Ja, dat zal het zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:58 schreef Refragmental het volgende:
Volgens mij had Mooch achter de schermen maar 1 taak, en dat was Preibus (of iig de verdachte lekker) wegwerken, dat lijkt me wel gelukt.
Dat het er voor de buitenwereld uitziet als 1 groot circus, tja, dat valt niet te ontkennen.
38D chess yo!quote:
Ach, in de huidige Amerikaanse politiek weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele vreemde voorbeeld, spoor je wel?
Dat heet een reductio ad absurdum, beste knul. Wellicht een beetje moeilijk concept voor je aangezien vijf woorden grammaticaal correct Nederlands al een te grote opgave blijkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens de niet-MSM stak hij zijn leuter in een kind van twaalf. De MSM reageerde daar niet op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heet een reductio ad absurdum, beste knul. Wellicht een beetje moeilijk concept voor je aangezien vijf woorden grammaticaal correct Nederlands al een te grote opgave blijkt.
Bedankt, gelachen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:15 schreef Nintex het volgende:
[..]![]()
Je kan ook zeggen, het is zwarte humor, zoals ook Hans Teeuwen dat gebruikt. Met een latijns woordje er tussendoor kom je niet verstandiger over o.i.d.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:20 schreef Nintex het volgende:
Plus, als de media et all wist dat Wikileaks een FSB front was
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:25 schreef Nintex het volgende:
Paul Ryan et all moeten het volk onder ogen komen.
Ja reageer vooral niet op de rest, goedpraterquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al erg apart
ah nu gaat het ineens om fatsoen? Dat is wel heel erg policor!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tevens is een reductio ad absurdum niet hetzelfde als zwarte humor. Dat terzijde.quote:
Het is echt een klucht.quote:De Amerikaanse president Donald Trump heeft persoonlijk de verklaring geformuleerd die zijn oudste zoon Donald jr. gebruikte als excuus voor zijn ontmoeting met een Russische advocate. Daarin zegt hij dat het gesprek ging over een programma voor adoptie van Russische kinderen. Dat bleek later niet waar.
Iets wat uitgebreid in het nieuws stond vergelijk je nu met iemand die een waardeloze/walgelijke voorbeeld aanhaalt? Ok als dat het niveau hier isquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, de Pizzagate-roepers vinden een absurdistisch grapje plots 'heel vreemd'.
Toen de DNC (zonder enig bewijs) werd beschuldigd van het houden van satanische feestjes in de martelkelder van een restaurant waarbij kinderen werden misbruikt, stond een Refregmental vooraan om te roepen hoe ziek de Democraten wel niet zijn.
Het verhaal van die twaalfjarige meid die door Trump verkracht zou zijn beheerst de alternatieve media ook gewoon. Of ben jij een MSM-schaapje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets wat uitgebreid in het nieuws stond vergelijk je nu met iemand die een waardeloze/walgelijke voorbeeld aanhaalt? Ok als dat het niveau hier is
Kijk jij wel eens Infowars? Of waar haal jij jouw informatie vandaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets wat uitgebreid in het nieuws stond vergelijk je nu met iemand die een waardeloze/walgelijke voorbeeld aanhaalt? Ok als dat het niveau hier is
Ik geef alleen aan dat het een ranzige voorbeeld is, dat jij en anderen er meteen discussie van maken en zelfs op de man spelen vind ik raarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het verhaal van die twaalfjarige meid die door Trump verkracht zou zijn beheerst de alternatieve media ook gewoon. Of ben jij een MSM-schaapje?
Policor is zo Obamatijd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat het een ranzige voorbeeld is, dat jij en anderen er meteen discussie van maken en zelfs op de man spelen vind ik raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |