quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:33 schreef devzero het volgende:
tsja, wat voor grap kun je daarnog overmaken
Zeker, mak beestje zo te zien.quote:
Nee hoor.quote:
Ik ook.quote:
Ik denk als ik hiernaar ga kijken dat ik de neiging krijg om met een schaar in mijn oogballen te gaan porrenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:34 schreef CarltonBanks het volgende:
ik had deze shit al afgezworen en verwijderd uit mijn AT, maar wilde toch even wat met jullie delen:
.
Lekker gek
Godverdomme man, kunnen ze tenminste de bek nog houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:34 schreef CarltonBanks het volgende:
ik had deze shit al afgezworen en verwijderd uit mijn AT, maar wilde toch even wat met jullie delen:
.
Lekker gek
geluid uit en fappenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk als ik hiernaar ga kijken dat ik de neiging krijg om met een schaar in mijn oogballen te gaan porren
Echt irritant die collega's die je geen privacy gunnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dad deed ik, mijn collega's keken me wat smerig aan.
Eikels
stelletje faggotsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dad deed ik, mijn collega's keken me wat smerig aan.
Eikels
niet gekliktquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:47 schreef FlippingCoin het volgende:
http://www.foddy.net/Athletics.html
qwop
quote:
Nice.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:17 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eh ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:30 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ok.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:17 schreef noodgang het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna halfuur niks gepost hier wtf!!!!
niets mis meequote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg maar gerust de hele avond met je ff
okquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Puntje voor jullie allemaal
[ afbeelding ]
beter leer je spellingquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:47 schreef mtchel112 het volgende:
lieven mensen ik ga nu red alert 1 spelen tot vanafont
Waarom heet je eigenlijk handleiding ipv TUFKAL? Wat is het verhaal daarachter?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom heet je eigenlijk handleiding ipv TUFKAL? Wat is het verhaal daarachter?
andere naam zatquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom heet je eigenlijk handleiding ipv TUFKAL? Wat is het verhaal daarachter?
download maarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
valt me wel tegen van een handleiding. dan verwacht je wel een gedetailleerde uitleg.
waar is ie?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:06 schreef devzero het volgende:
Nog een weekje of zo en dan is magnetronkoffie uit de top 10
Heb jij weleens zo'n prank uitgehaald?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
2 mannen willen een avondje doorzakken maar hebben niet veel geld.
Zegt de een: 'Ik heb een idee, we kopen een Hemaworst en gaan naar het cafe.
Als we dan een paar biertjes op hebben, hang ik die hemaworst uit m'n broek en begin jij eraan te zuigen'...
Zo gezegd, zo gedaan.
... Na een paar biertjes in het eerste cafe hangt de een de Hemaworst uit z'n broek en de ander zuigt eraan.. 'Gadverdamme' !!!, roept de cafebaas.
'Smeerlappen, m'n cafe uit!'.
En zo rennen zij zonder betalen het cafe uit.
10 cafe's later zegt de een: 'Ik kan geen bier meer zien joh en die worst smaakt ook voor geen meter meer'.
Zegt de ander: 'Joh, die worst was ik in het 3e cafe al kwijt'..
De helft van zijn posts bestaat uit alleen een smilie of quote.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:14 schreef devzero het volgende:
Zoveel is zijn voorsprong op stien ook weer niet.
dat niet elke vrijdagavond doenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Heb jij weleens zo'n prank uitgehaald?
Inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat niet elke vrijdagavond doen
Tsja, punten geven op inhoud wordt wat lastiger. Helaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De helft van zijn posts bestaat uit alleen een smilie of quote.
Geef maar toe dat je de rookworst al hebt opgegeten voor je het 1st cafe binnenstapt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat niet elke vrijdagavond doen
Niet je rookworst aanbieden omdat je thuis al een goed bodempje met rookworst hebt gelegdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je de rookworst al hebt opgegeten voor je het 1st cafe binnenstapt.
ff inhaalslagjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee ik denk dat mn doel bereikt is. Misschien nog heel even volgenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
Blijft handleiding nog actief posten na zijn 1e plaats?
pics van je zus?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
Je zus wat gaan jullie snel, bijna niet meer bij te houden joh.
Het geluid van de verliezerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gast je speelt met mijn privé.quote:
We zullen zien of het in de smaak valt daar...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:37 schreef devzero het volgende:
Hoogstaande pareltjes woordenkunst. Schopje TTK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |