![]()
heywoodu
![]()
Maar haar dubbel zilver van de Spelen van Beijing is ze wel kwijt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:31 schreef Redefine het volgende:
Als we het dan toch over combineren hebben. Er is een vrouw die zowel bij het verspringen als de triple jump titels wonVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Mept mascottes. Probeert steeds collega atleten te diskwalificerenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat was ook alweer met die gast
Dope?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Die drie fasen onderverdelen in de graphics, dat is wel een tof nieuw dingetje
Ondertussen is KJT met 1 poging al over 1.92. Iets was haar tijdens de meerkamp al met al zilver had opgeleverd.![]()
heywoodu
![]()
Gaat vechten met teamgenoten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mept mascottes. Probeert steeds collega atleten te diskwalificerenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Oh is hij dat van die Finse mascotte?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mept mascottes. Probeert steeds collega atleten te diskwalificeren
U MAD?![]()
Die zou niet voor ANA mogen uitkomen neequote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar haar dubbel zilver van de Spelen van Beijing is ze wel kwijt.Maar zelfs met doping is het
Ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh is hij dat van die Finse mascotte?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Een Noord-Afrikaan, je verwacht het niet.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij Mekhissi vergeet je altijd wel wat op te noemen. Zo'n walgelijke vent dat die is.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
11 dames over 1.92m, niet verkeerd. RIP St LuciaVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Deze post, je verwacht het ook niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Noord-Afrikaan, je verwacht het niet.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ut Fryslan?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Douma
Vind ik een smerige naam trouwens![]()
heywoodu is een wegkijkerquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze post, je verwacht het ook niet.![]()
Petmans
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
en dus zijn ze klaar toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:36 schreef heywoodu het volgende:
11 dames over 1.92m, niet verkeerd. RIP St LuciaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Even dat paupergevoel op het WK verspreidenquote:
Ze hebben ook nog een hele leuke zeilster.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of zoals Carl Lewis, 100m en verspringen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zou niet voor ANA mogen uitkomen neeMaar zelfs met doping is het
![]()
Helaas is onze Noorse pornosnor er niet bij.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is relatief makkelijk. Geen bijzondere combinatie.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Of zoals Carl Lewis, 100m en verspringen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
CHUTE!Un dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg een DoumaUn dann rettet kein Kavallerie,
Hij had het gewoon geredCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Godver
altijd die nederlanders die vallen he
Chute in de massasprint.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dit zou ik nou graag bij Mekhissi zien.Un dann rettet kein Kavallerie,
Steek in beeld!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Jeroentje gespot in de mixed zoneVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Overtreding van achteren, rood!Un dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
Deed hij helemaal zelf
Elke 15 minuten word je er aan herinnerd dat er bij Eurosport nog een co-commentator bij zit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik snap die Wim wel, dat overkomt mij ook altijd.quote:![]()
Wordt daar wel eens misbruik van gemaakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:42 schreef Marcoss het volgende:
Bij shorttrack was hij alsnog toegevoegd aan de volgende ronde![]()
![]()
voelde me zo... shit
Ging toch goed danCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Claye prima bezig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
bij zwemmen jaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:46 schreef Evertjan het volgende:
vandaag 9 jaar geleden wonnen WE nog goud op de OSCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Taylor gun ik t wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:48 schreef Klummie het volgende:
Jakkes, al dat zand in je schoenen.
U MAD?![]()
Zo\n jurylid die enkel een vlaggetje in de lucht mag steken als de poging geldig of ongeldig is, zou die nu lol in zijn werk hebben?![]()
Zijn vieze broer is er niet bij.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lijkt me best leuk om een keer te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Zo\n jurylid die enkel een vlaggetje in de lucht mag steken als de poging geldig of ongeldig is, zou die nu lol in zijn werk hebben?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je hun gezicht ziet niet nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Zo\n jurylid die enkel een vlaggetje in de lucht mag steken als de poging geldig of ongeldig is, zou die nu lol in zijn werk hebben?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Tolosa
heywoodu
![]()
Echt vet jammer.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn vieze broer is er niet bij.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Stuk rustiger dan diegene die steeds die bak moet harkenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Zo\n jurylid die enkel een vlaggetje in de lucht mag steken als de poging geldig of ongeldig is, zou die nu lol in zijn werk hebben?![]()
En er ook werkelijk niemand van wakker ligt wat die pseudo-Belg doet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Terwijl ie op voorhand al kansloos was...![]()
Jammer. Vind ik altijd een episch figuur.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn vieze broer is er niet bij.U MAD?![]()
Als Matthews een zonnebril op zet, zijn haren strak naar achteren kamt en daar een kwak gel in gooit. Dan is die er toch een beetje bij. Foute snor heeft die al.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
pornosnorgod
heywoodu
![]()
Wel bij de feiten blijven he.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Terwijl ie op voorhand al kansloos was...Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Cultheld ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer. Vind ik altijd een episch figuur.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Beitia maar net erbij
Leuke man ookquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:54 schreef Columbiafan het volgende:
Lasitskene ziet er overigens wel prima uit, dat trouwen heeft haar goed gedaan.![]()
![]()
Ja volgens mij heb ik dr vorig seizoen nog zien springenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
Leeft Blanka Vlasic nog eigenlijk? Vond dat altijd wel een geil mokkel.![]()
Om dan in de finale wel weer een medaille te pakken natuurlijkquote:
Dit juichen wij allemaal toe. Beitiagodinquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om dan in de finale wel weer een medaille te pakken natuurlijk
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit juichen wij allemaal toe. Beitiagodin
Tja misschien heeft ie humorquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat kan haar man niet zijn?![]()
heywoodu
![]()
Claye
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: