Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie allemaal vrij ofzo?
Ben altijd vrij. Werken ligt niet in mijn aard, dus ik blijf thuis.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thuiswerken?quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben altijd vrij. Werken ligt niet in mijn aard, dus ik blijf thuis.
Ik zit gewoon op kantoor, bijna weekend wel!!quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou er bijna van aan het werk gaanquote:Op donderdag 27 juli 2017 15:55 schreef noodgang het volgende:
Wij hebben gewoon een tap in plaats van een koffieautomaat hoor
Het is ook meer een wens dan een realiteitquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou er bijna van aan het werk gaan
quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
FOK! je niet eens op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |