dat is toch positief?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
*herkenning!
Ik heb dat vaak, altijd gehad, voorheen werd ik er ook bijzonder onzeker van. Tegenwoordig laat ik gewoon zien hoe het eruitziet als ik écht boos kijk, dan zien ze het verschil wel en moeten ze naar de wc om hun ondergoed te verschonen
omgquote:
quote:
gaarne hier: Post hier je slechte eigenschappen! dan even 'traag van begrip' toevoegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:moest ik toch mooi even 3 keer kijken voor ik het begreep. Nou ja, je hebt hem toch al gequote, ik laat hem ongeedit.
Check.quote:
Ben je al gestorven?quote:
Drie keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]moest ik toch mooi even 3 keer kijken voor ik het begreep. Nou ja, je hebt hem toch al gequote, ik laat hem ongeedit.
ik trek dan gewoon een grote NEP glimlach... dan donderen ze wel op... meestal..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Chulaa het volgende:
Heb je dat ook wel eens?Je staat in een kroeg o.i.d. en mensen komen naar je toe en zeggen; ''hey waarom kijk jij zo ''boos''?'' Terwijl je gewoon normaal kijkt.
Vaak krijg je opmerkingen zoals '' als je lacht ben je mooier, leuker ''
'' lach eens '' .. '' waarom kijk je zo boos'' '' is er wat? ''
Iemand hier ook last van?..
Ja, zo'n heel klein krulletje in je mondhoeken, evil ten topquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef MLI het volgende:
Vrij herkenbaar. Ik heb standaard een frons als ik niet lach en daarnaast staan mijn mondhoeken een beetje naar beneden. Ik geef altijd de nepsmile om vervolgens nog bozer te kijken. Dat zal ze leren!
wat ik al zei, ik kijk dan gewoon normaalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef SharQueDo het volgende:
Waarschijnlijk weinig zelfvertrouwen of bang voor mensen? Omdat je mensen op afstand probeert te houden door boos te kijken?
dus jij vindt dat mensen maar de hele tijd dubbel moeten liggen van het lachen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef Asics het volgende:
mensen die boos kijken tijdens het uitgaan hadden beter thuis kunnen blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |