Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BCC moon is teslaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Je krijgt nu al 0.25 BTC voor je BCC
Dat die gast ook echt bij United heeft gezeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Voor VI verhaal gemaakt met Alexander Büttner van @MijnVitesse. Een 'gewone jongen'. Over zuurkool, hondenbrokken en zanger Tinus Hoekstra
Nou, die ga ik zo gelijk kopen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:20 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit voor eng Feyenoordkliekje in de SC? Bah.
Hallo Buitendamquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:20 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben ongevoelig voor prijzen en ga enkel en alleen voor mooi voetbal. Daarom ben ik ook voor psv.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben ongevoelig voor prijzen en ga enkel en alleen voor mooi voetbal. Daarom ben ik ook voor psv.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben ongevoelig voor prijzen en ga enkel en alleen voor mooi voetbal. Daarom ben ik ook voor psv.
Wat schijtlollige plaatjes en gifjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Buitendam wordt even op zijn nummer gezet
Voldoende om jou de mond te snoeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat schijtlollige plaatjes en gifjes.
Snoer liever betweter Typisch nog eens de mond.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voldoende om jou de mond te snoeren.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:31 schreef GGMM het volgende:
Ik probeerde Typisch te triggeren in Feedback, maar dit mislukte.
Wat een KUTDAG
Is Typisch vervelend vandaag?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snoer liever betweter Typisch nog eens de mond.
waar betwetert hij over?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snoer liever betweter Typisch nog eens de mond.
Stinho is nogal onzeker tegenover mensen met een sterke mening. Dat wordt dan gezien als betweterig of arrogant.quote:
En maar afblijven vragen waarom mensen je arrogant vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho is nogal onzeker tegenover mensen met een sterke mening. Dat wordt dan gezien als betweterig of arrogant.
Daarom kan hij ook zo goed overweg met mensen als onlogisch, die hebben dat toch een stuk minder.![]()
Hij lijkt ook verschrikkelijk veel op Vertonghen. Net zo'n kopquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie typisch grotendeels als Ajacied.
Barney.gifquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij lijkt ook verschrikkelijk veel op Vertonghen. Net zo'n kop
En wij laten onze verstandshouding niet barsten door zo'n betweter.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En maar afblijven vragen waarom mensen je arrogant vinden.
Beetje gay dit, Stijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wij laten onze verstandshouding niet barsten door zo'n betweter.
Ik laat jullie daar volkomen vrij in.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Stijn weet onze vriendschap op waarde te waarderen.
quote:
Bronson_ weer?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom slaan ze in het PSV-topic zoveel onzin uit, Lans.
Uh, ik leg juist in die post die je quote uit waarom sommige mensen dat vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En maar afblijven vragen waarom mensen je arrogant vinden.
Ach ja. Clubtopics zijn per definitie kansloos.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen maar dat de spelersgroep een schop onder de kont nodig heeft of zo.
Ik kom ook niet meer graag in het Ajax-topic, hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Clubtopics zijn per definitie kansloos.
Snap ik. Daar lopen me ook wat mongolen rond zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet meer graag in het Ajax-topic, hoor.
mokkiemok is vermoeiend.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet meer graag in het Ajax-topic, hoor.
Nuanceren heeft bij het overgrote deel geen zin, daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Daar lopen me ook wat mongolen rond zeg.
Ook daar lopen ook een aantal mongolen rond. Maar dat is inderdaad nog het beste te doen. Ook al omdat reacties van niet-Feyenoorders over het algemeen worden genegeerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:07 schreef Typisch het volgende:
Als je Klaas even wegdenkt is het in het Feyenoordtopic prima te doen.
Dat er dan mensen zijn die Jones een betere keeper dan Vermeer vinden laten we ook even buiten beschouwing...
GAYquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een verstandshouding is niet heel erg gay.
Meest aparte vond ik begin vorig seizoen die user die de Ajax selectie een Chapecoense treatment toewenste na de verloren CL voorronde pot tegen Rostov.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nuanceren heeft bij het overgrote deel geen zin, daar.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meest aparte vond ik begin vorig seizoen die user die de Ajax selectie een Chapecoense treatment toewenste na de verloren CL voorronde pot tegen Rostov.
Ligt ook aan wat je als niet-feyenoorder daar plaatst.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook daar lopen ook een aantal mongolen rond. Maar dat is inderdaad nog het beste te doen. Ook al omdat reacties van niet-Feyenoorders over het algemeen worden genegeerd.
Klopt, ik word zelden genegeerd daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt ook aan wat je als niet-feyenoorder daar plaatst.
Dat was Brammess volgens mij. Op zich geen rare jongen, maar als hij gespannen is doet hij rare dingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meest aparte vond ik begin vorig seizoen die user die de Ajax selectie een Chapecoense treatment toewenste na de verloren CL voorronde pot tegen Rostov.
Ik wil niets snappen van de aanbidding van de rendementsloze showboat Kluivert.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:19 schreef Smoofie het volgende:
Neres niet in de basis want hij verdedigt niet mee. Kluivert wel
.
Maar jij bent dan ook een relatief makkelijke prooi omdat je geen verstand van voetbal hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik word zelden genegeerd daar.
Jij bent dan ook een kwaliteitsuser.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik word zelden genegeerd daar.
Afzetten tegen het gevoerde beleid.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niets snappen van de aanbidding van de rendementsloze showboat Kluivert.
Neres verdedigt overigens wel gewoon mee, dus het moet aan andere dingen liggen.
Of Neres doet het deze voorbereiding niet briljant qua meeverdedigen en dat Keizer vorig jaar niet zijn antenne heeft afgestemd op FOX Sports.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afzetten tegen het gevoerde beleid.
Ligt er aan wat er bij zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Een gerecht met zilvervliesrijst is een fenomenale lunch.
Volgens mij zei onze trainert dat. Maar kan mij ook vergissen. Kluivert vind ik echt een blinde kip.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niets snappen van de aanbidding van de rendementsloze showboat Kluivert.
Neres verdedigt overigens wel gewoon mee, dus het moet aan andere dingen liggen.
Ja, daar doelde ik ook op. Eerst een spannende trukendoos openen en dan een verschrikkelijke afronding van zijn actie. Neres is veel meer vast in zijn acties en passing.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij zei onze trainert dat. Maar kan mij ook vergissen. Kluivert vind ik echt een blinde kip.
Leuk talent maar hij heeft ook nog niet heel veel laten zien. Begrijp me niet verkeerd, ik zie veel potentie, maar heeft hij al eens een volledige wedstrijd gespeeld?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Neres doet het deze voorbereiding niet briljant qua meeverdedigen en dat Keizer vorig jaar niet zijn antenne heeft afgestemd op FOX Sports.
Wordt rustig gebracht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk talent maar hij heeft ook nog niet heel veel laten zien. Begrijp me niet verkeerd, ik zie veel potentie, maar heeft hij al eens een volledige wedstrijd gespeeld?
Tegen Go Ahead, Willem II en NAC Breda. Maar het kan goed komen doordat hij bij Sao Paulo ook niet bijster veel wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk talent maar hij heeft ook nog niet heel veel laten zien. Begrijp me niet verkeerd, ik zie veel potentie, maar heeft hij al eens een volledige wedstrijd gespeeld?
Pas op met dit soort posts Typisch. Dat kan als arrogant worden gezien!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Drie kijkafspraken voor een appartement deze week.
Te beginnen met vanavond.
Genot.
Ik ben mij hier van bewust.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas op met dit soort posts Typisch. Dat kan als arrogant worden gezien!
Je bent zelf heerlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:40 schreef onlogisch het volgende:
De koffie smaakt heerlijk, ik herhaal de koffie smaakt heerlijk
Terwijl je toch hard gewerkt hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:40 schreef Saind het volgende:
Ik kom altijd drie kilo zwaarder terug uit Limburg
Wat zat er in?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Net een glazen fles laten vallen in de supermarkt. Chanant
Als je nog een kompaan zoekt om mee te gaan wil ik best mee vriendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
Onlo, heb jij zin om naar Fulham - Cardiff of Wimbledon - Portsmouth te gaan?
Ik bedoelde eigenlijk Inso, maar jij mag ook best mee hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je nog een kompaan zoekt om mee te gaan wil ik best mee vriend
Niet een te klein vliegtuig boeken, hé.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Inso, maar jij mag ook best mee hoor.
Mijn oude is ook nog altijd beschikbaar. Ook nog altijd niet online.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Genot.
Hoeveel betaalde je per maand ook al weer?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn oude is ook nog altijd beschikbaar. Ook nog altijd niet online.
Die organisatie..
Hij schijnt lang te zijn heb ik vernomen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet een te klein vliegtuig boeken, hé.
Pijnlijk, dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Inso, maar jij mag ook best mee hoor.
Wanneerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, heb jij zin om naar Fulham - Cardiff of Wimbledon - Portsmouth te gaan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gebruik van xtc helpt Hanneke Groenteman om series op Netflix goed te kunnen doorgronden. Dat vertelt ze in weekblad Story. Dat Groenteman xtc slikt met kerst is al lang geen geheim meer, maar nu onthult de wilde tv-senior dat ze ook búiten het zicht van de kerstman psychoactief gaat. “Wanneer ik het met vrienden in huiselijke kring gebruik, kijken we meestal series op Netflix, en daar zit ik dan helemaal in. Dan begrijp ik elke verhaallijn, doorzie ik alles en ben ik heel meelevend…“
Kind schiet maar op.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Moeilijk beloftes maken met een uitgerekende datum einde augustus
In buitenlandse voetbal topic zeggen ze juist Wimbledon. Arsenal speelt ook, maar is members only.quote:
Arsenal is ook mokerduur volgens mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In buitenlandse voetbal topic zeggen ze juist Wimbledon. Arsenal speelt ook, maar is members only.
Tegen wie Arsenal danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In buitenlandse voetbal topic zeggen ze juist Wimbledon. Arsenal speelt ook, maar is members only.
duurste ter wereld tochquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arsenal is ook mokerduur volgens mij.
Is een wedstrijd uit de laagste categorie, maar dan nog vrij aan de prijs ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een seizoenskaart. Kan bevestigenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bournemouthquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tegen wie Arsenal dan
Arsenal is heel saai.
Kan ik niet op haar seizoenskaart?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een seizoenskaart. Kan bevestigen
Scherp.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
Kan ik niet op haar seizoenskaart?
Die trainer daar valt graag aan, dus die maakt er geen betonvoetbal van. Maar het is niet dat je zegt: 'Bohhhh potje hoor'.quote:
En Haagse trots Nathan Akequote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die trainer daar valt graag aan, dus die maakt er geen betonvoetbal van. Maar het is niet dat je zegt: 'Bohhhh potje hoor'.
En je zit in een theater ipv voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die trainer daar valt graag aan, dus die maakt er geen betonvoetbal van. Maar het is niet dat je zegt: 'Bohhhh potje hoor'.
Ik kan het vragen, maar ik denk dat ze stiekem hoopt zelf weer te kunnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ik niet op haar seizoenskaart?
Niet voor niets is hij nu gehaald als recordtransfer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat hij na een half jaar weer terugging vorig seizoen. Hij was echt goed daar.
Club level ziet er wel behoorlijk exclusief uit. Zelfs een gratis drankje in de rust.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het vragen, maar ik denk dat ze stiekem hoopt zelf weer te kunnen.
Wel club level dus dat heeft echt niks met voetbal te maken
Daar zitten mensen die niet om voetbal geven. Of mensen die niet 20 jaar in de wachtrij willenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Club level ziet er wel behoorlijk exclusief uit. Zelfs een gratis drankje in de rust.
Beetje netwerken dusquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar zitten mensen die niet om voetbal geven. Of mensen die niet 20 jaar in de wachtrij willen
740 kaal. 010 258 0533quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel betaalde je per maand ook al weer?
En heb je een telefoonnummer?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bitcoin cash Jezus Christus.
Ik durf niet te dumpen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, net een dutje van 3 uur gedaan
Pure pump & dump dit natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het wordt wel serieus heel veel geld op moment
Ik heb helaas niet zoveel btc. Maar alles is nu meegenomenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ongeveer wel zo veel dat ik er van zou balen als het nu crashed
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm. Kalm jojo. Laat mij even blij zijn met mijn nieuwe koffiezetapparaat
Lui varken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij vindt appartementen toch voor paupers?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas op met dit soort posts Typisch. Dat kan als arrogant worden gezien!
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deels. Vannacht slecht geslapen en was kapot moe.quote:
Ik ga ze dumpen zo denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zoveel btc. Maar alles is nu meegenomen
Ik trade wel ergens vandaag naar BTC want zodra die exchanges BCH open zetten verwacht ik dat iedereen zijn of haar BCH gaat droppen.
Ja.quote:
Beter voor jequote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga ze dumpen zo denk ik.
Heb er aardig wat
Man man man.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde dat ik meer BTC had nuquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Had niet gedacht zoveel
Dacht leuk zakcentje.
En dat vind je nu nog niet lang genoeg?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan wil je die pump wel lang genoeg meezitten.
Ik had laatst minute al mijn alts omgezet naar btc.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik meer BTC had nu
Ja onder dat motto had ik m'n btc op 700 kunnen dropen met een paar k winst. Winstmaximalisatie is even belangrijk in investeringenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat vind je nu nog niet lang genoeg?
Winst is winst man.
Is een gebbetje tussen ons.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Een open vraag stellen en dan ''Ja'' als antwoord krijgen. Arme GGMM.
Werd wel wakker met m'n catharinaparkiet op m'n hoofd, het beestje miste mequote:
BTC is geen pump&dump in zijn puurste vorm.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja onder dat motto had ik m'n btc op 700 kunnen dropen met een paar k winst. Winstmaximalisatie is even belangrijk in investeringen
Of hij had gewoon zin om op je kop te schijten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werd wel wakker met m'n catharinaparkiet op m'n hoofd, het beestje miste me
quote:
Is niet gebeurd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of hij had gewoon zin om op je kop te schijten.
Lekker man. Weet je al of je gaat kopen of huren?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Genot.
Aaaah zoet. Niet bescheten?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werd wel wakker met m'n catharinaparkiet op m'n hoofd, het beestje miste me
quote:
Tali zat helemaal blij te miepen en te flierpen toen ik wakker werd, meteen aan m'n haar knabbelen en kroelen en doenquote:
Het wordt tijd dat je een vriend(in) krijgt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Tali zat helemaal blij te miepen en te flierpen toen ik wakker werd, meteen aan m'n haar knabbelen en kroelen en doen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je een vriend(in) krijgt.
Geen behoefte aanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je een vriend(in) krijgt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Freiburg zag ik hem al grabbelen als een malle, kijk wie er praat over selectief geheugen. En dat van meerwaarde over zn leeftijd is toch geen reden om hem te moeten opstellen, die vent is een jood die zelfs de jodenploeg heeft gejood, die loopt gewoon weg als z'n contract verlopen is.
Koekoekquote:
Eerst vragen om een permban om daarna weer te komen posten.quote:
bij dat eerste alquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerst vragen om een permban om daarna weer te komen posten.
Dan ben je een heel treurig figuur.
Misschien is hij wel familie van Befbekje.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat brengt alles weer in balans.
DonRajaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de verkeerde fiets.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:04 schreef Typisch het volgende:
Dafuq.
Gisteren mijn fiets bij de fietsenmaker gebracht en een leenfiets gekregen.
Nu wilde ik de fiets pakken om die van mij op te halen..
Weinig raars tot nu, maar de sleutel past dus niet meer in mijn fiets. En ik zou zweren dat het die fiets is.![]()
Godverdomme
Dat zit er dik in, maar heb elke fiets al geprobeerd in de fietsenstalling.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de verkeerde fiets.
Superdom
Dan heb je een probleem.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar heb elke fiets al geprobeerd in de fietsenstalling.
Niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:30 schreef KingRoland het volgende:
Weertje viel wel tegen vandaag boys
Hij stond toch op slot?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand je fiets geleend.
Dafuq man!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:04 schreef Typisch het volgende:
Dafuq.
Gisteren mijn fiets bij de fietsenmaker gebracht en een leenfiets gekregen.
Nu wilde ik de fiets pakken om die van mij op te halen..
Weinig raars tot nu, maar de sleutel past dus niet meer in mijn fiets. En ik zou zweren dat het die fiets is.![]()
Godverdomme
Godingodquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Wat is Godin van Atletico toch een ongelofelijke idioot. Kutclub.
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt een staatsmongool. En die trainer is ook een ontzettend camerabewuste clown.
Die 2de is niks manquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ziggosporttota(...)o-madrid-napoli.html
Vanaf 2:05.
Die 2de is 100% onschuldig, hoogstens geel voor te laat zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Frustratie druipt eraf met zo lomp inkomen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:45 schreef Sked het volgende:
Ach ja, waarom ook niet lekker schoppen in een oefenpot
jij hebt nooit op een veld gestaanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mAaR hET iS oNsChULdIg iNkOMeN
Kan ook zijn dat fietsenmaker hem heeft gejat en jou wil laten opdraaien voor de kosten.quote:
debiel, beste van de wereld is hij ook nooit geweestquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ziggosporttota(...)o-madrid-napoli.html
Vanaf 2:05.
Eens.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij hebt nooit op een veld gestaan
dat 2de kan je nooit idioot of debiel noemen
Vond ik anders wel een poos terugquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
debiel, beste van de wereld is hij ook nooit geweest
Rickertman in de scquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vond ik anders wel een poos terug
nee had alles te maken met weinig ruimte, dan is het gewoon makkelijkerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vond ik anders wel een poos terug
Varkensquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rickertman in de sc![]()
Wat intenst triest van die 20.000 varkensZo'n man moet gewoon de gevangenis in. Dierenmishandeling/moord moet harden worden aangepakt.
maar je vreet ze wel opquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rickertman in de sc![]()
Wat intenst triest van die 20.000 varkensZo'n man moet gewoon de gevangenis in. Dierenmishandeling/moord moet harden worden aangepakt.
Het zijn maar varkens hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rickertman in de sc![]()
Nee. Dat komt door de roidsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet meer, krijg vaak uitslag van die beesten merk ik
Gaat het me niet om. Moet die beesten gewoon goed verzorgen als je zoiets wil.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zijn maar varkens hoor.
Dat doet geen enkele veehouderij bijna. Zeker niet voor de slachtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat het me niet om. Moet die beesten gewoon goed verzorgen als je zoiets wil.
Steroidsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roids?
Nee, maar echt, varkensvlees is niet best
Geen idee, ken die mensen niet. Jagers in Afrika zijn helemaal triest.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele veehouderij bijna. Zeker niet voor de slacht
Dat begrijp ik vooral niet zo goed. Ga dan een vos jagen ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee, ken die mensen niet. Jagers in Afrika zijn helemaal triest.
Willen natuurlijk een leeuwenkop boven de openhaardquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik vooral niet zo goed. Ga dan een vos jagen ofzo
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat het me niet om. Moet die beesten gewoon goed verzorgen als je zoiets wil.
Daar verdien ik mijn geld niet meequote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij verzorgd jezelf toch ook goed? Jij bent minstens zo dik als een varken namelijk.
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij verzorgd jezelf toch ook goed? Jij bent minstens zo dik als een varken namelijk.
Vraag het hem zelf.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Scrummie zich nog verweerd?
Ik heb de post al gelezen. Hij is te bang of gekwetst om zijn mening te verkondigen. Dat is niet echt Feyenoorder be like.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf.Ik ben deze act meer dan zat.
verzorgt, idioot.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de post al gelezen. Hij is te bang of gekwetst om zijn mening te verkondigen. Dat is niet echt Feyenoorder be like.
okquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de post al gelezen. Hij is te bang of gekwetst om zijn mening te verkondigen. Dat is niet echt Feyenoorder be like.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek toch dicht man grapjas dikzak.
Je kan me negeren, dat is jouw manier om mensen te ontlopenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek toch dicht man grapjas dikzak.
Waarom zou ik tegen mijn zin posts van mensen moeten lezen die ik vervelend vindquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan me negeren, dat is jouw manier om mensen te ontlopen
Verzorgd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verzorgd.
Wat ben jij een ongelofelijk domme joekel.
Scrummeisterquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:16 schreef Scrummie het volgende:
Er worden weer mondjes gesnoerd hier hoor.
Ik maak de koekenpan schoon en straks ga ik tekeer met stokbrood.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik nip lekker aan mijn koffie terwijl ik de ene sneer na de andere aanschouw.
Goor varken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak de koekenpan schoon en straks ga ik tekeer met stokbrood.
Gaat Fluminense om de 10% transferrechten. Daar wil Ajax niet aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Wel mooi dat die buitenspeler die in beeld was bij Ajax nu voor Watford kiest
Hoop je dat ajax verliest?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:16 schreef Scrummie het volgende:
Er worden weer mondjes gesnoerd hier hoor.
Lekker man. Kijk uit dat ie niet halverwege afbreekt he? Ze hebben in het ziekenhuis een vitrine waarin ze alle objecten bewaren wat ze uit konten verwijderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak de koekenpan schoon en straks ga ik tekeer met stokbrood.
Het zou me niets verbazen als er een verlenging uitrolt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:17 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws Stijn ;
Wat verwacht je straks van je club?
Wat gek. Volgens mij is dat soort voorwaarden vandaag de dag eerder regel dan uitzondering.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Fluminense om de 10% transferrechten. Daar wil Ajax niet aan.
Nee, ik hoop voor Nouri dat ze winnenquote:
Nog niet zo achterlijk als die coach van julliequote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verzorgd.
Wat ben jij een ongelofelijk domme joekel.
Waarom roep je dan wat hij gepost heeft, nogal raar vind je nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen mijn zin posts van mensen moeten lezen die ik vervelend vind.
Natuurlijk hoop ik dat ajax verliest. Al dat gelul om 'ja maar dat is beter voor het NL voetbal'. Rot toch op. We stellen geen kut voor in Europa en dit is waarschijnlijk de laatste keer dat Feyenoord CL speelt dus laat dat tvgeld van een 5miljoen maar lekker naar ons komen en de tyfus met die neuzen.quote:
Na vanavond zijn we eindelijk van die # afquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik hoop voor Nouri dat ze winnen. #StayStrongAppie
Grapje, natuurlijk hoop ik dat ze verliezen. Als het niet deze ronde is, dan de volgende. Euro's voor mijn club.
Ik gok erop dat Watford het aanbood, volgens Freek Jansen was de deal op 10% na rond.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat gek. Volgens mij is dat soort voorwaarden vandaag de dag eerder regel dan uitzondering.
Godver, nu heb ik geen argumenten meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog niet zo achterlijk als die coach van jullie
Ik vroeg jou niks.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat ajax verliest. Al dat gelul om 'ja maar dat is beter voor het NL voetbal'. Rot toch op. We stellen geen kut voor in Europa en dit is waarschijnlijk de laatste keer dat Feyenoord CL speelt dus laat dat tvgeld van een 5miljoen maar lekker naar ons komen en de tyfus met die neuzen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik geen argumenten meer.
Was ik maar voor Heracles.
Omdat die blokkeerfunctie half werkt. In mijn MyAT kan ik de meest recente post zien en daarover heen hoveren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom roep je dan wat hij gepost heeft, nogal raar vind je niet
Gelezen, doet me niksquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat ajax verliest. Al dat gelul om 'ja maar dat is beter voor het NL voetbal'. Rot toch op. We stellen geen kut voor in Europa en dit is waarschijnlijk de laatste keer dat Feyenoord CL speelt dus laat dat tvgeld van een 5miljoen maar lekker naar ons komen en de tyfus met die neuzen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan je Banny boos DMen dat je je kjeld terug wil voor een half werkende aboquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die blokkeerfunctie half werkt. In mijn MyAT kan ik de meest recente post zien en daarover heen hoveren.
Nee, in livetopics is het handig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien kan je Banny boos DMen dat je je kjeld terug wil voor een half werkende abo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |