SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ha, ToT aan de luistermogelijkhedenquote:
JUPPquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef knokkels het volgende:
Lief klein konijntje zit hard aan de acid?
whehehe mijn speakerdsquote:
Toen jij TT maakte deed ik nog niksquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef knokkels het volgende:
Maar dat klooien met die effecten leidt nog wel af
Neehee, in het algemeenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef tailfox het volgende:
Kwam even een
[..]
Toen jij TT maakte deed ik nog niks
Ik gooide hem omlaag om te praten en daarna speakers harder gezetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neehee, in het algemeen![]()
Ging het volume net omlaag, of zat er iets in mijn omelet, wat er niet in thuishoorde?
Ik heb al mijn fipo geëdit, maar de modjes zijn d'r niet zag ik.quote:
Je zou het bijna denkenquote:
Over bieren gesproken: 'Verbied het Oktoberfest!'quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken![]()
Maar ik ben nog nooit in de buurt van lsd geweest. Tenzij er wat in de GHB zat toen met dat bieren, long time ago.
Vind het zelf wel chillquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef ToT het volgende:
Tering, Microsoft Edge is wel een beetje wennen zeg.
Het komt vel strakker en professioneler over, en tevens veel basaler; geen onnodige poespas.quote:
Hebben ze Material Design toegepast ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Het komt vel strakker en professioneler over, en tevens veel basaler; geen onnodige poespas.
Vind ik wel zo prettig, maar het is wel even omschakelen na Chrome. Het lijkt echt alsof je terug in de tijd gaat wat vormgeving betreft. (Vanwege de basale look)
Whehe!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben ze Material Design toegepast ofzo?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef knokkels het volgende:
Oeh, op facebook blocken, dat is natuurlijk wel zó erg dat je dood moet ja.
Nog verzoekjes?quote:
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) ?quote:
Al die minuten dat het al stil ligt ivm een gebroken been?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef robdriessen het volgende:
TV-beeld : PSV vs Man U
Audio: Knife Party vs Skrillex
Voetbal was nog nooit zo episch
wheheheheheehequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef robdriessen het volgende:
TV-beeld : PSV vs Man U
Audio: Knife Party vs Skrillex
Voetbal was nog nooit zo episch
Elke keer die herhaling van de sliding. "AND NOW YOU'RE GOING TO DIE!"quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al die minuten dat het al stil ligt ivm een gebroken been?
Would watchquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Elke keer die herhaling van de sliding. "AND NOW YOU'RE GOING TO DIE!"
Ik heb het moment gemist en geen herhaling gezienquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die ene voetballer had die andere voetballer ge-unfriend?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Begon met de jeugd -elektrotechnique .quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
ah, dit soort elektrotechniek. ik was al erg benieuwd
Ah! Mijn shownaam werkte. Aanzuigende werking dit dat allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
ah, dit soort elektrotechniek. ik was al erg benieuwd
Dan moet ik hem wel heul hard zettenquote:
Mono?quote:
jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah! Mijn shownaam werkte. Aanzuigende werking dit dat alles
De jaren vallen van me afquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik voel me weer jong *snif* *traantje wegpinkt* *memory lane*
roelertquote:
Je luistert naar een dj die nog in zijn tiener jaren leeftquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik voel me weer jong *snif* *traantje wegpinkt* *memory lane*
(onmeunig) drukquote:
Ach koetsjiequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je luistert naar een dj die nog in zijn tiener jaren leeft
quote:
Ik vind goedquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef robdriessen het volgende:
Fox, wist je al dat je tot 23:00 uur door mag gaan?
Just say the word, El Presidente heeft een decreet uitgevaardigdquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef robdriessen het volgende:
Fox, wist je al dat je tot 23:00 uur door mag gaan?
shit maar een keerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef knokkels het volgende:
Iedereen mee eens om Tail te verlengen tot 23:00, say: Aye
Die is niet in topicquote:
Vanaf nu welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef robdriessen het volgende:
Telt Kygo eigenlijk ook als electro?
quote:
Piet ligt er voorlopig uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
Niemand die na Tail gaat?
Zal ik er wat in knallen dan?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef knokkels het volgende:
En zo is het besloten:
Programma van vandaag
19:30 - 23:00 DJ tailfox - geeft ons een lesje electrotechniek
Met 8 luisteraars
Is Piet stucq?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet ligt er voorlopig uit.
Er gaan stemmen op om Tail te verlengen. Maar nieuwe DJ's hebben officieel voorrang op verlengers. Wil je graag of mag Tail nog even door?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
Niemand die na Tail gaat?
Zal ik er wat in knallen dan?
Het was al besloten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er gaan stemmen op om Tail te verlengen. Maar nieuwe DJ's hebben officieel voorrang op verlengers. Wil je graag of mag Tail nog even door?
Oh ja, dat uiteraard welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er gaan stemmen op om Tail te verlengen. Maar nieuwe DJ's hebben officieel voorrang op verlengers. Wil je graag of mag Tail nog even door?
Je kunt vanaf 23:00quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was al besloten.
* Spezza19 gaat verder voetbal kijken
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
Shoppen shoppen, shoppen tot je neervalt!
quote:Betray
You ask us to vote, we vote
you ask us to trust you, we trust you
we give you your term, sometimes two
but what do you actually do?
We ask you not to betray our vote, you betray
we ask you not to betray our trust, you betray
we give you your term, sometimes two
but tell me, what do you actually do?
Homeless people
Extreme poor
War
you say you will end them
so we give you your term, sometimes two
but tell me, what do you actually do?
Mijn show stopte op half ;pquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Zit je nou met je vingers in het stopcontact ter compensatie of is dit ook electro?
what happendquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Lol dit nummer stond ik vroeger bekend om
ik blêerde m wel ns heel hard mee tussen de goa doorquote:
19quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Als je in je tienerjaren zit?
Whehe, dan ben je best een ontwikkeld persoon voor je leeftijd.quote:
Toch wel hèquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Whehe, dan ben je best een ontwikkeld persoon voor je leeftijd.
nu moet hij nog even leren om begrijpelijke teksten te postenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Whehe, dan ben je best een ontwikkeld persoon voor je leeftijd.
Je bedoelt zinnen die logsh lopen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu moet hij nog even leren om begrijpelijke teksten te posten
Die stage was zo gaafquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef EggsTC het volgende:
Bitkitdraaide ook op psyfi. Bij die gekke hooi stage.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef EggsTC het volgende:
Bitkitdraaide ook op psyfi. Bij die gekke hooi stage.
en wanneer gaat het starten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
even spammen
[ afbeelding ]
Met dank aan ToT uiteraard
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
even spammen
[ afbeelding ]
Binnenkortquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en wanneer gaat het starten?
Wordt het zoiets?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Binnenkort
Ben nu nog alles aan het voorbereiden.
Maar ja, alvast reclame maken, want luisteraars gaan (hopelijk) meedoen
Dat is gewoon de lyrics van het vorige nummerquote:
ah hmm lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:05 schreef EggsTC het volgende:
Lig wakker in mn bed, met xbubbles in mn gedachten.
Tijd tikt zomaar door, slapeloze nachten!
ik luister de muziek... en zit beetje te chillen na t sporten.quote:
What happened to Oom Rudolf?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
even spammen
[ afbeelding ]
Teveel spiergroepen moet je ook niet doenn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik luister de muziek... en zit beetje te chillen na t sporten.
Teveel spiergroepen gepakt met de workout dus ben helemaal kapot. wel lekker men
en jij dan
Heb je hele lange armen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:14 schreef tailfox het volgende:
Kunnen we de 10 luisteraars aantikken?
Mijn linkeroor braakte oorsmeer, maar ik dacht dat je dat liever niet wilde horen.quote:
Van mijn mooi gezang?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn linkeroor braakte oorsmeer, maar ik dacht dat je dat liever niet wilde horen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jouw afwezigheid natuurlijk suboptimaal!
hihiquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef tailfox het volgende:
hey bubbles ik heb chocola wil je ook?
ik wil welquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef tailfox het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat Eggs me met dit genre kennis heeft laten maken.
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat Eggs me met dit genre kennis heeft laten maken.
Oh stop it you!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jouw afwezigheid natuurlijk suboptimaal!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef tailfox het volgende:
zaterdag volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef EggsTC het volgende:
Talpa draaide overigens op zondag op psyfi meen ik, mainstage
PSVquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh even luisteren
Was de wedstrijd aan het kijken
[..]
eggsssss
Was leuk om met m'n Engelse schoonzoon te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlands voetbal ja
Nederlands voetbalquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlands voetbal ja
Kauauaiuaiiauia uit jouw rare land komt helemaal geen voetbal dus s maar weer even tfu hehquote:
Wooowquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kauauaiuaiiauia uit jouw rare land komt helemaal geen voetbal dus s maar weer even tfu heh
Wauwiequote:Op dinsdag 15 september 2015 23:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kauauaiuaiiauia uit jouw rare land komt helemaal geen voetbal dus s maar weer even tfu heh
Sorry, maar als je je "trots" niet opzij kan zetten bij internationale wedstrijden...quote:
hihiquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wooow
Ze waren wel een keer kampioen van Azie
Spezz gaat draaien hoorde ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef ToT het volgende:
Eitje of Spezz, neemt 1 van jullie het over?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihimaar das t zelfde als kampioen op Antarctica
Nee, ik ben niet voor het nationale of Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je je "trots" niet opzij kan zetten bij internationale wedstrijden...
Mja, dat kan. Maar die blindheid vind ik best sneu.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet voor het nationale of Nederlandse voetbal.
Ik heb een seizoenkaart bij één club, niet bij allemaal...
Dit ja.. ik ben ook in NL voor Rotterdam, maar als ajax in het buitenland speelt ben ik voor ajax, ik bedoel.. met engelsen, duitsers of spanjaarden heb ik nog minder dan met ajax. Dan kunnen ze het maar beter goed doen daar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar die blindheid vind ik best sneu.
Als voetballiefhebber gun ik het elke Nederlandse club om een goed resultaat te hebben. Zeker internationaal. Ik bedoel, zonder de resultaten van PSV zo'n 10 jaar geleden had Ajax niet eens CL kunnen spelen, want anders waren we als land te laag in de UEFA lijst terecht gekomen.
Maar goed, juist dit soort dingen hebben mij doen besluiten geen discussies meer over voetbal te beginnen.
Dus... Radio
Als je geen clubmens bent, dan zal je het niet snel begrijpen, denk ik...quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar die blindheid vind ik best sneu.
Als voetballiefhebber gun ik het elke Nederlandse club om een goed resultaat te hebben. Zeker internationaal. Ik bedoel, zonder de resultaten van PSV zo'n 10 jaar geleden had Ajax niet eens CL kunnen spelen, want anders waren we als land te laag in de UEFA lijst terecht gekomen.
Maar goed, juist dit soort dingen hebben mij doen besluiten geen discussies meer over voetbal te beginnen.
Als voetbal liefhebber heb je liever dat je land wint dan dat je een haat hebt tegen een andere club, precies om de rede dat we dan met meer clubs de CL in mogen. Dus óók jouw club als die weer eens 2e of 3e wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je geen clubmens bent, dan zal je het niet snel begrijpen, denk ik...
Wat een onzin. Maar goed, het is dat soort kortzichtigheid van "clubmensen" waarom ik steeds meer een afkeer heb gekregen van voetbal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je geen clubmens bent, dan zal je het niet snel begrijpen, denk ik...
Ja, t word een beetje net als wielrennen maar daar is het; wie de meeste dope neemt wint... dus eigenlijk moet je die dope gewoon legaliseren, dan gaan er wel doden vallen, maargoed dan zie je wel wie écht de beste is. Als ze dan zo graag dood willen, prima toch.. Risico van de sport.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar goed, het is dat soort kortzichtigheid van "clubmensen" waarom ik steeds meer een afkeer heb gekregen van voetbal.
Al dat randgezeik er omheen. Tis maar een fucking spelletje
Nee, dan moeten we gaan rellen en dingen slopen
With razorblades on the edges!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef robdriessen het volgende:
Tijd voor een nieuwe nationale sport. Ultimate Frisbee
Ach, ik geniet altijd wel van autosport.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef robdriessen het volgende:
Tijd voor een nieuwe nationale sport. Ultimate Frisbee
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet helaas gaan slapen van de baas. Thanks voor de tunes, Spez. Lekker!
Weltrusten, schatjes. Geen stoute dingen doen, mijn veiligheidsdiensten blijven jullie volgen via de schroeven in de muur die stiekem geen schroeven zijn
Wel wat veel schuimquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:25 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Oktoberfest komt eraan bitchez
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:25 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Oktoberfest komt eraan bitchez
Jij je visie, ik mijn visie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar goed, het is dat soort kortzichtigheid van "clubmensen" waarom ik steeds meer een afkeer heb gekregen van voetbal.
Al dat randgezeik er omheen. Tis maar een fucking spelletje
Nee, dan moeten we gaan rellen en dingen slopen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkermen.
Het interesseert me niks als het een jaartje minder gaat. Dan heb je het ook niet verdiend.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als voetbal liefhebber heb je liever dat je land wint dan dat je een haat hebt tegen een andere club, precies om de rede dat we dan met meer clubs de CL in mogen. Dus óók jouw club als die weer eens 2e of 3e wordt.
Ze valt in ieder geval zacht dan...quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is topzwaar en valt zo voorover
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is topzwaar en valt zo voorover
Kan, maar haat naar andere clubs... getuigt nou niet echt van sportiviteit of intellect.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het interesseert me niks als het een jaartje minder gaat. Dan heb je het ook niet verdiend.
Genoeg leuke tripjes naar allerlei stadions in Nederland, Europa en de wereld gemaakt. Volgend jaar beter...
Ook hier geldt: Jij je visie, ik mijn visie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan, maar haat naar andere clubs... getuigt nou niet echt van sportiviteit of intellect.
Ik zie ajax ook graag verliezen tegen PEC met 5-0, maar als ze tegen RMA spelen heb ik liever dat ze die kwal t van t veld blazen met 4-0 voor Ajax dan andersom.
Klopt, maar erover praten mag toch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook hier geldt: Jij je visie, ik mijn visie.
Komen we toch niet uit...
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:52 schreef EggsTC het volgende:
Nou maffen dan maar
Have fun nog all.
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoor jij niet te slapen op dit tijdstip?
Pet afzetten dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:11 schreef ToT het volgende:
[..]Fuck, je hebt nog gelijk ook!
Mwah, just one of those nights again. Het is best een aardig tijdje behoorlijk goed gegaan, maar sinds een week of zo is het weer huilen met de pet op! [ afbeelding ]
Ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Good point!Dat zal me vast helpen met slapen!
Whehe!quote:
Moe.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Hoestie daar?
Ik ben ondertussen Event Horizon aan het kijken. Zo'n lieftallige, rustgevende film zal me ook vast helpen te slapen!
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Moe.
Ze hebben vannacht de kermis afgebroken, en dat gaat met de nodige herrie.
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ahhh kut!
Je woont dus echt in het centrum daar?
Op zich kan dat heel tof zijn natuurlijk, maar niet als je de volgende dag moet werken!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Midden op de kermis. Plein voor en plein achter.
Daarom ben ik de afgelopen 2 dagen ook vrij geweest.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich kan dat heel tof zijn natuurlijk, maar niet als je de volgende dag moet werken!![]()
Oeffff....quote:Op woensdag 16 september 2015 06:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom ben ik de afgelopen 2 dagen ook vrij geweest.
Alleen vandaag weer werken. En het is druk.![]()
Afgelopen 2 dagen al weer vele mails voorbij zien komen.
Ik had wel een OoO ingesteld, maar ja..... sommige willen alleen door mij geholpen worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffff....
Ja mijn moeder woont ook tegen het centrum van het dorp; op pakweg 100 meter afstand of zo staat meestal een feesttent tijdens de kermis. Op die dagen logeert ze altijd maar bij mijn broer. Is anders echt niet te doen.
En ja, 2 dagen aan mails kan echt veel zijn, en kan zeker prettig zijn als het van collega's af komt die niet weten dat je vrij was!
Toch wel weer een compliment natuurlijk!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had wel een OoO ingesteld, maar ja..... sommige willen alleen door mij geholpen worden.
Gelukkig deze week maar 2 dagen werken.
Tja... ik werk maar een halve dag op vrijdag, en afgelopen 2 vrijdagen heel de dag cursus gehad, dus dan pak ik maar vast 1 vrijmiddag aanstaande vrijdagmorgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel weer een compliment natuurlijk!
EN beter @ 2 dagen!
Duidelijk!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... ik werk maar een halve dag op vrijdag, en afgelopen 2 vrijdagen heel de dag cursus gehad, dus dan pak ik maar vast 1 vrijmiddag aanstaande vrijdagmorgen.
Ja.... mijn baas heeft dat bedacht.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... mijn baas heeft dat bedacht.
En degene die het het meeste nodig heeft, is.... je raadt het al.... mijn baas.
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:37 schreef ToT het volgende:
[..]Hoe verrassend! Laat dat nou echt NOOIT het geval zijn bij geen ENKEL bedrijf of instantie!
Haha, dat scheelt weer idd!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ach ja.... beetje lachen en geintjes maken tijdens de cursus, dan is het wel vol te houden.
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt weer idd!
Ik heb ook wel aardig wat cursussen gevolgd bij verschillende banen. De sfeer verschilde BEHOORLIJK per cursus.Bij eentje zaten we met 14 verschillende personen uit 14 verschillende delen van het land.
Het ging over een nieuw registratie-systeem (SAP, wat toentertijd erg nieuw was), en je hoorde gedurende driekwart van de cursus gevloek in 14 verschillende dialecten of accenten!![]()
![]()
De meesten gaven hun weerstand langzaam maar zeker op, maar eentje bleef tot tegen het eind doormopperen, tot-ie een stevige reprimande kreeg van de cursusleiders.
Na nog wat kort gemopper gaf ook hij zich maar gewonnen en liet alles maar over zich heen komen.
Mijn God, wat een schijtpakket was dat toen!
Dat is vaak zo, ja!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook al geaccepteerd. Maar ach.... de vraag is of dat we de cursus ooit gaan gebruiken.
Inderdaad.... dat zeg ik ook tegen de cursusleider.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, ja!
Sowieso kom je in het echt vaak juist situaties tegen waarin je geen fuck hebt aan wat je tijdens zo'n cursus hebt geleerd, omdat de ander anders reageert dan wat je geoefend hebt.Tja, dat heb je wel eens met mensen he!
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... dat zeg ik ook tegen de cursusleider.
Je hebt maar 1 keer een eerste gesprek. En als je dan iets verkeerd zegt, is het kwaad al geschied.
Precies dat!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:48 schreef ToT het volgende:
[..]Precies!
Ja met zo'n cursus krijg je handvatten mee waarmee je zo'n gesprek zo goed mogelijk zou kunnen laten verlopen, maar zoiets vergt gewoon veel tijd en oefening in de praktijk.
Het is niet zo dat je met zo'n cursus meteen elke situatie aan kan. Vaak ga j nog tig keer op je plaat, en schiet je achteraf bewust of onbewust iets te binnen van de cursus, zodat je het een volgende keer beter kunt aanpakken.
quote:Op woensdag 16 september 2015 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies dat!
Maar voor nu: ik ga afsluiten, brood smeren en richting werk.
Tot later.
quote:Op woensdag 16 september 2015 07:18 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen met koffie en n wakkere kabouter 😊
quote:
Ga dan weer maffen, man!quote:Op woensdag 16 september 2015 07:32 schreef tailfox het volgende:
Echt te vroeg hoef pas over 3 uur op school te zijn
quote:Op woensdag 16 september 2015 07:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
na 7 tot 11 savonds kan ik niet slapen
Je juicht dan wegens het gevolg voor jouw club (ik zelf overigens niet kan ik je garanderen, ik juich sowieso zelden of nooit...), niet voor de andere club.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar erover praten mag toch.
Ik bedoel, ik ken er een hoop die hetzelfde denken als jij. Maar toch stond de hele arena te juichen voor Rotterdam toen we PSV klop gaven waardoor jullie kampioen werden paar jaar terug. Beetje contradictie dan he.
Dan moet je ook consequent zijn, en niet gaan juichen daar
quote:Op woensdag 16 september 2015 07:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet zo gaan werken, gelukkig kan ik in de auto met muziek een beetje echt wakker worden
Nouja to be honest. Als ik slaap geen probleem. In slaap ken welquote:Op woensdag 16 september 2015 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zijn juist de tijden dat ik een beetje FATSOENLIJK kan slapen!
Nou.....quote:Op woensdag 16 september 2015 07:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nouja to be honest. Als ik slaap geen probleem. In slaap ken wel
Dat hierboven leek niet echt op Nederlands!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |