Juist.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat zou beter zijn als UI voor hem ja.
Lol, stond die in je boekenkast oid?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef noodgang het volgende:
[..]Daar is mn usernaam op gebaseerd (heb t boek overigens nooit gelezen)
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
Hij draait Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.quote:
Jeetje.quote:
Jep, had geen inspiratie voor een naam dus heb een random woord gepakt wat ik in mn omgeving zagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol, stond die in je boekenkast oid?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef Handleiding het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/100-keeswaardig/1000004011853124/
Ik heb gekeken, dit is niet zo; kut oplichters.quote:Een korte biografie: Kees van Hondt een begrip voor iedereen die van FEEST houdt. Zoek het woord FEEST op Wikipedia en je komt zijn naam tegen.
oh ik dacht meer aan zo'n super mario draaiende muntjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zwom in mijn gelpakhuis toen ik mij op FOK! registreerde.
Verveel jij je zo erg als je dat om handen hebt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
En ik speelde met mijn glitterkonijntje vibo toen ik mij aanmelden
Picsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Gel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zwom in mijn gelpakhuis toen ik mij op FOK! registreerde.
Geen tarzan vibo hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Haha nee komt eigenlijk van flippen, goedkoop inkopen en iets minder goedkoop verkopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh ik dacht meer aan zo'n super mario draaiende muntje
de geheime diensten houden jou in de gatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Wtf is er met DM aan de hand?? Teringzooi...![]()
Mensen kunnen mij wel DMen maar ik kan niet terug reageren
quote:
Multitasken hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verveel jij je zo erg als je dat om handen hebt?
Nee, als je Jane was had je die Tarzanvibo ook niet nodigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:12 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Dat is mijn konijnenvibo met glitters..
Tarzan is een kutnaam, ik ben fucking Jane niet
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de geheime diensten houden jou in de gaten
Geen fuckmachine hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:12 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Dat is mijn konijnenvibo met glitters..
Tarzan is een kutnaam, ik ben fucking Jane niet
Ik ervaar er geen problemen mee, zou het even in BUG vragen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Maar niemand die weet wat er met DM aan de hand is?
Ok thnxquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ervaar er geen problemen mee, zou het even in BUG vragen.
mag ik eens met jou spelen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Zo da's een lange post van haagsquote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende: Hallo mensen, Wist niet zo goed waar dit topic te plaatsen, dus dan maar hier. Ik kan sinds vanmiddag niet meer inloggen op msn op mijn computer. Op andere accounts van mijn vriendin kan dit wel gewoon. Bij mijn eigen account krijg ik foutcode 81000306. Nu heb ik uiteraard al zitten googlen maar al die tips die ze geven op andere sites werken dus gewoon niet. Op web-messenger, e-buddy etc etc inloggen werkt trouwens ook niet. Iemand een idee?
Ieder jaar worden zijn posts twee woorden korter, over een jaar post die niks meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo da's een lange post van haags
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:20 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Maar niet terug kunnen DMen
Het is net of die knop van verzenden niet werkt.
Snap er niks van.. gister ook problemen met DM.
Of ze worden ineens in veelvoud verzonden
Kortom sinds 2 dagen doet de DM functie gek
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:23 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
We spelen toch al samen soms in MEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |