dat is toch positief?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
*herkenning!
Ik heb dat vaak, altijd gehad, voorheen werd ik er ook bijzonder onzeker van. Tegenwoordig laat ik gewoon zien hoe het eruitziet als ik écht boos kijk, dan zien ze het verschil wel en moeten ze naar de wc om hun ondergoed te verschonen
omgquote:
quote:
gaarne hier: Post hier je slechte eigenschappen! dan even 'traag van begrip' toevoegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:moest ik toch mooi even 3 keer kijken voor ik het begreep. Nou ja, je hebt hem toch al gequote, ik laat hem ongeedit.
Check.quote:
Ben je al gestorven?quote:
Drie keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]moest ik toch mooi even 3 keer kijken voor ik het begreep. Nou ja, je hebt hem toch al gequote, ik laat hem ongeedit.
ik trek dan gewoon een grote NEP glimlach... dan donderen ze wel op... meestal..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Chulaa het volgende:
Heb je dat ook wel eens?Je staat in een kroeg o.i.d. en mensen komen naar je toe en zeggen; ''hey waarom kijk jij zo ''boos''?'' Terwijl je gewoon normaal kijkt.
Vaak krijg je opmerkingen zoals '' als je lacht ben je mooier, leuker ''
'' lach eens '' .. '' waarom kijk je zo boos'' '' is er wat? ''
Iemand hier ook last van?..
Ja, zo'n heel klein krulletje in je mondhoeken, evil ten topquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef MLI het volgende:
Vrij herkenbaar. Ik heb standaard een frons als ik niet lach en daarnaast staan mijn mondhoeken een beetje naar beneden. Ik geef altijd de nepsmile om vervolgens nog bozer te kijken. Dat zal ze leren!
wat ik al zei, ik kijk dan gewoon normaalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef SharQueDo het volgende:
Waarschijnlijk weinig zelfvertrouwen of bang voor mensen? Omdat je mensen op afstand probeert te houden door boos te kijken?
dus jij vindt dat mensen maar de hele tijd dubbel moeten liggen van het lachen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef Asics het volgende:
mensen die boos kijken tijdens het uitgaan hadden beter thuis kunnen blijven.
Ga naar een tent waar ze Joy Division en andere new wave draaien. Daar kijkt iedereen zoals jij. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Chulaa het volgende:
Heb je dat ook wel eens?Je staat in een kroeg o.i.d. en mensen komen naar je toe en zeggen; ''hey waarom kijk jij zo ''boos''?'' Terwijl je gewoon normaal kijkt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:16 schreef Shitonya het volgende:
Ja, dat hoor ik ook zo vaak in de kroeg. Meestal antwoord ik dan dat zij niet zo vrolijk moeten kijken en hun bek moeten houden.
Bekenden weten niet beterquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:25 schreef Chulaa het volgende:
vaak zeggen alleen mensen die onbekend zijn zulke dingen
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef _Bar_ het volgende:
als ik serieus kijk kijk ik volgens collega's ook boos, denk dat het hier mede komt doordat ik donkere ogen donkere wimpers en donkere wenkbrouwen heb
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef geppie het volgende:
Krijg ook net een mailtje van mijn leidinggevende dat ie me van de week bespioneerd...eh..geobserveerd heeft en dat ik wat vaker moet glimlachen.
Eh ja, misschien kijk ik zó boos dat ie het niet persoonlijk durft te zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]dat vertelt hij je via een mailtje!?!?
Ik ben dus ook een "slachtoffer" van dit probleem, en nu ik erover na denk waren het altijd vrouwen die me kwamen melden dat ik boos keek. Zou het dan toch niks meer dan een openingszin geweest zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:44 schreef Chr0nicle het volgende:
Snap ook niet dat je iemand daarop gaat aanspreken, ik bedoel wtfalsof het jou zaken zijn hoe iemand kijkt hou je met jezelf bezig...
Nu ik erover nadenk ...... bij mij IS dat echt het geval.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik zeg altijd dat ik het gek vind dat het alleen lelijke mannen zijn die er kennelijk over struikelen dat ik ze niet vol vreugde bekijk.
Prachtig, die onthou ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik zeg altijd dat ik het gek vind dat het alleen lelijke mannen zijn die er kennelijk over struikelen dat ik ze niet vol vreugde bekijk.
Dat is bij mij ook zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef skyrebel het volgende:
Volgens mij is dat bij de meeste mensen gewoon hun natuurlijke gezichtsuitdrukking. Het valt mij op dat het meerendeel echt chagerijnig kijkt, ongeacht waar je bent.
Daar heb ik wel last van gehad toen ik nog jong was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef SharQueDo het volgende:
Waarschijnlijk weinig zelfvertrouwen of bang voor mensen? Omdat je mensen op afstand probeert te houden door boos te kijken?
* Magic-IRC bekijkt de FOBOquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:14 schreef Mrsgod het volgende:
Ja, ik heb dat ook
Zijn meestal lameass versiertruuks.
Ik kijk meestal ook boos, schrikt dames enorm af! Ook de minder mooie dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Chulaa het volgende:
Herkenbaar heb ik ook....ik zie er volgens de dames kei goed uit maar dan moet ik wel lachen. Heel vermoeiend!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:02 schreef hsn het volgende:
[..]
Ik kijk meestal ook boos, schrikt dames enorm af! Ook de minder mooie dus.
Als t een dame betreft en ze er leuk uit ziet zeg ik:quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:16 schreef Shitonya het volgende:
Ja, dat hoor ik ook zo vaak in de kroeg. Meestal antwoord ik dan dat zij niet zo vrolijk moeten kijken en hun bek moeten houden.
Jij kijkt niet alleen boos, je bent het ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb ook zo'n gezicht, en ik erger me dood aan wildvreemden die om een of andere reden de behoefte voelen mij erop aan te spreken. "Kijk eens wat vrolijker!", ten eerste bepaal ik dat zelf wel, ten tweede vraag ik jou ook niet om wat intelligenter te kijken, en ten derde, misschien ben ik wel helemaal niet vrolijk en kom ik net van een begrafenis, dus waar bemoei je je mee?
Mensen die me kennen zien wel of ik vrolijk ben of niet, het zijn puur mensen die me niet kennen. Daarvan begrijp ik dus al helemaal niet waarom ze me uberhaupt aanspreken. Als het je niet zint, dan kijk je maar lekker de andere kant op.
Vervelend altijd die mensen, die altijd heel goed op anderen letten, maar nooit kritisch naar zich zelf kijken...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Chulaa het volgende:
Vind je het gek als je iedere keer commentaar krijgt over iets waar mensen zich helemaal niet mee hoeven te bemoeien? Dan word ik wel boos hoor, maar ik ben het niet voordat ze me erover aanspreken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:09 schreef peters01 het volgende:
[..]
Jij kijkt niet alleen boos, je bent het ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |