Nee. Dat is absoluut niet hetzelfde. De rest nog niet gelezen. Maar je lijkt een blind vertrouwen te hebben in wat de instanties je wijsmaken.quote:
Hoe mag ik dit lezen verdienen of bedoel jij krijgen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:05 schreef LelijKnap het volgende:
ook mensen die minder dan bart verdienen.
Omdat ik verder weinig te doen heb.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom voed je die troll toch man. Voer die kutdiscussie lekker ergens anders.
Matige kaap, inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:05 schreef skysherrif het volgende:
Omdat pokkel de lapo had wou ik hem niet kapen en baudet weer eens als OP gebruiken, krijgen we deze bagger
Stond net nog iets heeeel anders hoor...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe mag ik dit lezen verdienen of bedoel jij krijgen?
Dat is het mooie John; het is geheel aan jouzelf hoe je het e.e.a. wenst te interpreteren. Dat is mijn gift aan jou vanavond.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe mag ik dit lezen verdienen of bedoel jij krijgen?
Mijn reacties ziet die niet meer Bart, niet dat die verlichtend zijn hoor, niet voor die welke niks zien willen.quote:
Hij heeft natuurlijk wel een punt. Ik zie ondertussen trouwens dat 'de anderen' veel kwalijkere sneren uitdelen, over bijvoorbeeld mij of gelijkdenkende. Onder de tafel vooral. En gniffelen dat men doet, vooral in absentie van de vreemdeling. Is zijn geuite aversie daarentegen wél ban-waardig omdat de kritiek in het concrete aangebracht wordt - wat moeilijker weg te lachen valt onder het mom van; ''Ach, laat maar lullen?''. Is het misschien zo dat zinnig wederwoord niet opgediend kan worden omdat het te heet: '2hot2handle' is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi, gewoon weer verder gaan op de manier zoals voor je ban op dit subforum. Chapeau, dat doet het altijd goed.
Een wat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Huh, waarom is er nu een heel verwijderd?
Tem kon zich weer eens niet gedragen, de vlegel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Huh, waarom is er nu een heel verwijderd?
Een lading shit?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moest "een hele lading" staan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moest "een hele lading" staan.
NAzomer? Het is gewoon nog zomer..quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:29 schreef Tijger_m het volgende:
Was toch eigenlijk een verassend mooie avond vanavond, ik had toch wat meer regen en grijsheid verwacht. Net nog gewoon de honden uitgelaten zonder jas aan te trekken
Toch mooi zo'n nazomer in Augustus
Whis...dat was de grap dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NAzomer? Het is gewoon nog zomer..
Al zou je dat niet zeggen..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
whehe kijk dit
https://twitter.com/HORNBACH_NL/status/893408042422861824
Levensgenieter, he? Je ziet het er zo aan af.quote:
Asha ten Broeke over een jaar of 10.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Levensgenieter, he? Je ziet het er zo aan af.
Oh heerlijk, die retweet over Rotterdam in puin in '45, alsof er geen miljoen of zo Nederlanders naar het buitenland is geemigreerd in de jaren daarna![]()
zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh heerlijk, die retweet over Rotterdam in puin in '45, alsof er geen miljoen of zo Nederlanders naar het buitenland is geemigreerd in de jaren daarna![]()
quote:Plan for new synagogue in Australia blocked over terror fearsI
In move that Jewish community says rewards terror, court upholds Sydney council decision that house of prayer poses unacceptable security risk
http://www.timesofisrael.(...)s-over-terror-fears/
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh heerlijk, die retweet over Rotterdam in puin in '45, alsof er geen miljoen of zo Nederlanders naar het buitenland is geemigreerd in de jaren
Ja, dat snap ik. Zie die retweet echter niet (zal vast aan mij liggen). Kun je die ff direct linken aub, dank u wel?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze intellectueel: https://twitter.com/Biancaegging15
Deze dus:quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Zie die retweet echter niet (zal vast aan mij liggen). Kun je die ff direct linken aub, dank u wel?
Dankquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze dus:
https://twitter.com/PeterAnshof/status/893130334073749504
Maar die zijn juist heel patriottischquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
Altijd opvallend dat het juist het PVV volk is wat totaal geen benul heeft van de geschiedenis van Nederland.
Ow ja...silly me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar die zijn juist heel patriottisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |