Nee, Kamworor had gisteren tweede moeten worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ben je nog in de race voor de 200k?
Hier ben ik het volledig mee eens. De oetlul.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, Kamworor had gisteren tweede moeten worden.
Linkje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
Stream van de ARD nu bij het verspringen
http://lawm.sportschau.de/london2017/live/index.htmlquote:
Doe normaalquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://lawm.sportschau.de/london2017/live/index.html
Even Duits worden. Als ie eenmaal loopt kun je weer Nunspeets worden.
Over de winnares was ze vorig jaar al duidelijk genoegquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo enthousiast terwijl je gelapt ben. Dat blijf ik wel apart vinden.
Die was ook wel ernstig vermoeid en zat nog best een tikkeltje hoog in de ademhalingquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:52 schreef Riofan83 het volgende:
Ik vind haar wel leuk hoor! Ze klinkt een stuk beter dan Tamara van Vliet (zwemmen, vorige week).
Ik vind haar ook altijd wel iets hebben. Lekkere spraakwaterval.quote:
Pakhaas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Over de winnares was ze vorig jaar al duidelijk genoeg
Hopen dat er iemand naast Ayana ook gepakt wordt en dan heeft die schreeuwlelijk brons. Als ze tenminste zelf ook niet aan de dope zit...quote:
Gelukkig is dit binnenkort klaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Een Bolt Uhr op de Duitse stream, verdomme wimderon.
Overal wordt nu met deuren gegooid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Een Bolt Uhr op de Duitse stream, verdomme wimderon.
Heb jij acne gespot? Of een HGH-kaak>quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Hopen dat er iemand naast Ayana ook gepakt wordt en dan heeft die schreeuwlelijk brons. Als ze tenminste zelf ook niet aan de dope zit...
Jaren 90quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een trampstamp op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:58 schreef Redefine het volgende:
Dat vind ik een Heywoodu opmerking: 'hij was vorig jaar met zijn zesde plaats de beste Uruguayaanse Olympiër'.![]()
In positieve zin bedoel ik dit![]()
Die pakt inderdaad geen plak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broersen kan nooit meer een medalje pakken man.
Daar zijn ze goed in.quote:
Trampstamp met een gouden randje.quote:
TV-Tip: Canvasquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:02 schreef Remzz het volgende:
GVD trap ik er weer in, NOS aan, topic erbij is het natuurlijk weer lekker semi-live
Exootje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Barman is echt smerig slecht.
Ik schrok toen ook van de eerste keer dat ik Marit Bouwmeester in zo'n adrenaline rush hoorde pratenquote:
seker wetuhquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schrok toen ook van de eerste keer dat ik Marit Bouwmeester in zo'n adrenaline rush hoorde praten![]()
bleek ze ook zo'n stem te hebben als ze rustig is
Tom Barmanquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Barman is echt smerig slecht.
Gisteren had ik er dan weer wel 17 dankzij Mo, maar ja, daar sla je je slag niet mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zowel op de 5 als 10 km wel een boel
Die zou je gelijk overboord gooien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schrok toen ook van de eerste keer dat ik Marit Bouwmeester in zo'n adrenaline rush hoorde praten![]()
Die kan ik beter hebben dan Stef Kamil.quote:
Die vind ik dan wel nog een stuk erger dan Kuijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Simbienéé/Simbienuh zegt men in het Zuid-Afrikaanse commentaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:06 schreef Redefine het volgende:
Gevoelsmatig zou ik Simbine uitspreken als Simbijn. Maar alle commentatoren maken er Simbiene van.
Wat is de juiste uitspraak?
Dankquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Simbienéé/Simbienuh zegt men in het Zuid-Afrikaanse commentaar
0:35
Waar is DeeBee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Doha 2019 trouwens, zie ik langs de kant. Nu al zin in, dat wordt vast nog sfeervoller dan dit!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Doha 2019 trouwens, zie ik langs de kant. Nu al zin in, dat wordt vast nog sfeervoller dan dit!
Altijd gezellige toernooien in de Zandbak inderdaad!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Ah, tof. Dat WK Wielrennen was ook al fantastisch daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Daar kan Neymar gelijk ook reclame voor maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, tof. Dat WK Wielrennen was ook al fantastisch daar.
Bijna Leezer wereldkampioen #neverforget.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de wk zwemmen en dat walgelijke wk voetbal dat daar plaats gaat vinden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn neem ik aan de uitgebuite werkslaven die en dagje uit mogen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens de Diamond League staan er altijd goede groepen dansende Keniaantjes en Ethopiërs
Ik zou ook blij gaan dansen als het alternatief de zweep isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoewel, eerlijk is eerlijk, atletiek wel een stuk beter bezocht is daar. Tijdens de Diamond League staan er altijd goede groepen dansende Keniaantjes en Ethopiërs
DeeBee kan daar meer over vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |