Goede post, die aandachtshoeren hebben ook niets meer met feminisme te maken, maar geven het wel een slechte naam.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:07 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat is het juist, Het Feminisme heeft alle grote beslissende veldslagen in de westerse maatschappij al gewonnen.
Het enige wat er nog overblijft zijn een paar kleine punten die nog gladgestreken moeten worden.
Nodig, inderdaad, geef ik toe, maar niet echt baanbrekend meer.
Vergelijk de huidige generatie feminazi's eens met een ploeg schilders, die kunnen nu alleen nog het huis afwerken die hun voorgangers hebben afgebouwd, maar de grote roemruchte klussen zoals de fundering en het timmer en metselwerk zijn al afgemaakt en afgeleverd door de echte feministen.
Voor deze generatie feminazi's is dus geen eer meer te behalen, dus wat gaan ze doen?
Ze proberen naam te maken door van kleine dingen grote dingen te maken, voorbeelden van onderdrukking uit het verleden aan te halen uit een lang vervlogen tijdperk.
In extreme gevallen (zoals mijn topic) ''verkrachting!'' in het rond te schreeuwen om zo naam te kunnen maken.
Ze zijn niet uit op gelijkheid en gelijke rechten maar op aandacht en applaus.
Ironisch.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:56 schreef wise het volgende:
Als je je als man daardoor bedreigd voelt, ben je geen echte man, maar een halve vrouw..
Als je het goed wilt doen moet je als man dan wel natuurlijk borstimplantaten in laten zetten waarin je melk kunt opslaan en afgeven, vadermelk!quote:Op maandag 31 juli 2017 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Een mooie strijd voor het feminisme zou het vaderschapsverlof zijn imo
Dat noemen ze een white russianquote:Op maandag 31 juli 2017 17:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als je het goed wilt doen moet je als man dan wel natuurlijk borstimplantaten in laten zetten waarin je melk kunt opslaan en afgeven, vadermelk!
Ik stem voor.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als je het goed wilt doen moet je als man dan wel natuurlijk borstimplantaten in laten zetten waarin je melk kunt opslaan en afgeven, vadermelk!
Als je feministen met respect behandelt heb je een bord voor je kop. Denk eens goed na over je acties zou ik zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:24 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het vooral veel pubers zijn die zo reageren.
Ik persoonlijk behandel feministen met respect hoewel ik liever zou zien dat men het egalitarisme aanhangt, of hoe dat ook heet in het Nederlands.
quote:Op maandag 31 juli 2017 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik stem voor.Ik denk alleen dat de mannelijke kantoorprestaties wat kelderen wanneer ze ineens borsten hebben.
Jij hebt weer hele andere issues zo te zien. Hoewel ik het niet op alle fronten met het feminisme eens ben (en het daarom ook niet 100% steun), zit jij helemaal in het andere extreem van het spectrum. Dan vind ik jouw inzichten nog veel zorgwekkender.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:55 schreef Firewarrior het volgende:
Ik heb duidelijk uitgelegd waarom het feminisme problematisch is. Ik zal het nog kort opsommen:
- Het zorgt voor seksisme t.o.v mannen
- Radicale derde golfs feministen willen rechten van mannen ontnemen
- Jongens moeten "dankzij" het feminisme net als meisjes zijn, en mogen zichzelf niet zijn.
- "Dankzij" het feminisme kunnen zogenaamde "vluchtelingen" makkelijk Nederland binnenkomen.
- Het heeft ervoor gezorgd dat er specifieke problemen zijn ontstaan. (Wat ik hier precies wou zeggen ben ik even vergeten, maar als ik het weer weet zal ik het via een edit toevoegen.)
- "Dankzij" het feminisme moet men mentale stoornissen als transgenderisme als normaal zien.
- Het zorgt voor immoraliteit en acceptatie van probleemgedrag.
- Bij het minste of geringste wordt er abortus gepleegd. Natuurlijk moet een vrouw die is verkracht abortus kunnen plegen om te voorkomen dat ze een ongewenst kindje krijgt. Maar als een vrouw eerst besluit een kind te nemen en zich vervolgens bedenkt heeft ze gewoon pech gehad. Je acties hebben gevolgen, ze had dus beter na moeten denken.
Voor meer informatie: KLB / Het feminisme
Aan die scheldkannonades heb ik niet meegedaan. Overigens was ik de eerste op dit forum die begon met het bekritiseren van het feminisme. En het was zeker een goede actie, ik heb er geen spijt van.
Vrouwen hebben wensen waar mannen aan moeten voldoen, maar hun eisen zijn veel te hoog. Ze eisen een prins die alles doet wat zij willen en zichzelf voor hun opoffert. Hun eisen zijn gewoon onrealistisch, veel mannen kunnen daar niet aan voldoen. Daarnaast worden veel mannen door hun vrouw gemanipuleerd, bijvoorbeeld als ze pikstraf krijgen. Het lijkt me dan ook verstandig om bedorven feministische westerse vrouwen links te laten liggen en in plaats daarvan single te blijven of een niet-feministische Oosterse vrouw te zoeken.
[..]
Als je feministen met respect behandelt heb je een bord voor je kop. Denk eens goed na over je acties zou ik zeggen.
Ik heb gelijk, maar dat zie je misschien pas in als het te laat is.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt weer hele andere issues zo te zien. Hoewel ik het niet op alle fronten met het feminisme eens ben (en het daarom ook niet 100% steun), zit jij helemaal in het andere extreem van het spectrum. Dan vind ik jouw inzichten nog veel zorgwekkender.
quote:Op maandag 31 juli 2017 17:55 schreef Firewarrior het volgende:
Ik heb duidelijk uitgelegd waarom het feminisme problematisch is. Ik zal het nog kort opsommen:
- Het zorgt voor seksisme t.o.v mannen
- Radicale derde golfs feministen willen rechten van mannen ontnemen
- Jongens moeten "dankzij" het feminisme net als meisjes zijn, en mogen zichzelf niet zijn.
- "Dankzij" het feminisme kunnen zogenaamde "vluchtelingen" makkelijk Nederland binnenkomen.
- Het heeft ervoor gezorgd dat er specifieke problemen zijn ontstaan. (Wat ik hier precies wou zeggen ben ik even vergeten, maar als ik het weer weet zal ik het via een edit toevoegen.)
- "Dankzij" het feminisme moet men mentale stoornissen als transgenderisme als normaal zien.
- Het zorgt voor immoraliteit en acceptatie van probleemgedrag.
- Bij het minste of geringste wordt er abortus gepleegd. Natuurlijk moet een vrouw die is verkracht abortus kunnen plegen om te voorkomen dat ze een ongewenst kindje krijgt. Maar als een vrouw eerst besluit een kind te nemen en zich vervolgens bedenkt heeft ze gewoon pech gehad. Je acties hebben gevolgen, ze had dus beter na moeten denken.
Voor meer informatie: KLB / Het feminisme
Aan die scheldkannonades heb ik niet meegedaan. Overigens was ik de eerste op dit forum die begon met het bekritiseren van het feminisme. En het was zeker een goede actie, ik heb er geen spijt van.
Vrouwen hebben wensen waar mannen aan moeten voldoen, maar hun eisen zijn veel te hoog. Ze eisen een prins die alles doet wat zij willen en zichzelf voor hun opoffert. Hun eisen zijn gewoon onrealistisch, veel mannen kunnen daar niet aan voldoen. Daarnaast worden veel mannen door hun vrouw gemanipuleerd, bijvoorbeeld als ze pikstraf krijgen. Het lijkt me dan ook verstandig om bedorven feministische westerse vrouwen links te laten liggen en in plaats daarvan single te blijven of een niet-feministische Oosterse vrouw te zoeken.
[..]
Als je feministen met respect behandelt heb je een bord voor je kop. Denk eens goed na over je acties zou ik zeggen.
Vent kap nou eens met die onzin man.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Met andere woorden; je hebt niks nuttigs te zeggen. Maar dan kun je beter ook niks zeggen.
Welke onzin? Ik verkondig hier gewoon mijn mening.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vent kap nou eens met die onzin man.
'Het feminisme afschaffen'...quote:Op maandag 31 juli 2017 21:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Welke onzin? Ik verkondig hier gewoon mijn mening.
Heb ik het daar nu over dan? Overigens zou het naar mijn idee niet erg zijn als het feminisme verboden of bestraft zou worden. We moeten toch wel actie ondernemen, ook al moet het op een harde manier. Da's beter dan achteruitgang boeken ipv vooruitgang.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Het feminisme afschaffen'...
LOL
Uhhuh en hoe ga je dat doen? Die 'harde actie'?quote:Op maandag 31 juli 2017 21:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Heb ik het daar nu over dan? Overigens zou het naar mijn idee niet erg zijn als het feminisme verboden of bestraft zou worden. We moeten toch wel actie ondernemen, ook al moet het op een harde manier. Da's beter dan achteruitgang boeken ipv vooruitgang.
Niet. Daar heb ik de macht niet voor.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhhuh en hoe ga je dat doen? Die 'harde actie'?
Maar vertel, hoe zou die actie eruit zienquote:Op maandag 31 juli 2017 21:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Niet. Daar heb ik de macht niet voor.
Die achteruitgang krijgen we daarbij vooral van types als jij.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Niet. Daar heb ik de macht niet voor.
De cel in of het land uit.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe zou die actie eruit zien
Uhhuh...quote:Op maandag 31 juli 2017 21:17 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Radicale derde golfs feminist zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |