Met dat goedje als men er maar genoeg van op heeft jeukt het helemaal niet meer waar ze mee naar huis gaan, dat zou jij toch moeten weten toch.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
Laat ik het anders formuleren, ik merk onmiddelijk als ergens alcohol in zit en dat beinvloed je smaak
En het gezichtsvermogen van sommigen als ik zie waar ze mee naar huis gaan
In mijn ervaring kun je het wel proeven ja, maar het verschilt heel erg per type en brouwer/stoker. Bijvoorbeeld, sommige matige tripels en alcoholistenbier, zoals Het Kanon van Grolsch, hebben echt een sterke alcoholsmaak. Niet lekker, vinden heel veel mensen. Maar er zijn ook heel veel bieren waar de overige smaken de alcohol overstemmen. Ik kan mij niet voorstellen dat er niks van jouw gading te krijgen is.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
Laat ik het anders formuleren, ik merk onmiddelijk als ergens alcohol in zit en dat beinvloed je smaak
[..]
Je gaat er gemakshalve van uit dat ik bier uberhaupt lekker vind, dat is niet het geval, Heineken 0,0 heeft geen alcohol en vind ik nog steeds niet lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In mijn ervaring kun je het wel proeven ja, maar het verschilt heel erg per type en brouwer/stoker. Bijvoorbeeld, sommige matige tripels en alcoholistenbier, zoals Het Kanon van Grolsch, hebben echt een sterke alcoholsmaak. Niet lekker, vinden heel veel mensen. Maar er zijn ook heel veel bieren waar de overige smaken de alcohol overstemmen. Ik kan mij niet voorstellen dat er niks van jouw gading te krijgen is.
John, deze diss is weer knetterscherp. Nice.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met dat goedje als men er maar genoeg van op heeft jeukt het helemaal niet meer waar ze mee naar huis gaan, dat zou jij toch moeten weten toch.
Dat zeg ik toch net? Le-zen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met dat goedje als men er maar genoeg van op heeft jeukt het helemaal niet meer waar ze mee naar huis gaan, dat zou jij toch moeten weten toch.
Neem een goede porter, dan proef je weinig zure alcoholsmaak.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In mijn ervaring kun je het wel proeven ja, maar het verschilt heel erg per type en brouwer/stoker. Bijvoorbeeld, sommige matige tripels en alcoholistenbier, zoals Het Kanon van Grolsch, hebben echt een sterke alcoholsmaak. Niet lekker, vinden heel veel mensen. Maar er zijn ook heel veel bieren waar de overige smaken de alcohol overstemmen. Ik kan mij niet voorstellen dat er niks van jouw gading te krijgen is.
Hetzelfde idee is natuurlijk toepasbaar op wijn en sterker spul.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je gaat er gemakshalve van uit dat ik bier uberhaupt lekker vind, dat is niet het geval, Heineken 0,0 heeft geen alcohol en vind ik nog steeds niet lekker
Kijk die reactie zou ik nu ook verwachten over waarmee mensen naar huis gaan!quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Smaken verschillen, god zij dank, zo lust ik geen bier
Er was gisteren iets op tv doctors versie internet, was een huidziekte bij, en ik dacht aan jouw.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo idioot doordrenkt met alcohol, dat je jezelf afvraagt wat de ingrediënten ook alweer waren.
Uitzending gemist. ff opzoeken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er was gisteren iets op tv doctors versie internet, was een huidziekte bij, en ik dacht aan jouw.
Was wel een vrouw met een huidziekte, roodheid, iets met strengen die de huid niet bij elkaar houden genetische afwijking dacht ik .quote:
Kerel wat jeukt mij dat of jij iets leest of niet, ik heb jouw toch al afgeschreven, kijk maar uit dat je hetzelf niet ook doet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Voordeel van die extensie tov abonnementsblocken is dan weer dat je ook niet dmv quotes wordt geconfronteerd met materiaal van geblockte users.
Doe eens een screenshot van hoe jouw FOK! er uit ziet dan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Voordeel van die extensie tov abonnementsblocken is dan weer dat je ook niet dmv quotes wordt geconfronteerd met materiaal van geblockte users.
Gewoon, alleen zijn eigen posts.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van hoe jouw FOK! er uit ziet dan?
96 % is volgens mij ook het hoogste aandeel alcohol dat met normale destillatie bereikt kan worden. Voor een nog hoger aandeel moet je met bijvoorbeeld met benzeen in de weer.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo idioot doordrenkt met alcohol, dat je jezelf afvraagt wat de ingrediënten ook alweer waren.
Wordt geüpload. 150kb/s up is een beetje 1999.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van hoe jouw FOK! er uit ziet dan?
Ik ben ook niet voornemens te komen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zich ook niet tot het gewone volk dat wel naar meets komt wil verlagen.
Als het maar niks met studie van doen heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt geüpload. 150kb/s up is een beetje 1999.
Blijft jammer dat Chrome op mobiel nog geen extensies ondersteunt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Gebruik op mobiel ook alleen die standaardbrowser. Die van Samsung is (althans, was. Geen idee of dat nog steeds zo is) lichter en sneller dan Chrome.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Chrome op mobiel nog geen extensies ondersteunt.
Ah, weer op het platteland?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt geüpload. 150kb/s up is een beetje 1999.
Op een Nexus is Chrome de standaardbrowser.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gebruik op mobiel ook alleen die standaardbrowser. Die van Samsung is (althans, was. Geen idee of dat nog steeds zo is) lichter en sneller dan Chrome.
Had die in een oude FM-save gekocht. Als Feyenoord.quote:
Zou wel mooi zijn als die tekst die in de plaats van de geciteerde treedt aan te passen zou zijn. Vind dit een beetje een stomme tekst.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Dat is wel heel netjes weggewerkt, Pokkel.
Toevallig zien spelen net?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had die in een oude FM-save gekocht. Als Feyenoord.
Werd overigens maar een matige speler, dus na een seizoen of twee verkocht.
Nee, een stream trekt de internetverbinding hier niet, dus ben maar een beetje aan het FOK!en en studeren.quote:
Meer fokken als studeren?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, een stream trekt de internetverbinding hier niet, dus ben maar een beetje aan het FOK!en en studeren.
Aij jammer, eerste helft was echt slecht van beide kanten, maar 2e helft was wel leuk met name door frenkie en neres.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, een stream trekt de internetverbinding hier niet, dus ben maar een beetje aan het FOK!en en studeren.
Doet aan GeenStijl denken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die tekst die in de plaats van de geciteerde treedt aan te passen zou zijn. Vind dit een beetje een stomme tekst.
Ben benieuwd of Neres zijn prijskaartje waard blijkt te zien. Die nieuwe Braziliaan al binnen, trouwens?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aij jammer, eerste helft was echt slecht van beide kanten, maar 2e helft was wel leuk met name door frenkie en neres.
Nee, speelt wel weer vanavond, maar hij moet nu al rond de 15 miljoen kosten... als ik younes vandaag zag spelen verbaast het me niet als dat nog rond komt vannacht.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Neres zijn prijskaartje waard blijkt te zien. Die nieuwe Braziliaan al binnen, trouwens?
Alsof je ze online kan bestellen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die nieuwe Braziliaan al binnen, trouwens?
nieuwe Braziliaan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Neres zijn prijskaartje waard blijkt te zien. Die nieuwe Braziliaan al binnen, trouwens?
Gezien ik heb geen last van een longontsteking (vroeger niet nu ook niet). Voor de rest komt het wel aardig overeen,quote:
Ik dacht dat men gewoon zo'n louche spelersmakelaar kon bellen en een speler thuisbezorgd kreeg?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een marktplaats op het dark web?
Dus jij hebt er heel misschien iets aan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gezien ik heb geen last van een longontsteking (vroeger niet nu ook niet). Voor de rest komt het wel aardig overeen,
Afwijking in mijn bloed heb ik ook niet. Hoewel soms.
Nee, de kaas.quote:
Dragged in.. Volgens het gevleugelde gezegde danquote:
Constitutioneel eczeem en psoriasis had ik al. Sinds 2 jaar nadat ik uit Katowice kwam is het echt van kwaad naar erger gegaan.Maar nu is er al heel veel verbetering behaald, maar de jeuk is er nog steeds. Waardoor ik ontelbare permanente microwondjes heb. Niet zo fijn al ik ga zweten. Ik heb al 3x de situatie gehad dat ik stond te trillen als een rietje omdat mijn abwehr in overdrive ging.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus jij hebt er heel misschien iets aan?
Peter bist du es?quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Constitutioneel eczeem en psoriasis had ik al. Sinds 2 jaar nadat ik uit Katowice kwam is het echt van kwaad naar erger gegaan.Maar nu is er al heel veel verbetering behaald, maar de jeuk is er nog steeds. Waardoor ik ontelbare permanente microwondjes heb. Niet zo fijn al ik ga zweten. Ik heb al 3x de situatie gehad dat ik stond te trillen als een rietje omdat mijn abwehr in overdrive ging.
Die is hier niet meer gesignaleerd nadat ie naar z'n sociale huurborrel is gegaan.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, speelt wel weer vanavond, maar hij moet nu al rond de 15 miljoen kosten... als ik younes vandaag zag spelen verbaast het me niet als dat nog rond komt vannacht.
Verschilt nogal per competitie hè. Er gaan nu weer bedragen rond van 222 miljoen euro voor Neymar en 180 miljoen voor Mbappé. Daar koop je wat transfersommen betreft de gehele eredivisie van en dan hou je nog geld over.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
15 miljoen is peanuts, man, daar koop je geen bankzitter meer voor tegenwoordig.
Ok, dus iets meer dan een Neymar en Mbappe bijelkaarquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, dat is trouwens niet waar. Volgens Transfermarkt.nl is de totale marktwaarde van alle 434 Eredivisiespelers bij elkaar 545,13 miljoen euro.
Nou ja, eerst nog even je scriptie inleverenquote:Op donderdag 27 juli 2017 01:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb überhaupt altijd veel moeite met afscheid nemen, maar nu ik voor de x-honderdste keer naar huis kwam lopen van stappen via traditionele looproute en ineens realiseerde dat dit misschien wel de laatste keer ooit is na al die jaren of misschien nog een of twee keer of zo werd ik echt somber zeg
Ineens pataboem die hele schitterende studententijd voorbij
Aan dingen die voorbij gaan wen je vanzelf als je ouder wordtquote:Op donderdag 27 juli 2017 01:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb überhaupt altijd veel moeite met afscheid nemen, maar nu ik voor de x-honderdste keer naar huis kwam lopen van stappen via traditionele looproute en ineens realiseerde dat dit misschien wel de laatste keer ooit is na al die jaren of misschien nog een of twee keer of zo werd ik echt somber zeg
Als jij oud wordt zal je er met weemoed aan terug denken!quote:Op donderdag 27 juli 2017 01:21 schreef Kaas- het volgende:
Kannieslape.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is hier niet meer gesignaleerd nadat ie naar z'n sociale huurborrel is gegaan.
Alles goed?
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als er (deels) terrorisme achter die branden in zuid Frankrijk zitten, net weer een nieuwe brandhaard bijgekomen
Zou me trouwens niets verbazen als er (deels) terrorisme achter die branden in zuid Frankrijk zitten, net weer een nieuwe brandhaard bijgekomen
Ik kon wel slapen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 02:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kannieslape.
Verder wel goed. Daar?
Goed moslimhaatblog.quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Islamic group urges forest fire jihad
Wauw, die is echt geweldigquote:Op donderdag 27 juli 2017 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
Nou ben ik geen modepopje, maar door zo'n reclame zou ik zelfs Guccispul gaan halen:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
En dan zie je dit op Facebook voorbij komen...
[ afbeelding ]_!
De Brexit is nu al een groot succes. De economie gaat als een speer, het vertrouwen is groot en bedrijven blijven maar geld pompen in het land. En dan komt er ook nog eens een great deal aan met het Amerika van Trump.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
En dan zie je dit op Facebook voorbij komen...
[ afbeelding ]_!
Fijn.quote:
Niet bepaald het succes waar de Brexit-stemmende sloebers op hoopten, gok ik. Het hele idee was immers om buut'nlanders juist buiten de deur te houden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:46 schreef Igen het volgende:
http://www.hosts-internat(...)good-news-homestays/
http://www.faz.net/aktuel(...)denten-15123074.html
Het aantal aanmeldingen van buitenlandse studenten om in het VK te studeren is gestegen met 2%. Maar vanuit de EU is het aantal aanmeldingen met 5% gedaald. Vooral studenten uit Ierland (-16%), Italie (-10%), Oostenrijk (-10%) en Duitsland (-9,5%) hebben fors minder interesse in het VK.
Maar goed, in totaal een stijging (door toegenomen interesse uit andere werelddelen), dus je kan het als je per se wil ook framen als een succes voor de Brexit.
voor de aktie hadden de rechtspopulisten uit oostenrijk en duitsland 130.000 euro ingezameld...quote:(...)
Das Schiff heißt "C-Star", die Aktion "Defend Europe" und das Ziel war es eigentlich, Migranten, die eine Flucht über das Mittelmeer wagen, abzufangen und wieder zurück an die afrikanische Küsten zu bringen. Gechartert hatte das Schiff die "Identitäre Bewegung". Doch nach Angaben einer zypriotischen Nachrichtenagentur wurde die C-Star abgefangen, in den Hafen Famagusta im Osten Zyperns gebracht und der Kapitän wegen des Verdachts auf Menschenschmuggel verhaftet.
Bereits am Suezkanal wurde die C-Star, die unter dschibutischer Flagge fährt, von den Behörden gestoppt. Dem Schiff sollen die nötigen Papiere gefehlt haben.(...)
Das Schiff war angeblich mit sechs Identitären und der Besatzung gefahren. Die Crew soll aus Sri Lanka stammen und nun Asyl in Zypern beantragt haben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |