Kwestie van fatsoen en gewetensontwikkeling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat de twins zich het rotst erover voelen. Romy en Bill en Chip hebben dat gevoel totaal niet.
je hoeft je ook niet man of vrouw te voelen om maar rigorues er iets van af te hakken of aan te bouwen, daar gaat dat neutrale nu juist om!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij trok anders gisteren met zijn verkleedpartijtje de boel aardig in het belachelijke.
Bezoekers kunnen het ook inbrengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze zullen dat toch wel wijselijk verzwijgen of niet. Want dan breekt de hel los denk ik.
Denk je dat we daar nog iets van horen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Bblurker2 het volgende:
Heerlijk dat er nog een bommetje ligt onder alles van dat afluistergedoe. Ik ben benieuwd wat voor spanningen er ontstaan als dit uitkomt.
Demi en Fayquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Chipp, Romy, Jacco werkte mee en nog wat mensen.
Chipp en de twins. Met wetenschap van Romy en Jacco en misschien nog meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar hebben ze dan echt afgeluisterd? en wie is 'ze' dan?
Dat dat maar snel gebeurd dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Bezoekers kunnen het ook inbrengen
Mss gsan we dan terror jeroentje zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Ranah het volgende:
maar als ik jeroen beluister zou het blijven van hem een grote teleurstelling zijn
Ik hoop iig wel dat dit soort grensoverschrijdende zaken aan het licht komt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk je dat we daar nog iets van horen?
Zal wel net als 'de auto van Billy' geruisloos verdwijnen.
Fay zat ze in het bosje met Chip behoorlijk belachelijk te maken in het geval ze niet op haar gingen, want dan zouden het fucking heilige bitches zijn, met heeeeeeellllll sarcastich gedoe erbij, nee ze maakt geen excuus, want daar ging bij mij echt het begrip!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kwestie van fatsoen en gewetensontwikkeling.
Bas was net in de keuken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En waar is ViesTiet zo moe van? Ligt die StinkZwam er soms ook nog naast?
die was zo druk met stoken afgelopen dagen, wordt je moe vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En waar is ViesTiet zo moe van? Ligt die StinkZwam er soms ook nog naast?
Hopelijk is ze moe, omdat ze zwanger is geraaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die was zo druk met stoken afgelopen dagen, wordt je moe van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |