Ik denk dat hij nog wel gaat lonken ook naar Floor, nu hij weet dat ze voor veel open staat. Laat ik het maar netjes zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou dat was ook niet zo heel moeilijk om te zien.
Maar iemamd onder de duim hebben weer Baasie natuurlijk zelf ook alles van.
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:47 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel gaat lonken ook naar Floor, nu hij weet dat ze voor veel open staat. Laat ik het maar netjes zeggen.
Bo heeft al gezegd dat ze daar niet vanuit gaat, omdat hij eerder weg zal gaan dan zij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.
Toevallig sprak ze daar gisteren over met Floor en Linda. Ze voorziet dat hij eerder de poort uitgaat en dat het dan niets is. Zelf zou ze erop ingaan als zij nog in de loods zit en er dan iemand leuks binnenkomt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Aggie46 het volgende:
Wel een diepgaand gesprek tussen die 2![]()
[ afbeelding ]
moet dat nu de hele dag bezig gehouden worden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Aggie46 het volgende:
Wel een diepgaand gesprek tussen die 2![]()
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aantrekkelijk - die zogenaamde metromannenbaarden yuk yuk yukquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).
Sorry.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is de meest makkelijke voorspelling die er is.![]()
![]()
Dat zeg ik....diepgaandquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).
Hahaha ik vind het ook niets. Zonder baard zie ik haar ineens anders naar Cemal kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aantrekkelijk - die zogenaamde metromannenbaarden yuk yuk yuk
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft of het nog een keer wil terugzien ......![]()
[ afbeelding ]
Nominaties augustus 2017.
[ afbeelding ]
Reacties op de nominaties - 8 augustus 2017.
Leegquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:50 schreef Gooddeal het volgende:
Demi wil niet sporten, wil alleen met Fay zijn. Hoe triest. Geen hobby's, alleen je zus.
nieeeeeeehieeeeeeeeeeet heeeeeel engggggggggggg ewwwwwquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee veeeeeeeeeeel beter zonder![]()
![]()
![]()
Denk je dat er iets verandert?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef DeKenau het volgende:
Eens kijken hoe de relatie tussen Bas en Beau nu verloopt
Het Is ook gezochte flauwekul.. en beetje vroeg naar bed (extra neuktijd voor Fee) en een beetje laat op en het is alweer over..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:57 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik dacht dat de twins helemaal apart gehouden zouden worden, maar dat blijkt toch niet het geval. Weird.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bo heeft al gezegd dat ze daar niet vanuit gaat, omdat hij eerder weg zal gaan dan zij.
Ok thnx, dan is ze iig wat minder naief dan geacht. Maar het is zelf natuurlijk ook een ontzettende flirt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Toevallig sprak ze daar gisteren over met Floor en Linda. Ze voorziet dat hij eerder de poort uitgaat en dat het dan niets is. Zelf zou ze erop ingaan als zij nog in de loods zit en er dan iemand leuks binnenkomt.
Ik heb niet meegekregen dat er iets met Fay aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:58 schreef Urb het volgende:
Zeer ongezond dat die twins niet zonder elkaar kunnen, hoe moet dat nu in de echte wereld?
Wat was er dan met Fay btw?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beau hoort Jeroen uit - deel 1.
[ afbeelding ]
Beau hoort Jeroen uit - deel 2.
Ja, die zijn Madi weer zwart aan het maken, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik neem aan dat Romy en Billy nu in het penthouse de toestand in de wereld bespreken en wij die wijsheden niet mogen zien?
Vind de andere erger!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verschrikkelijk om volgende week te blijven zitten met hiiiiiihiiiihiiiihiiiiiiLinda en kwaakpop Madi en FleurtjeKleurtjeKammenieschele... en de rest van de slangenkuil
Volgende stemming wordt nog gemener, want dan staat er wat op het spel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fleurtje&Jeroen hadden nog een leuk spel kunnen spelen
BS is niets eerlijks aan, ze zei het gisteren idd, ze was er niet zeker over, want straks doen ze niets en dan staan wij er slecht op, en dat zei ze heel snerig en heel sarcastisch, damagecontol wat ze nu doet, iets toegeven om het beter te laten lijkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Fay; Wij zijn zelf ook de slangenkuil, wij hebben dit ook gedaan.
Niet als het ging om de dieren, wat hij altijd aanhaalt als zijn hoofdbezigheid. Want dat laat hij Beaulus doen. Hij is wel wat aan het maken voor Baas beach, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij ging voor de stemmingen ineens harder lopen
Okay ik las iets over een twin scheiding iig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:02 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat er iets met Fay aan de hand zou zijn.
De UVHJ verkiezing? Dat is toch al rond, dat wordt Bassie weer.. die is nu al aan het pieken met zijn BaasBeachparty , daarna verzint 'ie samen met Febo wel weer wat andersquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgende stemming wordt nog gemener, want dan staat er wat op het spel!
Schaamte kent dat kind sowieso niet, helaas.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:12 schreef Bramenstruik het volgende:
maar bovenal Romy met haar "speech" ze moest de ogen uit haar kop schamen!
Ze mogen wel samen in de loods maar dan niet tegen elkaar praten, verder is er buiten een draad gespannen zodat ze ieder hun eigen helft hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Okay ik las iets over een twin scheiding iig.
Ah, zo. Dat is een toneelstukje van de Febo dat zogenaamd door Billy is bedacht. Ze zijn tm morgenmiddag uit elkaar en mogen niet met elkaar communiceren. Zo willen ze kijken hoe het zou zijn als er eentje op de bank zou komen en daarna weg zou moeten. Of ze dan wel zonder elkaar kunnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Okay ik las iets over een twin scheiding iig.
absoluut, en zichzelf nog zo positief en vrolijk noemen, de vrolijke flereflarrende twins, tis een doffe ellende, zelfs ruzie en janken onder elkaar, over een nepgangstaboy uit Almere, ik zie ze alleen nog maar sjagerijnen en jankenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:14 schreef Copycat het volgende:
En die twins zijn nu definitief ook bij mij tot ver onder het minpunt gezakt. Wat een domme mutsen.
Nou, dat lijkt me een beproefde methodiek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:16 schreef Bblurker2 het volgende:
Ah, zo. Dat is een toneelstukje van de Febo dat zogenaamd door Billy is bedacht. Ze zijn tm morgenmiddag uit elkaar en mogen niet met elkaar communiceren. Zo willen ze kijken hoe het zou zijn als er eentje op de bank zou komen en daarna weg zou moeten. Of ze dan wel zonder elkaar kunnen.
Nee , ik bedoel de relatie met Beauquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Niet als het ging om de dieren, wat hij altijd aanhaalt als zijn hoofdbezigheid. Want dat laat hij Beaulus doen. Hij is wel wat aan het maken voor Baas beach, geloof ik.
Dus Gordon bedoelde Billyquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
meisje van Nulde, die volgens mij Gordon helemaal niet bedoelde, er is nog een meisje dat dat "meisje van............." heette, en dat was echt al een oud lijk
quote:
Hebben geen relatie en bas heeft een afspraakquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef DeKenau het volgende:
Eens kijken hoe de relatie tussen Bas en Beau nu verloopt
Ik bedoel maar...quote:
ik vind eigenlijk dat Bats als ze zo van lullen houdt, maar moet gaan pijpen voor geldquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Koeien?
Billy: nee de koeien kosten al geld, dus dat doen we niet. Je bent dierenvriend of niet en als Bas protesteert dan gaat hij maar koeknuffelen.
Romy: ja
![]()
![]()
![]()
Succes he?
vooral dat............... als jij dat leuke jurkje wilt......................... daar hoor ik alleen de Twins over, en Beu wilde ook al excessief gaan shoppen, Madi en Floor nog niet over gehoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Als jij dat leuke jurkje wil, dan moet je er maar voor werken.
Romy: ja goeie dat had ik bij de ondernemers ook.
Ja, dat hebben we gezien met je gejank.![]()
![]()
O, het is al klaar.Ze zijn eruit.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat Bats als ze zo van lullen houdt, maar moet gaan pijpen voor geld
Hele stemming is doorgestoken kaart johquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:32 schreef r0ydr het volgende:
Man man zie zojuist de uitslag van de stemming gewoon weer geen stemmen voor bas hoe kan dit die lamlul doet niks dat ziet de rest toch ook
Billy, Cemal en Romy bestellen naar mijn idee het meest. Waar de laatste 2 dat van betalen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vooral dat............... als jij dat leuke jurkje wilt......................... daar hoor ik alleen de Twins over, en Beu wilde ook al excessief gaan shoppen, Madi en Floor nog niet over gehoord
Ik zou een nog mooiere phone kopen. Ikke dus in het eggie hequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel maar...
Weet je wat je daar allemaal voor leuke dingen mee kunt doen?
Gilles de la dingesquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:36 schreef Bramenstruik het volgende:
die tong................... wat is dat???????????????????? tis echt een karikatuur, al tongend
Tuurlijk. Ze voeren braaf het toneelstukje op wat Huub voor ze in elkaar gedraaid heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele stemming is doorgestoken kaart joh
Febo beslist...Jeroen weet allang dat hij gaat
Hij wou het zijn vriendinnetje zelfs vertellen maar dat kon(lees mocht) hij niet
nee natuurlijk niet jeroen had er geen een moeten hebben maar bas, maar ja die is het liefje van de redactiequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
die publieksstemmen klopten volgens mij al niet en nooit
Das per ongeluk gegaan hoor. Niet overal wat achter zoekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Cemal weer een nieuw shirt, Billy een nieuw broekje, had afbesteld moeten worden, maar is niet gebeurd.
Nee bas had heel veel stemmen hoe ik het leesde hier en op de krantquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
die publieksstemmen klopten volgens mij al niet en nooit
Ah, we shall seequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nee , ik bedoel de relatie met Beau
ja had Beu gedaan, die had ook een broekje, zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Das per ongeluk gegaan hoor. Niet overal wat achter zoeken
Zei ik laatst ook al: meisje van Ydequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
meisje van Nulde, die volgens mij Gordon helemaal niet bedoelde, er is nog een meisje dat dat "meisje van............." heette, en dat was echt al een oud lijk
ja bas had een stem moeten hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:42 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Nee bas had heel veel stemmen hoe ik het leesde hier en op de krant
precies!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:43 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zei ik laatst ook al: meisje van Yde
nee je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeeee, helemaal het stemmen vergeten, is me nog nooit overkomen.
Maar ach we weten wie eruit gaat dus niets gemist.
10 uur komt ie ervoor kijken jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze krijgen een kabelbaan donderdag?
Waarom eigenlijk? Wat voegt hij nu toe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet jeroen had er geen een moeten hebben maar bas, maar ja die is het liefje van de redactie
wiequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat voegt hij nu toe?
kan ook opluchting zijn, de pionnetjes zijn geplaatst, en nu verder...................quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
die hele stemming is een lachertje , iedereen kan ineenkeer weer leuk met elkaar
nou ik vindt dat hij de langste tijd heeft gehad in utopia , hij voegt ook niets meer toe,quote:
oh ja dat kanquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan ook opluchting zijn, de pionnetjes zijn geplaatst, en nu verder...................
pionnetjes waren 2 maanden geleden al geplaatstquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan ook opluchting zijn, de pionnetjes zijn geplaatst, en nu verder...................
jazeker, maar ik vind de tendens dat nieuwe inwoners aan de paal genageld worden een heel foute!!!!!!!!!!!!!!!!!! de gevestigde orde zit goed in het pluche, laten dat nu een paar asocialen zijn!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pionnetjes waren 2 maanden geleden al geplaatst
Bas maakt toch geen tv?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:52 schreef Urb het volgende:
Bas en Billy kennen het klappen van de zweep wat betreft tv maken. Met name balletjes(bommetje) opgooien, al dan niet ten koste van anderen.
Het is toch echt niet normaal dat niemand zegt Bas 20 jaar is lang genoeg, 3 stemmenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jazeker, maar ik vind de tendens dat nieuwe inwoners aan de paal genageld worden een heel foute!!!!!!!!!!!!!!!!!! de gevestigde orde zit goed in het pluche, laten dat nu een paar asocialen zijn!
ik vind het zo vies, een vent boven je met zn gat naar boven, anaal gefixeerd!quote:
20?????????????????omg zo lang alquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is toch echt niet normaal dat niemand zegt Bas 20 jaar is lang genoeg, 3 stemmen
dat idee kreeg ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Noah is net zo dom als Cemal, zo niet, nog dommer
In de kern blijft het een vrouw héquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Noah is net zo dom als Cemal, zo niet, nog dommer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
moet zij dat zeggen???????????????????????????quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
floor moet even leren op eigen beentjes te staan ( volgens billy)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het zo vies, een vent boven je met zn gat naar boven, anaal gefixeerd!
Wat een rot weer, he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet zij dat zeggen???????????????????????????
Ga met toch afvragen of het niet de bedoeling is van de Febo om er een komische soap van te maken met mensen wiens geheugen niet langer als een dag werkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
dat leert ze binnen 24uurquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
Past ook echt bij haar rol als minister van gekonkel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Nog even interesse in Jeroen veinzen en Billy Batsbak heeft weer tv germaakt
wat is ze toch sociaal he![]()
[ afbeelding ]
jaquote:
ik ook maar dat floor vertrektquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
Heb zomaar het idee dat Jeroen niet gaat...
Dat Floor eruit wordt gestemd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
Heb zomaar het idee dat Jeroen niet gaat...
Dat is zijn hele verblijf al tot nu toequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Ranah het volgende:
maar als ik jeroen beluister zou het blijven van hem een grote teleurstelling zijn
Ja kan ze was toch niet van plan om lang te blijven of Madi en dan een verhaallijn tussen Jeroen en Floorquote:
wel fijn dat ze zichzelf onweerstaanbaar vindtquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:09 schreef Flow3r het volgende:
Handje onder de kin, haartjes gedrapeerd, benen netjes gevouwen, alleen jammer van die lelijke kop, maar hey,, daar kan ze niks aan doen,gelukkig heeft ze een goed karakter![]()
[ afbeelding ]
Wat ga je aantrekken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
wat gaan we doen, snuif, hijg hijg, hgggh hgghshshs, ik ga me verkleden
geen idee, ik heb hem vrij snel uitgezet met die flauwekulquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:11 schreef Bblurker2 het volgende:
Marit hebben ze het over? Was dat hoe Chipp zich gisteren noemde tijdens die transshow?
Ik vond je al wat opstandig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jaook dat nog, ben al een paar uur op pad ook, kreeg de stemming wel mee, maar ik ben zo boos, vooral om Madi , ik vind haar zo leuk, en grappig, gewoon iets anders, en Floor ook, en dat Jeroen ze zo backstabbed, snap het gevoel hier niet over hem, hij kan leuk zijn, heeft talent, maar is een grote lul!
Doodmoe van het stoken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Bazook het volgende:
Beau ligt wel lang te slapen. Zware nacht gehad zeker
Floor gaat over 2 maandenquote:
Vaag verhaal dat hij naar zijn ex in München zou zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Floor gaat over 2 maanden
Nu kwam niet uit ivm Dominique / buitenland
Ja studeren zogenaamd "ga je ook met d'r naar bed?"quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Vaag verhaal dat hij naar zijn ex in München zou zijn.
Het is een natuurkundige studiereis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja studeren zogenaamd "ga je ook met d'r naar bed?"
Is dit dan die studiereis waar hij het over had tijdens het bezoek? Ik kreeg de indruk dat dit iets anders is en dat hij naar Duitsland is gereisd, naar zijn familie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja studeren zogenaamd "ga je ook met d'r naar bed?"
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dit dan die studiereis waar hij het over had tijdens het bezoek? Ik kreeg de indruk dat dit iets anders is en dat hij naar Duitsland is gereisd, naar zijn familie.
Is ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dit dan die studiereis waar hij het over had tijdens het bezoek? Ik kreeg de indruk dat dit iets anders is en dat hij naar Duitsland is gereisd, naar zijn familie.
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond je al wat opstandig.![]()
Jeroen bedoelt het niet eens kwaad naar Floor toe, maar hij kan zo ontzettend lomp zijn.![]()
De slangling en Chip staan enorm voor paal met hun paniekcomplot. Ik hoop dat bezokers hin mond voorbij praten en over het afluisteren vertellen.
Madi heeft zich goed geweerd.....Linda is enorm pissig en zint op wraak. Floor is zich onpeilbare zelf. Het komt wel goed, schatje.
echt hoor! ze wist van gekkigheid niet waar ze moest slapen om maar alles te horen en zich in te mengen!quote:
Ja, want Bats staat zelf zo lekker op eigen knokkelige poten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
Vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan het door de beugel om te vragen of daar een vrachtwagen vol explosieven het terrein op kan rijden?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan het door de beugel om te vragen of daar een vrachtwagen vol explosieven het terrein op kan rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Jeroen betreft vind ik dat door dat gemiespel met iedereen hij Floor als nog naait. In figuurlijke zin, dan. Ik kan het niet als onhandig zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond je al wat opstandig.![]()
Jeroen bedoelt het niet eens kwaad naar Floor toe, maar hij kan zo ontzettend lomp zijn.![]()
De slangling en Chip staan enorm voor paal met hun paniekcomplot. Ik hoop dat bezokers hin mond voorbij praten en over het afluisteren vertellen.
Madi heeft zich goed geweerd.....Linda is enorm pissig en zint op wraak. Floor is zich onpeilbare zelf. Het komt wel goed, schatje.
Hij is nu naar familie en vrienden , Voor de studie is ergens in Septquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Damagecontrol...Fee voelt nattigheid met haar 3 stemmen op Madi, dat ze genegeerd gaat worden tot oktoberquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mady en Fay in gesprek op 3
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij is nu naar familie en vrienden , Voor de studie is ergens in Sept
En weer zeggen jij gaat niet naar huis...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Damagecontrol...Fee voelt nattigheid met haar 3 stemmen op Madi, dat ze genegeerd gaat worden tot oktober
Met zijn ex?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij is nu naar familie en vrienden , Voor de studie is ergens in Sept
Precies, wat maakt het dan uit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En weer zeggen jij gaat niet naar huis...
Dus......daarom Fay had je makkelijk op de bank kunnen zitten.
nee soury, dat zou je normaal denken, maar ze komt er mee wegquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:28 schreef Soury het volgende:
De slangen kuil van Romy is dus zelf in de kuil gelazerd
Dat was dus niet het gevalquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, wat maakt het dan uit?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:28 schreef Soury het volgende:
De slangen kuil van Romy is dus zelf in de kuil gelazerd
Klopt, maar dat geeft ze als geruststelling aan Madi. Waarom zou dat niet voor haarzelf gelden?quote:
Dat hele groepje gaat zo af. En Bill komt er weer mooi mee weg om op Jeroen te stemmen terwijl ze de rest die kant heeft op geduwd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Misschien, waarschijnlijk, had gekund en als......
Ik heb Romy met die twins lelijk zien pratenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Misschien, waarschijnlijk, had gekund en als......
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hele groepje gaat zo af. En Bill komt er weer mooi mee weg om op Jeroen te stemmen terwijl ze de rest die kant heeft op geduwd.
Ja maar als je zelf niet te vertrouwen bent, vertrouw je een ander ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Madi had tegen ze gezegd dat ze niet op ze ging stemmen! Dat heb ik zelf gezien
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Madi had tegen ze gezegd dat ze niet op ze ging stemmen! Dat heb ik zelf gezien
Fay heeft een knalrode kop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hele groepje gaat zo af. En Bill komt er weer mooi mee weg om op Jeroen te stemmen terwijl ze de rest die kant heeft op geduwd.
Daar zijn hele filmpjes van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Romy met die twins lelijk zien praten
Of nu ook met zijn ex, zou best kunnen als ik Floor goed begrijp.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:33 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat is in Sept , meen dezelfde studie
Zeker, dat is gezegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
oh zeg dan Fay, wat je eerder zei................. het is niet alleen tactisch, maar je past niet in mijn Utopia!!!!!!!!! Zei je toch, vals wijf!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
oh zeg dan Fay, wat je eerder zei................. het is niet alleen tactisch, maar je past niet in mijn Utopia!!!!!!!!! Zei je toch, vals wijf!
In oktober weer, dan flikt ze hetzelfde, dan is haar egoïstische inslag net zo grootquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Fay: ik hoop echt dat ik niet meer tactisch hoef te stemmen.
En verder een hele rits leugens: ik heb getwijfeld wel niet.
Maar Madi weet zich goed te verwoorden en met kleine hints duidelijk toch de schuld bij hun te leggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
en het toch nog zo draaien dat het Madi's eigen schuld was
Echt geweldig hoe ze dit doetquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
wat lost Madi dit volwassen opbeter dan ik op dit moment
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In oktober weer, dan flikt ze hetzelfde, dan is haar egoïstische inslag net zo groot
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Jeroen heeft dit ook tegen haar gezegd over het op eigen benen staan en voorzichzelf kunnen bekijken wat ze nu eigenlijk wil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:25 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wat Jeroen betreft vind ik dat door dat gemiespel met iedereen hij Floor als nog naait. In figuurlijke zin, dan. Ik kan het niet als onhandig zien.
Ja, en dit is al de zoveelste gesprek die ze met die slangen heeft gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
huilen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef Ranah het volgende:
linda huilt heeft pijn en een dikke voet
ze is uitgegledenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
huilen ?
omdat je voet dik is
Ik kan haar ook niet zo goed volgen , ze zegt soms dingen waar je meer kanten mee op kunt .quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of nu ook met zijn ex, zou best kunnen als ik Floor goed begrijp.
Dat doet ze juist goed, de eer aan zichzelf houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
En ½gare MadiMalloot gaat gewoon weer proberen taart te bakken voor ze
Ik heb het meer over er prat op gaan dat zij met hem naar bed wilde. Dat vertelde hij vanochtend meteen al tegen wat slangen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeroen heeft dit ook tegen haar gezegd over het op eigen benen staan en voorzichzelf kunnen bekijken wat ze nu eigenlijk wil.
Die tweeling met Chip aan hun zijde krijg je er nooit meer uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar twijfel ik geen seconde aan. En ze is niet arrogant hoor, het is maar hoe je het interpreteert.....en de publieksstem dan?
Sjahh, dan is het schuldgevoel van het Slangenkwartet nog groterquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat doet ze juist goed, de eer aan zichzelf houden.
Met speciale ingredienten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
En ½gare MadiMalloot gaat gewoon weer proberen taart te bakken voor ze
die heeft ook wel wat te overdenken met haar gestook, viestietquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef Bblurker2 het volgende:
Wat heerlijk dat Beau niet op de streams is te zien
Maar het is niet gelogen, waarom moet hij ze laten denken dat hij zich weer vergrepen heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over er prat op gaan dat zij met hem naar bed wilde. Dat vertelde hij vanochtend meteen al tegen wat slangen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Jawel, maar dan moet je een complot maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die tweeling met Chip aan hun zijde krijg je er nooit meer uit.
De manier waarop staat me niet aan. Maar blijkbaar verschillen we hier ook in opvatting. Prima, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het is niet gelogen, waarom moet hij ze laten denken dat hij zich weer vergrepen heeft.
De twins wisten het en ook Jacco die erbij geweest is.
Dat had hij inderdaad niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over er prat op gaan dat zij met hem naar bed wilde. Dat vertelde hij vanochtend meteen al tegen wat slangen.
krijgt ze straks weer fantoompijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
been dr af ...opgelost
die prothese van Bronzo zal nog wel ergens zwerven
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Oh dat ja dat is kinderachtig en heel idioot in mijn ogen. Maar betrap wel meer mannen daarop van die leeftijd. Op maandagochtend poggen over wie ze dat weekend hebben gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
toch welquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]gek wijf, laaje toch niet gek maken door die debielen daar
Ja, en omdat ze dit totaaaaal niet wilden zeiden ze net nog tegen Madi dat ze alles eraan zullen doen om van de bank af te blijven. Wat een onschuldige schaapjes zijn het tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef mario390 het volgende:
twins werden te onrecht BESCHIMPFT ;ZE WILDEN DAT NIET ;DE IDEE IS VAN ANDERE
Ja doei ze wilde dit net zo graag als chipp dat wilde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef mario390 het volgende:
ben ik zomaar toch met je eens, ik vind dat bil en romy de basis vormen van de ellende tussen de twins en madiquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef mario390 het volgende:
ow jah...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
krijgt ze straks weer fantoompijn
Blablabla................quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef mario390 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben ik zomaar toch met je eens, ik vind dat bil en romy de basis vormen van de ellende tussen de twins en madi
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, dan is het schuldgevoel van het Slangenkwartet nog groter
nah dat vind ik wel OK, maar zn geblaat, dat hij een echte is, en andere genderwhatevers naar beneden haalt minder, verders grote waffelquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:42 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
En dan deze nutteloze bijdrage, met zijn verkleedspelletje.
jawohl, sie haben dass nicht gewusst!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef mario390 het volgende:
ik vergeet ook altijd uit de vriezer te halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:47 schreef Gooddeal het volgende:
Het vlees is nog bevroren.Ook elke dag hetzelfde.
Hij trok anders gisteren met zijn verkleedpartijtje de boel aardig in het belachelijke.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah dat vind ik wel OK, maar zn geblaat, dat hij een echte is, en andere genderwhatevers naar beneden haalt minder, verders grote waffel
Niet alleen mannen van die leeftijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh dat ja dat is kinderachtig en heel idioot in mijn ogen. Maar betrap wel meer mannen daarop van die leeftijd. Op maandagochtend poggen over wie ze dat weekend hebben gedaan.
Denk ook dat de twins zich het rotst erover voelen. Romy en Bill en Chip hebben dat gevoel totaal niet.quote:
dat bedoel ik maar!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij trok anders gisteren met zijn verkleedpartijtje de boel aardig in het belachelijke.
Vandaar dat ze helemaal niet geïnteresseerd waren wat er op dat afluisterding stond.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben ik zomaar toch met je eens, ik vind dat bil en romy de basis vormen van de ellende tussen de twins en madi
maar hebben ze dan echt afgeluisterd? en wie is 'ze' dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Bblurker2 het volgende:
Heerlijk dat er nog een bommetje ligt onder alles van dat afluistergedoe. Ik ben benieuwd wat voor spanningen er ontstaan als dit uitkomt.
Ze zullen dat toch wel wijselijk verzwijgen of niet. Want dan breekt de hel los denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Bblurker2 het volgende:
Heerlijk dat er nog een bommetje ligt onder alles van dat afluistergedoe. Ik ben benieuwd wat voor spanningen er ontstaan als dit uitkomt.
Chipp, Romy, Jacco werkte mee en nog wat mensen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar hebben ze dan echt afgeluisterd? en wie is 'ze' dan?
Kwestie van fatsoen en gewetensontwikkeling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat de twins zich het rotst erover voelen. Romy en Bill en Chip hebben dat gevoel totaal niet.
je hoeft je ook niet man of vrouw te voelen om maar rigorues er iets van af te hakken of aan te bouwen, daar gaat dat neutrale nu juist om!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij trok anders gisteren met zijn verkleedpartijtje de boel aardig in het belachelijke.
Bezoekers kunnen het ook inbrengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze zullen dat toch wel wijselijk verzwijgen of niet. Want dan breekt de hel los denk ik.
Denk je dat we daar nog iets van horen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Bblurker2 het volgende:
Demi en Fayquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Chipp, Romy, Jacco werkte mee en nog wat mensen.
Chipp en de twins. Met wetenschap van Romy en Jacco en misschien nog meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar hebben ze dan echt afgeluisterd? en wie is 'ze' dan?
Dat dat maar snel gebeurd dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Bezoekers kunnen het ook inbrengen
Mss gsan we dan terror jeroentje zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Ranah het volgende:
maar als ik jeroen beluister zou het blijven van hem een grote teleurstelling zijn
Ik hoop iig wel dat dit soort grensoverschrijdende zaken aan het licht komt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk je dat we daar nog iets van horen?
Zal wel net als 'de auto van Billy' geruisloos verdwijnen.
Fay zat ze in het bosje met Chip behoorlijk belachelijk te maken in het geval ze niet op haar gingen, want dan zouden het fucking heilige bitches zijn, met heeeeeeellllll sarcastich gedoe erbij, nee ze maakt geen excuus, want daar ging bij mij echt het begrip!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kwestie van fatsoen en gewetensontwikkeling.
Bas was net in de keuken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En waar is ViesTiet zo moe van? Ligt die StinkZwam er soms ook nog naast?
die was zo druk met stoken afgelopen dagen, wordt je moe vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En waar is ViesTiet zo moe van? Ligt die StinkZwam er soms ook nog naast?
Hopelijk is ze moe, omdat ze zwanger is geraaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die was zo druk met stoken afgelopen dagen, wordt je moe van
ja duhuh omdat floor in dat groepje zit...sneu ventjequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:54 schreef Gooddeal het volgende:
Vieze René voelde ook dat het groepje Mady iets bekonkeld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |