quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
Nog één liedje dan om de situatie van vandaag te besluiten?
Ik heb Mean girls 1 en 2 gezien, 1 is leuk 2 vreselijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:02 schreef ato het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 augustus 2017 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Heb nu eindelijk in de vakantie de rust om wat films op Netflix te kijken. Alleen vaart atletiek er net ff doorheen.
Weet je misschien een titel? Dan ga ik kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind op Netflix die keifoute kerstfilms echt heel leuk. Zelfs in de zomer
EnSense8
![]()
Ozark valt me een beetje tegen.
Toevallig vorige week ook gezien. Die oberquote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Brasserie Valentijn was het.
Best vermakelijk.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
Nog één liedje dan om de situatie van vandaag te besluiten?
Deze!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je misschien een titel? Dan ga ik kijken
Ik zat vannacht nog Nederlandse zooi te kijken. Ik hou daar echt niet van.In elke film zit Georgina, Carice of Jelka, etc.
Oh die moet ik nog zien!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Toevallig vorige week ook gezien. Die ober![]()
Die ene film van Georgina met Jeroen v Koningsbrugge (de Surprise) vond ik ook wel aardig.
Ik zoek even wat kerstfilmvoorbeelden, moment
Netflix zegt dat ik daar ooit een kwartier van heb gekekenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze!
Dat was echt zo'n film waar ik geen hol van verwachtte maar hij was heerlijk
https://www.netflix.com/nl-en/title/80094523
Een kerstfilm in hartje zom... oh nee, geen zon, geenzomer... herf... oh nee, het is ook herfst... lent.. nee, geen kalfjes......... Ah! Get it.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze!
Dat was echt zo'n film waar ik geen hol van verwachtte maar hij was heerlijk
https://www.netflix.com/nl-en/title/80094523
Is het wel wat om te kijken?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand misschien de film The Best of Me gezien?
Volgens mij van de schrijver van The Notebook.
Ik had zoiets anders verwacht. En zeg het niet snel, maar beetje "niet eens" met hoe ze het eind van de film laten lopen.
*probeert niet te spoileren*
Genderneutraal, zou je ook iets hebben van weer neutraal of zoiets? (Lekker flauw weer..)quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een kerstfilm in hartje zom... oh nee, geen zon, geenzomer... herf... oh nee, het is ook herfst... lent.. nee, geen kalfjes......... Ah! Get it.
Ja en jaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:50 schreef ato het volgende:
[..]
Is het wel wat om te kijken?
En op Netflix te zien?
Tis vreselijk, ik weet hetquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een kerstfilm in hartje zom... oh nee, geen zon, geenzomer... herf... oh nee, het is ook herfst... lent.. nee, geen kalfjes......... Ah! Get it.
Soms vind ik het wel leuk hoor, ligt aan mijn stemming.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en jaals je van romantische films houdt wel!
Ik vind het ook leuk om midden in de zomer gezellig een kerstfilm te kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis vreselijk, ik weet het![]()
Maar ik hou soms enorm van dat mutsige kerstsfeertje. Ah who am I kidding, niet soms maar altijd..
Jajajaja... Stop maar met het gezuig.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:24 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om midden in de zomer gezellig een kerstfilm te kijken
Ik mag gewoon meepratenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jajajaja... Stop maar met het gezuig.
Ik zweer het van niet, het is echt zo anders zeg ik het nietquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat mag. Maar je bedoelingen zijn anders en daar zitten we niet zo op te wachten.
Ik ben niet achterlijk. Doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:27 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik zweer het van niet, het is echt zo anders zeg ik het niet
Ik doe normaalquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Doe gewoon normaal.
Ik vind het altijd erg lastig om me te focussen op documentaires.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:32 schreef iBenny het volgende:
Heeft iemand What the health al gezien? Heb daar nu al zoveel mensen over gehoord dat ik 'm ook maar in mijn lijst heb staan.
Ik vind het soms wel lekker voor lange afstanden in de treinquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg lastig om me te focussen op documentaires.
Ik reis nooit meer met de trein, dat is het vast.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel lekker voor lange afstanden in de trein
Nee, staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:32 schreef iBenny het volgende:
Heeft iemand What the health al gezien? Heb daar nu al zoveel mensen over gehoord dat ik 'm ook maar in mijn lijst heb staan.
Mooie docu voor meer bewustwordingquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, staat ook nog op mijn lijstje.
Hahaha. Vanuit bed gebeurt het ook nog weleens.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik reis nooit meer met de trein, dat is het vast.
Nog nooit een songfestival gerelateerde post geplaatst in heel ESF en nu zijn 'vriend' met veel drama is vertrokken zit deze ineens hier in ESF SC. Want 'gezellig'. Valt totaal niet op hè?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Doe gewoon normaal.
Misschien ligt het er ook wel gewoon aan dat ik geen Netflix heb.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hahaha. Vanuit bed gebeurt het ook nog weleens.
Oh begrijpelijk dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien ligt het er ook wel gewoon aan dat ik geen Netflix heb.
Goed punt. Dat is ook wel een beetje de manier hoe ik zo ben gaan kijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien ligt het er ook wel gewoon aan dat ik geen Netflix heb.
Ik probeer gewoon gezellig mee te kletsen, ik doe niemand kwaadquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nooit een songfestival gerelateerde post geplaatst in heel ESF en nu zijn 'vriend' met veel drama is vertrokken zit deze ineens hier in ESF SC. Want 'gezellig'. Valt totaal niet op hè?En dan beginnen over een act.
Standje negeer maar weer allemaal. Zonder aandacht verschrompelen alle kloons vast vanzelf. Ooit. Zucht.
Blijf ajbquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:36 schreef Momo... het volgende:
Nou zo te zien is het probleem nog niet opgelost. *vliegt weer weg*
Wat voor soort sport doe je dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh begrijpelijk dan.
Ik kijk vanuit bed, tijdens sporten, mobiel kan altijd
En morgenochtend als Benny weg is, dan zet je huilende Nicky weer in.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:44 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon gezellig mee te kletsen, ik doe niemand kwaad
Ik ben Nicky niet ik ben hier voor mezelfquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En morgenochtend als Benny weg is, dan zet je huilende Nicky weer in.
Waarom zou je iemand met de juiste intenties negeren?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:46 schreef iBenny het volgende:
Negeer 'm en ga er niet op in. Dan is de pret zo voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |