Juist.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat zou beter zijn als UI voor hem ja.
Lol, stond die in je boekenkast oid?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef noodgang het volgende:
[..]Daar is mn usernaam op gebaseerd (heb t boek overigens nooit gelezen)
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
Hij draait Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.quote:
Jeetje.quote:
Jep, had geen inspiratie voor een naam dus heb een random woord gepakt wat ik in mn omgeving zagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol, stond die in je boekenkast oid?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef Handleiding het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/100-keeswaardig/1000004011853124/
Ik heb gekeken, dit is niet zo; kut oplichters.quote:Een korte biografie: Kees van Hondt een begrip voor iedereen die van FEEST houdt. Zoek het woord FEEST op Wikipedia en je komt zijn naam tegen.
oh ik dacht meer aan zo'n super mario draaiende muntjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zwom in mijn gelpakhuis toen ik mij op FOK! registreerde.
Verveel jij je zo erg als je dat om handen hebt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
En ik speelde met mijn glitterkonijntje vibo toen ik mij aanmelden
Picsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Gel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zwom in mijn gelpakhuis toen ik mij op FOK! registreerde.
Geen tarzan vibo hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Haha nee komt eigenlijk van flippen, goedkoop inkopen en iets minder goedkoop verkopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh ik dacht meer aan zo'n super mario draaiende muntje
de geheime diensten houden jou in de gatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Wtf is er met DM aan de hand?? Teringzooi...![]()
Mensen kunnen mij wel DMen maar ik kan niet terug reageren
quote:
Multitasken hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verveel jij je zo erg als je dat om handen hebt?
Nee, als je Jane was had je die Tarzanvibo ook niet nodigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:12 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Dat is mijn konijnenvibo met glitters..
Tarzan is een kutnaam, ik ben fucking Jane niet
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de geheime diensten houden jou in de gaten
Geen fuckmachine hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:12 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Dat is mijn konijnenvibo met glitters..
Tarzan is een kutnaam, ik ben fucking Jane niet
Ik ervaar er geen problemen mee, zou het even in BUG vragen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Maar niemand die weet wat er met DM aan de hand is?
Ok thnxquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ervaar er geen problemen mee, zou het even in BUG vragen.
mag ik eens met jou spelen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Zo da's een lange post van haagsquote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende: Hallo mensen, Wist niet zo goed waar dit topic te plaatsen, dus dan maar hier. Ik kan sinds vanmiddag niet meer inloggen op msn op mijn computer. Op andere accounts van mijn vriendin kan dit wel gewoon. Bij mijn eigen account krijg ik foutcode 81000306. Nu heb ik uiteraard al zitten googlen maar al die tips die ze geven op andere sites werken dus gewoon niet. Op web-messenger, e-buddy etc etc inloggen werkt trouwens ook niet. Iemand een idee?
Ieder jaar worden zijn posts twee woorden korter, over een jaar post die niks meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo da's een lange post van haags
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:20 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Maar niet terug kunnen DMen
Het is net of die knop van verzenden niet werkt.
Snap er niks van.. gister ook problemen met DM.
Of ze worden ineens in veelvoud verzonden
Kortom sinds 2 dagen doet de DM functie gek
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:23 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
We spelen toch al samen soms in MEN
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg ook rete vaak die opmerking naar mijn hoofd dat ik boos kijk, en als ik ze dan vervolgens vertel dat dit gewoon mijn normale uitdrukking is dan staan ze je verbaasd aan te kijken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen op 'speciale' gelegenheden. Zoals laatst bij mijn diploma uitreiking. En dan draag ik niet kakkerige overhemden maar gewoon nette die leuk en hip staan.
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een voor een allemaal kuddediertjes die scholieren. Iedereen ontvangt een msn bericht van ja morgen staken en hoppa massaal ligt half Nederland onder een bijeengeraapt zooitje pubers die niet eens weten waarvoor ze staken maar gewoon meedoen, just for fun.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
\aantal maanden geleden eens 2 dobbelstenen gekocht is wel leuk staan wat opdrachten op enzo, wel spannend en verder een bord spel bij de expo. Hierin leer je je partner beter kennen. Met allemaal opdrachten en verregaande vragen! Spel heet love game geloof ik.
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik was dingen die ik vaak nodig heb, denk aan sportkleding enzo gewoon zelf maar de andere kleren neem ik meestal mee naar huis. Ik moet in het weekend tog naar huis om te werken en dan doet mijn am meteen de was (en t strijjken vouwen etc). Het zou gewoon stom zijn als je dat niet deed, en als je je eraan stoort koop je tog lekker een 1e klas treinkaartje![]()
Haha die verplichte 1040 uur op de middelbarequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh hij kost gewoon over zn schoot al zittend..?
zonde manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pas op anders valt je biefstuk
doen wequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:45 schreef Koen66 het volgende:
R&P / [Relaties SC #4559] waar iedereen wil, en niemand krijgt.
Zo dan.quote:
Ik heb best trek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als zij in jouw woning is wil jij dat ze voor jou gaat koken?
Je moet goed eten hoor, helemaal na het sporten.quote:
Ik ga nu sportenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moet goed eten hoor, helemaal na het sporten.
Nice, wat doe je voor sport?quote:
Ah oké, zelf powerliften.quote:
Niet, dit is gewoon een geharde strijd voor de punten hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:44 schreef Homijn het volgende:
Gaan ze een beetje zitten slowchatten hier
Beterrrrr.quote:
Ja dan is crossfit wel chill voor de KMA, dan heeft een 3x BW deadlift niet heel veel meerwaarde boven een 2x BW.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Beterrrrr.
Ik ben daar eerlijk gezegd ook meer van, maar mijn lichaam is van nature snel dik en log, dus dan is dit een uitkomst om atletisch te zijn. Plus volgend jaar naar de KMA dus dan wil ik ook goed fit zijn.
Doe een keertje mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:46 schreef devzero het volgende:
Ziet er uit als een gezellige vrouwen sport
[ afbeelding ]
Haha precies. Maar buitenom dat heeft powerliften voor mij de voorkeur,alleen voor mij nu niet functioneel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dan is crossfit wel chill voor de KMA, dan heeft een 3x BW deadlift niet heel veel meerwaarde boven een 2x BW.
Misschien ooit eens een keertje. Voorlopig houd ik het bij hardlopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe een keertje mee zou ik zeggen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet, dit is gewoon een geharde strijd voor de punten hoor.
Ah dan heb je in ieder geval al een conditie, dat scheelt heel erg veel daarbij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien ooit eens een keertje. Voorlopig houd ik het bij hardlopen.
Hardlopen van mensen vandaan zeker? Snel naar je computertjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien ooit eens een keertje. Voorlopig houd ik het bij hardlopen.
+1quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik aan crossfit een beetje kut vind is dat er best wel kneuzen zijn die de "lessen" geven, of WOD oid, wel eens geprobeerd ergens maar die snatch en deadlift van die leider zogezegd leek nergens naar, laat staan de mensen die mee deden; hernia incoming.
Dit!. Meestal met een 9 a 10 km omweg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hardlopen van mensen vandaan zeker? Snel naar je computertje
Hier voor jou lieve puppy'squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit!. Meestal met een 9 a 10 km omweg.
-1quote:
quote:
gratisquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg je daar een handleiding bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |