SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ha, ToT aan de luistermogelijkhedenquote:
JUPPquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef knokkels het volgende:
Lief klein konijntje zit hard aan de acid?
whehehe mijn speakerdsquote:
Toen jij TT maakte deed ik nog niksquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef knokkels het volgende:
Maar dat klooien met die effecten leidt nog wel af
Neehee, in het algemeenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef tailfox het volgende:
Kwam even een
[..]
Toen jij TT maakte deed ik nog niks
Ik gooide hem omlaag om te praten en daarna speakers harder gezetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neehee, in het algemeen![]()
Ging het volume net omlaag, of zat er iets in mijn omelet, wat er niet in thuishoorde?
Ik heb al mijn fipo geëdit, maar de modjes zijn d'r niet zag ik.quote:
Je zou het bijna denkenquote:
Over bieren gesproken: 'Verbied het Oktoberfest!'quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken![]()
Maar ik ben nog nooit in de buurt van lsd geweest. Tenzij er wat in de GHB zat toen met dat bieren, long time ago.
Vind het zelf wel chillquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef ToT het volgende:
Tering, Microsoft Edge is wel een beetje wennen zeg.
Het komt vel strakker en professioneler over, en tevens veel basaler; geen onnodige poespas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |