abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:42:50 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172916579
Een deel van de bewoners van Blackpool zou zonder het te beseffen nog wel eens kannibaal kunnen zijn. Een eigenaar van een fastfoodwinkeltje in de Engelse badplaats heeft min of meer toegegeven dat hij een 14-jarig meisje in de kebab verwerkt heeft.

Charlene Downes verdween in 2003 van de aardbodem. De Engelse justitie heeft nu, 14 jaar later, genoeg aanknopingspunten om de zaak te heropenen. Het vermoeden bestaat dat de puber regelmatig in een steegje seks had met (oudere) restauranthouders. Zo ook zou de destijds 29-jarige Iyad Albattikhi gretig misbruik hebben gemaakt van het kwetsbare en naïeve meisje. Voor de dame in kwestie was dat toentertijd onder andere een manier om gratis aan voedsel te komen.

De zaak doet een beetje denken aan de islamitische 'pedokringen' zoals die in onder meer Derby, Halifax, Bristol, Rochdale, Oxford en Rotherham te vinden waren; minderjarige meisjes die door intimidatie en allerlei vormen van pressie de seksslaaf van meerdere, veelal islamitische mannen werden. Naar schatting zijn alleen al in Rotherham ongeveer 1400 meisjes het slachtoffer geworden van deze praktijken.

Een ooggetuige heeft de van oorsprong Jordaanse verdachte horen opscheppen tegenover zijn vrienden over het hebben van seks met blanke meisjes. Ook de naam van Charlene werd daarbij genoemd. Al lachend zou Albattikhi hebben verteld dat hij het meisje in kleine stukjes had gehakt, om haar vervolgens in de kebab te verwerken. Een lezing die later is bevestigd door de broer van de verdachte.

Naar goed cultureel gebruik ontkent Albattikhi glashard alles. Hij beweert Charlene helemaal niet te kennen en nooit gezien te hebben. Een bewering die echter kinderlijk eenvoudig ontkracht kan worden.

Albattikhi wordt door de rechtbank beschuldigd van moord. Zijn huisbaas, Mohammed Reveshi, staat eveneens terecht. Deze meneer wordt ervan verdacht de Kebabboer te hebben geholpen om het lichaam van Charlene te laten 'verdwijnen'. Dat lijkt te zijn gelukt: elk spoor van het lichaam ontbreekt. Het zou dus nog wel eens een lastige zaak kunnen worden voor de Engelse justitie.

Puber opgegeten door Engelsen

De Engelse justitie zal haar tanden wel in deze zaak zetten.

:{

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 05-08-2017 06:53:39 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172916654
Engeland is toch een beetje als de randstad, en parijs en zweden....verloren grond
Ik zwaai naar dieren.
pi_172916846
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:42 schreef tong80 het volgende:
Een deel van de bewoners van Blackpool zou zonder het te beseffen nog wel eens kannibaal kunnen zijn. Een eigenaar van een fastfoodwinkeltje in de Engelse badplaats heeft min of meer toegegeven dat hij een 14-jarig meisje in de kebab verwerkt heeft.

[ afbeelding ]

Charlene Downes verdween in 2003 van de aardbodem. De Engelse justitie heeft nu, 14 jaar later, genoeg aanknopingspunten om de zaak te heropenen. Het vermoeden bestaat dat de puber regelmatig in een steegje seks had met (oudere) restauranthouders. Zo ook zou de destijds 29-jarige Iyad Albattikhi gretig misbruik hebben gemaakt van het kwetsbare en naïeve meisje. Voor de dame in kwestie was dat toentertijd onder andere een manier om gratis aan voedsel te komen.

De zaak doet een beetje denken aan de islamitische 'pedokringen' zoals die in onder meer Derby, Halifax, Bristol, Rochdale, Oxford en Rotherham te vinden waren; minderjarige meisjes die door intimidatie en allerlei vormen van pressie de seksslaaf van meerdere, veelal islamitische mannen werden. Naar schatting zijn alleen al in Rotherham ongeveer 1400 meisjes het slachtoffer geworden van deze praktijken.

Een ooggetuige heeft de van oorsprong Jordaanse verdachte horen opscheppen tegenover zijn vrienden over het hebben van seks met blanke meisjes. Ook de naam van Charlene werd daarbij genoemd. Al lachend zou Albattikhi hebben verteld dat hij het meisje in kleine stukjes had gehakt, om haar vervolgens in de kebab te verwerken. Een lezing die later is bevestigd door de broer van de verdachte.

[ afbeelding ]

Naar goed cultureel gebruik ontkent Albattikhi glashard alles. Hij beweert Charlene helemaal niet te kennen en nooit gezien te hebben. Een bewering die echter kinderlijk eenvoudig ontkracht kan worden.

Albattikhi wordt door de rechtbank beschuldigd van moord. Zijn huisbaas, Mohammed Reveshi, staat eveneens terecht. Deze meneer wordt ervan verdacht de Kebabboer te hebben geholpen om het lichaam van Charlene te laten 'verdwijnen'. Dat lijkt te zijn gelukt: elk spoor van het lichaam ontbreekt. Het zou dus nog wel eens een lastige zaak kunnen worden voor de Engelse justitie.

Puber opgegeten door Engelsen

De Engelse justitie zal haar tanden wel in deze zaak zetten.

:{
Fish, Chips and Kids

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 05-08-2017 06:54:33 ]
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:18:08 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172917153
;(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_172917223
Europa _O_
pi_172917237
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Europa _O_
Altijd beter dan Japan :P
pi_172917396
Smakelijk verhaal, maar een mens fileren en klaarmaken voor consumptie lijkt me nogal veel werk. In stukken afvoeren lijkt meer voor de hand te liggen.
.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:57:18 #8
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_172917491
Krijg trek van dit topic
pi_172918373
Typisch, de dader weer een man ;s
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2017 @ 08:11:36 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_172918714
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:57 schreef damsco het volgende:
Krijg trek van dit topic
Lekkere trek ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 08:27:56 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172918870
Wat racistisch van de politie dat ze hier iets aan doen. :r
Is cultuur man.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172918958
Met een beetje saus kan het best lekker zijn. En dat zonder extra te betalen !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172918974
He lekker hoor
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 08:59:56 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172919133
Klinkt wel lekker :9
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:00:53 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172919139
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SeLang op 05-08-2017 10:54:28 ]
Mijn reisverslagen
pi_172919167
-nee-
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:00:03 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172919860
quote:
Ik moest idd ook gelijk denken aan die film
Mijn reisverslagen
pi_172920419
Heerlijk, zo'n broodje necrofiel mensenvlees. :Y)
pi_172920459
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 05:08 schreef Drug het volgende:
Typisch, de dader weer een man ;s
niet zo snel oordelen, misschien is het een genderneutrale transseksueel.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:54:14 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172920733
Ik zou dat best een keer willen proeven, mensenvlees.
Stel dat ooit een van mijn ledematen moet worden geamputeerd, dan zou ik uit nieuwsgierigheid een stukje daarvan willen braden en opeten.
Mijn reisverslagen
pi_172921199
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:54 schreef SeLang het volgende:
Stel dat ooit een van mijn ledematen moet worden geamputeerd, dan zou ik uit nieuwsgierigheid een stukje daarvan willen braden en opeten.
Dankzij het internet valt dit binnen een dag te regelen. Je kan het zelfs zo regelen dat iemand je ervoor betaalt om te helpen. Durf te leven *)
-nee-
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:02:05 #22
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172936581
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:54 schreef SeLang het volgende:
Schijnt als varkensvlees te smaken. En dat is een stuk dat ik in de OP mis: misschien wisten de klanten niet dat het mensenvlees was, maar varkensvlees, waar het op lijkt, is ook niet halal. Dus heeft die kebabboer geen islamitische klanten, of boeit het hen niet dat ze haram vlees hebben zitten vreten? Waar is de verontwaardiging uit die hoek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')