Ja, daar doelde ik ook op. Eerst een spannende trukendoos openen en dan een verschrikkelijke afronding van zijn actie. Neres is veel meer vast in zijn acties en passing.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij zei onze trainert dat. Maar kan mij ook vergissen. Kluivert vind ik echt een blinde kip.
Leuk talent maar hij heeft ook nog niet heel veel laten zien. Begrijp me niet verkeerd, ik zie veel potentie, maar heeft hij al eens een volledige wedstrijd gespeeld?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Neres doet het deze voorbereiding niet briljant qua meeverdedigen en dat Keizer vorig jaar niet zijn antenne heeft afgestemd op FOX Sports.
Wordt rustig gebracht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk talent maar hij heeft ook nog niet heel veel laten zien. Begrijp me niet verkeerd, ik zie veel potentie, maar heeft hij al eens een volledige wedstrijd gespeeld?
Tegen Go Ahead, Willem II en NAC Breda. Maar het kan goed komen doordat hij bij Sao Paulo ook niet bijster veel wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk talent maar hij heeft ook nog niet heel veel laten zien. Begrijp me niet verkeerd, ik zie veel potentie, maar heeft hij al eens een volledige wedstrijd gespeeld?
Pas op met dit soort posts Typisch. Dat kan als arrogant worden gezien!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Drie kijkafspraken voor een appartement deze week.
Te beginnen met vanavond.
Genot.
Ik ben mij hier van bewust.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas op met dit soort posts Typisch. Dat kan als arrogant worden gezien!
Je bent zelf heerlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:40 schreef onlogisch het volgende:
De koffie smaakt heerlijk, ik herhaal de koffie smaakt heerlijk
Terwijl je toch hard gewerkt hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:40 schreef Saind het volgende:
Ik kom altijd drie kilo zwaarder terug uit Limburg
Wat zat er in?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Net een glazen fles laten vallen in de supermarkt. Chanant
Als je nog een kompaan zoekt om mee te gaan wil ik best mee vriendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
Onlo, heb jij zin om naar Fulham - Cardiff of Wimbledon - Portsmouth te gaan?
Ik bedoelde eigenlijk Inso, maar jij mag ook best mee hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je nog een kompaan zoekt om mee te gaan wil ik best mee vriend
Niet een te klein vliegtuig boeken, hé.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Inso, maar jij mag ook best mee hoor.
Mijn oude is ook nog altijd beschikbaar. Ook nog altijd niet online.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Drie kijkafspraken voor een appartement deze week.
Te beginnen met vanavond.
Genot.
Hoeveel betaalde je per maand ook al weer?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn oude is ook nog altijd beschikbaar. Ook nog altijd niet online.
Die organisatie..
Hij schijnt lang te zijn heb ik vernomen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet een te klein vliegtuig boeken, hé.
Pijnlijk, dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Inso, maar jij mag ook best mee hoor.
Wanneerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, heb jij zin om naar Fulham - Cardiff of Wimbledon - Portsmouth te gaan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gebruik van xtc helpt Hanneke Groenteman om series op Netflix goed te kunnen doorgronden. Dat vertelt ze in weekblad Story. Dat Groenteman xtc slikt met kerst is al lang geen geheim meer, maar nu onthult de wilde tv-senior dat ze ook búiten het zicht van de kerstman psychoactief gaat. “Wanneer ik het met vrienden in huiselijke kring gebruik, kijken we meestal series op Netflix, en daar zit ik dan helemaal in. Dan begrijp ik elke verhaallijn, doorzie ik alles en ben ik heel meelevend…“
Kind schiet maar op.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Moeilijk beloftes maken met een uitgerekende datum einde augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |