Integendeel! ik omarm het en probeer een constructieve bijdrage te leveren!quote:Op maandag 31 juli 2017 17:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Zit het je nou echt zo dwars dat ze geen Dames en Heren meer zeggen?
God zij dank hoef ik mijn username niet aan te laten passenquote:
alle babies lila kleren aan.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Integendeel! ik omarm het en probeer een constructieve bijdrage te leveren!
Dus...Brand los!!!!
"Werkmens" is soortistisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:19 schreef Firewarrior het volgende:
Je moet wel je username wijzigen, TS. "Werkman" is seksistisch, maak er dan werkmens van. Anders discrimineer je vrouwen.
Je naam in de begroeting onderaan wijzigen is niet voldoende, er staat namelijk nog steeds "Werkman" in je username. Misschien is het een idee om een nieuw account met een genderneutrale naam te maken.
"LurkJeRot" is gehandicaptistisch. Het is discriminerend t.o.v minderheden die geen functionerende lachspieren hebben.quote:
Dat noemen we "validistisch".quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:40 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
"LurkJeRot" is gehandicaptistisch. Het is discriminerend t.o.v minderheden die geen functionerende lachspieren hebben.
Daar ben ik voor hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Sorry meneer, dat weet ik allemaal niet zo precies.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:03 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Daar ben ik voor he
Maar het is dus een echt kritiekpunt dat SWJ's gebruiken.
Je mag niet zeggen dat iets stom is, want dat is validistisch ten opzichte van mensen die niet kunnen praten. Dat soort shit.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
http://www.autistichoya.c(...)-terms-to-avoid.html
Kut eraf snijden, tieten eraf snijden. Baarmoeder eruit halen. Ballen eraf hakken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:19 schreef terrorsjaak het volgende:
Iedereen piemel afhakken en kut dichtnaaien!
Iederen die geen hermafrodiet is tegen de muur.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:25 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Kut eraf snijden, tieten eraf snijden. Baarmoeder eruit halen. Ballen eraf hakken.
Iedereen moet een halflang kapsel hebben die precies tussen een mannelijk en vrouwelijk kapsel in is. Iedereen moet een genderneutraal gezicht hebben.
Je mag alleen nog uniseks kleren dragen. Kleren die alleen voor mannen of voor alleen voor vrouwen zijn, zijn seksistisch.
Tegen de muur? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Iederen die geen hermafrodiet is tegen de muur.
Groene muisjes zijn wel een beetje racistisch. Je moet muisjes in alle kleuren van de regenboog op je beschuit doen, anders ben je een vuile racist. Diversity!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:32 schreef jogy het volgende:
groene muisjes op de markt brengen of de gestampte muisjes gaan gebruiken op het beschuit bij een geboorte. Kinderen spelen niet meer met auto's, blokken, barbies, poppen, playmobil, lego of wat dan ook. Enkel met klei, groene klei en mogen alleen maar neutrale kleding dragen die nog het meest lijkt op een jute zak waar een gat in is geknipt en de slaapkamers zijn ook neutraal, in het groen. Als ze 18 zijn mogen ze zelf kiezen hoe ze zich identificeren en hebben ze geen enkele druk gehad van buiten af. Helaas zal het mogelijk zijn dat men zich identificeert met een struik door de kleur groen.
Zeker. 't kan gewoon echt niet dat er mensen zijn die tot een seksistisch geslacht behoren!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Afschieten man, afschieten! Weg ermee!
iig ook geen gezeik meer over zogenaamde salarisverschillen en het aantal vrouwen aan de topquote:Op maandag 31 juli 2017 19:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
Vrouwen en mannen voetbal/tennis/etc samenvoegen dan kunnen we zien hoe gelijk iedereen is.
quote:Op maandag 31 juli 2017 18:59 schreef Steenkool het volgende:
Alle piemels en kutten en tieten chirurgisch laten verwijderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |