Je had beter iets van It kunnen plaatsenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze kunnen allemaal de tering krijgen
Fixed that for you ....quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mijn seksualiteit heeft niks met mijn gender te maken.![]()
Ik ben een man die valt op eenden. Het liefst eentje eendje die dat lijkt op Katrien van Donald Duck
Genoeg feestjes meegemaakt waar er een rij vrouwen voor de mannen wc stond, maar zolang pisbakken blijven bestaan kun je daar gewoon langs lopen. Echt bijzonder hoe ze met 2x meer wc's er toch nog langer over kunnen doen om even te pissen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Op zich ben ik wel een voorstander van unisex toiletten, het is gewoon ouderwets dat dat gescheiden moet, we zijn toch allemaal mensen. Maar er is één heel groot probleem als je overal unisex toiletten krijgt; de lange rij bij de vrouwentoiletten verschuift naar de geen rij bij de mannentoiletten en je krijgt dus bij twee unisextoiletten halflange rijen. Dat betekent dat wij mannen straks ook in de rij staan voor de wc!
Laat het daarom maar zoals het is.
Yup, maar daar loop je dan gewoon langs. Als ze dan boos worden wijs je even naar dat bordje, maar dat kan dan dus niet meerquote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Genoeg feestjes meegemaakt waar er een rij vrouwen voor de mannen wc stond, maar zolang pisbakken blijven bestaan kun je daar gewoon langs lopen. Echt bijzonder hoe ze met 2x meer wc's er toch nog langer over kunnen doen om even te pissen.
Pisbakken dienen ook afgeschaft te worden. Die werken alleen maar rolbevestigend.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yup, maar daar loop je dan gewoon langs. Als ze dan boos worden wijs je even naar dat bordje, maar dat kan dan dus niet meer
Koning Willem heeft die traditie de nek omgedraaid, goede keuze vind ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:08 schreef PreiKaas het volgende:
[..]
Wij, de Koning der Nederlanden..........
Ik denk dat die gendercrisis-entiteiten eigenlijk een beetje koninklijk willen doen.
quote:
Dat ligt eraan. Als je naar een voetbalwedstrijd gaat is het andersom. Langere rijen bij de mannen en korte bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Op zich ben ik wel een voorstander van unisex toiletten, het is gewoon ouderwets dat dat gescheiden moet, we zijn toch allemaal mensen. Maar er is één heel groot probleem als je overal unisex toiletten krijgt; de lange rij bij de vrouwentoiletten verschuift naar de geen rij bij de mannentoiletten en je krijgt dus bij twee unisextoiletten halflange rijen. Dat betekent dat wij mannen straks ook in de rij staan voor de wc!
Laat het daarom maar zoals het is.
Ik heb weleens gezegd bij de bakker "die mevrouw is voor mij", en dat was een meneer met lang haar ...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:55 schreef Karina het volgende:
Ik snap de wereld niet meer, als ik iemand zie die eruit ziet als een vrouw zeg ik: dag mevrouw en tegen iemand die eruit ziet als een man: dag meneer. Ik heb nog NOOIT meegemaakt dat iemand beledigd riep: ik ben helemaal geen manVraag me af of iemand dit überhaupt weleens meemaakt.
Ja op die manier welquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezegd bij de bakker "die mevrouw is voor mij", en dat was een meneer met lang haar ...
Als pilf. Parent I'd Like to Fuck.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:33 schreef PreiKaas het volgende:
Hoe moet ik in deze tijd nu een mooie milf aanspreken?
Ik wil het buurmens natuurlijk niet tegen het verkeerde been aanschoppen.
Bijzonder hoe mensen kunnen doorslaan. Dat was de bedoeling vast niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/politiek/en-welke-letter-bent-u~ad34b5a8/
Het lijkt er op dat het AD het voortouw neemt in de strijd tegen de debilisering van de maatschappij. Hulde.
Nou heb ik een probleem ...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ze gaan hun gang maar, ik blijf gewoon hij/zij gebruiken en als ik het fout hebt dan is dan hun probleem.
Terwijl dat chronische gekanker vanuit platrechtse hoek suggereert dat we allang over de rand van de afgrond gesodemieterd zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:04 schreef MichaelScott het volgende:
Dat hele SJW gedoe bewijst dat we het veel te goed hebben in het Westen.
Misschien is Indymedia een beter platform voor je.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Terwijl dat chronische gekanker vanuit platrechtse hoek suggereert dat we allang over de rand van de afgrond gesodemieterd zijn.
Leuk dat je het zegt. Mooi voorbeeld van een opmerking die je hier niet mag spiegelen, omdat dan de platrechtse sneeuwvlokjes gekwetst raken.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Misschien is Indymedia een beter platform voor je.
Maar dat laatste is ook niet waar men zelf mee komt. Ik begrijp de cijfers ook niet. Het is iets kleins en men slaat nu door. Je moet in zijn algemeenheid intolerantie aanpakken. Wat woorden veranderen helpt daar niet bij.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:19 schreef Sotchi2014 het volgende:
Nu gaan ze toch echt ver. Flikker toch op, man (of men? hen? zaar?). Transgender zijn ís niet 'hip' of 'cool', al wordt het nu geprofileerd als modeverschijnsel om erbij te horen.
Enkele jaren geleden had ik diep respect voor de FOK!kers in het genderdysforietopic (zal geen namen noemen, maar diegenen weten wel wie ik bedoel.) Nu jan en alleman (of Janette en men?) transgender is, kan ik het niet serieus meer nemen.
Vraag me trouwens af hoe de mensen die ik hierboven aanhaalde (die al jaren bezig zijn) hierover denken dat het nu zo 'trending' is. Zien jullie het als een positieve ontwikkeling, of voel je je ook minder serieus genomen?
Edit: Toevoeging:
Ja, je hebt bij bevruchting een geslacht gekregen. Nee, dat heb je zelf niet kunnen kiezen. Omdat er 2 opties zijn, is de kans dat je, mocht je zelf kiezen, het andere had gekozen, 50%. Goed, tot daar kan ik het volgen.
Maar je kan me niet vertellen dat die overige 50% compleet ongelukkig moet zijn en het niet kan accepteren. Sommige dingen in het leven kun je nu eenmaal niet kiezen. Was je liever een kleurling (zal maar geen neger zeggen...) geweest? Pech gehad, met twee blanke ouders gaat dat niet gebeuren. Was je liever Amerikaan? Jammer, je bent toch echt in Nederland geboren. Was je liever kind van een landsleider geweest? Van een muzikant, filmster of miljonair? Jammer dan, sommige dingen moet je gewoon accepteren zoals ze zijn.
Dat een klein gedeelte van de mensen daadwerkelijk tot op het depressieve af ongelukkig is over hun geslacht, kan ik geloven. Maar niet in de getale waarin het tegenwoordig voorkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |