Oh ik vond het juist een prachtig open einde omdat al zeker is dat er een volgend seizoen komt. Dus het is geen einde.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Het einde van Grace & Frankie vond ik ook wat teleurstellen.
Komt vast omdat ik niks meer te kijken hebvoorheen boeide het niet, startte ik een nieuw seizoen.
Ik twijfel wel of ze nu mijn favoriete serie OITNB van de eerste plek hebben gestoten.Gedeelde eerste plaats misschien.
/drie op een rij
Ik kan echt niet wachten!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist een prachtig open einde omdat al zeker is dat er een volgend seizoen komt. Dus het is geen einde.![]()
Hahaha ja dat is ergens ook echt heel knap, dat ze daar een heel seizoen over praten en mee bezig zijn (Oké dit klinkt fout) zonder dat het ook maar 1 sec plat wordt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten!
Ik ga binnenkort het hele eerste seizoen opnieuw kijken. Die eerste afleveringen krijg je de helft niet mee, want nieuw.
Ik begreep ook nooit die afbeelding van die vibrator bij het menu van Netflix. Dacht dat het dom en plat zou zijn.
Echt zo tof is het
Dat eerste, gemak dient de mens.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kwarktaart.Met zo'n Dr. Oetkerpakkie of eigen recept?
Groot gelijk, smaakt ook meer dan prima.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net anderhalf uur afgezien in de sportschool, kan nu wel een stuk taart gebruiken. Maar die verdraaide visite hè..
Koekela ken ik niet. Maar cheesecakequote:
Ik maak zelf pizza (bakplaten met deed en versieren maar). Met een salade.quote:
KOEKELA! Bohquote:
Zodra je ooit (weer) voet zet in Rotterdam, ren rechtstreeks naar Koekela. Echt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koekela ken ik niet. Maar cheesecake
Zeer toepasselijk jaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
Nog één liedje dan om de situatie van vandaag te besluiten?
*noteert op lijstje*quote:Op woensdag 9 augustus 2017 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodra je ooit (weer) voet zet in Rotterdam, ren rechtstreeks naar Koekela. Echt.
[ afbeelding ]
Ik lach nu heel debiel.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
Op woensdag 9 augustus 2017 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Pff niets gemist vandaag... Dus toch een trol..quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |