quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Moslims mogen toch helemaal niet bankieren met rente en dergelijke? Weet het fijne er niet van maar er was iets mee in ieder geval.
Orthodoxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef amenth het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gelijk een moslim omdat ik turks ben?
denk dat maar ondertusse rijd ik in een m3 en jij opel astra denk ik zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef JaimyLee het volgende:
Turk kan niet genoeg geld betalen om 20 euro te krijgen______!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef amenth het volgende:
ik dus EEN rekening geopend maar krijg ik mn 20 euro niet nou dat is dus blijkbaar omdat er met kleine letters stond dat je minimaal 5000 euro moet storten en dat vind ik een beetje te veel voor een bank die niet tastbaar is en zo ver weg. ik ga hem gelijk weer op zeggen als het nog kan.. ook blijkt de rente nog variabel te zijn
Jij wel dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef JaimyLee het volgende:
Turk kan niet genoeg geld betalen om 20 euro te krijgen______!
Ik kan wel 5000 euro betalen jaquote:
hyundai IX35quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef amenth het volgende:
[..]
denk dat maar ondertusse rijd ik in een m3 en jij opel astra denk ik zo
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs... en daar heb ik maar ¤20,- voor nodig
Zow hey dan ben jij wel de men hier!quote:
Nee, Mercedes SL 65 AMGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Zow hey dan ben jij wel de men hier!
Rij jij ook een dikke m3?
leer lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef DeRakker. het volgende:
m3 hebben en dan geen 5000 euro hebben
HAHA ZEG JIJquote:
Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef DeRakker. het volgende:
m3 hebben en dan geen 5000 euro hebben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
HAHA ZEG JIJ![]()
Gene die niet had gelezen dat je 5000 moet storten_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
Ja en daar maak ik uit op dat je teweinig geld hebt.quote:
Bank knuffel dagen..speciaal voor m3 rijders die the man zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja en daar maak ik uit op dat je teweinig geld hebt.
Bank te weinig tastbaar? wat wil je? m aanraken ofzo?
Wat doe je moeilijk om 20 euro?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef amenth het volgende:
ik ben neit rijk nee maar heb heus wel meer dan 5000 gespaard ik heb die m3 van erfenis
ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Bank knuffel dagen..speciaal voor m3 rijders die the man zijn
Waarom dan zo wanhopig om 20 euro?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef amenth het volgende:
ik ben neit rijk nee maar heb heus wel meer dan 5000 gespaard ik heb die m3 van erfenis
Ik maak uit je avatar uit dat je turks bent...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Waarom dan zo wanhopig om 20 euro?
Ik bedoel je opent zelfs een topic omdat je verdrietig bent erover![]()
(mag ik een foto van je m3)
als je bb hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Waarom dan zo wanhopig om 20 euro?
Ik bedoel je opent zelfs een topic omdat je verdrietig bent erover![]()
(mag ik een foto van je m3)
hoe zie je dat het een turk is aan -_- ???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik maak uit je avatar uit dat je turks bent...
Zelfs Nederlanders zijn niet zo gierig als jou
Wil je zo graag dat ik een avatar maak dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik maak uit je avatar uit dat je turks bent...
Zelfs Nederlanders zijn niet zo gierig als jou
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeggen ze ook gewoon bij de reclame hoor.![]()
Dus onterechte klacht.
toch 10 zakken cashew notenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
5000 euro storten en maar liefst 20 euro krijgen !!!! mohhh das de moeite
ik had t tegen tsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Wil je zo graag dat ik een avatar maak dan?
Als ik wist hoe..
Dankzij u een avatar die bij mijn username pastquote:
Hopenlijk gaan mijn erfgenamen iets beter om met mijn erfenis later..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef amenth het volgende:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Hopenlijk gaan mijn erfgenamen iets beter om met mijn erfenis later..
Ik zou me toch omdraaien in mn graf
Wie zegt dat ze een graf voor je kopen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Hopenlijk gaan mijn erfgenamen iets beter om met mijn erfenis later..
Ik zou me toch omdraaien in mn graf
veel te veel papier winkel...quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een graf voor je kopen?
Gratis via de gemeente zonder steen hopla!
( Joepie een dikke m3 kopeeeeeeh)
Kan, maar dat mag dan weer niet..krijg je op z'n minst een bekeuring, naar het schijntquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef netolk het volgende:
[..]
veel te veel papier winkel...
gewoon blok beton en in de rivier er mee
wtf dat jij dat gaat checkenquote:
En toch is het zo...maar ach wat is nou 5000 euro?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Allessio het volgende:
Ik weiger te geloven dat er mensen zijn die 5000 storten op een rekening bij een bank als BOS om kosteloos 20 euro te ontvangen.
Bedankt, ik zal er niet intrappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waar ik mij vooral aan erger bij de Bank of Scotland is dat ze opscheppen over eeuwenlange ervaring. Alsof de mensen die er nu de baas zijn meer of minder ervaring hebben als andere grote banken. Als dezelfde mensen van 1695 er nog steeds zouden werken, dan snap ik het nog. Daley Blind heeft toch ook niet 20 jaar profvoetbal ervaring omdat zijn vader Danny Blind is? Trap er niet in, Bank of Scotland heeft qua ervaring geen enkel voordeel op andere banken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:08 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal er niet intrappen
Zo dom zullen die Schotten toch niet zijn? toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
En toch is het zo...maar ach wat is nou 5000 euro?
Als je nu 5000 euro stort en er weer afhaalt en weer stort, dat 1000 keer...lekker elke keer dikke 20 euro cashen!
m3 van 25 jaar oud kopeeeeh
Vast welquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:26 schreef Allessio het volgende:
[..]
Zo dom zullen die Schotten toch niet zijn? toch?
Inderdaad, doet de ABN Amro ook. Tja, zo werkt marketing. Of wat te denken van die SNS-reclame waarin iemand speciaal naar de bank komt om het personeel te bedanken. Zo zie je hoe de macht van de media werkt. Je schept een totaal onzinnig beeld, wat zeg ik, een beeld dat het tegenovergestelde is van de werkelijkheid en probeert zo diezelfde werkelijkheid te beinvloeden. Het is heel erg triest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waar ik mij vooral aan erger bij de Bank of Scotland is dat ze opscheppen over eeuwenlange ervaring. Alsof de mensen die er nu de baas zijn meer of minder ervaring hebben als andere grote banken. Als dezelfde mensen van 1695 er nog steeds zouden werken, dan snap ik het nog. Daley Blind heeft toch ook niet 20 jaar profvoetbal ervaring omdat zijn vader Danny Blind is? Trap er niet in, Bank of Scotland heeft qua ervaring geen enkel voordeel op andere banken.
Ik vind het pas triest wanneer mensen een bank uitkiezen, om een reclame van de tv...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Inderdaad, doet de ABN Amro ook. Tja, zo werkt marketing. Of wat te denken van die SNS-reclame waarin iemand speciaal naar de bank komt om het personeel te bedanken. Zo zie je hoe de macht van de media werkt. Je schept een totaal onzinnig beeld, wat zeg ik, een beeld dat het tegenovergestelde is van de werkelijkheid en probeert zo diezelfde werkelijkheid te beinvloeden. Het is heel erg triest.
hihi? En jij bent een man?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef mokelembembe het volgende:
Dikkeh m3 rijduh.....door 20 euro van de bank te krijguuuuhhhh
TS
Dit dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef amenth het volgende:
[..]
denk dat maar ondertusse rijd ik in een m3 en jij opel astra denk ik zo
En ditquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef amenth het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |