Ik denk dat hij nog wel gaat lonken ook naar Floor, nu hij weet dat ze voor veel open staat. Laat ik het maar netjes zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou dat was ook niet zo heel moeilijk om te zien.
Maar iemamd onder de duim hebben weer Baasie natuurlijk zelf ook alles van.
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:47 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel gaat lonken ook naar Floor, nu hij weet dat ze voor veel open staat. Laat ik het maar netjes zeggen.
Bo heeft al gezegd dat ze daar niet vanuit gaat, omdat hij eerder weg zal gaan dan zij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.
Toevallig sprak ze daar gisteren over met Floor en Linda. Ze voorziet dat hij eerder de poort uitgaat en dat het dan niets is. Zelf zou ze erop ingaan als zij nog in de loods zit en er dan iemand leuks binnenkomt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie weet, mss zou Beau hem eens op de man af kunnen vragen of hij netjes op haar zal wachten mocht 1 van hun eruit gaan/moeten. Maar ze zal het antwoord wss wel niet willen weten.
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Aggie46 het volgende:
Wel een diepgaand gesprek tussen die 2![]()
[ afbeelding ]
moet dat nu de hele dag bezig gehouden worden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Aggie46 het volgende:
Wel een diepgaand gesprek tussen die 2![]()
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aantrekkelijk - die zogenaamde metromannenbaarden yuk yuk yukquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).
Sorry.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is de meest makkelijke voorspelling die er is.![]()
![]()
Dat zeg ik....diepgaandquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vindt Cemal er anders uitzien zonder baard (en volgens mij ineens aantrekkelijk).
Hahaha ik vind het ook niets. Zonder baard zie ik haar ineens anders naar Cemal kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aantrekkelijk - die zogenaamde metromannenbaarden yuk yuk yuk
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft of het nog een keer wil terugzien ......![]()
[ afbeelding ]
Nominaties augustus 2017.
[ afbeelding ]
Reacties op de nominaties - 8 augustus 2017.
Leegquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:50 schreef Gooddeal het volgende:
Demi wil niet sporten, wil alleen met Fay zijn. Hoe triest. Geen hobby's, alleen je zus.
nieeeeeeehieeeeeeeeeeet heeeeeel engggggggggggg ewwwwwquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee veeeeeeeeeeel beter zonder![]()
![]()
![]()
Denk je dat er iets verandert?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef DeKenau het volgende:
Eens kijken hoe de relatie tussen Bas en Beau nu verloopt
Het Is ook gezochte flauwekul.. en beetje vroeg naar bed (extra neuktijd voor Fee) en een beetje laat op en het is alweer over..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:57 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik dacht dat de twins helemaal apart gehouden zouden worden, maar dat blijkt toch niet het geval. Weird.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bo heeft al gezegd dat ze daar niet vanuit gaat, omdat hij eerder weg zal gaan dan zij.
Ok thnx, dan is ze iig wat minder naief dan geacht. Maar het is zelf natuurlijk ook een ontzettende flirt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Toevallig sprak ze daar gisteren over met Floor en Linda. Ze voorziet dat hij eerder de poort uitgaat en dat het dan niets is. Zelf zou ze erop ingaan als zij nog in de loods zit en er dan iemand leuks binnenkomt.
Ik heb niet meegekregen dat er iets met Fay aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:58 schreef Urb het volgende:
Zeer ongezond dat die twins niet zonder elkaar kunnen, hoe moet dat nu in de echte wereld?
Wat was er dan met Fay btw?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beau hoort Jeroen uit - deel 1.
[ afbeelding ]
Beau hoort Jeroen uit - deel 2.
Ja, die zijn Madi weer zwart aan het maken, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik neem aan dat Romy en Billy nu in het penthouse de toestand in de wereld bespreken en wij die wijsheden niet mogen zien?
Vind de andere erger!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verschrikkelijk om volgende week te blijven zitten met hiiiiiihiiiihiiiihiiiiiiLinda en kwaakpop Madi en FleurtjeKleurtjeKammenieschele... en de rest van de slangenkuil
Volgende stemming wordt nog gemener, want dan staat er wat op het spel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fleurtje&Jeroen hadden nog een leuk spel kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |