Geniale tip! Jij bent vast een voedingsdeskundige! Moet ik eens proberen!quote:
Ja, dat je met 1 jaar oud pas 0 gram/kilogram/whatever weegt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef kwiwi het volgende:
Iets zegt me dat die grafiek niet helemaal klopt.
Ja ongeveer.quote:
Dat is een anorexiapatient vergeleken met mij...quote:
Kun je nog wel typen met die worstenvingers van je, TS?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ongeveer.
[..]
Dat is een anorexiapatient vergeleken met mij...
Nee het is een wat oudere grafiek, het is nu nog erger geworden. Zoveel kilogrammen dat ik het neit meer kan tellen.quote:
Ik heb een speciale toetsenbord, elkee toets is zo groot als een stoeptegel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kun je nog wel typen met die worstenvingers van je, TS?
welke kuur heb je gepakt? ik begin weer met insuline en hgh spuiten morgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef amenth het volgende:
mijne ook man vooral na mijn kuurtje groeide ik met 8 kilo ofzo.. weeg nu 93 KG 8 procent vet
Je weet dat er een verschil is tussen vet en vlees?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef Aukje83 het volgende:
ik vind het wel lekker hoor, goed wat vlees aan de haak
Enkele kilogrammen, maar dat is moeilijk weer te geven in zo'n grafiek.quote:
Uh wtf? Waar staat dat? Kan ook door iemand anders gemeten zijn hoor...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:15 schreef Radio-silence het volgende:
TS kon al op één jarige leeftijd met de computer omgaan!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat hij dat ding ooit gezien heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef Softlegend het volgende:
Groeit die user in je broek ook exponentieel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |