abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:44:02 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172707211
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:40 schreef Montov het volgende:
Anyway, een aankondiging dat Foxconn flink gaat investeren in de VS. 13000 banen in Michigan; banen met een gemiddeld salaris van 53.000 dollar.

Durft er iemand een voorspelling te gaan doen hoeveel banen er daadwerkelijk bij komen met deze plannen? Foxconn heeft in het verleden ook de grote ambities niet helemaal kunnen waarmaken.
Niet echt reden om heel erg te twijfelen eraan vooralsnog. Lijkt me ook niet echt politiek afgezien van wat DonnieT je wil doen laten geloven?
pi_172707225
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:33 schreef Elzies het volgende:

Ze kunnen ongestoord met deze corruptie doorgaan omdat onze overheid dit faciliteert. Tja, in ruil daarvoor krijgen politici na hun politieke carrière bestuurlijke droombaantjes, zoals we zagen bij Wouter Bos en nu bij deze staatssecretaris. Dit kan toch niet de bedoeling wezen?
Dat Wouter Bos die voordat 'ie in de kamer kwam al dik carrière aan het maken was bij Shell, krijgt het voor elkaar om nadat hij vice-premier is geweest een fatsoenlijke baan te krijgen is wel gek ja :') Ook jammer voor jou is dat 'ie geen wachtgeld heeft gesnoept.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172707266
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat Wouter Bos die voordat 'ie in de kamer kwam al dik carrière aan het maken was bij Shell, krijgt het voor elkaar om nadat hij vice-premier is geweest een fatsoenlijke baan te krijgen is wel gek ja :') Ook jammer voor jou is dat 'ie geen wachtgeld heeft gesnoept.
Als politicus was het al één groot drama. Zijn bestuurlijke functie binnen het VUmc is dat ook. Dergelijke mensen horen daar niet thuis.
pi_172707280
Wel grappig om te lezen hoe Elzies loopt te ranten over de nadelen van een economisch systeem waar Trump juist een enorme grote voorstander van is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172707299
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Financieel gezien had hij denk ik toch beter bij Shell kunnen blijven.
pi_172707328
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als politicus was het al één groot drama. Zijn bestuurlijke functie binnen het VUmc is dat ook. Dergelijke mensen horen daar niet thuis.
Je vraagt je af waarom ze niet die ene zure betweterige kerel van het internet hebben gevraagd inderdaad.
pi_172707411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dan lees je weer selectief want ik heb genoeg voorbeelden genoemd.

Waar blijven die miljarden ongebruikte premiegelden?

Waarom moeten medicijnen worden vernietigd terwijl ze nog jaren bruikbaar zijn? Medicijnen die ondanks de premie die we daarvoor betalen steeds vaker uit eigen zak moeten gaan bekostigen?

Waarom kost aangepast bestek met een rubbertje erom heen een duizendvoud van normaal bestek?

Waarom valt mondzorg en fysiotherapie buiten de basiszorg terwijl het iedereen aangaat? Zeker boven een bepaalde leeftijd?

Voor jou mag die zorgpremie gelijk zijn gebleven, die van mij is wel degelijk gestegen en bovendien verdwijnt steeds meer uit het basispakket. Moet je steeds meer zelf bijdragen. Nogmaals, dat is geen eerlijk collectief systeem. Dit is puur het nastreven van winstbejag.
Verzekeraars potten geld op, zodat ze vet op de botten hebben op het moment dat het minder gaat. Daar is niets controversieel aan. Bovendien zien die miljarden zo verdampt als je alle Nederlanders 20 euro p/m minder laat betalen voor hun zorgverzekering. Het is ook handig om vooruit te kijken.

Maar goed, je baalt dus dat fysiotherapie en de tandarts geen onderdeel uitmaken van het basispakket? En jouw oplossing is om de verplichte verzekering los te laten waardoor die zaken alleen maar duurder worden?

Solide plan, Elzies.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172707449
quote:

[..]

Jaloers much?

Zo triest om anderen uit afgunst geen mooie functie te gunnen. Bos kan er ook niks aan doen dat jij een laagbetaalde zuurpruim bent.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:58:58 #209
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172707514
Bos is links en dat gaat niet zo samen met bepaalde figuren. Dat is triest, maar Clinton is nog triester. Zoiets.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_172707533
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verzekeraars potten geld op, zodat ze vet op de botten hebben op het moment dat het minder gaat. Daar is niets controversieel aan. Bovendien zien die miljarden zo verdampt als je alle Nederlanders 20 euro p/m minder laat betalen voor hun zorgverzekering. Het is ook handig om vooruit te kijken.

Maar goed, je baalt dus dat fysiotherapie en de tandarts geen onderdeel uitmaken van het basispakket? En jouw oplossing is om de verplichte verzekering los te laten waardoor die zaken alleen maar duurder worden?

Solide plan, Elzies.
Kom! Wees niet zo naïef inzake het oppot-verhaal of meer vet op de botten. In de volksmond noemen we dit gewoon ordinair graaien van de burger. Niets meer of minder.

We kunnen hier weer een eindeloos ja-nietus van maken. Kern van het betoog is dat de burger vrij moet zijn om te kiezen. De burger moet de marktwerking bepalen, niet door de overheid getolereerde verzekeraars-monopolisten die nu zelf de marktwerking bepalen en daarmee de levens van burgers.

Die opvatting leeft in Amerika nog veel sterker en daarom zijn zoveel Amerikanen zo tegen Obama care. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar de gegeven feiten blijven de gegeven feiten.
pi_172707589
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:14 schreef Montov het volgende:
Colbert over Trump bij de Boy Scouts:

Ik heb helemaal krom gelegen van het lachen...maar hoe treurig is het dat zo'n mongool het land moet leiden.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:13:50 #212
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172707770
Nou the Russia bill is er doorheen en heeft als voordeel dat Trump het niet zomaar kan terugtrekken.

http://edition.cnn.com/20(...)l-reached/index.html

Covfefe me if old.
pi_172707821
Brownback krijgt een positie toegespeeld door Trump, waarschijnlijk om te voorkomen dat ie publiekelijk gelynched wordt in Kansas:
http://www.politico.com/s(...)freedom-trump-241007
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:18:01 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172707862
Trump en "religious freedom".
pi_172707937
quote:
9s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:18 schreef Vis1980 het volgende:
Trump en "religious freedom".
Je snapt toch wel dat godsdienstvrijheid bij diep gelovige conservatieve mannen in de beste handen ligt?
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:36:46 #216
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172708366
Historisch gezien is de vrijheid van godsdienst toch prima beschermd geweest door gelovigen, juist ook omdat gelovigen gevrijwaard wilden blijven van een bemoeiende overheid? Het is meer dit specifieke radicale smaldeel van Yeehawdists (waarvan ik niet weet of Brownback daartoe behoort), wat me een gevaar ljikt.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:41:55 #217
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_172708519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

niet door de overheid getolereerde verzekeraars-monopolisten
Oké, hier moest ik om lachen. Op een en dezelfde markt meerdere monopolisten? Bijzonder wel...
En de 'feiten' waar je het over hebt, mag je best wel staven met artikeltjes, statistiekjes en andere bronnen, hoor.
Maar goed, je bent Elzies, dus waarom probeer ik dit überhaupt :')
pi_172708735
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:41 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Oké, hier moest ik om lachen. Op een en dezelfde markt meerdere monopolisten? Bijzonder wel...
En de 'feiten' waar je het over hebt, mag je best wel staven met artikeltjes, statistiekjes en andere bronnen, hoor.
Maar goed, je bent Elzies, dus waarom probeer ik dit überhaupt :')
Monopolisten is een bestaande term hoor. Dus zo raar is het niet.

Je hebt enkele grote verzekeraars die alle kleinere hebben overgenomen. Die maken onderlinge prijsafspraken waarmee ze gemiddeld dezelfde prijs vragen. Dat is natuurlijk niet conform het vrije marktwerkingsprincipe.

Waarom zou ik een eigen mening moeten onderbouwen met een internetstatistiek? Ik heb al vaker aangegeven dat ik niet geloof in statistieken. Voor elke mening vindt je wel ergens een statistiek die dit bevestigd. Niets nieuws onder de zon. Hetzelfde geldt voor aanvullende links. Geen hond leest ze. Ik lees ze namelijk ook niet. Daarvoor is de tijd te beperkt en ik ben bovendien louter geïnteresseerd in iemands persoonlijke mening.
pi_172708786
Dan heb je het eerder over kartelvorming.
pi_172708792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je hebt enkele grote verzekeraars die alle kleinere hebben overgenomen. Die maken onderlinge prijsafspraken waarmee ze gemiddeld dezelfde prijs vragen. Dat is natuurlijk niet conform het vrije marktwerkingsprincipe.

Waarom zou ik een eigen mening moeten onderbouwen met een internetstatistiek? Ik heb al vaker aangegeven dat ik niet geloof in statistieken. Voor elke mening vindt je wel ergens een statistiek die dit bevestigd. Niets nieuws onder de zon. Hetzelfde geldt voor aanvullende links. Geen hond leest ze. Ik lees ze namelijk ook niet. Daarvoor is de tijd te beperkt en ik ben bovendien louter geïnteresseerd in iemands persoonlijke mening.
Prijsafspraken maken is illegaal. Het is dus prettig als je dat soort beschuldigingen staaft met bronnen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:56:49 #221
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_172708884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar de hele term 'monopolist' houdt in dat er maar één aanbieder op de gehele markt is, vriend. En het lijkt me evident dat dit niet het geval is bij de verzekeraars.

En nu is het ineens een mening? Daarnet waren de feiten nog de feiten. Begrijp je zelf wel wat je zegt? :')
pi_172708972
En de troll blijft maar gevoed worden :')
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:01:49 #223
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172709014
quote:
Waar hoort ie wel thuis, in het gevang? :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_172709083
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:56 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar de hele term 'monopolist' houdt in dat er maar één aanbieder op de gehele markt is, vriend. En het lijkt me evident dat dit niet het geval is bij de verzekeraars.

En nu is het ineens een mening? Daarnet waren de feiten nog de feiten. Begrijp je zelf wel wat je zegt? :')
Ontken je de term monopolisten? Krijg je een rood streepje te zien als die term intikt? Nee, dus is het een volwaardige term die zowel in enkelvoud als in meervoud bestaat.

Waarom zou een eigen mening niet kunnen berusten op een gegeven feit? Dat mag je mij eens uitleggen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:05:41 #225
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172709112
:') Meest toegewijde troll ooit.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:07:35 #226
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_172709152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:04 schreef Elzies het volgende:
Ontken je de term monopolisten? Krijg je een rood streepje te zien als die term intikt? Nee, dus is het een volwaardige term die zowel in enkelvoud als in meervoud bestaat.

Waarom zou een eigen mening niet kunnen berusten op een gegeven feit? Dat mag je mij eens uitleggen.
Omdat een feit te toetsen is en wat jij uitbraakt niet te toetsen is. Bovendien is het ontzettend off-topic dus ik doe naar weer eens een TR.
pi_172709171
quote:

[..]

Het woord dat je zoekt is Oligopolie
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:12:21 #228
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_172709238
quote:

[..]

Ga eens een paar lesjes Nederlands en economie volgen, misschien dat je het daarna eens begrijpt.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:08 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Het woord dat je zoekt is Oligopolie
Ik denk dat dat een te moeilijk woord is voor Elzies.
pi_172709250
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:07 schreef Belabor het volgende:

[..]

Omdat een feit te toetsen is en wat jij uitbraakt niet te toetsen is. Bovendien is het ontzettend off-topic dus ik doe naar weer eens een TR.
Een gegeven feit valt niet altijd te toetsen, dat is dus een echt een flauwekulargument.

Het zoeken naar een gelijkgestemde mening op het internet of een bijpassende statistiek is idem grote flauwekul te noemen. Daarmee probeert men de ander wijs te maken dat je gelijk hebt, terwijl als je een beetje doorzoekt je ook die tegengestelde mening kunt vinden vaak aangevuld met een tegenovergestelde statistiek.

Dit is zo'n ouwe lullen argument die misschien werkte in de jaren negentig of aan het begin van dit millennium. Maar anno 2017? Please! Ga met je tijd mee. :')
pi_172709324
Is this shit for real? Kap nou eens met die mentaal uitgedaagde offtopic bullshit van je, Elzies.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172709438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Historisch gezien is de vrijheid van godsdienst toch prima beschermd geweest door gelovigen, juist ook omdat gelovigen gevrijwaard wilden blijven van een bemoeiende overheid? Het is meer dit specifieke radicale smaldeel van Yeehawdists (waarvan ik niet weet of Brownback daartoe behoort), wat me een gevaar ljikt.
Van oorsprong was de VS een religieuze vrijhaven voor groepen die in eigen land vervolgd werden. In de loop der jaren is er wel een significante groep met name conservatieve protestanten ontstaan die een iets ander beeld heeft van een religieuze vrijhaven dan de oorspronkelijke stichters van de VS. Die hebben het anti-katholicisme in de VS geïmporteerd uit het VK en Duitsland van die tijd met als resultaat ook ant-katholieke bewegingen als de American Party en de Klu Klux Klan. Dat is inmiddels wel wat weggeëbt, maar heeft plaatsgemaakt voor een andere visie op religieuze vrijheid die met name neerkomt op het zoveel mogelijk beperken van de rechten van andere burgers onder het mom van religieuze vrijheid.
pi_172709610
Was deze infographic van Politico al langsgekomen? Wel een aardig overzichtje van de Obamacare repeal / replace status:
http://www.politico.com/i(...)ults-count/?lo=ap_f1
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:29:04 #233
192592 SureD1
------------------------------
pi_172709617
Tr gemaakt - negeer die idioot nou eens!
pi_172709739
Godskolere. Elzies is nog simpeler geworden!

Anyway, heeft de dorpsgek-in-chief nog brokken gemaakt sinds gisteren?
pi_172710039
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:07 schreef Belabor het volgende:

[..]

Laat ik het nog eens met een duidelijker voorbeeld uitleggen.

Een gegeven feit is dat de zorgpremies zijn gestegen en dat er steeds meer uit ons basispakket is gehaald.

Een gegeven feit is dat zorgverzekeraars miljarden aan betaalde zorgpremies op 'de plank' heeft liggen (geven ze zelf toe) en ze niet inzet waarvoor het bedoeld is, namelijk aan de te besteden zorg.

Een daaropvolgend verschil van mening kan zijn dat de ene gelooft in hun versie van oppotten en de andere gelooft dat het hier puur om winstbejag gaat.

Twee verschillende meningen over een voldongen feit die niet valt te toetsen.

Begrijp je nu dit verschil en dat het bovendien geen ene ruk uitmaakt of je die mening aanvult met een gelijkgestemde mening van een ander gevonden op het internet?
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:53:01 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172710122
Procedureel 'probleem' met wat de skinny/death-spiral repeal zou moeten zijn:

MarcGoldwein twitterde op donderdag 27-07-2017 om 04:22:08 Rumored "skinny repeal" is NOT reconciliation compliant. Needs $133b of on-budget savings (per AHCA), only has $78b. https://t.co/qZtKRaajnD reageer retweet
Ze zouden dan 60 stemmen nodig moeten hebben.

Daarnaast zit governor van Nevada bij deze lijst, en dat zou voor Heller (R) wel eens belangrijk kunnen zijn:

10 governors, including Republicans, come out against Obamacare "skinny repeal"
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:56:36 #237
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172710203
Ik vind het heerlijk om de Republikeinen zo te zien ploeteren.

Maar ja, het zou dan ook niet al te makkelijk moeten zijn om ettelijke duizenden mensen de dood in te jagen, anders zou iedereen het doen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:57:13 #238
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172710218
Waarom denken jullie dat het AMV-topic geschikt is om uitgebreid het nut van het Nederlandse zorgverzekeringsstelsel te gaan bespreken? Daar kun je een apart topic aan wijden, hou het hier over de Amerikaanse politiek.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_172710223
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Procedureel 'probleem' met de skinny/death-spiral repeal:

MarcGoldwein twitterde op donderdag 27-07-2017 om 04:22:08 Rumored "skinny repeal" is NOT reconciliation compliant. Needs $133b of on-budget savings (per AHCA), only has $78b. https://t.co/qZtKRaajnD reageer retweet
Ze zouden dan 60 stemmen nodig moeten hebben.
Alle Republikeinse plannen op het gebied van de zorg die 60 stemmen nodig hebben lijken me DOA.

Er is een chrome (desktop) extensie om alle posts van users inclusief citaten van die users te filteren. Elzies heeft inmiddels de eer om op dat lijstje met grote denkers als john2406 en klaasweetalles te staan. Komt de kwaliteit van veel topics enorm ten goede.
pi_172710273
http://www.politico.com/s(...)tacks-friends-240996

Vriendjes van Sessions vallen Trump af.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:00:51 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172710278
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:57 schreef Monolith het volgende:
Alle Republikeinse plannen op het gebied van de zorg die 60 stemmen nodig hebben lijken me DOA.
Indeed. Mag hopen voor de gemiddelde Amerikaan dat ze hiermee in zouden gaan zien dat ze daadwerkelijk hiervoor zullen moeten samenwerken ipv wat loze woorden te speechen zoals McCain deed.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:57 schreef Monolith het volgende:
Er is een chrome (desktop) extensie om alle posts van users inclusief citaten van die users te filteren. Elzies heeft inmiddels de eer om op dat lijstje met grote denkers als john2406 en klaasweetalles te staan. Komt de kwaliteit van veel topics enorm ten goede.
Oh, dat klinkt als een nuttige plugin. ^O^
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:02:40 #242
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_172710304

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 27-07-2017 12:04:26 (Doe maar een ander topic ajb) ]
are we infinite or am I alone
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:05:20 #243
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172710346
SenJohnMcCain twitterde op woensdag 26-07-2017 om 17:56:56 Any American who meets current medical & readiness standards should be allowed to continue serving - my full stmt: https://t.co/6rHm5OWQzc reageer retweet
McCain is het totaal niet eens met Trump z'n idee om transseksuelen te weren uit het leger.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:10:57 #244
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172710454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:05 schreef monkyyy het volgende:
SenJohnMcCain twitterde op woensdag 26-07-2017 om 17:56:56 Any American who meets current medical & readiness standards should be allowed to continue serving - my full stmt: https://t.co/6rHm5OWQzc reageer retweet
McCain is het totaal niet eens met Trump z'n idee om transseksuelen te weren uit het leger.
Maar als er gestemd moet worden, zal ie waarschijnlijk gewoon voor stemmen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:17:13 #245
8369 speknek
Another day another slay
pi_172710562
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:33 schreef Ulx het volgende:
Godskolere. Elzies is nog simpeler geworden!

Anyway, heeft de dorpsgek-in-chief nog brokken gemaakt sinds gisteren?
Ja _O-.

1. Middels de minister van Binnenlandse Zaken heeft hij de senator van Alaska (die tegenstemde bij de Obamacare repeal) gedreigd alle voordelen voor Alaska in te trekken. Alaska is een Republikeins bolwerk en de senator, Lisa Murkowski, zo populair dat ze met een write-in dik de officiële kandidaat heeft verslagen. Dat is dus na Sessions het volgende Republikeinse kamp waar Trump publiekelijk ruzie mee zoekt.

2. Scaramucci beschuldigt Reince Priebus openlijk van lekken. Zo zou hij zijn financial disclosure naar de pers hebben gelekt, en hij vraagt de FBI onderzoek in te stellen. Maar wacht eens, betekent disclosure niet gewoon dat je iets publiekelijk bekend maakt? Jawel, het was in de eerste plaats publieke domeinkennis.

Deze administratie godverdomme _O-. Trump stelt echt alles in het werk om impeached te worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172710616

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 27-07-2017 12:20:58 (Ander. Topic.) ]
pi_172710656
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja _O-.

1. Middels de minister van Binnenlandse Zaken heeft hij de senator van Alaska (die tegenstemde bij de Obamacare repeal) gedreigd alle voordelen voor Alaska in te trekken. Alaska is een Republikeins bolwerk en de senator, Lisa Murkowski, zo populair dat ze met een write-in dik de officiële kandidaat heeft verslagen. Dat is dus na Sessions het volgende Republikeinse kamp waar Trump publiekelijk ruzie mee zoekt.

2. Scaramucci beschuldigt Reince Priebus openlijk van lekken. Zo zou hij zijn financial disclosure naar de pers hebben gelekt, en hij vraagt de FBI onderzoek in te stellen. Maar wacht eens, betekent disclosure niet gewoon dat je iets publiekelijk bekend maakt? Jawel, het was in de eerste plaats publieke domeinkennis.

[ afbeelding ]

Deze administratie godverdomme _O-. Trump stelt echt alles in het werk om impeached te worden.
Het is ook wel van een grenzeloze domheid als je het over leaks hebt terwijl het publieke informatie is die vrijgegeven MOET worden.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:24:04 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_172710679
Of als je als persvoorlichter de white house chief of staff 'swamp' noemt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:25:33 #249
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172710713
Scaramucci denkt heel anders over deze interpretatie van die tweet die hij verwijderd heeft:

Scaramucci twitterde op donderdag 27-07-2017 om 06:47:39 Wrong! Tweet was public notice to leakers that all Sr Adm officials are helping to end illegal leaks. @Reince45 https://t.co/AB0reseuX1 reageer retweet
Speciaal voor speknek met Fry icoon:

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 27-07-2017 12:33:44 ]
  Redactie Games donderdag 27 juli 2017 @ 12:27:56 #250
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172710771
Interessant idee: veel historici en sociologen maken vaak een lijstje van de beste presidenten. Obama zit boven het gemiddelde (plek 13 ofzo).

Waar gaat Trump eindigen? Dat hij in de onderste regionen gaat zitten lijkt me duidelijk, maar zal hij ook slechter beoordeeld worden dan presidenten zoals Harding en Buchanan?

https://en.m.wikipedia.or(...)of_the_United_States
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')