Stelt ook niet veel voor, dan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
Ik krijg een stijfje van dit topic
quote:
Mij niet gezien, leef graag nog een dagje langer.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:02 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]Nog 'n sprongetje wagen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:06 schreef Martin_marvellous het volgende:
Nog 'n rondje fietsen, dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Zo dan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is echt de laatste dag dat ik dit spel speel hoor.
Zeker, schone Neerlandsche dame.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:09 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
die mag er wel zijn, vind ik!
Oké, sorry.quote:
FOK! je niet eens op vakantie?quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik ga jullie ontvolgen. Tot na de vakantie.
Wellicht, maar niet hierquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
FOK! je niet eens op vakantie?
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie allemaal vrij ofzo?
Ben altijd vrij. Werken ligt niet in mijn aard, dus ik blijf thuis.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thuiswerken?quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben altijd vrij. Werken ligt niet in mijn aard, dus ik blijf thuis.
Ik zit gewoon op kantoor, bijna weekend wel!!quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou er bijna van aan het werk gaanquote:Op donderdag 27 juli 2017 15:55 schreef noodgang het volgende:
Wij hebben gewoon een tap in plaats van een koffieautomaat hoor
Het is ook meer een wens dan een realiteitquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou er bijna van aan het werk gaan
quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
FOK! je niet eens op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zo ééntje? ..
Waarom turnpakje in zee?quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:45 schreef Martin_marvellous het volgende:
Nog zo één ?
[ afbeelding ]
Sexy hoor.
Smaballen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:56 schreef Pg_up het volgende:
Ondertussen een beetje met mijn ballen spelen, heerlijk.
Oei, geen stierenkloten dus.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:59 schreef Pg_up het volgende:
Ze hebben meer het formaat van pingpongballen
Ai.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb d'r wel eens tijgerbalsem op als ik lomp ben met mijn hamstring insmeren, das echt geen aanrader.
daar heb ik speciaal personeel voor van de rode lichtjesquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:56 schreef Pg_up het volgende:
Das geen pils, wel een pilsiequote:Op donderdag 27 juli 2017 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
POrter is toch geen pils man!!!
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van Mikkeller, best een prima biertje!
Doe mij dat maar.quote:
Nope, maar is dat van de kaas?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope, maar is dat van de kaas?
Ah natuurlijk.quote:
Alle 3 lekker!quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
Roquefort is kaas Rochefort 10 niet. Maar Rochefort maakt ook kaas. Snapt u het nog?
jaja te snel getyptquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
Roquefort is kaas Rochefort 10 niet. Maar Rochefort maakt ook kaas. Snapt u het nog?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
Goede biersmaak heb je noodgang. Eerst Mikeller en nu deze
Ja ff wat anders dan 13 in een dozijn pils van een grote Nederlandse brouwerijquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:11 schreef noodgang het volgende:
[..]Thanks!
Biertje om lekker lang mee te doen
Niet standaard hier hele dagen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:19 schreef Hdero het volgende:
Jij bent hier de hele dag geweest, handleiding.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet standaard hier hele dagen zijn
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef MichaelScott het volgende:
Is het al tijd om puntjes te pakken?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef MichaelScott het volgende:
Is het al tijd om puntjes te pakken?
[..]
[..]
eerst je moederquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Is het al tijd om pintjes te pakken?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:35 schreef Handleiding het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:57 schreef Pg_up het volgende:
'Hoe is het?' is net zo iets.
'Slecht, met jou?'
quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:56 schreef Pg_up het volgende:
quote:dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef MichaelScott het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
Wat snap je niet aan dit plaatje?
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef noodgang het volgende:
Vandaar dat er toch geld naar griekenland mocht
FAKE NEWSquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hai
ben niet meer getikt.
ben nu een borrelnootje
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:49 schreef Pg_up het volgende:
Dit is gewoon Carlton die zich voordoet als LLgetikt
nee ben het echtquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:49 schreef Pg_up het volgende:
Dit is gewoon Carlton die zich voordoet als LLgetikt
quote:Op donderdag 22 juli 1999 17:42 schreef Danny het volgende:
Jawel, een ubb functie, soortgelijk aan het welbekende * Danny op irc.
tik [ me je bericht hier ] (zonder de spatie tussen de '[' en 'me' en het resultaat ongeveer het volgende.
* Danny vindt deze hack ERRUG koel !.
hehe
wel geinig he ? (dank aan Arjen voor het idee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |