Maar jij past het niet aan in je dagelijkse omgang met mensen.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als het voordeel is dat ambtenaren neutraler te werk gaan (wat voor ambtenaren best wel belangrijk is) en een groep mensen zich minder buitengesloten voelt, dan vind ik het een klein nadeel dat mensen af en toe wat meer moeten nadenken over wat ze zeggen.
Bovendien is het geen ramp als een ambtenaar zich een verspreekt, want het zijn slechts aanbevelingen, geen verplichtingen.
Overigens kan ik het niet helpen dat ik geen ambtenaar ben. Jij bent geen trouwens vast geen transgender, is het voor jou dan niet net zo makkelijk praten om te zeggen dat het niet erg is om niet inclusief te zijn?
Dat durf ik te betwijfelen. Zelfs goedbedoelde dingen worden irritant als je er steeds mee lastiggevallen wordt.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, dan zeg ik met een lach "nee" omdat ik inlevingsvermogen heb en weet dat het goed bedoeld is.
Het hangt er vanaf of je er werkelijk een probleem van gaat maken.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen. Zelfs goedbedoelde dingen worden irritant als je er steeds mee lastiggevallen wordt.
Nogmaals: het is heel makkelijk om het een klein nadeel te vinden als jij niet degene bent die er last van heeft. Maar toch vind jij dat je dat voor anderen kunt besluiten. Niet eens zozeer omdat je er zo veel anderen mee helpt (er is al vaak genoeg in dit topic langsgekomen dat het de doelgroep op een klein select groepje na echt geen hol uitmaakt) maar vooral omdat je je er zelf beter door voelt, zodat je jezelf 's avonds even een spreekwoordelijk schouderklopje kunt geven omdat je zo inclusief bent.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als het voordeel is dat ambtenaren neutraler te werk gaan (wat voor ambtenaren best wel belangrijk is) en een groep mensen zich minder buitengesloten voelt, dan vind ik het een klein nadeel dat mensen af en toe wat meer moeten nadenken over wat ze zeggen.
Bovendien is het geen ramp als een ambtenaar zich een verspreekt, want het zijn slechts aanbevelingen, geen verplichtingen.
Overigens kan ik het niet helpen dat ik geen ambtenaar ben. Jij bent geen trouwens vast geen transgender, is het voor jou dan niet net zo makkelijk praten om te zeggen dat het niet erg is om niet inclusief te zijn?
Maar in jouw wereld komt een transgender uit het open vervoer jou tegen. iemand die niet binair praat tegen mensen.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen. Zelfs goedbedoelde dingen worden irritant als je er steeds mee lastiggevallen wordt.
Dankzij dingen als inlevingsvermogen kun je dat vrij aardig inschatten, zelfs als je het niet aan den lijve ondervindt.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nogmaals: het is heel makkelijk om het een klein nadeel te vinden als jij niet degene bent die er last van heeft. Maar toch vind jij dat je dat voor anderen kunt besluiten.
Ik heb er al verschillende keren op gewezen dat mensen hierdoor wel degelijk geholpen worden.quote:Niet eens zozeer omdat je er zo veel anderen mee helpt (er is al vaak genoeg in dit topic langsgekomen dat het de doelgroep op een klein select groepje na echt geen hol uitmaakt) maar vooral omdat je je er zelf beter door voelt, zodat je jezelf 's avonds even een spreekwoordelijk schouderklopje kunt geven omdat je zo inclusief bent.
Er is iets mis met jouw inlevingsvermogen. En natuurlijk wil je de discussie dan stoppen.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dankzij dingen als inlevingsvermogen kun je dat vrij aardig inschatten, zelfs als je het niet aan den lijve ondervindt.
Maar goed, als je echt vindt dat mensen er geen mening over mogen hebben als ze geen direct betrokken partij zijn, kunnen we deze hele discussie wel stopzetten.
Ja niet dan?quote:
Wat fijn dat jij beter weet wat ik doe, dan ikzelfquote:Op zondag 30 juli 2017 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De mensen die dat het hardste roepen, zijn vaak de mensen die het het slechtste opvatten als ze commentaar krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja niet dan?
Waarom zóu ik me aan moeten trekken wat bijvoorbeeld jij van me vindt? Ik ken je niet, jij kent mij niet, je hebt geen invloed op mijn leven en dierbaren. Het zal me werkelijk een rotzorg zijn wat jij of een andere vreemde van me denkt.
Ten eerste zeg ik niet dat je het niet weet, ik betwijfel hoogstens of je er wel eerlijk over bent.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij beter weet wat ik doe, dan ikzelf
Misschien moet je gewoon eens luisteren en lezen.Je lijkt mij een aardig mens verder.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De mensen die dat het hardste roepen, zijn vaak de mensen die het het slechtste opvatten als ze commentaar krijgen.
Daarnaast gaat het bij deze mensen niet om één keer, maar om verschillende keren per week dat ze er even op gewezen worden dat ze niet binnen de samenleving passen.
Heb je een bron voor deze bewering of roep je maar wat?quote:Op zondag 30 juli 2017 13:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De mensen die dat het hardste roepen, zijn vaak de mensen die het het slechtste opvatten als ze commentaar krijgen.
Dat krijg ik dagelijks te horen over mensen die op bepaalde vlakken dezelfde mening hebben als ik. Vandaag nog staat er op joop een artikel waarin staat dat het merendeel van nederland een zielsdiepe afkeer van mij heeft:quote:Daarnaast gaat het bij deze mensen niet om één keer, maar om verschillende keren per week dat ze er even op gewezen worden dat ze niet binnen de samenleving passen.
Het is vervelend en kwetsend. Ik neem aan dat je dan zwart bent. Maar idd moet je het laten gaan.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heb je een bron voor deze bewering of roep je maar wat?
[..]
Dat krijg ik dagelijks te horen over mensen die op bepaalde vlakken dezelfde mening hebben als ik. Vandaag nog staat er op joop een artikel waarin staat dat het merendeel van nederland een zielsdiepe afkeer van mij heeft:
https://joop.vara.nl/opinies/zielsdiepe-afkeer-zwarte-mensen
Daar kan ik mij natuurlijk enorm over opwinden, ik kan natuurlijk ook denken: "waarom zou ik me iets aantrekken van die extreem linkse flutsite die slappe teksten van een uva excuusallochtoon plaatst." Dat doe ik dus ook.
Ik roep maar wat. Al vermoed ik dat het voor veel mensen herkenbaar zal klinken.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prima dat je Joop negeert. Maar wat nou als je gemeente regelmatig met zulke teksten kwam? Of als de NS iedere reis begint met de mededeling dat iedereen een hekel heeft aan mensen met een andere huidskleur?quote:[..]
Dat krijg ik dagelijks te horen over mensen die op bepaalde vlakken dezelfde mening hebben als ik. Vandaag nog staat er op joop een artikel waarin staat dat het merendeel van nederland een zielsdiepe afkeer van mij heeft:
Daar kan ik mij natuurlijk enorm over opwinden, ik kan natuurlijk ook denken: "waarom zou ik me iets aantrekken van die extreem linkse flutsite die slappe teksten van een uva excuusallochtoon plaatst." Dat doe ik dus ook.
Dat gebeurt niet. Mijn halve familie is gekleurd en ondervindt niet werkelijk problemen. Jij bedenkt het.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik roep maar wat. Al vermoed ik dat het voor veel mensen herkenbaar zal klinken.
[..]
Prima dat je Joop negeert. Maar wat nou als je gemeente regelmatig met zulke teksten kwam? Of als de NS iedere reis begint met de mededeling dat iedereen een hekel heeft aan mensen met een andere huidskleur?
Slecht geschreven opiniestuk. Helaas mag dat ivm vrijheid verankerd in de grondwet. Je kan ook kiezen het niet te lezen, wat ik je dus aanraad.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ik een gemeente niet vinden passen. Maar wil je nu zeggen dat de gemeente opinieartikelen schrijft waarin ze stellen een afkeer van transgenders te hebben? Of roept de ns dat om in treinen en stations?quote:Op zondag 30 juli 2017 14:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik roep maar wat. Al vermoed ik dat het voor veel mensen herkenbaar zal klinken.
[..]
Prima dat je Joop negeert. Maar wat nou als je gemeente regelmatig met zulke teksten kwam? Of als de NS iedere reis begint met de mededeling dat iedereen een hekel heeft aan mensen met een andere huidskleur?
Wat is verder jouw mening/opvatting van transgenders en homoseksuelen in het algemeen? Ik weet dat vele buitenlandse types van nature niet al te open voor staan. Zou jij een van die uitzonderingen zijn?quote:Op zondag 30 juli 2017 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zou ik een gemeente niet vinden passen. Maar wil je nu zeggen dat de gemeente opinieartikelen schrijft waarin ze stellen een afkeer van transgenders te hebben? Of roept de ns dat om in treinen en stations?
Islam erkent transgenders niet hoor. Man en vrouw zijn geschapen door allah. Punt. Staat in de koran. Wie daaraan twijfelt, twijfelt aan het perfecte woord van allah, tot ons gebracht door zijn profeet vrede zij met hem en is dus een apostaat en mag gedood worden. El rachmanie el rachmien.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zou ik een gemeente niet vinden passen. Maar wil je nu zeggen dat de gemeente opinieartikelen schrijft waarin ze stellen een afkeer van transgenders te hebben? Of roept de ns dat om in treinen en stations?
Al en niet El toch? El is Spaans. Wel verwant.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Islam erkent transgenders niet hoor. Man en vrouw zijn geschapen door allah. Punt. Staat in de koran. Wie daaraan twijfelt, twijfelt aan het perfecte woord van allah, tot ons gebracht door zijn profeet vrede zij met hem en is dus een apostaat en mag gedood worden. El rachmanie el rachmien.
Dat is een ander verhaal. Een beetje flauw daarover te beginnen.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Islam erkent transgenders niet hoor. Man en vrouw zijn geschapen door allah. Punt. Staat in de koran. Wie daaraan twijfelt, twijfelt aan het perfecte woord van allah, tot ons gebracht door zijn profeet vrede zij met hem en is dus een apostaat en mag gedood worden. El rachmanie el rachmien.
Zoiets in ieder geval. Maar wat ik bedoel is dat de koran vrij binair is.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:15 schreef Hdero het volgende:
[..]
Al en niet El toch? El is Spaans. Wel verwant.
Rechtlijnig. Dat ben ik ook.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoiets in ieder geval. Maar wat ik bedoel is dat de koran vrij binair is.
Verrek, ik zie nu dat mijn reactie in een verkeerd topic terecht is gekomen, geloof ik. Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 30 juli 2017 14:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Een beetje flauw daarover te beginnen.
Is dat niet hetzelfde als bipolair?quote:Op zondag 30 juli 2017 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat je kijkt bij verschillende topics en dan plaatst. Heb ik soms ook. Mensen hebben dat soms niet door.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verrek, ik zie nu dat mijn reactie in een verkeerd topic terecht is gekomen, geloof ik. Hoe kan dat nou?
Ja, en ondertussen nog wat andere dingen doet, zoals koffie halen, eitje eten, ik wilde ergens op kapitein_scheurbuik reageren, maar welk topic? Die had het over transen icm terugkeerders.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat je kijkt bij verschillende topics en dan plaatst. Heb ik soms ook. Mensen hebben dat soms niet door.
Dat idd. Ga rustig verder. De meeste mensen hebben het vaak gelukkig niet door. Hier gaat het nu over de gemeente Amsterdam en dan openbaar vervoer en transgender mensen.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen nog wat andere dingen doet, zoals koffie halen, eitje eten, ik wilde ergens op kapitein_scheurbuik reageren, maar welk topic? Die had het over transen icm terugkeerders.
NWS / Engeland neemt nationaliteit jihadisten afquote:Op zondag 30 juli 2017 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen nog wat andere dingen doet, zoals koffie halen, eitje eten, ik wilde ergens op kapitein_scheurbuik reageren, maar welk topic? Die had het over transen icm terugkeerders.
Lullig want doorgaans ben ik geen warhoofd.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat idd. Ga rustig verder. De meeste mensen hebben het vaak gelukkig niet door. Hier gaat het nu over de gemeente Amsterdam en dan openbaar vervoer en transgender mensen.
Nee, klopt, dus dat was hem ook niet. Nou ja, laat maar gaan.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:24 schreef Hdero het volgende:
Maar ik zie alleen niks over transen in dat topic door scheurbuik
Ik ook niet. Zo werkt het soms op een forum. Er is veel aan de gang.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lullig want doorgaans ben ik geen warhoofd.
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat is verder jouw mening/opvatting van transgenders en homoseksuelen in het algemeen? Ik weet dat vele buitenlandse types van nature niet al te open voor staan. Zou jij een van die uitzonderingen zijn?
Jij hebt het alleen maar over transgenders, maar die zijn toch gewoon man óf vrouw! Die vallen dan toch gewoon onder 'Dames en heren'!?quote:Op zondag 30 juli 2017 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die zullen niet zitten te wachten op gemengde toiletten op de stations of zo.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Amerikanen ook niet. Die lui zijn preuts.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Die zullen niet zitten te wachten op gemengde toiletten op de stations of zo.
quote:Op zondag 30 juli 2017 15:18 schreef Jaroon het volgende:
Gisteren was er damesvoetbal. Mag ook niet meer zo genoemd worden waarschijnlijk. Ik wist helemaal niet dat mijn moeder weet wat buiten spel staan betekent.
Als vrouwen toch al niet buiten de deur mogen komen hebben ze op een station weinig te zoeken.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Die zullen niet zitten te wachten op gemengde toiletten op de stations of zo.
Klopt, heet tegenwoordig vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:18 schreef Jaroon het volgende:
Gisteren was er damesvoetbal. Mag ook niet meer zo genoemd worden waarschijnlijk. Ik wist helemaal niet dat mijn moeder wist wat buiten spel staan betekent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |