Jaquote:Op donderdag 23 november 2006 02:50 schreef nikky het volgende:
Dus eigenlijk ben je zelf ook een kutstudent?
sneaky fucking russianquote:
wat is milieuvriendelijker: 1xvolle trommel of 2x halve trommel wassen?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:46 schreef BttD het volgende:
Waar de fuck is dat voor nodig?Doe gewoon je eigen was in plaats van papa en mama daarmee op te zadelen
Ik zie soms lui in de trein waarvan ik denk dat ze op vakantie gaan. Blijken het gewoon 5e jaars KUT studentjes te zijn die naar papa en mama gaan in het weekend en derhalve een hele volksverhuizing op touw moeten zetten om zelf maar zo min mogelijk te hoeven doen.
Klacht:
Kutstudenten
Kutstudenten die te lui zijn om hun eigen was te doen![]()
Kutstudenten die te lui zijn om hun eigen was te doen en in het weekend naar papa en mama gaan![]()
![]()
Ik ben nog een jaar student, en misschien nog wel langer!!!!![]()
![]()
![]()
Dat is echt bullshit. Ik was ook gewoon mijn eigen shit. Kheb gelukkig vrij veel en kan dus af met een keer in de 3 weken. Nou dat zijn wel 4 volle trommels hoor. En who cares of ie halfvol isquote:Op donderdag 23 november 2006 03:47 schreef Mrln het volgende:
[..]
wat is milieuvriendelijker: 1xvolle trommel of 2x halve trommel wassen?![]()
tis te merken dat jij in de VS woontquote:Op donderdag 23 november 2006 03:50 schreef StefanP het volgende:
Who gives a shit about het milieu?
dat zeg ik ook niet ...retard, halve trommel in de studentenflat en halve trommel thuis? om maar te zwijgen van het water/stroomverbruikquote:Trouwens, wie zegt dat ze thuis 1 trommel vol wassen en op hun kamer 2 halve trommels? Wat een onzin.
dus jij zit 3 weken lang tussen je eigen shit?quote:Op donderdag 23 november 2006 03:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit. Ik was ook gewoon mijn eigen shit. Kheb gelukkig vrij veel en kan dus af met een keer in de 3 weken. Nou dat zijn wel 4 volle trommels hoor.
....i rest my case....quote:En who cares of ie halfvol is
bij wijze van spreken, en uit de campagnes van de energieproviders blijkt dat weldegelijk veel mensen als jij met een halve trommel vol wassen.quote:Op donderdag 23 november 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ja joh, je dacht dat studenten een halve trommel in de flat draaien en dan thuis de andere helft?
sla niet zo'n een toon aan tegen je paquote:Het is goed met je. Retard.
Damn, jij bent grappigquote:Op donderdag 23 november 2006 09:17 schreef Maikuuul het volgende:
Studenten huizen A.K.A geschoren rode kutten huizen
Woops verkeerde accountquote:Op donderdag 23 november 2006 10:30 schreef Yestuuur het volgende:
Gaat lastig als je geen wasmachine hebt![]()
Mwah valt wel mee, vaak laat ik het nog even buiten hangen. Alleen het weer doet niet zo mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:52 schreef Bolter het volgende:
Dus jij ruikt altijd naar chloor?
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef Bolter het volgende:
Ik heb op de heenweg nooit zoveel. Op de terugweg daarentegenFlinke voedselpakketten enzo. Ben er nog steeds niet over uit of dat komt omdat ze zo van mij houden of dat ze willen dat ik weer een tijdje oprot
er bestaat ook nog zoiets als een waserettequote:Op donderdag 23 november 2006 11:49 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik vond het echt heel irritant toen we nog geen wasmachine hadden. Dat je dan met zo'n grote rottas moet zeulen en ook nog bijna elke week. Nu kan ik lekker wassen wanneer ik wil en zelf bepalen of ik in het weekend naar mijn ouders wil ipv dat het 'moet' vanwege de was.
Helaas alleen in de grote stad...quote:Op donderdag 23 november 2006 12:04 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
er bestaat ook nog zoiets als een waserette
Lezen knuppel. Ben 5e jaars student informatica die al sinds de 1e dag dat ie in een studentenhuis kwam te wonen zijn eigen was doet. Ben ook bijna klaar met studeren, dus wat zeur je nou, MAVO pauper!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:06 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ach had je zelf ook maar eens wat gestudeerd he.
Onderbouwing graagquote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Kutploert
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat men ongefundeerde uitspraken doet over mijn persoonquote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef GemMagic het volgende:
Ai, arme TS.... de ervaring leert dat studenten (informatica) die anderen mensen uitmaken voor ' MAVO pauper ' het in het echte leven na de studie toch vaak minder goed doen, danwel rap hun houding mogen aanpassen...
Zeg het maar hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef Henny_Huisman het volgende:
Student informatica
Ik weet al meteen wat voor typetje jij bent.
Die ENE keer dat ik m'n kleren thuis liet wassen heeft mijn moeder verzuimd mijn GSM uit m'n broekzak te halenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:36 schreef warrel het volgende:
Ik ga op kamers, en ik mag wassen bij m'n onderbuufHels lijkt me dat, je was als verplichting om naar huis te gaan.
En m'n moeder verprutst m'n mooie lingerie toch..
Hij bedoelt natuurlijk dat studenten zo weinig was hebben dat ze maar een halve trommel hoeven te draaien. Thuis kan de was van de andere gezinsleden erbij en kan er dus meer was met 1 wasbeurt mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ja joh, je dacht dat studenten een halve trommel in de flat draaien en dan thuis de andere helft? Het is goed met je. Retard.
Of dat er in het huis waar de betreffende student woont geen wasmachine kan staan.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Achja, je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat die ouders van dat soort gasten gewoon te lui zijn geweest om ze de bediening van een wasmachine/droogtrommel/strijkijzer aan te leren.
Exact helemaal mee eensquote:Op donderdag 23 november 2006 16:53 schreef Joppy het volgende:
[..]
Of dat er in het huis waar de betreffende student woont geen wasmachine kan staan.![]()
Echt, ik doe veel liever mijn eigen was dan dat ik er mee loop te zeulen, ik heb voordat ik in dit huis kwam wonen wel altijd zelf gewassen. Maar helaas was de eigenaar van dit recentelijke verbouwde huis niet zo slim om er ruimte in vrij te laten met een aansluiting/afvoer voor een wasmachine. Dus ik erger me nu wekelijks aan mezelf
In een drukke bus richting station stappen, daar nog je trein proberen te halen, een krappe overstap, en nog eens een busrit, misschien onderweg nog ergens snel een broodje of een snack halen, bij al deze zaken frusteert de zware tas de normale gang van zaken.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef BttD het volgende:
[..]
Exact helemaal mee eens. Dat je in de eerste paar maanden misschien nog met je was naar papa en mama toe gaat kan ik nog enigszins inkomen. Maar dat je het leuk vind om elke week met kilo's was te moeten gaan sjouwen, daar kan ik toch echt niet inkomen hoor.
Veel makkelijker om het allemaal zelf te doen![]()
En dat leid je af uit?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:24 schreef Originele_Naam het volgende:
ts is duidelijk geen student
Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat ik niet met kilo's en kilo's aan fokking was loop te slepen van en naar huis. Laat dat maar over aan die paupers die naar papa en mama toe gaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef Originele_Naam het volgende:
Dat je loopt te klagen over dingen, die voor de meeste studenten de normaalste zaak van de wereld zijn
daar voeg ik aan toe:quote:Op donderdag 23 november 2006 07:20 schreef TR08 het volgende:
Nou ik loop ook altijd nog met een enorme tas hoor. Weet je wat daar in zit?
-Survival pakket kleding voor het weekend (mijn ouders wonen aan de andere kant van het land dus ik ga niet "even op de koffie")
-In de herfst/voorjaar heb ik nog wel eens een zomerjas in mijn tas gepropt onder het mom van je weet maar nooit wat voor weer het wordt.
-Stuk of drie studieboeken, flinke pillen zijn dat meestal
-Wat schrijf spul
-Wat vak lectuur (de ingenieur, technisch weekblad)
-En tegenwoordig een heel lief schattig tweedehands laptopje
Je ziet: Ook zonder kleding die moeps voor je moet wassen kun je best een volle tas hebben![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:39 schreef BttD het volgende:
[..]
Die ENE keer dat ik m'n kleren thuis liet wassen heeft mijn moeder verzuimd mijn GSM uit m'n broekzak te halen
Die was mooi gewassen maar deed het ook niet meer
Geen eigen wasmachine, lijkt me logisch. M'n zusje is ook zelf gaan wassen 't moment dat ze een wasmachine in d'r huis (hebben m'n ouders toen overgekocht) kreeg, minder werk dan iedere keer zeulen.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef Henny_Huisman het volgende:
Student informatica
http://youtube.com/watch?v=E6Zc9NyYH-kquote:
Jankende kinderen. Van die aso-kampsnol-tienermoeders met zo'n ontspoorde kutkleuter zegmaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:17 schreef Fixers het volgende:
En BttD moet niet zo zeuren... er zijn ergere dingen in de trein. Kleine kinderen bijvoorbeeld.
ach ja wereldvreemde denken er inderdaad nog steeds zo over sinds ze 20 jaar gelede onder hun steen zijn gekropen.quote:
in een dubbeldekker zekerquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:22 schreef alors het volgende:
Vanmiddag was het weer raak, allemaal de bankjes en gangpaden mooi volgebouwd, en de bagagerekken waren weer leeg. [afbeelding]
Neen, het betrof een gewone trein. In een dubbeldekker kan ik er wel begrip voor opbrengen of als je koffer/tas te groot is voor het bagagerek. Maar wat ik zie op vrijdags is toch vaak vrij triestquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:58 schreef The6thgate het volgende:
[..]
in een dubbeldekker zekerin die treinen is het echt onmogelijk om bagage normaal uit de weg te zetten
Haha inderdaad, is dat eigenlijk nog wel een studie te noemen?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef Henny_Huisman het volgende:
Student informatica
Nee het is een cursus nou goedquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:10 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Haha inderdaad, is dat eigenlijk nog wel een studie te noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |