Is een wedstrijd uit de laagste categorie, maar dan nog vrij aan de prijs ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arsenal is ook mokerduur volgens mij.
Mijn vrouw heeft een seizoenskaart. Kan bevestigenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arsenal is ook mokerduur volgens mij.
Bournemouthquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tegen wie Arsenal dan
Arsenal is heel saai.
Kan ik niet op haar seizoenskaart?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een seizoenskaart. Kan bevestigen
Scherp.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
Kan ik niet op haar seizoenskaart?
Die trainer daar valt graag aan, dus die maakt er geen betonvoetbal van. Maar het is niet dat je zegt: 'Bohhhh potje hoor'.quote:
En Haagse trots Nathan Akequote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die trainer daar valt graag aan, dus die maakt er geen betonvoetbal van. Maar het is niet dat je zegt: 'Bohhhh potje hoor'.
En je zit in een theater ipv voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die trainer daar valt graag aan, dus die maakt er geen betonvoetbal van. Maar het is niet dat je zegt: 'Bohhhh potje hoor'.
Ik kan het vragen, maar ik denk dat ze stiekem hoopt zelf weer te kunnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ik niet op haar seizoenskaart?
Niet voor niets is hij nu gehaald als recordtransfer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat hij na een half jaar weer terugging vorig seizoen. Hij was echt goed daar.
Club level ziet er wel behoorlijk exclusief uit. Zelfs een gratis drankje in de rust.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het vragen, maar ik denk dat ze stiekem hoopt zelf weer te kunnen.
Wel club level dus dat heeft echt niks met voetbal te maken
Daar zitten mensen die niet om voetbal geven. Of mensen die niet 20 jaar in de wachtrij willenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Club level ziet er wel behoorlijk exclusief uit. Zelfs een gratis drankje in de rust.
Beetje netwerken dusquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar zitten mensen die niet om voetbal geven. Of mensen die niet 20 jaar in de wachtrij willen
740 kaal. 010 258 0533quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel betaalde je per maand ook al weer?
En heb je een telefoonnummer?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bitcoin cash Jezus Christus.
Ik durf niet te dumpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |