Ik denk dat hij nog wel gaat lonken ook naar Floor, nu hij weet dat ze voor veel open staat. Laat ik het maar netjes zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou dat was ook niet zo heel moeilijk om te zien.
Maar iemamd onder de duim hebben weer Baasie natuurlijk zelf ook alles van.
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:47 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel gaat lonken ook naar Floor, nu hij weet dat ze voor veel open staat. Laat ik het maar netjes zeggen.
Bo heeft al gezegd dat ze daar niet vanuit gaat, omdat hij eerder weg zal gaan dan zij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.
Toevallig sprak ze daar gisteren over met Floor en Linda. Ze voorziet dat hij eerder de poort uitgaat en dat het dan niets is. Zelf zou ze erop ingaan als zij nog in de loods zit en er dan iemand leuks binnenkomt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Aggie46 het volgende:
Wel een diepgaand gesprek tussen die 2![]()
[ afbeelding ]
moet dat nu de hele dag bezig gehouden worden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Aggie46 het volgende:
Wel een diepgaand gesprek tussen die 2![]()
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aantrekkelijk - die zogenaamde metromannenbaarden yuk yuk yukquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).
Sorry.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is de meest makkelijke voorspelling die er is.![]()
![]()
Dat zeg ik....diepgaandquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).
Hahaha ik vind het ook niets. Zonder baard zie ik haar ineens anders naar Cemal kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aantrekkelijk - die zogenaamde metromannenbaarden yuk yuk yuk
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft of het nog een keer wil terugzien ......![]()
[ afbeelding ]
Nominaties augustus 2017.
[ afbeelding ]
Reacties op de nominaties - 8 augustus 2017.
Leegquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:50 schreef Gooddeal het volgende:
Demi wil niet sporten, wil alleen met Fay zijn. Hoe triest. Geen hobby's, alleen je zus.
nieeeeeeehieeeeeeeeeeet heeeeeel engggggggggggg ewwwwwquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee veeeeeeeeeeel beter zonder![]()
![]()
![]()
Denk je dat er iets verandert?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef DeKenau het volgende:
Eens kijken hoe de relatie tussen Bas en Beau nu verloopt
Het Is ook gezochte flauwekul.. en beetje vroeg naar bed (extra neuktijd voor Fee) en een beetje laat op en het is alweer over..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:57 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik dacht dat de twins helemaal apart gehouden zouden worden, maar dat blijkt toch niet het geval. Weird.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bo heeft al gezegd dat ze daar niet vanuit gaat, omdat hij eerder weg zal gaan dan zij.
Ok thnx, dan is ze iig wat minder naief dan geacht. Maar het is zelf natuurlijk ook een ontzettende flirt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Toevallig sprak ze daar gisteren over met Floor en Linda. Ze voorziet dat hij eerder de poort uitgaat en dat het dan niets is. Zelf zou ze erop ingaan als zij nog in de loods zit en er dan iemand leuks binnenkomt.
Ik heb niet meegekregen dat er iets met Fay aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:58 schreef Urb het volgende:
Zeer ongezond dat die twins niet zonder elkaar kunnen, hoe moet dat nu in de echte wereld?
Wat was er dan met Fay btw?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beau hoort Jeroen uit - deel 1.
[ afbeelding ]
Beau hoort Jeroen uit - deel 2.
Ja, die zijn Madi weer zwart aan het maken, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik neem aan dat Romy en Billy nu in het penthouse de toestand in de wereld bespreken en wij die wijsheden niet mogen zien?
Vind de andere erger!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verschrikkelijk om volgende week te blijven zitten met hiiiiiihiiiihiiiihiiiiiiLinda en kwaakpop Madi en FleurtjeKleurtjeKammenieschele... en de rest van de slangenkuil
Volgende stemming wordt nog gemener, want dan staat er wat op het spel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fleurtje&Jeroen hadden nog een leuk spel kunnen spelen
BS is niets eerlijks aan, ze zei het gisteren idd, ze was er niet zeker over, want straks doen ze niets en dan staan wij er slecht op, en dat zei ze heel snerig en heel sarcastisch, damagecontol wat ze nu doet, iets toegeven om het beter te laten lijkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Fay; Wij zijn zelf ook de slangenkuil, wij hebben dit ook gedaan.
Niet als het ging om de dieren, wat hij altijd aanhaalt als zijn hoofdbezigheid. Want dat laat hij Beaulus doen. Hij is wel wat aan het maken voor Baas beach, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij ging voor de stemmingen ineens harder lopen
Okay ik las iets over een twin scheiding iig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:02 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat er iets met Fay aan de hand zou zijn.
De UVHJ verkiezing? Dat is toch al rond, dat wordt Bassie weer.. die is nu al aan het pieken met zijn BaasBeachparty , daarna verzint 'ie samen met Febo wel weer wat andersquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgende stemming wordt nog gemener, want dan staat er wat op het spel!
Schaamte kent dat kind sowieso niet, helaas.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:12 schreef Bramenstruik het volgende:
maar bovenal Romy met haar "speech" ze moest de ogen uit haar kop schamen!
Ze mogen wel samen in de loods maar dan niet tegen elkaar praten, verder is er buiten een draad gespannen zodat ze ieder hun eigen helft hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Okay ik las iets over een twin scheiding iig.
Ah, zo. Dat is een toneelstukje van de Febo dat zogenaamd door Billy is bedacht. Ze zijn tm morgenmiddag uit elkaar en mogen niet met elkaar communiceren. Zo willen ze kijken hoe het zou zijn als er eentje op de bank zou komen en daarna weg zou moeten. Of ze dan wel zonder elkaar kunnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Okay ik las iets over een twin scheiding iig.
absoluut, en zichzelf nog zo positief en vrolijk noemen, de vrolijke flereflarrende twins, tis een doffe ellende, zelfs ruzie en janken onder elkaar, over een nepgangstaboy uit Almere, ik zie ze alleen nog maar sjagerijnen en jankenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:14 schreef Copycat het volgende:
En die twins zijn nu definitief ook bij mij tot ver onder het minpunt gezakt. Wat een domme mutsen.
Nou, dat lijkt me een beproefde methodiek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:16 schreef Bblurker2 het volgende:
Ah, zo. Dat is een toneelstukje van de Febo dat zogenaamd door Billy is bedacht. Ze zijn tm morgenmiddag uit elkaar en mogen niet met elkaar communiceren. Zo willen ze kijken hoe het zou zijn als er eentje op de bank zou komen en daarna weg zou moeten. Of ze dan wel zonder elkaar kunnen.
Nee , ik bedoel de relatie met Beauquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Niet als het ging om de dieren, wat hij altijd aanhaalt als zijn hoofdbezigheid. Want dat laat hij Beaulus doen. Hij is wel wat aan het maken voor Baas beach, geloof ik.
Dus Gordon bedoelde Billyquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
meisje van Nulde, die volgens mij Gordon helemaal niet bedoelde, er is nog een meisje dat dat "meisje van............." heette, en dat was echt al een oud lijk
quote:
Hebben geen relatie en bas heeft een afspraakquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef DeKenau het volgende:
Eens kijken hoe de relatie tussen Bas en Beau nu verloopt
Ik bedoel maar...quote:
ik vind eigenlijk dat Bats als ze zo van lullen houdt, maar moet gaan pijpen voor geldquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Koeien?
Billy: nee de koeien kosten al geld, dus dat doen we niet. Je bent dierenvriend of niet en als Bas protesteert dan gaat hij maar koeknuffelen.
Romy: ja
![]()
![]()
![]()
Succes he?
vooral dat............... als jij dat leuke jurkje wilt......................... daar hoor ik alleen de Twins over, en Beu wilde ook al excessief gaan shoppen, Madi en Floor nog niet over gehoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Als jij dat leuke jurkje wil, dan moet je er maar voor werken.
Romy: ja goeie dat had ik bij de ondernemers ook.
Ja, dat hebben we gezien met je gejank.![]()
![]()
O, het is al klaar.Ze zijn eruit.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat Bats als ze zo van lullen houdt, maar moet gaan pijpen voor geld
Hele stemming is doorgestoken kaart johquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:32 schreef r0ydr het volgende:
Man man zie zojuist de uitslag van de stemming gewoon weer geen stemmen voor bas hoe kan dit die lamlul doet niks dat ziet de rest toch ook
Billy, Cemal en Romy bestellen naar mijn idee het meest. Waar de laatste 2 dat van betalen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vooral dat............... als jij dat leuke jurkje wilt......................... daar hoor ik alleen de Twins over, en Beu wilde ook al excessief gaan shoppen, Madi en Floor nog niet over gehoord
Ik zou een nog mooiere phone kopen. Ikke dus in het eggie hequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel maar...
Weet je wat je daar allemaal voor leuke dingen mee kunt doen?
Gilles de la dingesquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:36 schreef Bramenstruik het volgende:
die tong................... wat is dat???????????????????? tis echt een karikatuur, al tongend
Tuurlijk. Ze voeren braaf het toneelstukje op wat Huub voor ze in elkaar gedraaid heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele stemming is doorgestoken kaart joh
Febo beslist...Jeroen weet allang dat hij gaat
Hij wou het zijn vriendinnetje zelfs vertellen maar dat kon(lees mocht) hij niet
nee natuurlijk niet jeroen had er geen een moeten hebben maar bas, maar ja die is het liefje van de redactiequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
die publieksstemmen klopten volgens mij al niet en nooit
Das per ongeluk gegaan hoor. Niet overal wat achter zoekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Cemal weer een nieuw shirt, Billy een nieuw broekje, had afbesteld moeten worden, maar is niet gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |