quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet standaard hier hele dagen zijn
quote:Op donderdag 22 juli 1999 17:42 schreef Danny het volgende:
Jawel, een ubb functie, soortgelijk aan het welbekende * Danny op irc.
tik [ me je bericht hier ] (zonder de spatie tussen de '[' en 'me' en het resultaat ongeveer het volgende.
* Danny vindt deze hack ERRUG koel !.
hehe
wel geinig he ? (dank aan Arjen voor het idee).
quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:39 schreef Pg_up het volgende:
Aangezien ONZ lekker dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. De totaalscores houd ik wel bij ofzo.
De tijd gaat nu in.
Totaalscores:
1. FlippingCoin 381
2. _--_ 373
3. PartyHard 161
4. LurkJeRot 64
5. KoningPils 43
6. Pg_up 40
7. bamibij 34
8. LLgetikt 21
9. KaBuf 17
10. Homijn 11
11. PierreTT 6
12. haags_kwartiertje 4
12. sinterklaaskapoentje 4
13. devzero 2
quote:Op vrijdag 23 juli 1999 13:36 schreef Erik Jan het volgende:
Omdat hier nu toch alleen maar admins + mods rondlopen, wil ik jullie ff vragen flink te posten in deze beta van PHP3forumpie zodat ie ff goed getest kan worden. Je hebt admin status als je met user 'Admin' en pass 'fok' post.
EJ
Hahaha.quote:
quote:Op zondag 3 december 2000 05:28 schreef tong80 het volgende:
ochtendhumeur, maar wel voor het eerst op dit forum.
quote:Op zondag 3 december 2000 01:03 schreef Harry het volgende:
Bianca neemt het voortouw in het bespreken van de sponsor-opdracht.
B. : we hebben nodig een podium, artiesten als b.v. Gordon, Jody Bernal en Darius.
D. : misschien de Veronicatruuk
K. : en het in de kerstvakantie uitvoeren om jeugd te trekken
F. : we doen het via een rekening-nummer !
Een aantal zijn enthousiast
H. : of iets doen met de foto's die wij hebben
F. : niet dat ze moeten bellen om te bieden op de foto's. Dat belast BB.
H. : elke dag hetzelfde promotiefilmpje laten herhalen
K. : dat van F. was een goed idee
B. : dat van dat paalzitten kan ook gewoon doorgaan
De discussie dwaalt af op het hebben van een telefoon.
K. : dat zal apart zijn, als straks thuis de telefoon gaat
Ze fantaseren nu weer verder.
B. : b.v. een bakker vragen de grootste krentenbrood te maken en plakken te verkopen
B. : het ligt er ook aan hoe het leeft in Nederland
F. : ik denk dat het niet leeft...
Koos zegt, we moeten niet afgaan
B. : we gaan nooit af !
Het 'filmpje' heeft de meeste stemmen vooralsnog
Ze ratelen nu hun rekeningnummers op...
>even rust !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 03-12-2000 01:09]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
Kirilenko
[ afbeelding ]
Hantuchova
[ afbeelding ]
Sharapova
[ afbeelding ]
Ik geloof je. En als jij het niet bent hoor ik LLgetikt vanzelf wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Nee. En ik hou ook niet van Raymond van het Groenenwoud, Jeroen van der Boom of Jan Bos.
tijd voor wat nieuws.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:05 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ik geloof je. En als jij het niet bent hoor ik LLgetikt vanzelf wel.
Waarom eigenlijk een nieuw account?
Oh okéquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
tijd voor wat nieuws.
en vind dit een leuke naam![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:08 schreef Pg_up het volgende:
Nee. En ik hou ook niet van Raymond van het Groenenwoud, Jeroen van der Boom of Jan Bos.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
en ik ren mij de tering elke dag.
Hieronder zie je mijn lichaamsgewicht in kilogrammen (y-as) en mijn leeftijd in jaren (x-as), het is een wat oudere grafiek.
[ afbeelding ]
Ja leuk hoor Possetje.quote:
Oo, daar raak ik wat angstig van.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een speciale toetsenbord, elkee toets is zo groot als een stoeptegel.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oo, daar raak ik wat angstig van.
Dat zeker, en muzikaal.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
hij heeft wel een creatief brein
borrelnootje bestond alquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol je onderschrift.En waarom 00?
Ah op die fiets.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
In mijn hele omgeving zijn er steeds meer mensen die een spiegelreflexcamera kopen. En 9 van die 10 mensen zijn een ramp op het gebied van fotografie. En met een spiegelreflex slagen ze erin nog lelijkere foto's te maken dan met hun eenvoudige compactcamera. En ze zetten alles in de automatische of voorgeprogrammeerde stand. Ik vraag dan: 'Waarom ga je niet met de handmatige instellingen experimenteren?Llevert mischien nog leuke plaatjes op.'
Krijg ik als antwoord: ' Ik ben niet zo'n fotograaf, foto's hoeven niet zo mooi, als ik maar zie wat er op de foto staat.'
Met alle respect waarom koop je zo'n ding, als je er maar 10% van de camera gebruikt? Heb je met een gewone compact meer plezier van, kleiner, goedkoper en makkelijker overal mee te nemen.
Maar nu ik weet het: Mensen kopen het voor het 'kijk mij nou eens professioneel en stoer zijn' factor.
En nee ben niet gefrustreerd omdat ik zelf geen DSLR heb. En ik zet hem altijd wel op de M-stand (Manual Exposure), over sluitertijden, diafragma-openingen en iso-waardes hoeven jullie mij niks te vertellen. Dus ik koop hem niet voor de patsers-factor, maar voor de voordelen die zo'n camera mij biedt.
Klacht: Mensen die een DSLR kopen, maar er niet mee om kunnen gaan, die quasi-proffessioneel willen voorkomen maar in feite zichzelf belachelijk maken met hun belachelijke foto's en er dus in feite weinig overblijft van hun professionaliteit.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:29 schreef aloa het volgende:
Lekker he, buiten zitten, met dit weer? Sommige mensen overdijven alleen een beetje en blijven de hele nacht barbequen. Ik moet s'morgens vroeg mijn bed uit om te gaan werken, maar kan niet slapen door dat slappe gelul van buiten. Wat is de oplossing....wonen op een boerderij, waar je misschien wakker wordt van een loeiende koe? Buren...je kunt ze helaas niet uitkiezen. Wat doen jouw buren waar jij zo'n last van hebt?![]()
![]()
Volgens mij zo'n beetje mijn enige beetje serieuze topic op KLBquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn dat de eerste posts van aloa en rookworst?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien vinden Marokkaanse mannen turkse vrouwen wel lelijk?
Dat is niet mijn eerste post toch?quote:
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien vinden Marokkaanse mannen turkse vrouwen wel lelijk?
een van je eerste danquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn eerste post toch?
Goed topic!quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Deze van mij ook mooi
KLB / WC papier op
Zag nog wel een oudere post van jou, boef.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Deze van mij ook mooi
KLB / WC papier op
Niet mijn kloon pesten gaarne.quote:
is ook niet mijn oudste postquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zag nog wel een oudere post van jou, boef.![]()
ok.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet mijn kloon pesten gaarne.
Kom dan.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
EN als we toch over pilsies hebben
KLB / La Chouffe is veel te lekker
nee ik vecht trouwens nietquote:
Bij de buren kotsen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
EN als we toch over pilsies hebben
KLB / La Chouffe is veel te lekker
Gelukkig maar, was al bang geworden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee ik vecht trouwens niet
was ff stoer doen
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was al bang geworden.
Hahaha godver.quote:
dan zingt ze dit speciaal voor jouquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zou der keihard doen !!!!!!
Die is eng!quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan zingt ze dit speciaal voor jou
Ik moet nog slapen vanavond.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan zingt ze dit speciaal voor jou
Echt hoor.quote:
vast familiequote:Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
D'r mannelijke tegenhanger.
quote:
Anno wanneer was dat wel leuk dan?quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Met zulke foto's komen anno 2017___!!!!!
van NeinKak
rond 2000 v. chrquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Anno wanneer was dat wel leuk dan?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rond 2000 v. chr
ONZ / Ruften op de brandmelder
quote:
Ze lijken wel op elkaar inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vast familie
[..]is toch schattig ze geeft dan echt om je...
als een bezit
Zo, als ik te lang naar je UI kijk wel ja.quote:
dat muziekje past er helemaal bijquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:39 schreef BorreInootje het volgende:
[..]
Ik adviseer je daarna deze te kijken=
Oké dan!quote:
Goed verhaal!!!quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, was 1 van ouwe posts
Weer wat leesvoer voor jou:
KLB / Brandalarm in studiezaal
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo, als ik te lang naar je UI kijk wel ja.
Scriptie ook over rookworsten en heb je er nog overheen gepist?quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, was 1 van ouwe posts
Weer wat leesvoer voor jou:
KLB / Brandalarm in studiezaal
nee en neequote:Op donderdag 27 juli 2017 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Scriptie ook over rookworsten en heb je er nog overheen gepist?
Hmm oké, als je dat wel had gedaan was je nu misschien wel de CTO van FOK!.quote:
ja ff op de nostalgische toer toen ik fok ontdektequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 1999 22:00 schreef Arjen het volgende:
Ok, ok, ok. Ik met m'n grote bek! Ik schijn dus ooit gezegd te hebben dat ik jullie vanaf vandaag elke dag ga lastig vallen met wat ik de FOK!ng dag gedaan heb. Jullie (Dennie) hebben erom gevraagd!
Maar goed maandag is altijd een klotedag, the day after het weekend zeg maar. Dus vragen jullie je nu af: "Wat doet een FOK!ng Amsterdammer op een zuigend hete dag??".
Het antwoord is simpel, niets namelijk. Beetje internetten (DUH!), GoT vervuilen, Dennie via ICQ stalken, aandelen SMG kopen en ophangen boven m'n bed , aandelen Backstreetboys kopen en weer heel snel verkopen . BSB zuigt zwaar, maar al die huppelkutten willen aandeeltjes BSB hebben, en dus kon ik ze verkopen met $500 winst.
Verder heb ik vandaag weinig aan FOK! gedaan, heb wel een geheime mededeling voor Femme: één opmerking, die dame mag best wel wat meer in beeld, iets tot boven maar middel ofzo
Verder was er vandaag ook geen Tour de France , zwaar klote dus. Toch allemaal tour haters hier, dus dat kan jullie nie bommen denk ik.
Oja, toch nog wat nuttigs gedaan vandaag. Ik heb de desktop van Meloen ververst. Nieuwe is te bewonderen op GoT community site.
Linx van de dag:
Hollywood Stock Exchange
World Soccer Exchange
GoT community
Mzzl!
[Dit bericht is gewijzigd door Arjen (Datum 19 Juli 1999).]
Net als in Monopoly (niet de user, nouwja misschien als dat je ding is) niet betalen maar blijven zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Van een kloon.
WGR / Ik moet 8 dagen zitten.
Haha ja goede reactie.quote:
Stuur gewoon borrelnoot op ze af.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:54 schreef Pg_up het volgende:
Straks krijgen jullie allemaal boze oldbies achter jullie aan
Dat is lief van jouw!quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Stuur gewoon borrelnoot op ze af.
Dawwwww.quote:
en dan de lovestare doenquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Stuur gewoon borrelnoot op ze af.
Haha, maar die oldbies zijn al bejaard ondertussen, krijgen ze straks een hartstilstand.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en dan de lovestare doen
echt angstaanjagend
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha, maar die oldbies zijn al bejaard ondertussen, krijgen ze straks een hartstilstand.
Ja oké, misschien drinken ze nog een kopje thee met je, best gezellig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
dat is wel heel doomsday denken
ja preciesquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja oké, misschien drinken ze nog een kopje thee met je, best gezellig.
Lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies
of een biertje.. wijntje..
Jammer dat foto het niet doetquote:Op woensdag 17 december 2014 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Het was dus spits en nogal druk in de trein. Gaat zo'n tientonner langzaam achteruit lopen richten de volle gangpad met haar dikke kont als hieronder:
[ afbeelding ]
Hele coupe moest natuurlijk naar adem snakken. Ze zou verplicht piepjes moeten aanzetten zoals ze bij vrachtwagens hebben bij het achteruit rijden om zo de mensen te waarschuwen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef swahalla het volgende:
Ben ik godverdomme zojuist weer het cafe uitgezet omdat ik 2 weken geleden (voor het eerst) iemand (maat (ex) van me) voor zn bek heb geslagen. Jaja, toen ben ik er ook uit geschopt. Daarna er zelfs nog een aantal keer binnen geweest zonder een enkel probleem.
Ik kom rond 22.00-23.00 binnen, groet de portier, ga rond 00.00 even pinnen, kom binnen, groet beide portiers.
Sta ik vervolgens lekker te pissen, zeg ik even hallo tegen een of andere kerel die naast me staat, wordt ik vervolgens bedreigd door hem... Als je ---- nog een keer slaat ga je eraan!
Zit ik rustig met mn biertje aan de bar, komt de portier, word ik eruit geschopt vanwege het gedoe van een paar weken geleden!
Jezus achterlijke mongolen, laat me er dan in de eerste instantie gewoon niet binnen! Laat me er dan niet na 3 fucking uren te hebben gezeten uitschoppen omdat een of andere achterlijke maloot een beetje sneu gaat lopen doen bij de portiers om mij eruit te laten schoppen.
MONGOLEN, JOSTI\'S, HOEREN, KNEUZEN en alles wat maar kut kan zijn......![]()
Wat een zielige mensen bestaan er ook op deze wereld.![]()
![]()
![]()
Oja, zat ik net een beetje aan te pappen met een of ander (DOM) geil wijf, kan er daar ook niet mee doorgaan![]()
Niet waar joh.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:03 schreef Pg_up het volgende:
Ik denk steeds dat hemarookworst FlippingCoin is, omdat hun UI's op elkaar lijken als je vluchtig kijkt
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:57 schreef Yildiz het volgende:
Geweldig idee!
Zo even ter herinnering aan de welbekende 9-11.
Neemt allen een sporttas, gevuld met zweetsokken en vuile handdoeken, ja echt.
Dit is geen codenaam voor iets als spijkers en vuile bommen, nee.
Gewoon, sporttas, 5 euro bij de Wibra. Doe er een beetje krantenzooi in, of kleding die je toch al weg wou doen.
Doe er vervolgens een A4-tje bovenop met het tijdstip wanneer je dat ding achtergelaten heb.
Een beetje timen kan een normaal mens wel.
Dus schrijf er bijvoorbeeld op.
"Deze tas is 14.00 achtergelaten op [insert plek]"
Schaf de ID-plicht af.
En sodeflikkerzout op met de internetbewaarplicht.
En blijf helemaal van mijn telefoon af.
Om nog maar niet te spreken over de DNA-databank.
Afschaffen die handel.
Als iedereen die tekst heeft, dan haalt dat wel het nieuws denk ik.
Zou dat geen ludieke actie zijn!?!?
Om even te laten zien dat wij hélémáál geen krampachtig landje zijn, dat wij fier blijven staan, in de barre tijden van nu. Dat we nog steeds een nuchtere, niet-sepastische kijk op het leven hebben.
Toch?
Dus, 11 september, u heeft nog even om uw sporttas aan te schaffen, en deze te vullen met zooi.
Op naar een vrij Nederland!
zijn nr's zijn ook leukquote:
Ja een paar wel, ik vind Earl beter.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zijn nr's zijn ook leuk![]()
de vrouwvriendelijke iig
O die ken ik niet zo goed.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja een paar wel, ik vind Earl beter.
Dat is zijn jongere broertje.quote:
o echt, wist ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2017 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is zijn jongere broertje.Zal even wat opzoeken.
quote:
klinkt goedquote:Op donderdag 27 juli 2017 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze zitten ook samen in die groep, weet even niet meer hoe ze heten. Ze hebben beide wel bedenkelijke teksten af en toe.
Als je wel een idee had zou je nog steeds een pilsie drinken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:14 schreef noodgang het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat, ik ga wel een pilsie drinken
quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:14 schreef noodgang het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat, ik ga wel een pilsie drinken
Das wel waar jaquote:Op donderdag 27 juli 2017 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je wel een idee had zou je nog steeds een pilsie drinken.
wel nicequote:
Haha understatement van het jaar inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel nice
EEN FUCKING BAAS
eminem heeft gezegd nooit te willen battelen tegen andre 3000 anders zou het het afleggen
is ie ook een van de bestequote:Op donderdag 27 juli 2017 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha understatement van het jaar inderdaad.
Klopt zijn heel veel mensen die andre 3000 een van de beste rappers ooit vinden.
Gister liet iemand mij ook al dat nummer van Eminem horen waarin die zegt dat andre 3000 op #3 staat oid.quote:
in dat nr word dat gezegd? Welk nr is dat?quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gister liet iemand mij ook al dat nummer van Eminem horen waarin die zegt dat andre 3000 op #3 staat oid.
Even opzoeken lol, nogal veel geluisterd gister.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
in dat nr word dat gezegd? Welk nr is dat?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
in dat nr word dat gezegd? Welk nr is dat?
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2017 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wow wow wow
is dat allang bekent dat er een nieuwe nr 1 is ?
traantattooquote:
Weltrusten.quote:
wb.quote:
Je bed moet zijn bek houden, je hebt er gister al in gelegen.quote:
Het is een en dezelfde madam ja.quote:
Ze zien toch allemaal hetzelfde uit?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is een en dezelfde madam ja.
quote:
quote:
Ziek talent, dit gaat een grote worden.quote:
Alleen krijgt zijn kampermeisje een spasme of zo.quote:
Waar zijn alle painttopics heen?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alleen krijgt zijn kampermeisje een spasme of zo.
Zijn er nog regelmatig hoor, laatste waarin ik gepost heb was het gehatballen paint topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:41 schreef Addict1337 het volgende:
[..]
Waar zijn alle painttopics heen?
Ik ben hier een paar jaar niet geweest
(Baas/Mc martin/Anita en Ed)
GBF / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:41 schreef Addict1337 het volgende:
[..]
Waar zijn alle painttopics heen?
Ik ben hier een paar jaar niet geweest
(Baas/Mc martin/Anita en Ed)
Ow gelukkig ze zijn nog niet doodquote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
GBF / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Hey.quote:
Lekker, was het nog wat?quote:
Niet?quote:
Ah, mooi zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |