Wat valt er te zuchten? Mijn goede kameraad.quote:
Ik wens jou nog een fijne dag verder. En hij ook:quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef Strani het volgende:
Je kunt op FOK! heel veel leren over autisme. Dit is zo'n topic.
Was voorbeeld, jij ook gecondoleerd, en dank.quote:
Godverdomme man, ik wens jou ook een fijne dag verder. Zie je nu wat het betekent? Helemaal niets, daarbij ben ik altijd boos op dit soort domme dingen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
Is dit nu een voorbeeld van de de nieuwe generatie FOK!ers?
Blijf voorlopig maar even van de 'Nieuw topic' knop af.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik wens jou ook een fijne dag verder. Zie je nu wat het betekent? Helemaal niets, daarbij ben ik altijd boos op dit soort domme dingen.
Ik wens jou niks minder.quote:
Nee, mijn topic's zijn van hoogstaande kwaliteit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Blijf voorlopig maar even van de 'Nieuw topic' knop af.
Waarom condoleer je mij danquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was voorbeeld, jij ook gecondoleerd, en dank.
Was een niet grappige 'grap' van mijn kant, omdat je mij condoleerde terwijl in de OP staat dat het een voorbeeld was.quote:
Oké het is je vergeven, fijne dag verder dan maar hequote:Op woensdag 10 februari 2016 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was een niet grappige 'grap' van mijn kant, omdat je mij condoleerde terwijl in de OP staat dat het een voorbeeld was.
Ik wens jou niks minder, goede vriend..quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:33 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
Oké het is je vergeven, fijne dag verder dan maar he
Alleen maar positiviteit in dit topic..quote:
Hier in enkel geval niet:quote:
die kutvogeltjes aan het begin doen me denken aan een avond vol drugs...datje in bed ligt "proberende"te slapen...quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Alleen maar positiviteit in dit topic..![]()
Ik wens jou niks minder, waarde kameraad..![]()
Ik.![]()
Dit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
die kutvogeltjes aan het begin doen me denken aan een avond vol drugs...datje in bed ligt "proberende"te slapen...
BAH
Goede vriend, ik wens jou niks minder.quote:
klopt iddquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit.![]()
Ik ben wel stoned, dat wel, maar wiet is geen drugs.
Mensen die mij gelijk geven.quote:
Alcohol wel, maarja boeiend.quote:
M heb je nu zeker gehad ofniequote:Op woensdag 10 februari 2016 20:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Alcohol wel, maarja boeiend.![]()
Alcohol.
Nee joh, ik gebruik geen harddrugs. Nooit gedaan ook.quote:
Dit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:57 schreef Pg_up het volgende:
'Hoe is het?' is net zo iets.
'Slecht, met jou?'
man wat was ik vroeger als klein zappatje een fan van 2 pac zegquote:
Deze postquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:15 schreef Thezappa het volgende:
[..]
man wat was ik vroeger als klein zappatje een fan van 2 pac zeg
denk ik 40000000x geluisterd
Godverdomme man, deze is goed.quote:
Ganja in my soul, ganja in my mind.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:11 schreef SalmancaBQ het volgende:
Aiightt ait k hoorde dat ts free ganja shared mattie je bent G, G send me dan bradda heb gin donnies meer alleen kop snapte is beter
420 24/7quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ganja in my soul, ganja in my mind.![]()
![]()
Ik.![]()
![]()
Iedereen die wiet rookt.![]()
![]()
Jij.quote:
Dit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
Aan zelfvertrouwen geen gebrek iig
Haha.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zeg de volgende keer dat je depressief bent en er niks fijns aan is.
Dankjewel, goede vriend.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:34 schreef SalmancaBQ het volgende:
vandaag een fijne dag gehad bonethugs?
Waar? Ik ken alleen Zwarte Piet, man man man.quote:
Ait aigt met mij gaat alles welvarendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dankjewel, goede vriend.![]()
Ik heb altijd fantastische dagen, hoe gaat het met jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |