Beste Dames en Heren, Oh, nee sorry, Beste-zuurstof-in-koolzuur-omzettende mede-wezens.
Bij deze het volgende initiatief: Als de hype doorzet en de genderneutrale samenleving een feit word kunnen we het net zo goed helemaal goed doen, vinden jullie ook niet?
Ik bedoel, als we toch spijkers op laag water zoeken en met een vergrootglas bezig zijn moeten we niet alleen het onkruid weghalen wat we zien, nee, we zoeken in ieder hoekje en gaatje en keren iedere straatsteen drie keer om tot we al het seksistische onkruid gewied hebben.
Dit scheelt tijd en maatschappelijk gezeik en voorkomen we een gebed zonder eind in tegenstelling tot de eindeloze Zwarte Pieten discussie.
Een paar voorbeelden:
Genderneutrale spaarvarkens. dat kan niet meer hè, een varken met een gleuf waar je een piek in kan douwen!
Dat is een beledigende associatie naar vrouwen toe.
Ik stel dan voor om alleen slechts spaarvarkens met een rond gat er in te produceren, want een gat hebben we per slot van rekening allemaal!
Vervolgens pakken we de stekkerwereld aan! In deze tijd van Genderneutraliteit geen ''mannetje'' en ''vrouwtje'' meer of welke verwijzing naar geslacht dan ook, we gaan voor magneetkoppelingen!
Twee platte vlaktes tegen elkaar, jammer dat je peuter van vier dan stroom krijgt, maar voor een echte zuivere Genderneutrale samenleving moeten nu eenmaal offers gebracht worden.

Dit geld dan niet alleen voor stroomstekkers, maar voor alle soorten van elektronische aansluitingen zoals Usb, jackplug, scart, etc...
Alle seksistische verwijzingen naar penetratie moeten weg!
Dan is er ook nog natuurlijk de pinautomaat met gleuf, daar is al wat op gevonden door contactloos te pinnen, alleen gaan we dit natuurlijk verplicht stellen en het ouderwets pinnen door de pas door de sleuf te halen helemaal uitbannen want de associatie dat gleuven waar je iets doorheen kan halen alleen maar geld kosten kan in deze tijd ook niet meer.
Goed, het idee lijkt me duidelijk! Heb jij nog dergelijke aanbreng tot genderneutrale initiatieven?
Dump ze hier!
Getekend,
Werkman Werkpersoon
[ Bericht 1% gewijzigd door Werkman op 31-07-2017 17:44:17 ]