Nee bas had heel veel stemmen hoe ik het leesde hier en op de krantquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
die publieksstemmen klopten volgens mij al niet en nooit
Ah, we shall seequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nee , ik bedoel de relatie met Beau
ja had Beu gedaan, die had ook een broekje, zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Das per ongeluk gegaan hoor. Niet overal wat achter zoeken
Zei ik laatst ook al: meisje van Ydequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
meisje van Nulde, die volgens mij Gordon helemaal niet bedoelde, er is nog een meisje dat dat "meisje van............." heette, en dat was echt al een oud lijk
ja bas had een stem moeten hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:42 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Nee bas had heel veel stemmen hoe ik het leesde hier en op de krant
precies!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:43 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zei ik laatst ook al: meisje van Yde
nee je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeeee, helemaal het stemmen vergeten, is me nog nooit overkomen.
Maar ach we weten wie eruit gaat dus niets gemist.
10 uur komt ie ervoor kijken jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze krijgen een kabelbaan donderdag?
Waarom eigenlijk? Wat voegt hij nu toe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet jeroen had er geen een moeten hebben maar bas, maar ja die is het liefje van de redactie
wiequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat voegt hij nu toe?
kan ook opluchting zijn, de pionnetjes zijn geplaatst, en nu verder...................quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
die hele stemming is een lachertje , iedereen kan ineenkeer weer leuk met elkaar
nou ik vindt dat hij de langste tijd heeft gehad in utopia , hij voegt ook niets meer toe,quote:
oh ja dat kanquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan ook opluchting zijn, de pionnetjes zijn geplaatst, en nu verder...................
pionnetjes waren 2 maanden geleden al geplaatstquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan ook opluchting zijn, de pionnetjes zijn geplaatst, en nu verder...................
jazeker, maar ik vind de tendens dat nieuwe inwoners aan de paal genageld worden een heel foute!!!!!!!!!!!!!!!!!! de gevestigde orde zit goed in het pluche, laten dat nu een paar asocialen zijn!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pionnetjes waren 2 maanden geleden al geplaatst
Bas maakt toch geen tv?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:52 schreef Urb het volgende:
Bas en Billy kennen het klappen van de zweep wat betreft tv maken. Met name balletjes(bommetje) opgooien, al dan niet ten koste van anderen.
Het is toch echt niet normaal dat niemand zegt Bas 20 jaar is lang genoeg, 3 stemmenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jazeker, maar ik vind de tendens dat nieuwe inwoners aan de paal genageld worden een heel foute!!!!!!!!!!!!!!!!!! de gevestigde orde zit goed in het pluche, laten dat nu een paar asocialen zijn!
ik vind het zo vies, een vent boven je met zn gat naar boven, anaal gefixeerd!quote:
20?????????????????omg zo lang alquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is toch echt niet normaal dat niemand zegt Bas 20 jaar is lang genoeg, 3 stemmen
dat idee kreeg ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Noah is net zo dom als Cemal, zo niet, nog dommer
In de kern blijft het een vrouw héquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Noah is net zo dom als Cemal, zo niet, nog dommer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
moet zij dat zeggen???????????????????????????quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
floor moet even leren op eigen beentjes te staan ( volgens billy)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het zo vies, een vent boven je met zn gat naar boven, anaal gefixeerd!
Wat een rot weer, he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet zij dat zeggen???????????????????????????
Ga met toch afvragen of het niet de bedoeling is van de Febo om er een komische soap van te maken met mensen wiens geheugen niet langer als een dag werkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
dat leert ze binnen 24uurquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
Past ook echt bij haar rol als minister van gekonkel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Nog even interesse in Jeroen veinzen en Billy Batsbak heeft weer tv germaakt
wat is ze toch sociaal he![]()
[ afbeelding ]
jaquote:
ik ook maar dat floor vertrektquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
Heb zomaar het idee dat Jeroen niet gaat...
Dat Floor eruit wordt gestemd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
Heb zomaar het idee dat Jeroen niet gaat...
Dat is zijn hele verblijf al tot nu toequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Ranah het volgende:
maar als ik jeroen beluister zou het blijven van hem een grote teleurstelling zijn
Ja kan ze was toch niet van plan om lang te blijven of Madi en dan een verhaallijn tussen Jeroen en Floorquote:
wel fijn dat ze zichzelf onweerstaanbaar vindtquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:09 schreef Flow3r het volgende:
Handje onder de kin, haartjes gedrapeerd, benen netjes gevouwen, alleen jammer van die lelijke kop, maar hey,, daar kan ze niks aan doen,gelukkig heeft ze een goed karakter![]()
[ afbeelding ]
Wat ga je aantrekken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
wat gaan we doen, snuif, hijg hijg, hgggh hgghshshs, ik ga me verkleden
geen idee, ik heb hem vrij snel uitgezet met die flauwekulquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:11 schreef Bblurker2 het volgende:
Marit hebben ze het over? Was dat hoe Chipp zich gisteren noemde tijdens die transshow?
Ik vond je al wat opstandig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jaook dat nog, ben al een paar uur op pad ook, kreeg de stemming wel mee, maar ik ben zo boos, vooral om Madi , ik vind haar zo leuk, en grappig, gewoon iets anders, en Floor ook, en dat Jeroen ze zo backstabbed, snap het gevoel hier niet over hem, hij kan leuk zijn, heeft talent, maar is een grote lul!
Doodmoe van het stoken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Bazook het volgende:
Beau ligt wel lang te slapen. Zware nacht gehad zeker
Floor gaat over 2 maandenquote:
Vaag verhaal dat hij naar zijn ex in München zou zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Floor gaat over 2 maanden
Nu kwam niet uit ivm Dominique / buitenland
Ja studeren zogenaamd "ga je ook met d'r naar bed?"quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Vaag verhaal dat hij naar zijn ex in München zou zijn.
Het is een natuurkundige studiereis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja studeren zogenaamd "ga je ook met d'r naar bed?"
Is dit dan die studiereis waar hij het over had tijdens het bezoek? Ik kreeg de indruk dat dit iets anders is en dat hij naar Duitsland is gereisd, naar zijn familie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja studeren zogenaamd "ga je ook met d'r naar bed?"
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dit dan die studiereis waar hij het over had tijdens het bezoek? Ik kreeg de indruk dat dit iets anders is en dat hij naar Duitsland is gereisd, naar zijn familie.
Is ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dit dan die studiereis waar hij het over had tijdens het bezoek? Ik kreeg de indruk dat dit iets anders is en dat hij naar Duitsland is gereisd, naar zijn familie.
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond je al wat opstandig.![]()
Jeroen bedoelt het niet eens kwaad naar Floor toe, maar hij kan zo ontzettend lomp zijn.![]()
De slangling en Chip staan enorm voor paal met hun paniekcomplot. Ik hoop dat bezokers hin mond voorbij praten en over het afluisteren vertellen.
Madi heeft zich goed geweerd.....Linda is enorm pissig en zint op wraak. Floor is zich onpeilbare zelf. Het komt wel goed, schatje.
echt hoor! ze wist van gekkigheid niet waar ze moest slapen om maar alles te horen en zich in te mengen!quote:
Ja, want Bats staat zelf zo lekker op eigen knokkelige poten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef Ranah het volgende:
Vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan het door de beugel om te vragen of daar een vrachtwagen vol explosieven het terrein op kan rijden?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan het door de beugel om te vragen of daar een vrachtwagen vol explosieven het terrein op kan rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Jeroen betreft vind ik dat door dat gemiespel met iedereen hij Floor als nog naait. In figuurlijke zin, dan. Ik kan het niet als onhandig zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond je al wat opstandig.![]()
Jeroen bedoelt het niet eens kwaad naar Floor toe, maar hij kan zo ontzettend lomp zijn.![]()
De slangling en Chip staan enorm voor paal met hun paniekcomplot. Ik hoop dat bezokers hin mond voorbij praten en over het afluisteren vertellen.
Madi heeft zich goed geweerd.....Linda is enorm pissig en zint op wraak. Floor is zich onpeilbare zelf. Het komt wel goed, schatje.
Hij is nu naar familie en vrienden , Voor de studie is ergens in Septquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Damagecontrol...Fee voelt nattigheid met haar 3 stemmen op Madi, dat ze genegeerd gaat worden tot oktoberquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mady en Fay in gesprek op 3
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij is nu naar familie en vrienden , Voor de studie is ergens in Sept
En weer zeggen jij gaat niet naar huis...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Damagecontrol...Fee voelt nattigheid met haar 3 stemmen op Madi, dat ze genegeerd gaat worden tot oktober
Met zijn ex?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij is nu naar familie en vrienden , Voor de studie is ergens in Sept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |