Ok... ik kan hier echt niks mee. Laat maar.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, doe dat door de vorige posts nog eens door te lezen, voornamelijk die van lieden als Firewarrior en Taaladvies, stoottroepen van het hippe nieuwe conservatisme. Misschien kun je dan dat 'bizarre betoog' beter duiden.
Ontwijken is niet nodig. Die hypocrisie van types als jij kan iedereen lezen. Zeiken op de islam, maar net zo oerconservatief.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:50 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
De manier hoe jij elke vorm van discussie ontwijkt en louter tiert over hypocriet 'regressief rechts' is echt aanmatigend. Je kan beter.
Ga de discussie dan aan! Ik zou willen dat links-progressievelingen als Pechtold en Rutte dat ook doen. Op naar het dialoog.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, doe dat door de vorige posts nog eens door te lezen, voornamelijk die van lieden als Firewarrior en Taaladvies, stoottroepen van het hippe nieuwe conservatisme. Misschien kun je dan dat 'bizarre betoog' beter duiden.
Feminisering heeft denk ik voor iedereen zijn eigen betekenis.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh het is verre van grappig, vanuit welk oogpunt je het ook bekijkt...
Maar goed, 'INHOUDELIJK', is dat sneue geneuzel over de 'feminisering van de samenleving' natuurlijk het credo van regressief conservatief rechts dat aan de ene kant steevast zanikt over de destructieve invloed van de islam op onze 'verlichte, westerse' maatschappij, maar aan de andere kant net zo neanderthalisch is onderlegd als hun haatbaardende opponenten.
En natuurlijk kan dat eeuwige gezeik over 'DE NATUUR' ook niet achterwege blijven; past helemaal in het straatje van de regressief conservatief: de natuur, alles vergelijken met de natuur, waar de mannetjes toch echt dominant zijn en vrouwtjes eerder onderdanig.
Wordt ook vaak aangehaald om vanuit diezelfde regressief conservatieve hoek te janken over sociale voorzieningen, want IN DE NATUUR worden de zwakkeren ook niet geholpen. Eveneens weer helemaal hip binnen die regressief conservatieve hoek is het bitchen over homoseksualiteit. Is tegen DE NATUUR, en moet zeker niet aangemoedigd worden.
Bonuspunt: de hierboven aangehaalde zaken worden ook door dezelfde club steevast verbonden aan de 'feminisering' van de samenleving: niet alleen het in leven laten van ouderen, zieken en werklozen, maar natuurlijk ook de 'kom-maar-de-deur-staat-wagenwijd-open'-influx van illegalen. En uiteraard wordt ook de tolerantie voor homoseksualiteit gezien als een gevolg van deze 'feminisering'.
Ofwel, dat zeiken op feminisering is een extraatje in het ranzige pakket regressief conservatieve waanbeelden dat niet alleen ontiegelijk achterhaald en achterlijk is, het is ook nog eens hypocriet.
Zeiken op de islam, maar oh wat zouden bepaalde lieden hier graag die macho-cultuur overnemen. Zonder die moslims dan, hè. Ofwel, er is vanuit die hoek geen haat of wantrouwen jegens de islam, slechts jaloezie.
Die discussie is al lang gaande; nog geen zinnig antwoord van jou gezien...quote:Op maandag 31 juli 2017 23:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ga de discussie dan aan! Ik zou willen dat links-progressievelingen als Pechtold en Rutte dat ook doen. Op naar het dialoog.
Sinds wanneer loop ik de klagen over de Islam?quote:Op maandag 31 juli 2017 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ontwijken is niet nodig. Die hypocrisie van types als jij kan iedereen lezen. Zeiken op de islam, maar net zo oerconservatief.
Komen er nog voorbeelden van deze gruwelijke, samenlevingslopende feminisering?
Ik moet niks hebben van 3d wave feminists, SJWs of de radicale islam... en net zo min van die rechtse hipsters met hun hypocrisie.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Feminisering heeft denk ik voor iedereen zijn eigen betekenis.
Als jij je bedreigd voelt door vrouwen die in het bedrijfsleven hoge functies uitoefenen en vindt dat het maar eens afgelopen moet zijn en dat vrouwen gewoon weer net als vroeger gaan zorgen voor de kinderen, dan is dat vrij triest.
Feminisering kan ook staan voor de betutteling en het verlies van daadkracht en concreetheid in de samenleving.
Jouw 'de doodstraf moet ingevoerd worden' conservatisme is inderdaad walgelijk.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:55 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Sinds wanneer loop ik de klagen over de Islam?
Conservatisme is slecht?
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Als een vrouw een hoge functie bereikt omdat ze voor die functie de capaciteiten heeft, dan heb ik daar absoluut niets op tegen. Ik heb er ook niks op tegen als er meer vrouwen in de Tweede Kamer terechtkomen. Ik vind het wel kwalijk als vrouwen puur door hun geslacht voorgetrokken worden om zodoende een 50-50 balans te creëren. Als je kan kiezen uit 5 mensen wie een bepaalde functie krijgt en één van hen is vrouw, dan kies je toch degene uit die het meest geschikt is voor die functie. Als dat die vrouw blijkt te zijn, nou dan is het mooi meegenomen voor dat 50-50 balans idee. Maar het zou geen enkele invloed mogen hebben.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Je zou maar een vrouw zijn, talent en doorzettingsvermogen hebben en vervolgens op een mooie positie belanden middels je vrouwzijn. Hoe beschamend moet dat wel niet zijn voor die vrouwen.![]()
Jij snapt het gewoon niet. Ik probeer constant uit te leggen waarom het feminisme en het sjw'isme problematisch zijn, maar sommige mensen zullen het nooit begrijpen.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Het is meestal gewoon haantjesgedrag om denigrerend over vrouwen te praten wat je niet al te serieus moet nemen. De meeste vrouwelijke FOK!ers nemen het ook niet serieus en voelen zich niet aangesproken. En wanneer er weer gelachen wordt om het zoveelste kortpittigkapsel-topic doen vrouwelijke FOK!ers daar ook aan mee.
Verder wordt het vooral getriggerd door heutemeteuten die in de media verschijnen. Je zou bijvoorbeeld van Neelie Kroes die zakelijk en politiek heel veel heeft bereikt moeten verwachten dat ze zinnige dingen zegt, maar het is meestal labiel dom geblaat dat er te weinig vrouwen in de politiek zijn omdat het toch een mannenwereld is die op vrouwen neerkijkt. En ook dat artikel waar Werkman mee kwam is weer een bevestiging dat er types zijn die echt niet kunnen relativeren, maar die toch een podium krijgen en serieus worden genomen in hoe vrouwonvriendelijk de maatschappij wel niet is. Een commercial van Sire over Boys will be boys. Schande! Hoe durven ze de agressieve barbaarse aard van de man die bij voorbaat al niet deugt goed te praten?
En het woord "azijngleuf" daar moest ik wel om lachen. Ik koppel het aan een bepaald type vrouw en niet aan alle vrouwen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet. Ik probeer constant uit te leggen waarom het feminisme en het sjw'isme problematisch zijn, maar sommige mensen zullen het nooit begrijpen.
Het antifeminisme is overigens ook geen excuus om misogynistische opmerkingen te maken. Het is gewoon een logische ideologie die tegen de verpaupering van de maatschappij en de mensheid is. Dat er mensen op dit forum zijn die misogynistische opmerkingen maken wil nog niet zeggen dat het antifeminisme niet deugt.
Mannen en jongens worden onderdrukt in Nederland, maar de meeste mensen zijn te dom om dat in te zien. In plaats daarvan janken ze om zogenaamde vrouwonderdrukking, terwijl daar eigenlijk niet echt sprake van is. Er zijn misogynisten die vrouwen seksueel intimideren, maar over het algemeen hebben vrouwen het goed in NL. Ze hebben zelfs maatschappelijk privileges die mannen niet hebben.
De meest radicale derde golfs feministen willen mannen zelfs het recht ontzeggen om hoi tegen een vrouw te zeggen. Volgens deze rare feministes moeten mannen daar eerst toestemming voor vragen. Het lijkt een soort grapje, maar het komt serieus over, en volgens mij is het nog gemeend ook.
Deze gekken moet je gewoon in Saudi Arabië dumpen. Daar mogen ze eens even demonstreren voor vrouwenrechten. Maar nee hoor dat gaan ze niet doen, ze durven dat helemaal niet.
100% mee eens. Dat is positieve discriminatie, en eigenlijk ook seksisme.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:42 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik hoor haar alleen maar zeggen dat er meer vrouwen in de Tweede Kamer moeten komen, dat er meer vrouwen als minister moeten worden aangewezen, etc. Als Neelie vindt dat je iemand een functie moet toewijzen op basis van geslacht ipv op iemand's capaciteiten, dan vind ik het dom geblaat.
Ik doelde op de vrouwenquota.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Als een vrouw een hoge functie bereikt omdat ze voor die functie de capaciteiten heeft, dan heb ik daar absoluut niets op tegen. Ik heb er ook niks op tegen als er meer vrouwen in de Tweede Kamer terechtkomen. Ik vind het wel kwalijk als vrouwen puur door hun geslacht voorgetrokken worden om zodoende een 50-50 balans te creëren. Als je kan kiezen uit 5 mensen wie een bepaalde functie krijgt en één van hen is vrouw, dan kies je toch degene uit die het meest geschikt is voor die functie. Als dat die vrouw blijkt te zijn, nou dan is het mooi meegenomen voor dat 50-50 balans idee. Maar het zou geen enkele invloed mogen hebben.
Volgens mij heb je geen idee hoe conservatief de islam is.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ontwijken is niet nodig. Die hypocrisie van types als jij kan iedereen lezen. Zeiken op de islam, maar net zo oerconservatief.
Komen er nog voorbeelden van deze gruwelijke, samenlevingslopende feminisering?
Dit. Gewoon het idee van GELIJKWAARDIGHEID hanteren, en wel radicaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Als een vrouw een hoge functie bereikt omdat ze voor die functie de capaciteiten heeft, dan heb ik daar absoluut niets op tegen. Ik heb er ook niks op tegen als er meer vrouwen in de Tweede Kamer terechtkomen. Ik vind het wel kwalijk als vrouwen puur door hun geslacht voorgetrokken worden om zodoende een 50-50 balans te creëren. Als je kan kiezen uit 5 mensen wie een bepaalde functie krijgt en één van hen is vrouw, dan kies je toch degene uit die het meest geschikt is voor die functie. Als dat die vrouw blijkt te zijn, nou dan is het mooi meegenomen voor dat 50-50 balans idee. Maar het zou geen enkele invloed mogen hebben.
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:06 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik doelde op de vrouwenquota.
Dat ik het treurig voor zo'n vrouw in kwestie zou vinden dat ze wordt gekozen omdat ze.. een vrouw is.
En nou niet bepaald feministisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee hoe conservatief de islam is.
Jawel hoor, is ook meteen waarom ik er niets mee hebquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee hoe conservatief de islam is.
Precies, jullie zijn daarin inwisselbaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:08 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
En nou niet bepaald feministisch.
Een extreme mening hebben betekent vaker niet dan wel dat je gelijk hebt. Maar dat zie je misschien pas in als het te laat is.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:43 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, maar dat zie je misschien pas in als het te laat is.
Gelijkwaardig maar niet gelijk!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit. Gewoon het idee van GELIJKWAARDIGHEID hanteren, en wel radicaal.
In de zin van omvolking?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, jullie zijn daarin inwisselbaar.
verrek ja, omvolking... ook al zo'n voorbeeld van de feminisering.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:11 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Gelijkwaardig maar niet gelijk!
[..]
In de zin van omvolking?
Maar er is wel een gigantisch verschil tussen het uit de hand gelopen feminisme in Nederland en de vrouwenonderdrukking in Saudi Arabië.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:08 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
En nou niet bepaald feministisch.
Het ligt er aan wat je extreem noemt. Eigenlijk is het niet zo extreem. De meeste mensen hebben over dezelfde onderwerpen wel een extreme mening, maar ze denken dat het normaal is omdat veel mensen die mening delen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Een extreme mening hebben betekent vaker niet dan wel dat je gelijk hebt. Maar dat zie je misschien pas in als het te laat is.
Goed zo. Maar je moet hem/haar ook een paar klappen geven en schreeuwen dat het feminisme niet deugt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als 1 feminist komt naar mij zeg ik altijd ja ja jou moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |